Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Дилема относно моя старичак Галант


zvezdelin

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, изпаднал съм в една голяма дилема. Имам Галант 2,5 V6 1998г, както всички знаете ръждата си казва своето. Тази зима нещата станаха доста зле, веждите са за смяна, бомбетата отпред също трябва да се правят ръбовете отдолу на вратите също, за от долу пода не знам как ще е. Тук идва дилемата дали да вложа едни пари в него за да си го стегна или да се набутам с доста повече пари в една нова (стара) кола. Харесъл съм си Мазда 6 (2004 - 2007 година) 2.3 мотора 166 коня. Лошото е че в форума на мазда чета че те също ръждясвали особено ако са от Австрия Германия също така често имали проблем с моторите ядяли си масълце и трябвало основен ремонт. Но всичко си е до късмет на какъв екземпляр ще попаднеш. Моя Галант си е с перфектен мотор, ходова част само скапаната ръжда и не знам ако го оправя дали след 1-2 зими няма да е същото. Моля Ви за съвет какво бихте направили Вие.

 

Благодаря предварително!

 

P.S Ако темата е в грешен раздел моля да ме извините!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трудна, но не непосилна задача е изкърпването, майсторите на който им се занимава едва ли са много, няма пари в това.

Ситуацията при мен е подобна на твоята + че е начукана от голямата софииска градушка, да не казвам голяма дума, но вероятно ще се уча да заварявам :D.

Прегледай legnum.info, има писано за кърпенето, може и в drive2.ru да разгледаш.

Другия вариант е да си търсиш здраво купе в което да пресадиш необходимото. Успех ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Реновирането на Галант е уместно само ако няма изгнили основни греди.

Няма никакъв проблем да се направят бомбетата и веждите.

Инвестицията е много скъпа, но си заслужава само ако колата е в добро техническо състояние.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен с всичко написано до сега. Моя галант поради многобройни дранета из Софийските улици е минал пребоядисване на почти всеки детайл, което в повечето случаи е включвало и кърпене или подменяне на вежди. Преди година отварях и мотор поради моя грешка. Колата в момента е практически нова на външен вид, с прекрасно работещ двигател и всеки ден и се радвам на комфорта и удобството и все още не мога да и намеря достоен заместник. Един колега преди 2 дни си купи чистак бърсак нова шкода 2017 година за 40к. На втория ден забелязах влага във фаровете му. Нова кола - никога! Ще си бутам галанта докато изкара и после ще търся галант на 10 хиляди километра забравен в някой гараж в емирска държава :D :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за отговорите. МАлко като се пооправи времето ще го карам при един познат тенекеджия за по обстоен преглед и ще го правим. Мерси пак на всички.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Интересна тема и въпрос с труден отговор. По принцип е възможна пълна реставрация на едно купе, която да гарантира още дълги години живот на автомобила, но нямам идея има ли такива маниаци в България да го направят. Заменяйки един автомобил на старо с друг автомобил на старо пак на около 10 години не виждам особен смисъл.

 

 

Скоро имах дилема дали да продължа да поддържам старата си кола (Галант :mitsu-smiley: ) или да купя чисто нова някаква, но като сложих парите на масата в крайна сметка старото ми излиза по-евтино. Хвърляш от време на време едни пари в ремонти, но те са капка в морето сравнени с парите които се наливат за изплащане на нова кола плюс огромното автокаско заради високата себестойност на автомобила. Аз лично съм решил да си карам Галанта, да го ремонтирам и да се радвам на живота имайки все по-рядко срещана кола по улиците :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте колеги. Да ъпдейтна малко темата с моя галант. Наскоро го закарах на майстор и положението беше отччайващо :( отдолу пода е е изкючително изгнил, на места имаше дупки. За съжаление ще трябва да се разделя с него което е доста кофти. Утре официялно ще стана собственик на едно пежо 307 SW 2.0 бензин комби което ми изпадна от познат. Та така.. най-вероятно скоро ще си пусна за продажба гумите и джантите от галанта защото не ми трябват вече 195/65/15 но пък са новички на 1 сезон летни и зимни. Искам да благодаря на всички в този форум защото съм научил доста неща от вас. До нови срещи някой ден може би пак ще се върна към :mitsu-smiley: защото ми е много на сърце, но за момента е това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

Да си изкажа и аз мнение. Преди няколко години Галант бе моята мечта. Уви финансите все не стигаха и след две години, купих от "приятел" Мазда 6. Всичко добре но и ръждата на лице, и то след второстепенните ремонти, невидима от първи оглед. Реших да си я реставрирам, поне на първо време. С телена четка за дрелка, и диск шкурка за флекс се почиства ръждата до метал. Където има останала вече, не на шупли с ръждопреубразувател. Намазва се с цинкова боя за предотвратяване на повторна корозия. Качествен епоксиден грунд няколко ръце и накрая запечатване с качествено шагре. Това е рецептата за въстановяването на ръждив детайл с не толкова дълбока корозия. Разяден ли е решението е рязане до здраво и подменяне. А кухините се пръскат с течен восък за избягване появата на ръжда. Дано съм помогнал тъй като тази рецепта я събрах с много четене от мнения на професионалисти и на аматьори с опит. За марките на консумативите ако някой го интересува да пише на лично да не става реклама. И съм си с мисълта де че някой ден след маздата задължително ще е Галант.

Поздрави!

http://media.snimka.bg/s1/6023/038290189.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6023/038290190.jpg?r=0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...