pepoz Публикувано 16 април 2016 Сподели Публикувано 16 април 2016 (редакция) Здравейте колеги, Lancer CS_A (2003-2008), също бива отзован за опасни въздушни възглавници от ТАКАТА. Оказва се, че тази компания е правила 20% от въздушните възглавници преди в световен мащаб, като серия от въздушни възглавници са опасни вграждани от различни автомобилни производители, включително BMW, VW, Mercedes и др. При отваряне може да има шрапнел във възглавницата и да ви нарани смъртноностно. Mitsubishi е афектиран с няколко модела, включително Lancer. Безотговорността на TAKATA е жестока, защото не намирам никъде аджеба дали само щатски коли са проблемните. Европейските ни Lancer-и са с VIN - JMBSN(и двигателя, например CS3A).В този сайт намерих афектираните VIN-овете и не са европейски: http://www.carsguide.com.au/car-news/mitsubishi-lancer-adds-to-takata-airbag-recall-36274 Възнамерявате ли да предприемате действия? Поздрави Редактирано 16 април 2016 от pepoz Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 16 април 2016 Сподели Публикувано 16 април 2016 Може би е редно да питаме Балкан Стар? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 16 април 2016 Сподели Публикувано 16 април 2016 Можете да отидете в Балкан Стар и да направите справка по VIN за налични сервизни кампании. За Лансера имах 2, за Евото 4. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferrarko Публикувано 23 април 2016 Сподели Публикувано 23 април 2016 Аз преди години докато Лансъра беше още гаранционен получих писмо за сервизна кампания с цел смяна на въздушните възглавници. Като тогава ми обясниха, че ги сменят поради проблем с буксите или датчиците, не помня точно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 23 април 2016 Сподели Публикувано 23 април 2016 Аз преди години докато Лансъра беше още гаранционен получих писмо за сервизна кампания с цел смяна на въздушните възглавници. Като тогава ми обясниха, че ги сменят поради проблем с буксите или датчиците, не помня точно! Малко си се объркал, кампанията беше за датчиците за челен удар. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferrarko Публикувано 24 април 2016 Сподели Публикувано 24 април 2016 Малко си се объркал, кампанията беше за датчиците за челен удар. Възможно!И сега разбра ли се дали нашите възглавници са от проблемните или трябва да питам Балкан Стар?!Нямам доверие на официалните БГ сервизи, при запитвания за след гаранционни въпроси! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 24 април 2016 Сподели Публикувано 24 април 2016 Мога да ви дам един пример, ама няма да ви хареса... За кампанията за смяна на пистовия ремък получих писмо някъде около година и половина след като кампанията се появи в САЩ. Трябва да се пита БС ама за по-сигурно е добре да се пише едно писмо до Мицубиши Европа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepoz Публикувано 26 април 2016 Автор Сподели Публикувано 26 април 2016 Привет, Ще се опитам да се свържа с Балкан Стар, но възнамерявам и да пиша до Mitsubishi Германия и Австрия на немски. Цялата работа е престъпна безотговорност! Не ние трябва да се лутаме и да търсим, а Мицубиши и ТАКАТА трябва явно и точно да са изнесли информация за засегнатите коли по години и модели и да има възможност за търсене по VIN в техните официални уебсайтове. Но нито лук яли, нито мирисали. В САЩ NHTSA са ги натиснали и са пуснали VIN търсачка и са описани засегнатите модели https://www.mitsubishicars.com/owners/service?q=recallinfoНо преди това са мълчали като мишки. Сега явно и в Европа трябва да стане инцидент та да се сетят. Ако няма проблем, то да го кажат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepoz Публикувано 9 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 9 юни 2016 (редакция) Здравейте колеги, След отправено запитване към Мицубиши Австрия се оказа, че колата ми е афектирана. Специални благодарности към "БАЛКАН СТАР" и г-н Янков, които съдействаха напълно и включиха колата в сервизната акция в България. По принцип "БАЛКАН СТАР" извършват сервизна акция само за автомобили продадени от тях. Съвета ми е ако имате Лансер CS_A да пуснете VIN/a до БАЛКАН СТАР, ако е афектирана те ще движат комуникацията с Мицубиши по поемане на разходите за ремонта, който разбрах е доста скъп и при мен беше 2 дни. А Мицубиши продължават да не поставят никаква информация на уебсайтовете си за това и да си траят. Поздрави Редактирано 9 юни 2016 от pepoz Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djidjo75 Публикувано 25 октомври 2016 Сподели Публикувано 25 октомври 2016 Здравейте,не съм сигурен дали съм се представял.Казвам се Даниел и от 3 години живея в Германия.Тази пролет си закупих Лансер двулитров с газова уредба комби.Та на кратко днес ми пристигна писмо да отида до сервиза на Мицубиши за да ми сменят предната пасажерска възглавница.Моят по вин е CSO.Ще видя какво ще оправят и ще пиша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 17 ноември 2016 Сподели Публикувано 17 ноември 2016 Днес и на мен ми пристигна честитка , че пасажерският ербег можело да не се отвори както трябва при челен удар в случай на задействане на двата предни еърбега , идните седмици ще се отбия в сервиза и ще пиша пак. Миналата седмица в Тойота тази в Мицубиши , дали не ни викат за да видят дали сме добре и да ни продадат нещо допълнително, зимни гуми, обслужване 👍 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 2 декември 2016 Сподели Публикувано 2 декември 2016 Днес си взех колата от сервиза и казаха, че са сменили пасажерската възглавница с нова и подписаха сервизната книжка, до колкото разбрах тукашният КАТ (DVLA) са натиснали Мицубиши да задействат тази акция, така същото го пише и на писмата от Тойота дето идват. Имаше още няколко Лансера за същото , нали е без пари и хората бързо реагират. Поздрави 👍 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 5 декември 2016 Сподели Публикувано 5 декември 2016 Ето една статия с подробни обяснения за какво става въпрос: http://jalopnik.com/the-complete-story-of-takata-airbags-and-the-biggest-re-1780143347 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 5 декември 2016 Сподели Публикувано 5 декември 2016 Ето една статия с подробни обяснения за какво става въпрос: http://jalopnik.com/the-complete-story-of-takata-airbags-and-the-biggest-re-1780143347 Много интересна история, благодаря за линка. Нещо всичко звучи много китайско някак си, уж японците имат друга култура и идеали, но май бизнесът си е бизнес и там и нищо не седи по-горе от парите и печалбите. Между другото за да се смени този еърбег са сваляли волана и таблото , мислех си че ще работят само като махнат жабката , но явно не става така, колата беше готова за няколко часа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.