Премини към съдържание

Полиуретанови тампони за реактивна щанга-обсъждане.


kesten

Препоръчано мнение

Здравейте!

Пускам темата, за да чуя отзиви "за" и "против" при замяна на каучуковите с полиуретанови. Всички сме се сблъсквали със скърцането при преминаване през "легнал полицай". Дали ще изчезне след замяната им. Препоръчва се и използване на морска грес.

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човека който има заслугата като откривател на тази грес за това приложение, ми каза следното: Важното е тя да е с отлично прилепване и лепкава консистенция, като същевременно да е неразтворима във вода.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каква е целта на подмяната? Да се отървеш от скърцането ли?

Принципно такива тампони се слагат при смяната на щангата с такава с по-голям диаметър.

Моите заводски тампони не скърцат, случвало се е да скърцат задните, но след пръскането им с бяла грес или течен силикон не скърцат. Самото мазане го правя при всяка смяна на гумите, греста е във флакон под налягане и самото пръскане става много лесно, не е нужно да се свалят тампоните.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каква е целта на подмяната? Да се отървеш от скърцането ли?

Принципно такива тампони се слагат при смяната на щангата с такава с по-голям диаметър.

Моите заводски тампони не скърцат, случвало се е да скърцат задните, но след пръскането им с бяла грес или течен силикон не скърцат. Самото мазане го правя при всяка смяна на гумите, греста е във флакон под налягане и самото пръскане става много лесно, не е нужно да се свалят тампоните.

Здравей Lix,понеже и при мен скърца отзад/най-вероятно е от тези втулки/,би ли писъл конкретно коя е тази бяла грес и кой е този силикон, от който скърцането изчезва ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Lix,понеже и при мен скърца отзад/най-вероятно е от тези втулки/,би ли писъл конкретно коя е тази бяла грес и кой е този силикон, от който скърцането изчезва ?

 

Силикон W5 от Лидл и греста беше от Бриколаж мисля.

 

http://lancerix.net/MBBG/20160305_111721.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Силикон W5 от Лидл и греста беше от Бриколаж мисля.

 

http://lancerix.net/MBBG/20160305_111721.jpg

Благодаря, ти и с двете едновременно ли пръскаш за да има ефект?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2-3 пъти съм пръскал със силикона и няма скърцане, след това си купих греста че ми трябваше за друго и последния път пръснах от нея вместо силикона, пак няма скърцане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2-3 пъти съм пръскал със силикона и няма скърцане, след това си купих греста че ми трябваше за друго и последния път пръснах от нея вместо силикона, пак няма скърцане.

Благодаря ти Lix,освен на мен дано инфото да послужи и на друг колега да забрави за скърцането.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Плюсове не се сещам (евентуано може би цената), но минусите са че са по-твърди и при някои автомобили това се усеща.

Конкретно при Лансер не мога да кажа дали ще се проявят минусите.

 

Е то главно заради това се слагат, защото са по-твърди и няма деформации в тампона. Има смисъл от тях за "спортни" цели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....с тези тампони няма никакъв смисъл, особено за вашите коли, къде всичко е по "кекаво".....думата я казвам, не за да ви се подигравам, а да обясня за какво иде реч.....под кекаво влиза и пач щангите, които са от друга, вероятно по евтина стомана (ако въобще може да се нарече стомана) и бързо се износва тя,там където лягат тампоните.....при едно такова износване трябва или да се сложат други тампони с по малко сечение вътрешно, или да се смени щангата....с тези тампони ще ускорите този процес за месеци и после ще се наложи смяна на щанга......имам вече 4 такива щанги изхвърлени от Лансер и Оутлендър....все коли след 2008 година.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спортни цели със стандартен автомобил, това е нещо като виц или...?

 

Някои хора от стандартен автомобил правят много добри неща, хич не е виц ;) Има достатъчно много aftermarket части за да се постигне това. Друг е въпроса, че са малко хората които имат средствата и биха се заели с това, но хайде да не се отклоняваме от темата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много можем да коментираме темата,ще се огранича само с:не пръскайте с грес каучуков тампон или.втулка,защото се разлага!Когато два материала са в лагеруваща сглобка(тампон и щанга),желателно е износването да е на по-лесно сменяемия и по-евтин елемент. Смисълът на каучука е да има еластична връзка. Като човек,произвеждащ каучукови изделия,няма да прозвучи обективно предпочитанието ми на каучуков тампон пред полиуретанов.Но,всеки може да си изясни какво се случва с щангата,когато се трие в материал с 60 единици твърдост и с такъв над100.Дали производителите на коли,дори нискобюджетните,не са чували за полиуретан?.......Всеки си е сайбия на колата и джоба,нека направи избора си,то така се трупа житейски опит!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Редактирано от Топалигов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Едно въпросче към колегите с авточасти :

Купих си тампони гумени на febi и се оказа че нямат прорез както оригиналните имат, защо е така и проблем ли ще бъде да ги срежа аз за да може да ги монтирам, не че виждам друг логичен вариант , но все пак да питам ?

🍻😀

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-добре е че нямат прорез, няма да се мачкат толкова колкото оригиналните. Такива без прорез се слагат чрез развиване на биалетката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-добре е че нямат прорез, няма да се мачкат толкова колкото оригиналните. Такива без прорез се слагат чрез развиване на биалетката.

 

И аз така си помислих, но ми се вижда трудна задача за полевите условия в момента в които работя, ще реша на момента как ше ги монтирам 😀

Мерси за отговора 👍🍻

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лек ъпдейт,

тампончетата се наложи да ги срежа , понеже щангата при биалетките е сплескана и е много широка а тампоните са с ф12мм само и почти е невъзможно да минат от там. Смяната детска игра, като изключим , че се скъсаха болтовете и се наложи да свалям планките от купето и да разпробивам отвори за нови болтове, а супер внимателно ги развивах и преди това ги бях обилно напръскал с вд-40. Довечера ще я пробвам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...