kesten Публикувано 4 март 2016 Сподели Публикувано 4 март 2016 Здравейте!Пускам темата, за да чуя отзиви "за" и "против" при замяна на каучуковите с полиуретанови. Всички сме се сблъсквали със скърцането при преминаване през "легнал полицай". Дали ще изчезне след замяната им. Препоръчва се и използване на морска грес. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 4 март 2016 Сподели Публикувано 4 март 2016 Човека който има заслугата като откривател на тази грес за това приложение, ми каза следното: Важното е тя да е с отлично прилепване и лепкава консистенция, като същевременно да е неразтворима във вода. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 4 март 2016 Сподели Публикувано 4 март 2016 Каква е целта на подмяната? Да се отървеш от скърцането ли?Принципно такива тампони се слагат при смяната на щангата с такава с по-голям диаметър. Моите заводски тампони не скърцат, случвало се е да скърцат задните, но след пръскането им с бяла грес или течен силикон не скърцат. Самото мазане го правя при всяка смяна на гумите, греста е във флакон под налягане и самото пръскане става много лесно, не е нужно да се свалят тампоните. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki007 Публикувано 5 март 2016 Сподели Публикувано 5 март 2016 Каква е целта на подмяната? Да се отървеш от скърцането ли?Принципно такива тампони се слагат при смяната на щангата с такава с по-голям диаметър. Моите заводски тампони не скърцат, случвало се е да скърцат задните, но след пръскането им с бяла грес или течен силикон не скърцат. Самото мазане го правя при всяка смяна на гумите, греста е във флакон под налягане и самото пръскане става много лесно, не е нужно да се свалят тампоните.Здравей Lix,понеже и при мен скърца отзад/най-вероятно е от тези втулки/,би ли писъл конкретно коя е тази бяла грес и кой е този силикон, от който скърцането изчезва ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 5 март 2016 Сподели Публикувано 5 март 2016 Здравей Lix,понеже и при мен скърца отзад/най-вероятно е от тези втулки/,би ли писъл конкретно коя е тази бяла грес и кой е този силикон, от който скърцането изчезва ? Силикон W5 от Лидл и греста беше от Бриколаж мисля. http://lancerix.net/MBBG/20160305_111721.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki007 Публикувано 5 март 2016 Сподели Публикувано 5 март 2016 Силикон W5 от Лидл и греста беше от Бриколаж мисля. http://lancerix.net/MBBG/20160305_111721.jpgБлагодаря, ти и с двете едновременно ли пръскаш за да има ефект? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 5 март 2016 Сподели Публикувано 5 март 2016 2-3 пъти съм пръскал със силикона и няма скърцане, след това си купих греста че ми трябваше за друго и последния път пръснах от нея вместо силикона, пак няма скърцане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki007 Публикувано 5 март 2016 Сподели Публикувано 5 март 2016 2-3 пъти съм пръскал със силикона и няма скърцане, след това си купих греста че ми трябваше за друго и последния път пръснах от нея вместо силикона, пак няма скърцане. Благодаря ти Lix,освен на мен дано инфото да послужи и на друг колега да забрави за скърцането. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 5 март 2016 Сподели Публикувано 5 март 2016 Плюсове не се сещам (евентуано може би цената), но минусите са че са по-твърди и при някои автомобили това се усеща.Конкретно при Лансер не мога да кажа дали ще се проявят минусите. Е то главно заради това се слагат, защото са по-твърди и няма деформации в тампона. Има смисъл от тях за "спортни" цели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 март 2016 Сподели Публикувано 5 март 2016 ....с тези тампони няма никакъв смисъл, особено за вашите коли, къде всичко е по "кекаво".....думата я казвам, не за да ви се подигравам, а да обясня за какво иде реч.....под кекаво влиза и пач щангите, които са от друга, вероятно по евтина стомана (ако въобще може да се нарече стомана) и бързо се износва тя,там където лягат тампоните.....при едно такова износване трябва или да се сложат други тампони с по малко сечение вътрешно, или да се смени щангата....с тези тампони ще ускорите този процес за месеци и после ще се наложи смяна на щанга......имам вече 4 такива щанги изхвърлени от Лансер и Оутлендър....все коли след 2008 година..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 6 март 2016 Сподели Публикувано 6 март 2016 Спортни цели със стандартен автомобил, това е нещо като виц или...? Някои хора от стандартен автомобил правят много добри неща, хич не е виц ;) Има достатъчно много aftermarket части за да се постигне това. Друг е въпроса, че са малко хората които имат средствата и биха се заели с това, но хайде да не се отклоняваме от темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Топалигов Публикувано 6 март 2016 Сподели Публикувано 6 март 2016 (редакция) Много можем да коментираме темата,ще се огранича само с:не пръскайте с грес каучуков тампон или.втулка,защото се разлага!Когато два материала са в лагеруваща сглобка(тампон и щанга),желателно е износването да е на по-лесно сменяемия и по-евтин елемент. Смисълът на каучука е да има еластична връзка. Като човек,произвеждащ каучукови изделия,няма да прозвучи обективно предпочитанието ми на каучуков тампон пред полиуретанов.Но,всеки може да си изясни какво се случва с щангата,когато се трие в материал с 60 единици твърдост и с такъв над100.Дали производителите на коли,дори нискобюджетните,не са чували за полиуретан?.......Всеки си е сайбия на колата и джоба,нека направи избора си,то така се трупа житейски опит!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Редактирано 6 март 2016 от Топалигов 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 18 март 2016 Сподели Публикувано 18 март 2016 Едно въпросче към колегите с авточасти :Купих си тампони гумени на febi и се оказа че нямат прорез както оригиналните имат, защо е така и проблем ли ще бъде да ги срежа аз за да може да ги монтирам, не че виждам друг логичен вариант , но все пак да питам ? 🍻😀 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 18 март 2016 Сподели Публикувано 18 март 2016 По-добре е че нямат прорез, няма да се мачкат толкова колкото оригиналните. Такива без прорез се слагат чрез развиване на биалетката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 18 март 2016 Сподели Публикувано 18 март 2016 По-добре е че нямат прорез, няма да се мачкат толкова колкото оригиналните. Такива без прорез се слагат чрез развиване на биалетката. И аз така си помислих, но ми се вижда трудна задача за полевите условия в момента в които работя, ще реша на момента как ше ги монтирам 😀Мерси за отговора 👍🍻 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 20 март 2016 Сподели Публикувано 20 март 2016 Лек ъпдейт, тампончетата се наложи да ги срежа , понеже щангата при биалетките е сплескана и е много широка а тампоните са с ф12мм само и почти е невъзможно да минат от там. Смяната детска игра, като изключим , че се скъсаха болтовете и се наложи да свалям планките от купето и да разпробивам отвори за нови болтове, а супер внимателно ги развивах и преди това ги бях обилно напръскал с вд-40. Довечера ще я пробвам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.