MarioBros Публикувано 26 февруари 2016 Сподели Публикувано 26 февруари 2016 Здравейте, От около 3000км имам един много странен проблем с моето Mitsubishi Outlander 2.0 di-d 2007 XLS. След като покарам 20+км (от начало го няма) започва едно чукане отпред вдясно при движение до около 50/60км/час, това винаги се повтаря по един и същ начин отначало е спокойно и се разхлопва след известен пробег. След като почне да хлопа, най-усезаемо е по паваж но при легнал полицай например не се чува. Бихте ли ми дали съвет на от какво може да е?Миналата седмица ходих в сервиз и смениха десен кормилен накрайник, но както преди така и сега чукането си продължава. Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 26 февруари 2016 Сподели Публикувано 26 февруари 2016 Здравейте, От около 3000км имам един много странен проблем с моето Mitsubishi Outlander 2.0 di-d 2007 XLS. След като покарам 20+км (от начало го няма) започва едно чукане отпред вдясно при движение до около 50/60км/час, това винаги се повтаря по един и същ начин отначало е спокойно и се разхлопва след известен пробег. След като почне да хлопа, най-усезаемо е по паваж но при легнал полицай например не се чува. Бихте ли ми дали съвет на от какво може да е?Миналата седмица ходих в сервиз и смениха десен кормилен накрайник, но както преди така и сега чукането си продължава. Благодаря! Накладки? Ако изчезва при натискане на спирачки... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MarioBros Публикувано 26 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 26 февруари 2016 (редакция) Пропуснах да добавая, но накладките са сменени заедно с дисковете /с оригинални/ преди около 10,000км в сервиз на Митсубиши, колата е на 131,000км. Имам чувството че нещото започва да трака след като загрее, друго обяснение не си давам но от какво ли е .. Редактирано 26 февруари 2016 от MarioBros Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 26 февруари 2016 Сподели Публикувано 26 февруари 2016 Здравейте, От около 3000км имам един много странен проблем с моето Mitsubishi Outlander 2.0 di-d 2007 XLS. След като покарам 20+км (от начало го няма) започва едно чукане отпред вдясно при движение до около 50/60км/час, това винаги се повтаря по един и същ начин отначало е спокойно и се разхлопва след известен пробег. След като почне да хлопа, най-усезаемо е по паваж но при легнал полицай например не се чува. Бихте ли ми дали съвет на от какво може да е?Миналата седмица ходих в сервиз и смениха десен кормилен накрайник, но както преди така и сега чукането си продължава. Благодаря!Провери ли си тампоните на стабилизиращата щанга и биалетките? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MarioBros Публикувано 26 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 26 февруари 2016 Говорих и с приятел техник и той смята, че може да е от тампоните на стабилизаращата щанга. Интересно е обаче защо се появява след известно каране а не е постоянно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 26 февруари 2016 Сподели Публикувано 26 февруари 2016 Може би като постои колата неподвижно тампона да се залепва за основата, след като покараш се "отлепва" и започва да хлопа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MarioBros Публикувано 18 март 2016 Автор Сподели Публикувано 18 март 2016 (редакция) Здравейте, Успях да заснема видео в което се чува чукането, видеото може да видите тук: Заснел съм го като карам нагоре по напълно равен път. Ще съм много благоадарен ако някой е имал подобен проблем и може да сподели мнение. Поздрави! Редактирано 18 март 2016 от MarioBros Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 19 март 2016 Сподели Публикувано 19 март 2016 Всякакви пластмасови втулки и гумени уплътнения придобиват по-голяма еластичност при загряване... и аз залагам на тампони. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 март 2016 Сподели Публикувано 19 март 2016 Здравейте, Успях да заснема видео в което се чува чукането, видеото може да видите тук:Заснел съм го като карам нагоре по напълно равен път. Ще съм много благоадарен ако някой е имал подобен проблем и може да сподели мнение. Поздрави!.....тампон заден на десен носач...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MarioBros Публикувано 19 март 2016 Автор Сподели Публикувано 19 март 2016 (редакция) След като платих 300 евро за смяна на кормилния накрайник (живея във Франция) в официалния сервиз на Митсубиши и проблема си остана ходих във втори сервиз където ми казаха, че всичко е наред. Сега в четвъртък ще ходя в трети сервиз и ще ги помоля да проверат тампоните отпред. Общо взето си е загуба на време и средства за нищо до сега. За това питам дали някой е имал подобен проблем поне като ида на третото място да им кажа какво да гледат. Редактирано 19 март 2016 от MarioBros Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 март 2016 Сподели Публикувано 19 март 2016 След като платих 300 евро за смяна на кормилния накрайник (живея във Франция) в официалния сервиз на Митсубиши и проблема си остана ходих във втори сервиз където ми казаха, че всичко е наред. Сега в четвъртък ще ходя в трети сервиз и ще ги помоля да проверат тампоните отпред. Общо взето си е загуба на време и средства за нищо до сега. За това питам дали някой е имал подобен проблем поне като ида на третото място да им кажа какво да гледат......за съжаление в развитите страни е така...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bati joro Публикувано 20 март 2016 Сподели Публикувано 20 март 2016 Здравей колега,допущам като вариант и амортисьора ,но трябва да се провери успехhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MarioBros Публикувано 17 април 2016 Автор Сподели Публикувано 17 април 2016 Купих си онлайн тампони за стабилизаращата щанга, биалетки и комплект лагер + тампони за предните амортисьори другата седмица в събота ще ги сненям и ще пиша какъв е мача. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MarioBros Публикувано 20 април 2016 Автор Сподели Публикувано 20 април 2016 Днес пристигнаха тампоните на амортисьорите в комплект с лагери. Купих на Sachs изхождайки от мисълта, че понеже бяха най-скъпи 52 евро ще са най-качествени. Като отворих кутията, какво да видя - лагера не прилича на лагер ами на част от детски конструктор .. пластмаса и то не лагер ами две пластмаси плъзгащи се една в друга смазани фабрично с някаква зелена грес. Някой има ли информация, на Mitsubishi Outlander 2007 оригиналните лагери на амортисьорите пластмасови ли са? Не мога да проумея просто как някой инженер би могъл да сложи на кола 1.7 тона такъв лагер.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 април 2016 Сподели Публикувано 20 април 2016 Днес пристигнаха тампоните на амортисьорите в комплект с лагери. Купих на Sachs изхождайки от мисълта, че понеже бяха най-скъпи 52 евро ще са най-качествени. Като отворих кутията, какво да видя - лагера не прилича на лагер ами на част от детски конструктор .. пластмаса и то не лагер ами две пластмаси плъзгащи се една в друга смазани фабрично с някаква зелена грес. Някой има ли информация, на Mitsubishi Outlander 2007 оригиналните лагери на амортисьорите пластмасови ли са? Не мога да проумея просто как някой инженер би могъл да сложи на кола 1.7 тона такъв лагер.......да колега, така е, това са плъзгащи се лагери и е нормално на макферсонно окачване да са такива, от много време насам ..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolioeng Публикувано 24 Май 2016 Сподели Публикувано 24 Май 2016 .....тампон заден на десен носач......абсофакинклютли .... това ти е проблема.Лошото е ,че трудно се хваща ,ако не знаят как и къде да търсят. Сумати му сервизи обиколих ,докато го намерят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MarioBros Публикувано 26 Май 2016 Автор Сподели Публикувано 26 Май 2016 Определено тракането се чува отпред според мен, поне аз така го определям. При теб е имало разбит тампон на носач отзад вдясно, но като че ли се е чувало отпред? Питам просто защото не бе ме изненадало да е така? P.S. не можах да сменя още частите по предницата, тука във Франция всичко отнема няколко седмици.. Но най-накрая имам рандеву за следващата седмица в Сряда и ще пиша какво е положението след това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolioeng Публикувано 28 Май 2016 Сподели Публикувано 28 Май 2016 Нееее , тракането си е отпред, разбит заден тампон ,на преден десен носач Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 Май 2016 Сподели Публикувано 28 Май 2016 Нееее , тракането си е отпред, разбит заден тампон ,на преден десен носач .....мхмм........сега ако кажеш с колко олекна там, добре ще направиш....един вид да си свериме часовниците.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MarioBros Публикувано 28 Май 2016 Автор Сподели Публикувано 28 Май 2016 Задължително ще пиша, просто ми отне близо 2 месеца да намеря сервиз около Париж, който да се съгласи да ми смени частите с тези които аз си нося. Намерих най-накрая питайки един приятел, който пита брат си, който се сети, че жена му е приятелка с жената на един автомеханик, та с който говорихме и той се съгласи да ги смени с мойте.... Единственото, което не ми харесва на техните части е цената, например за носача - 300 евро. Иначе средно цена за труд тук взимат от 90 евро/час нагоре с ДДС. За моя ремонт си купих от тука: - TRW JTC2227, Носач преден десен - 75 евро с ддс- SACHS 803021 Тампон на амортисьор, комплект с лагер - 57 евро с ддс Ще закарам колата тази сряда, имаме рандеву за вечерта, човека каза - няколко дена ще отнеме. Tака че с това темпо ще имам крайна цена след кажи речи 10 дена. По-бързо е просто невъзможно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MarioBros Публикувано 4 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 4 юни 2016 Така за цената на труда, смяна на тампон на амортисьор и един носач 150 евро. Трябва в понеделник вторник да взема колата и ще пиша от какво в крайна сметка е проблема с тракането. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.