Премини към съдържание

Тракане в предницата след известно каране


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

От около 3000км имам един много странен проблем с моето Mitsubishi Outlander 2.0 di-d 2007 XLS. След като покарам 20+км (от начало го няма) започва едно чукане отпред вдясно при движение до около 50/60км/час, това винаги се повтаря по един и същ начин отначало е спокойно и се разхлопва след известен пробег. След като почне да хлопа, най-усезаемо е по паваж но при легнал полицай например не се чува. Бихте ли ми дали съвет на от какво може да е?

Миналата седмица ходих в сервиз и смениха десен кормилен накрайник, но както преди така и сега чукането си продължава.

 

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

От около 3000км имам един много странен проблем с моето Mitsubishi Outlander 2.0 di-d 2007 XLS. След като покарам 20+км (от начало го няма) започва едно чукане отпред вдясно при движение до около 50/60км/час, това винаги се повтаря по един и същ начин отначало е спокойно и се разхлопва след известен пробег. След като почне да хлопа, най-усезаемо е по паваж но при легнал полицай например не се чува. Бихте ли ми дали съвет на от какво може да е?

Миналата седмица ходих в сервиз и смениха десен кормилен накрайник, но както преди така и сега чукането си продължава.

 

Благодаря!

 

Накладки? Ако изчезва при натискане на спирачки...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснах да добавая, но накладките са сменени заедно с дисковете /с оригинални/ преди около 10,000км в сервиз на Митсубиши, колата е на 131,000км. Имам чувството че нещото започва да трака след като загрее, друго обяснение не си давам но от какво ли е ..

Редактирано от MarioBros
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

От около 3000км имам един много странен проблем с моето Mitsubishi Outlander 2.0 di-d 2007 XLS. След като покарам 20+км (от начало го няма) започва едно чукане отпред вдясно при движение до около 50/60км/час, това винаги се повтаря по един и същ начин отначало е спокойно и се разхлопва след известен пробег. След като почне да хлопа, най-усезаемо е по паваж но при легнал полицай например не се чува. Бихте ли ми дали съвет на от какво може да е?

Миналата седмица ходих в сервиз и смениха десен кормилен накрайник, но както преди така и сега чукането си продължава.

 

Благодаря!

Провери ли си тампоните на стабилизиращата щанга и биалетките?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Говорих и с приятел техник и той смята, че може да е от тампоните на стабилизаращата щанга. Интересно е обаче защо се появява след известно каране а не е постоянно

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може би като постои колата неподвижно тампона да се залепва за основата, след като покараш се "отлепва" и започва да хлопа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте,

 

Успях да заснема видео в което се чува чукането, видеото може да видите тук:

Заснел съм го като карам нагоре по напълно равен път. Ще съм много благоадарен ако някой е имал подобен проблем и може да сподели мнение.

 

Поздрави!

Редактирано от MarioBros
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всякакви пластмасови втулки и гумени уплътнения придобиват по-голяма еластичност при загряване... и аз залагам на тампони.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Успях да заснема видео в което се чува чукането, видеото може да видите тук:

Заснел съм го като карам нагоре по напълно равен път. Ще съм много благоадарен ако някой е имал подобен проблем и може да сподели мнение.

 

Поздрави!

.....тампон заден на десен носач......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След като платих 300 евро за смяна на кормилния накрайник (живея във Франция) в официалния сервиз на Митсубиши и проблема си остана ходих във втори сервиз където ми казаха, че всичко е наред. Сега в четвъртък ще ходя в трети сервиз и ще ги помоля да проверат тампоните отпред. Общо взето си е загуба на време и средства за нищо до сега. За това питам дали някой е имал подобен проблем поне като ида на третото място да им кажа какво да гледат.

Редактирано от MarioBros
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След като платих 300 евро за смяна на кормилния накрайник (живея във Франция) в официалния сервиз на Митсубиши и проблема си остана ходих във втори сервиз където ми казаха, че всичко е наред. Сега в четвъртък ще ходя в трети сервиз и ще ги помоля да проверат тампоните отпред. Общо взето си е загуба на време и средства за нищо до сега. За това питам дали някой е имал подобен проблем поне като ида на третото място да им кажа какво да гледат.

.....за съжаление в развитите страни е така......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,допущам като вариант и амортисьора ,но трябва да се провери успехhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Купих си онлайн тампони за стабилизаращата щанга, биалетки и комплект лагер + тампони за предните амортисьори другата седмица в събота ще ги сненям и ще пиша какъв е мача.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес пристигнаха тампоните на амортисьорите в комплект с лагери. Купих на Sachs изхождайки от мисълта, че понеже бяха най-скъпи 52 евро ще са най-качествени. Като отворих кутията, какво да видя - лагера не прилича на лагер ами на част от детски конструктор .. пластмаса и то не лагер ами две пластмаси плъзгащи се една в друга смазани фабрично с някаква зелена грес.

 

Някой има ли информация, на Mitsubishi Outlander 2007 оригиналните лагери на амортисьорите пластмасови ли са? Не мога да проумея просто как някой инженер би могъл да сложи на кола 1.7 тона такъв лагер..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес пристигнаха тампоните на амортисьорите в комплект с лагери. Купих на Sachs изхождайки от мисълта, че понеже бяха най-скъпи 52 евро ще са най-качествени. Като отворих кутията, какво да видя - лагера не прилича на лагер ами на част от детски конструктор .. пластмаса и то не лагер ами две пластмаси плъзгащи се една в друга смазани фабрично с някаква зелена грес.

 

Някой има ли информация, на Mitsubishi Outlander 2007 оригиналните лагери на амортисьорите пластмасови ли са? Не мога да проумея просто как някой инженер би могъл да сложи на кола 1.7 тона такъв лагер..

.....да колега, така е, това са плъзгащи се лагери и е нормално на макферсонно окачване да са такива, от много време насам .....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

.....тампон заден на десен носач......

абсофакинклютли .... това ти е проблема.Лошото е ,че трудно се хваща ,ако не знаят как и къде да търсят. Сумати му сервизи обиколих ,докато го намерят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Определено тракането се чува отпред според мен, поне аз така го определям. При теб е имало разбит тампон на носач отзад вдясно, но като че ли се е чувало отпред? Питам просто защото не бе ме изненадало да е така?

 

P.S. не можах да сменя още частите по предницата, тука във Франция всичко отнема няколко седмици.. Но най-накрая имам рандеву за следващата седмица в Сряда и ще пиша какво е положението след това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нееее , тракането си е отпред, разбит заден тампон ,на преден десен носач :)

.....мхмм........сега ако кажеш с колко олекна там, добре ще направиш....един вид да си свериме часовниците....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Задължително ще пиша, просто ми отне близо 2 месеца да намеря сервиз около Париж, който да се съгласи да ми смени частите с тези които аз си нося.

 

Намерих най-накрая питайки един приятел, който пита брат си, който се сети, че жена му е приятелка с жената на един автомеханик, та с който говорихме и той се съгласи да ги смени с мойте....

 

Единственото, което не ми харесва на техните части е цената, например за носача - 300 евро. Иначе средно цена за труд тук взимат от 90 евро/час нагоре с ДДС.

 

За моя ремонт си купих от тука:

 

- TRW JTC2227, Носач преден десен - 75 евро с ддс

- SACHS 803021 Тампон на амортисьор, комплект с лагер - 57 евро с ддс

 

Ще закарам колата тази сряда, имаме рандеву за вечерта, човека каза - няколко дена ще отнеме. Tака че с това темпо ще имам крайна цена след кажи речи 10 дена. По-бързо е просто невъзможно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така за цената на труда, смяна на тампон на амортисьор и един носач 150 евро. Трябва в понеделник вторник да взема колата и ще пиша от какво в крайна сметка е проблема с тракането.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...