Kryndon Публикувано 5 януари 2016 Сподели Публикувано 5 януари 2016 Привет колеги, От миналото лято се появи едно много жестоко скърцане на Еклипса (1996), някъде отпред на колата. Чува се когато завъртам волана (и в двете страни), като преминавам над легнали полицаи и когато колата потегля леко от покой. Иначе като набера скорост и завивам не се чува изобщо. Сякаш звукът идва от предната лява част, но се усещат леки вибрации във волана при завиване докато е спряна колата. Горе долу звучи като в , но малко по-силно. Искам също да спомена, че това скърцане е различно от скърцането при износен шарнир на правия долен носач, тъй като и двата ми носача са сменени и кожухчетата им не са наранени. Отделно смених накрайник на кормилна щанга и лагер главина. Освен това покрай появата на този звук, волана започна да се върти все по-трудно докато почти не се чувстваше като че ли няма серво. Та погледнах нивото на кормилната течност и беше доста ниско, за това долях догоре. Но уви 'ужасното скърцане' си стоеше. Никой механик досега не е могъл да диагностицира правилно проблема, и вече от 6 месеца се чудя къде е проблема (разбира се не карам колата). Предполагам няма опасност да изхвърчи някое колело, тъй като носачите са сменени. Но идното лято ще преминавам дълъг път с колата и ще трябва да е в пълна изправност. Та като за финал, лично аз смятам че е един от тези два компонента, които съм посочил на тази снимка. Едното е някаква гумена шайба която стои между пружината и капачето на амортесьора, а другото мисля че се нарича маншон на стабилизираща щанга. Вие как мислите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 януари 2016 Сподели Публикувано 6 януари 2016 Не знам колко са ти "сменяни" носачите и "здрави " маншоните на шарнирите, ама вземи ги прегледай по обстойно и ги сменяй, че ще се пребиеш някъде ако се измъкнат при висока скорост .Нито едно от двете неща които си посочил,не може да скърца при въртене на волана .Тампона на стабилизиращата щанга може да скърца само по неравности, а този на амортисьора- никога, това не е Макферсън окачване и амортисьора не се върти при завиване . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 6 януари 2016 Сподели Публикувано 6 януари 2016 (редакция) Не съм сигурен дали е същото скърцане, не съм го чул на живо. На старата ми Каризма имаше такова скърцане, но само при въртене на волана. Много досадно леко тихо и с висок тон на звука. В топло време почти не се чуваше, в студено доста явно и отчетливо. Всичко беше здраво и се оказа от тампоните горе. При теб трябва да е този 40146, който си посочил. След смяната на двата тампона при мен изчезна скърцането. Каризмата е с MacPherson окачване, Еклипса не знам дали е с такова. Редактирано 6 януари 2016 от S.Iliev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar tsonev Публикувано 6 януари 2016 Сподели Публикувано 6 януари 2016 Привет колеги, От миналото лято се появи едно много жестоко скърцане на Еклипса (1996), някъде отпред на колата. Чува се когато завъртам волана (и в двете страни), като преминавам над легнали полицаи и когато колата потегля леко от покой. Иначе като набера скорост и завивам не се чува изобщо. Сякаш звукът идва от предната лява част, но се усещат леки вибрации във волана при завиване докато е спряна колата. Горе долу звучи като в , но малко по-силно. Искам също да спомена, че това скърцане е различно от скърцането при износен шарнир на правия долен носач, тъй като и двата ми носача са сменени и кожухчетата им не са наранени. Отделно смених накрайник на кормилна щанга и лагер главина. Освен това покрай появата на този звук, волана започна да се върти все по-трудно докато почти не се чувстваше като че ли няма серво. Та погледнах нивото на кормилната течност и беше доста ниско, за това долях догоре. Но уви 'ужасното скърцане' си стоеше. Никой механик досега не е могъл да диагностицира правилно проблема, и вече от 6 месеца се чудя къде е проблема (разбира се не карам колата). Предполагам няма опасност да изхвърчи някое колело, тъй като носачите са сменени. Но идното лято ще преминавам дълъг път с колата и ще трябва да е в пълна изправност. Та като за финал, лично аз смятам че е един от тези два компонента, които съм посочил на тази снимка. Едното е някаква гумена шайба която стои между пружината и капачето на амортесьора, а другото мисля че се нарича маншон на стабилизираща щанга. Вие как мислите?100% някой от шарнирите на носачите е сух(липсва му смазката).При мене имах точно такъв проблем и след гресиране на шарнирите се оправи. Най-добре го качи на канал и някой да върти волана , а ти със слушане да разбереш кой е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bati joro Публикувано 16 януари 2016 Сподели Публикувано 16 януари 2016 Колега, със спринцовка вкарай масло през маншончето на болта ,Върши работа,успехhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.T.A.L.K.E.R. Публикувано 16 февруари 2016 Сподели Публикувано 16 февруари 2016 (редакция) При мен скърца волана само когато е студено времемето. Редактирано 16 февруари 2016 от S.T.A.L.K.E.R. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZlijaElf Публикувано 17 февруари 2016 Сподели Публикувано 17 февруари 2016 И при мен се беше появило това скърцане.При най-малките неравности скърцаше а при легналите полицаи умирах от срам ако имаше някои наблизо.Все едно че е някакъв дранголник,а на колата и нямаше нищо.След някоя седмица се позагуби и когато я измих отново на автомивката хубаво отдолу със струята и пак се разскърца ужасно.Разбрах че е от водата.Някъде се задържа и скрибучи гадно. :D Сега не се мие отдолу и няма да скърца вече никога.Това беше при мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZlijaElf Публикувано 17 февруари 2016 Сподели Публикувано 17 февруари 2016 Относно волана ,провери си кормилната рейка ,да не би да изпуска масло от уплътненията на щока на рейката.Когато запалиш и въртиш волана може да изпуска по малко но с времето може да се увеличи много бързо,затова и може да ти е намаляло нивото,може и рейката да скърца,тресенето е от недостиг на масло,но то няма да ти изтича по замята ,а стои и пълни гофрираните маншони ,зависи кой е може и двата.Аз разбрах едва когато единия маншон му дошло времето да се закъса малко и видях че като я вкарвах в гаража отдолу капи масло като я угасих и понамаля,но като пробих по голяма дупка на маншона и маслото изтече като водопад.Другия маншон имаше по малко масло.По принцип там трябва да е сухо и тези маншони са против прах и да се пази щока с рейката от вода и корозия.Аз намерих веднага втора употреба цяла рейка за 150 лв.от блъснат еклипс,който му беше смазана цялата задница. Само и купих маншони за по 5 лв.Нейните бяха закъсани но нямаше масло в тях.Това е едно споделяне,може при теб да не е това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kryndon Публикувано 18 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 18 февруари 2016 Благодаря за отзивите, колеги! Лятото като се прибера ще направя пак проверка и ще сменя някои чаркалъци да видим дали е от тях. Като (ако) го оправя, ще пиша обратно тук да се знае от какво е бил проблемът, за в бъдеще да има инфо . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 18 февруари 2016 Сподели Публикувано 18 февруари 2016 Няма какво да проверяваш. Бай Марин ти е казал. Шарнир на прав долен носач.Със спринцовка диференциално масло в маншона, може и грес на спрей с тънката тръбичка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.