За съжаление в нашия регион не извършват диагностика на японски автомобили,и такава кола като видят все едно че виждат северното сияние или полярна мечка в пустинята.Тук се диагностицират основно европейски автомобили,заучено положение.Колата я бях занемарил година и половина.Не зареждаше динамото.Сменил съм го с ново,нов термостат,антифриз,В.филтър и кабелите за високото с лулите.Беше почти без бензин.Колата си заработи като часовник.Изкарах я от гаража сега е с предницата под наклон.Работеше перфектно,динамото,чаках я да влезе в параметри,загря както трябва термостата си отвори,перфектен звук,не дава да докоснеш газта,,веднага си влиза в ниски.Работи 30 минути със стария бензин.Даже я чаках всеки момент да засмуче въздух,не засмука.След една седмица отивам и първо наливам нов бензин точно 5литра.Запали малко тежко но тръгна след това добре и след 1 минута се срина и започна да си гасне.Възможно ли е сондата да е на сухо,утайки може би,да се е задръстила или пък горивен филтър,колата е под наклон,бензина да е на кантар да не е достатъчен да засмуче?Това което съм направил е закачах друг компютър ,не е това.Забелязах че преди като давах на контакт се чуваше цъкане на реле отзад,сега не се чува .