Премини към съдържание

ZlijaElf

Потребители
  • От него общо

    8
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Свищов

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    ECLIPSE-2G (1995) GS,420a
  • Интереси
    EclipsemanijA

ZlijaElf's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Някои казват че като махнеш катализатора и се увеличавала мощността малко с 1-2 коня,но ти не можеш да усетиш това.
  2. Здравей.То в тия сервизи все е тъй,нямали софтуер за този модел ,все не са виждали такава кола.Колега не мисля че чека свети заради катализатора,от много други неща може да е светнала.При мен свети постоянно така я взех,беше с газова ,ламбда с.беше откачена.и от много майстори гореше 30:100 газ.Изхвърлих я сега си гори 8:100 бензин но чека пак си свети,въпреки че съм възстановил сондата,но не прави проблеми.Ако решиш да продаваш катализатора ,аз ще го купя.
  3. Колеги,налях още 20 литра бензин,пое и заработи като швейцарски часовник двигателя.Никога не съм си представял че 5л.бензин са нищожни,но като е под наклон и смуче въздух и бензин на границата.Сега скалата е едва на първото деление след нулата.Благодаря за всяко предположение,не можа да се стигне до заснемане на клипче.
  4. Да,като ида това ще е първото нещо.Понякога елементарни неща могат да те извадят от равновесие.
  5. За съжаление в нашия регион не извършват диагностика на японски автомобили,и такава кола като видят все едно че виждат северното сияние или полярна мечка в пустинята.Тук се диагностицират основно европейски автомобили,заучено положение.Колата я бях занемарил година и половина.Не зареждаше динамото.Сменил съм го с ново,нов термостат,антифриз,В.филтър и кабелите за високото с лулите.Беше почти без бензин.Колата си заработи като часовник.Изкарах я от гаража сега е с предницата под наклон.Работеше перфектно,динамото,чаках я да влезе в параметри,загря както трябва термостата си отвори,перфектен звук,не дава да докоснеш газта,,веднага си влиза в ниски.Работи 30 минути със стария бензин.Даже я чаках всеки момент да засмуче въздух,не засмука.След една седмица отивам и първо наливам нов бензин точно 5литра.Запали малко тежко но тръгна след това добре и след 1 минута се срина и започна да си гасне.Възможно ли е сондата да е на сухо,утайки може би,да се е задръстила или пък горивен филтър,колата е под наклон,бензина да е на кантар да не е достатъчен да засмуче?Това което съм направил е закачах друг компютър ,не е това.Забелязах че преди като давах на контакт се чуваше цъкане на реле отзад,сега не се чува .
  6. eclipse-1g 2000,150ph.Ако някой предполага или се е сблъсквал с такива симптоми на модела ,моля да ми помогнете, ще опитвам всичко.Студена запалва тежко,работи добре 10 секунди,оборотите се сриват и бавничко си гасне,запалва веднага ,след секунда две същото,не може да се задава газ,щом докосна газта гасне,бавно, бързо, гасне,не препуква,няма черен дим ,не мирише на бензин.Веднага пали и същото.Пооооооооммммммоооооооооощщщщщщщ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  7. Относно волана ,провери си кормилната рейка ,да не би да изпуска масло от уплътненията на щока на рейката.Когато запалиш и въртиш волана може да изпуска по малко но с времето може да се увеличи много бързо,затова и може да ти е намаляло нивото,може и рейката да скърца,тресенето е от недостиг на масло,но то няма да ти изтича по замята ,а стои и пълни гофрираните маншони ,зависи кой е може и двата.Аз разбрах едва когато единия маншон му дошло времето да се закъса малко и видях че като я вкарвах в гаража отдолу капи масло като я угасих и понамаля,но като пробих по голяма дупка на маншона и маслото изтече като водопад.Другия маншон имаше по малко масло.По принцип там трябва да е сухо и тези маншони са против прах и да се пази щока с рейката от вода и корозия.Аз намерих веднага втора употреба цяла рейка за 150 лв.от блъснат еклипс,който му беше смазана цялата задница. Само и купих маншони за по 5 лв.Нейните бяха закъсани но нямаше масло в тях.Това е едно споделяне,може при теб да не е това.
  8. И при мен се беше появило това скърцане.При най-малките неравности скърцаше а при легналите полицаи умирах от срам ако имаше някои наблизо.Все едно че е някакъв дранголник,а на колата и нямаше нищо.След някоя седмица се позагуби и когато я измих отново на автомивката хубаво отдолу със струята и пак се разскърца ужасно.Разбрах че е от водата.Някъде се задържа и скрибучи гадно. :D Сега не се мие отдолу и няма да скърца вече никога.Това беше при мен.
×
×
  • Създаване...