LgKaci Публикувано 7 декември 2015 Сподели Публикувано 7 декември 2015 Здравейте колеги. Напоследък забелязвам, че разстоянието между предните гуми и арката на калника е по-голямо с около 2 см от това на задните гуми. Заглеждам и други Лансър-и и при тях е същото. Погледнато отстрани, изглежда че все едно колата е с увиснала задница, което ме дразни. Искам да я сваля отпред така че разстоянието между гумата и арката да се изравни или отпред да е малко по-малко. Вероятно, ще трябва да се намерят малко по-къси пружини. Имате ли идея къде мога да намеря, защото на доста места звънях - имат или само стандартни или спортни - цели комплекти. И ако някой го е правил, ако може да сподели впечатления и опит. Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki007 Публикувано 7 декември 2015 Сподели Публикувано 7 декември 2015 (редакция) Здравейте колеги. Напоследък забелязвам, че разстоянието между предните гуми и арката на калника е по-голямо с около 2 см от това на задните гуми. Заглеждам и други Лансър-и и при тях е същото. Погледнато отстрани, изглежда че все едно колата е с увиснала задница, което ме дразни. Искам да я сваля отпред така че разстоянието между гумата и арката да се изравни или отпред да е малко по-малко. Вероятно, ще трябва да се намерят малко по-къси пружини. Имате ли идея къде мога да намеря, защото на доста места звънях - имат или само стандартни или спортни - цели комплекти. И ако някой го е правил, ако може да сподели впечатления и опит. Благодаря. Това което си забелязъл е стандартно за всички лансъри с оригинално окачване.Доколкото съм запознат да сложиш само на единия мост' по- къси' пружини е меко казано непрепоръчително.Според мен за да постигнеш този визуален ефект, варианта е да монтираш регулируемо окачване,разбира се на четирите колела и да го настроиш , така както ти харесва/по твой вкус/. Редактирано 7 декември 2015 от Niki007 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 7 декември 2015 Сподели Публикувано 7 декември 2015 Закарай колата на равен път без наклон и измери разстоянието от земята до праговете - ако са равни отпред и отзад, няма за какво да се притесняваш.Два аргумента в полза на това да не пипаш пружините:1. Колата е много млада за да са й омекнали пружините,2. Всички други Лансери, които си гледал, са с такава стойка.Просто дизайнът е такъв, че задната гума изглежда по-потънала. Същият е и дизайна при почти всички модели на BMW, Mercedes. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 7 декември 2015 Сподели Публикувано 7 декември 2015 Със заводското окачване можеш да си вкараш ръката между гумата и калника, направо има цяла бездна! Може да смениш само пружините, ама всички, не само на единия мост. Аз на Лансера съм с Eibach пружини. Свалят колата с 3 см отпред и 2 см отзад. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LgKaci Публикувано 11 декември 2015 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2015 Благодаря за отговорите, колеги. Да забелязал съм че всички са така. Мерил съм разстоянието. Отпред е с 1 см по-малко. Тоест всичко е наред. Не са и омекнали пружините. Всичко е само визия. За регулируемо сигурно ще почакам. Колега, твоите на Eibach много ли са твърди? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LgKaci Публикувано 11 декември 2015 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2015 Добре, а какъв може да е проблема, ако сменя само на предния мост, освен че ще трябва да се регулират фаровете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki007 Публикувано 11 декември 2015 Сподели Публикувано 11 декември 2015 Добре, а какъв може да е проблема, ако сменя само на предния мост, освен че ще трябва да се регулират фаровете.Предполагам сам можеш да си направиш преценка при завой,спиране,неравност и други с по-висока скорост,когато двата моста реагират по различен начин какво става и дали колата ще е лесна за 'хващане' Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 11 декември 2015 Сподели Публикувано 11 декември 2015 Благодаря за отговорите, колеги. Да забелязал съм че всички са така. Мерил съм разстоянието. Отпред е с 1 см по-малко. Тоест всичко е наред. Не са и омекнали пружините. Всичко е само визия. За регулируемо сигурно ще почакам. Колега, твоите на Eibach много ли са твърди? За заводските амортисьори са добра комбинация, защото има други варианти на пазара, които са по-твърди, свалят по-ниско колата и скапват по-бързо амортисьорите. Eibach мисля, че имаха 2 варианта за Лансера, мойте са по-консервативния вариант. Другата серия са едни червени и свалят повече колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksandar Spasov Публикувано 29 декември 2015 Сподели Публикувано 29 декември 2015 (редакция) Аз пък точно мислех да сменям пружините на моя..Възможно ли е на 100 000км колата да "клекне" леко отзад, при положение че в багажника има газова уредба, която предполагам оказва влияние със своите ~ 40л./кг ? Редактирано 29 декември 2015 от Aleksandar Spasov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki007 Публикувано 29 декември 2015 Сподели Публикувано 29 декември 2015 Аз пък точно мислех да сменям пружините на моя..Възможно ли е на 100 000км колата да "клекне" леко отзад, при положение че в багажника има газова уредба, която предполагам оказва влияние със своите ~ 40л./кг ?Да,моето впечатление е точно такова.Сравнявал съм сивиците на жена ми и един приятел,еднакви модели, години,даже на жена ме над 100 000км повече и въпреки това е с поне 2 см. по-висок отзад отколкото другия с газчицата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksandar Spasov Публикувано 4 януари 2016 Сподели Публикувано 4 януари 2016 Да,моето впечатление е точно такова.Сравнявал съм сивиците на жена ми и един приятел,еднакви модели, години,даже на жена ме над 100 000км повече и въпреки това е с поне 2 см. по-висок отзад отколкото другия с газчицата.В сряда влиза в сервиз и ще видим каква е разликата. Дали досадното скърцане при минаване през легнали полицаи ще изчезне при смяна на пружините? Чувал съм че се получава при изтриването на някакви гумички в чашката на самта пружина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki007 Публикувано 4 януари 2016 Сподели Публикувано 4 януари 2016 В сряда влиза в сервиз и ще видим каква е разликата. Дали досадното скърцане при минаване през легнали полицаи ще изчезне при смяна на пружините? Чувал съм че се получава при изтриването на някакви гумички в чашката на самта пружина.Ще очакваме след сряда съвсем точна информация за състоянието на задните пружини и гумените подложки и или нещо друго относно стойка и скърцане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 4 януари 2016 Сподели Публикувано 4 януари 2016 В сряда влиза в сервиз и ще видим каква е разликата. Дали досадното скърцане при минаване през легнали полицаи ще изчезне при смяна на пружините? Чувал съм че се получава при изтриването на някакви гумички в чашката на самта пружина.Представи си, че самата навивка е облечена в гумен маркуч. Когато се изтърка маркуча, пружината започва да опира метал - метал в чашката на амортисьора и почва да скърца. Често срещан проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LgKaci Публикувано 4 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 4 февруари 2016 Аз засега ще изчакам със смяната. А иначе досадното скърцане при минаване през легнал полицай го има и при мен. И отпред и отзад, като отпред е доста повече. При сухо и студено време е най-силно. На топло изчезва напълно и сега при големия сняг пак го нямаше. Свалях подложките на пружините. Съвсем леко са изтрити в единия край. Подложих гума там. Нямаше промята. Може би проблема не е, че търка в метал, а че самата гума се разхабва с времето и пружината халтави в самата гума. Незнам разсъждавам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 4 февруари 2016 Сподели Публикувано 4 февруари 2016 Проблема със скърцането е в тампоните на реактивната щанга. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sid6624 Публикувано 13 февруари 2016 Сподели Публикувано 13 февруари 2016 Това което си забелязъл е стандартно за всички лансъри с оригинално окачване.Колега гледах гледах Лансър-а и не виждам да му е "увиснала"задницата.Не мога да се съглася,че това е стандартно за модела. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki007 Публикувано 13 февруари 2016 Сподели Публикувано 13 февруари 2016 Колега гледах гледах Лансър-а и не виждам да му е "увиснала"задницата.Не мога да се съглася,че това е стандартно за модела.Здравей колега,за увиснала задница нито аз нито колегата започнал темата пише.Става върос като погледнеш лансера/след 2008/ перпендикулярно се забелязва,че луфта между най-горната част на гумата и калника на предните калници е по-голям с не много отколкото на задните.Ако не е така ,значи имам проблем с очите.Желая лека вечер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 13 февруари 2016 Сподели Публикувано 13 февруари 2016 Трябва да се загледам как е при мен, аз съм с дизелов двигател, който вероятно е с около 150 кг. по-тежък от бензиновия. :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sid6624 Публикувано 13 февруари 2016 Сподели Публикувано 13 февруари 2016 Здравей колега,за увиснала задница нито аз нито колегата започнал темата пише.Става върос като погледнеш лансера/след 2008/ перпендикулярно се забелязва,че луфта между най-горната част на гумата и калника на предните калници е по-голям с не много отколкото на задните.Ако не е така ,значи имам проблем с очите.Желая лека вечер.Здравей не си прочел внимателно поста на колегата,цитирам " Погледнато отстрани, изглежда че все едно колата е с увиснала задница,"Лека вечер и на теб. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki007 Публикувано 13 февруари 2016 Сподели Публикувано 13 февруари 2016 Здравей не си прочел внимателно поста на колегата,цитирам " Погледнато отстрани, изглежда че все едно колата е с увиснала задница,"Лека вечер и на теб.Да, прав си думите на колегата са такива.Пяправям се,значи става дума само за моите думи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 14 февруари 2016 Сподели Публикувано 14 февруари 2016 Днес се загледах как са при мен - ами същата работа, предницата изглежда малко по-висока от задницата. Но не виждам кой знае каква драма в това. Въпрос на дизайн. Иначе цените на дизела в Сф са 10 ст. надолу, т.е. масовите от 1.87 лв./л. са 1.77 лв. :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sid6624 Публикувано 14 февруари 2016 Сподели Публикувано 14 февруари 2016 Днес се загледах как са при мен - ами същата работа, предницата изглежда малко по-висока от задницата. Но не виждам кой знае каква драма в това. Въпрос на дизайн.Адаш предполагам,че Лансър-а ти е седан.При хечбек-а няма нищо подобно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki007 Публикувано 14 февруари 2016 Сподели Публикувано 14 февруари 2016 Днес се загледах как са при мен - ами същата работа, предницата изглежда малко по-висока от задницата. Но не виждам кой знае каква драма в това. Въпрос на дизайн. Иначе цените на дизела в Сф са 10 ст. надолу, т.е. масовите от 1.87 лв./л. са 1.77 лв. :icon_n_king:Не само ,че няма драма,ами това умишлено е така/лично мое мнение/защото предните гуми завиват.А при завъртяни предни гуми и по-голяма неравност макверсона се згъва в неговия си ход, и при по-малък луфт там за където коментираме, може да се стигне до нежелан допир на гума с калник.Впрочем ако не се лъжа повечето марки и модели са така,които са с нормални/не спортни/ окачвания. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.