GalantDream Публикувано 5 ноември 2015 Сподели Публикувано 5 ноември 2015 Да му се намира на някой колега читаво задно гърне за Галант 2.5 V6 в което да има видимо още няколко годинки живот :icon_thumbup: Днес установих, че на моето вече има дупчица и лекинко "пръхти". Все още не е болка за умиране, но искам да го подменям, а ново разбрах ще е в порядъка на 400лв :icon_blush: Отворен съм към всякакви предложения Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 5 ноември 2015 Сподели Публикувано 5 ноември 2015 би ти свършило идеална работа, но не знам как се нарича в БГ и дали въобще го има. Ползвал съм го като бях в Щатите и върши чудеса. Като пластелин е, почваш да го мачкаш, то се загрява и омеква, след това го нанасяш и се втърдява като стомана. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iskrenkrustev Публикувано 6 ноември 2015 Сподели Публикувано 6 ноември 2015 би ти свършило идеална работа, но не знам как се нарича в БГ и дали въобще го има. Ползвал съм го като бях в Щатите и върши чудеса. Като пластелин е, почваш да го мачкаш, то се загрява и омеква, след това го нанасяш и се втърдява като стомана. Зависи все пак колко е голяма въпросната дупчица.Ако прибегнеш до лепила, има много на епоксидна основа, които могат да лепят метал. Ако не всички, то повечето са двукомпонентни. Затова се налага и размачкване да се омесят. Примерно такова лепило е http://www.bison.net/static/products/assets/asset_9073_3.pdf (има го в Практикер). Само че като гледам техниеските характеристики издържа до 60 градуса, не знам дали е подходящо за гърне.Ето такова исках преди да си купя, но не намерих, него го дават до 120 градуса -http://penosil.com/gb/epoxy-sticks/69-penosil-premium-fastfix-epoxy-metal-3222.html А тези лепила на едно изложение в НДК също ме бяха изумили как лепят и то за секунди http://www.pascofix.com/ (в БГ ги предлагат тук http://www.ferex.bg/). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 6 ноември 2015 Сподели Публикувано 6 ноември 2015 Поксипол.Синьо и жълто, след размесване става зелено. Държи здраво на обезмаслена повърхност. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 6 ноември 2015 Сподели Публикувано 6 ноември 2015 (редакция) Зависи все пак колко е голяма въпросната дупчица.Ако прибегнеш до лепила, има много на епоксидна основа, които могат да лепят метал. ....Така е наистина. И аз да прибавя едно възможно: http://www.praktika-bg.com/index.php?id_product=263&controller=product. Ползвал съм на същата марка, но за друго, и съм доволен. В общи линии, всички тези - течна стомана, поксипол, епоксидна смола на момент и др, са едни и същи - двукомпонентно епоксидно лепило. Преди време имаше едно руско в големи опаковки, но му забравих името. Но всякакво лепило би било временно решение.Кърпене със заварка не е ли добър вариант, вместо лепила?ПП: Гледам колегата е посочил същото. Съжалявам за повторението от моя страна. Редактирано 6 ноември 2015 от vld1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 6 ноември 2015 Сподели Публикувано 6 ноември 2015 Така е наистина. И аз да прибавя едно възможно: http://www.praktika-bg.com/index.php?id_product=263&controller=product. Ползвал съм на същата марка, но за друго, и съм доволен. В общи линии, всички тези - течна стомана, поксипол, епоксидна смола на момент и др, са едни и същи - двукомпонентно епоксидно лепило. Преди време имаше едно руско в големи опаковки, но му забравих името. Но всякакво лепило би било временно решение.Кърпене със заварка не е ли добър вариант, вместо лепила?ПП: Гледам колегата е посочил същото. Съжалявам за повторението от моя страна. Съветвам те да прескочиш до КрафтСпециално от сервиза на Околовръстното съм доволен, вероятно и другия е добър.Елементарна заварка предполагам ще ти реши проблема. След оглед обикновено предлагат варианти- радикални и бюджетни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 6 ноември 2015 Сподели Публикувано 6 ноември 2015 Лепила по гърнето няма да стоят...Заварка и/или смяна с ново! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iskrenkrustev Публикувано 7 ноември 2015 Сподели Публикувано 7 ноември 2015 Стоят изпитано е, но някак си не е удачно да се ползват точно за гърне, при положение, че може да бъде заварено. Ако дупката е много малка и е на трудно място за заварка обаче, си е решение, но разбира се временно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 8 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 8 ноември 2015 Бях на оглед в сервиза Крафт на кв.Дружба. Дупката не е много малка и дори човека там каза да не правя заварки, а да търся читаво гърне. Това доста ме изненада понеже от тяхна страна дори не можаха да ми предложат ново гърне, защото точно за този модел били голяма рядкост. Имаха вариант да сложат гърне от 2.4GDI или да изработят ново от подръчни материали. Според човека там обаче колата можела да стане по шумна ако се сложи гърнето от 2.4GDI. Нещата клонят към гърне втора ръка... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Миленов Публикувано 9 ноември 2015 Сподели Публикувано 9 ноември 2015 Тез Крафт в Дружба са много зле!Аз ходих за катализатор там и се вкарах в егати филма!Сега съдейки по това което каза колегата затвърждавам мнението си!Какво значи гърне от подръчни материали?Каквито боклуци имаме в склада ще ги съберем и ще ти сглобим гърне!Това звучи несериозно!Колега ориентирай се към друга фирма мисля аз!Или отиди в Крафт на околовръстното дано там са по свестни! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 ноември 2015 Сподели Публикувано 9 ноември 2015 Бях на оглед в сервиза Крафт на кв.Дружба. Дупката не е много малка и дори човека там каза да не правя заварки, а да търся читаво гърне. Това доста ме изненада понеже от тяхна страна дори не можаха да ми предложат ново гърне, защото точно за този модел били голяма рядкост. Имаха вариант да сложат гърне от 2.4GDI или да изработят ново от подръчни материали. Според човека там обаче колата можела да стане по шумна ако се сложи гърнето от 2.4GDI. Нещата клонят към гърне втора ръка... Изпускателната система на галант е изключително надеждна, т.е на пазара на употребявани има безброй евтини задни гърнета от този мотор. Въпрос на 10 минути е намирането, поръчването, а на едно денонощие доставянето на отлична алтернатива. Виж, ако е изгнило гърнето, по би ме притеснило какво още отдолу е изгнило, защото генерациите са доста устойчиви на корозия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 10 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 10 ноември 2015 Поръчах гърне втора ръка от колега във форума и сега чакам да пристигне :icon_thumbup: Ръжди от долу се намират преобладаващи върху задния мост, но ми изглеждат в норми за 16 годишен автомобил, който освен това е изкарал 12 зими в Германия Знаем там се хвърля силна зимна химия по пътищата и явно не е пропуснала гърнето. Дупката според огледа от Крафт се намира от горната страна на гърнето гледаща към купето. Което ме навежда на мисъл, че е причинена поради наслояване от мръсотия и зимната химия в тази зона...като се демонтира гърнето ще разгледам по-добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xap40 Публикувано 29 ноември 2015 Сподели Публикувано 29 ноември 2015 Аз пък имах малка дупчица от долу оказа се бакшишко решение за оттичане на конденса заради газовата а се бях притеснил много от какво е станала Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.