djsnipa Публикувано 19 октомври 2015 Сподели Публикувано 19 октомври 2015 Здравейте колеги, искам да вземя нещо на майка ми за РД и определено искам да е японец. Спрях се на един Лансер, но точно за този двигател не зная нищо. Ако някой може да ми даде съвет ще съм благодарен. Ства дума за тази количка - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11437921262338395&slink=ayi1r3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxpin Публикувано 20 октомври 2015 Сподели Публикувано 20 октомври 2015 Здравей! Първо да ти кажа, че не съм някакъв спец и ще ти разкажа каквото знам за тази генерация на лансер, като ще включа и каквото разбрах дотук от моя. На пръв поглед колата изглежда приятна и спретната, но щом е от автокъща - винаги едно наум. Според мен, най-сигурно е обстойна проверка в проверен сервиз, който се занимава с япоски коли. Ако е германка - гледай за корозия отдолу, проверка на окачване, четене със скенер за кодове(на този лансер е лесно, оборудван е с OBD /on board diagnostic/ и лесно се четат кодове. Оглед на боята за разлики. Оглед под регистрационния номер, много е голям отвора и се набиват камъчета и мизерия във радиатора на климатика, което евентуално довежда до спукване на радиатора. Ако е 82кс най-вероятно е 1.3л двигател. Когато си взех моя лансер доста попрегледах, основно руски форуми, много youtube руски рецензии,защото тази генерация на лансер е много разпорстранена в Русия, четох и тук. Това което знам за 1.3 мотора е, че е леко слаб за купето, без някакви други сериозни забележки. Колата има и подгрев на огледала, който се пуска с подгрева на задното стъкло. Има предни и странични еърбези. Моя лансер го карам от 6 месеца, същата генерация, но е комби, с 2.0 двигател, и какво съм забелязал до тук: Плюсове: Много приятна за каране машина, тих двигател, удобни седалки (отпред и отзад), добра управляемост, добри спирачки, обезшумено купе, таблото е добре сглобено - няма никаво скърцане. Отлични фабрични говорители. Като угасиш мотора и си с пуснати фарове и отвориш врата се пуска за кратко зумер и гаси фаровете.Минуси (ако могат се нарекат така): Ако задното окачване е същото като на комбито, то е независимо т.е. няма общ мост, а е с рамена. Сравнително просто, но има втулки, които до 2005г са метал/гума и са податливи на скърцане. След 2005 ги правят само от гума и скърцането го няма. Пак казвам това съм събрал като инфо от руските форуми и моята кола. Съединителят е обикновен (не демпферен), стандартно за японска кола е с две помпи. Едната е горе на педала на съединителя и се пълни с течност през спирачното казанче. Случва се да се разскърца при натискане на педала, дължи се най-вероятно от лагерче в помпата. Втората помпа е на самата вилка на съединителя. За нея не съм чел за проблеми. Друго, което не ми допада....дреболии: часовника, като на всяка японка се димира слад пускане на фаровете и малко трудно се чете на слънце. Страничните огледала искат леко свикване, но това е по-скоро субективно.Накратко: здрава, непретенциозна, симпатична кола ))). Иска само хубави течности, филтри и читав водач! ). тук във форума има много опитни колеги, дано и те да споделят нещо. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 20 октомври 2015 Сподели Публикувано 20 октомври 2015 Този модел, доколкото знам, няма двигател 1.3. Има 1.6 и 2.0, съответно 98кс, 136кс. По-стария модел Лансер има 1.3 двигател. А в случая, в тази обява сигурно са искали да напишат 98кс, т.е. моторът е 1.6. Ето като този: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11429543628249237&slink=aytvrkИначе колегата по-горе е описал нещата много подробно, аз не мога да добавя нищо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shamy Публикувано 20 октомври 2015 Сподели Публикувано 20 октомври 2015 (редакция) Този модел, доколкото знам, няма двигател 1.3. Има,има http://mitsubishi.testdrive.bg/model/lancer-ix.html Но наистина е слаб за купето,щом на мен понякога и 1,6 ми слабее-особено при изпреварване.Иначе приятен за каране модел и лесен за поддръжка.Не знам за майка ти,но ако сега трябваше да си купувам кола,бих се спрял на 2,0 135к.с.:icon_thumbup: Редактирано 20 октомври 2015 от Shamy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 20 октомври 2015 Сподели Публикувано 20 октомври 2015 Здрасти, Лансер от тези са готини коли, здрави и приятни за каране. За предпочитане е по-голям мотор, 1.6 или 2.0, но за жена и 1.3 ще става . Специално тази кола от обявата ми се вижда много ръждясала и няма да е лошо да се погледне добре под колата преди покупка. Поздрави и Успех с новата кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djsnipa Публикувано 20 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 20 октомври 2015 А среден разход някой може ли да даде и може ли да се сложи газ ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxpin Публикувано 20 октомври 2015 Сподели Публикувано 20 октомври 2015 (редакция) Моля те колега, не слагай газ на 1.3. Няма смисъл! 1.3 среден разход на бензин 7-8 градско; 5-6 извънградско при 90км/ч. Иначе газификацията мисля, няма да е проблем, обикновен мотор, не е GDI. Колко да изтъниш повече? Сещам се за: Микра, Марути, Алто, Джъсти или още по-по-най Колт или Вивио.))) Редактирано 20 октомври 2015 от Maxpin Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 21 октомври 2015 Сподели Публикувано 21 октомври 2015 Моля те колега, не слагай газ на 1.3. Няма смисъл! 1.3 среден разход на бензин 7-8 градско; 5-6 извънградско при 90км/ч. Иначе газификацията мисля, няма да е проблем, обикновен мотор, не е GDI. Колко да изтъниш повече? Сещам се за: Микра, Марути, Алто, Джъсти или още по-по-най Колт или Вивио.))) И на мен ми е много чудно, как може хората да карат супер малко колите си и да мислят за газ, ужас. Ако караш 30000 и нагоре на година мога да приема, но ако се кара само по около 10к или по малко има ли смисъл да се прави? При нас в Англия колите втора употреба, които са с газова уредба се продават много по трудно и се обезценяват много по-бързо. Стара кола и газ = отворен преден капак всеки ден и поне веднъж месечно посещение в сервиз. Добре дошли в света на спестяването. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer_gb Публикувано 21 октомври 2015 Сподели Публикувано 21 октомври 2015 Здравей,собственик съм на същия модел, с тази разлика, че е с мотор 1.6, 98 кс. Като цяло колата е чудесна - много удобна, не много претенциозна, но си има и слаби места - гният веждите на задните калници, скърцата тампоните на задния мост и ако решиш да си съвестен собственик - подмяната е около 400-500лв, шарнирни болтове не се сменят, а се купува цял носач. Това е, но всеки модел си има своите болести, а този модел на Lancer намирам за повече от добър, въпреки изброените недостатъци. Направи внимателен оглед в сервизи и взимай, ако не е ръждясала здраво и не са налични описаните слабости. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxpin Публикувано 21 октомври 2015 Сподели Публикувано 21 октомври 2015 (редакция) Като гледам, колегата е от Ихтиман, ако работи в София това са сто км. дневно минимум, така че газовата е необходима и почти неизбежна! Но, ако се сложи обикновена газове разхода се отклонява много от фабрично дадения. Редактирано 21 октомври 2015 от Maxpin Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 21 октомври 2015 Сподели Публикувано 21 октомври 2015 (редакция) Ако е 1.3 мотора (което май е много рядко срещано на това купе) може да се сложи обикновена газова, заради липса на дебитомер.На другите мотори не че не може, но е по-опасно заради дебитомера. Но най-добре е ГИ заради разхода.Дали има смисъл от газ - всеки сам си преценя. Аз лично карам предимно на газ. Редактирано 21 октомври 2015 от vld1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxpin Публикувано 21 октомври 2015 Сподели Публикувано 21 октомври 2015 Луд руснак. Говори като несвестен , ама има много вярно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djsnipa Публикувано 22 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2015 Говоря за газ, защото карам деу ланос 1.3 харчи 10-12. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 22 октомври 2015 Сподели Публикувано 22 октомври 2015 Добре, мой роднина има Деу Ланос 1.3 на газ и споделя същите цифри. Моят съвет е да си вземете Лансер 1.6 и ще ви харчи около 6.5-7/100, а за газ има смисъл ако се кара повече от 10-15к на година, но все пак всеки сам си преценява. Успех с покупката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 22 октомври 2015 Сподели Публикувано 22 октомври 2015 (редакция) Аз не искам да обръщам темата към "разход", но само да споделя: засичам разхода си по следния начин - сипвам 10лв на празна бутилка и карам докато свърши, гледам колко км съм изминал. После пак 10лв. И сега - заредих на OMV, защото нямаше къде другаде, и минах 130км. После заредих пак 10лв на Eco и минах 200км. А сега иди че разбери?? В единия случай излиза че разхода ми е към 6/100, което е завидно постижение. Редактирано 22 октомври 2015 от vld1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 23 октомври 2015 Сподели Публикувано 23 октомври 2015 Най точно може да се засече разхода като се напълни резервоара до горе, изминат се някакви километри и след това се напълни пак до горе. После количеството гориво се дели на изминатите километри и се умножава по 100 за да се премести запетаята и получаваме точният разход на автомобила. Хубаво е това да стане във времето, за няколко дни или седмици да кажем така най-точно ще добием представа колко харчи колата. Например: с 25. Литра бензин за два дена съм минал 463 км следователно разходът е бил 5.39/100км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 23 октомври 2015 Сподели Публикувано 23 октомври 2015 (редакция) Понеже колегата каза че кара на газ, най-точно е да зареди бензина до горе, после газта до горе (като периодически си сипва колкото иска газ и да си записва сумата пари). Да измине някакви повече километри и след това да напълни 2-те уредби пак до горе. Разхода вече се засича: излезнали пари от джоба за бензин+газ за периода за конкретните километри.Не подценявайте перото бензин в зимните периоди. Ако лятото почти веднага се привключва на газ, то аз съм засичал по горната схема че за 3 зимни месеца моя цял резервоар от 51 литра свърши, т.е. имам по 17л гълтане здраво сутрин и вечер на студено средно за месец.Поздрави Редактирано 23 октомври 2015 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 23 октомври 2015 Сподели Публикувано 23 октомври 2015 Това за бензина съм съгласен, и при мен е така. Но за пълненето до горе - всички знаем какви грешки стават с тези сонди дето един път затварят, друг път не, един път сипят газ 25 литра в бутилка 20 литра, друг път 15 литра. Не е ли по-коректно да сипя точно количество газ на празна бутилка и да карам докато свърши? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.