Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Maxpin

Потребители
  • От него общо

    8
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Maxpin's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Върнах колата, върнаха ми парите, но изгорях с 1000 лв. Благодаря на Пламен и на колегите писали в темата. За съжаление краткото ми познанство с Митцубиши свърши недобре. Желая Ви успех!
  2. Благодаря ти за отговора, днес ще отида да видя какво е положението. Конкретно ме интересуваше дали е възможна историята с датчика на Хол. Явно не е.
  3. Здравейте колеги! Преди месец скъсах ремъка, върнах я на сервиза, където е сменен ремъка. Изминати около 9000км. След разглобяване ми казаха следното: "Датчика на Хол се е счупил и парчета са влезли между ролките и ремъка и са го скъсали. Закрепването на датчика е несполучливо измислено. С една дума: ***. Да допълня след смяната на ремъка сега и първо пускане на двигареля се къса частично пистовия ремък, като се сцепва надлъжно, виси едно парче с дължина около 20см и според тях най вероятно и това скъсване да има връзка с първата беля. Моля споделете, някой чувал ли е за такъв проблем при този мотор 4G63. Четох сума ти време из нета, но не намеирих нищо!
  4. Maxpin

    Кола за майка ми

    Луд руснак. Говори като несвестен , ама има много вярно!
  5. Maxpin

    Кола за майка ми

    Като гледам, колегата е от Ихтиман, ако работи в София това са сто км. дневно минимум, така че газовата е необходима и почти неизбежна! Но, ако се сложи обикновена газове разхода се отклонява много от фабрично дадения.
  6. Maxpin

    Кола за майка ми

    Моля те колега, не слагай газ на 1.3. Няма смисъл! 1.3 среден разход на бензин 7-8 градско; 5-6 извънградско при 90км/ч. Иначе газификацията мисля, няма да е проблем, обикновен мотор, не е GDI. Колко да изтъниш повече? Сещам се за: Микра, Марути, Алто, Джъсти или още по-по-най Колт или Вивио.)))
  7. Maxpin

    Кола за майка ми

    Здравей! Първо да ти кажа, че не съм някакъв спец и ще ти разкажа каквото знам за тази генерация на лансер, като ще включа и каквото разбрах дотук от моя. На пръв поглед колата изглежда приятна и спретната, но щом е от автокъща - винаги едно наум. Според мен, най-сигурно е обстойна проверка в проверен сервиз, който се занимава с япоски коли. Ако е германка - гледай за корозия отдолу, проверка на окачване, четене със скенер за кодове(на този лансер е лесно, оборудван е с OBD /on board diagnostic/ и лесно се четат кодове. Оглед на боята за разлики. Оглед под регистрационния номер, много е голям отвора и се набиват камъчета и мизерия във радиатора на климатика, което евентуално довежда до спукване на радиатора. Ако е 82кс най-вероятно е 1.3л двигател. Когато си взех моя лансер доста попрегледах, основно руски форуми, много youtube руски рецензии,защото тази генерация на лансер е много разпорстранена в Русия, четох и тук. Това което знам за 1.3 мотора е, че е леко слаб за купето, без някакви други сериозни забележки. Колата има и подгрев на огледала, който се пуска с подгрева на задното стъкло. Има предни и странични еърбези. Моя лансер го карам от 6 месеца, същата генерация, но е комби, с 2.0 двигател, и какво съм забелязал до тук: Плюсове: Много приятна за каране машина, тих двигател, удобни седалки (отпред и отзад), добра управляемост, добри спирачки, обезшумено купе, таблото е добре сглобено - няма никаво скърцане. Отлични фабрични говорители. Като угасиш мотора и си с пуснати фарове и отвориш врата се пуска за кратко зумер и гаси фаровете. Минуси (ако могат се нарекат така): Ако задното окачване е същото като на комбито, то е независимо т.е. няма общ мост, а е с рамена. Сравнително просто, но има втулки, които до 2005г са метал/гума и са податливи на скърцане. След 2005 ги правят само от гума и скърцането го няма. Пак казвам това съм събрал като инфо от руските форуми и моята кола. Съединителят е обикновен (не демпферен), стандартно за японска кола е с две помпи. Едната е горе на педала на съединителя и се пълни с течност през спирачното казанче. Случва се да се разскърца при натискане на педала, дължи се най-вероятно от лагерче в помпата. Втората помпа е на самата вилка на съединителя. За нея не съм чел за проблеми. Друго, което не ми допада....дреболии: часовника, като на всяка японка се димира слад пускане на фаровете и малко трудно се чете на слънце. Страничните огледала искат леко свикване, но това е по-скоро субективно. Накратко: здрава, непретенциозна, симпатична кола ))). Иска само хубави течности, филтри и читав водач! ). тук във форума има много опитни колеги, дано и те да споделят нещо. Успех!
  8. Здрвейте колеги! На този конкретен лансер, японците дават само един размер 195/50/16. Купих стоманени джанти 16-ки отговарящи на централен отвор, офсет и т.н. Въпросът ми е: може ли да се сложат гуми 195/55/16. Изборът с този размер е по-голям, а имам и предложение за goodyear ultragrip 7 с този размер. В калкулаторите ми излиза разлика от 20мм в плюс на диаметъра и разлика на скоростомера -3км/ч. Ходих и при гумаджии, казват, че трябва да се монтира гума на джанта, да се сложи на колата и да се направи пълен ляв-десен, за да се види дали не опира някъде. На мен лично ми струва, че няма да има проблем, но бих желал да чуя Вашето мнение! Другият ми въпрос е за маслото, мисля да сложа Енеос 10w40 или пък 5w40 е по-добре? Проучих и разбрах, че Енеос е марка на Мицубиши моторс. Отделно намерих и масло Мицубиши. Знаете ли какво масло е препоръчано за двигател: 4G63 DOHC 16v? Не мога да намеря точна информация. Благодаря!
×
×
  • Създаване...