Здравей! Първо да ти кажа, че не съм някакъв спец и ще ти разкажа каквото знам за тази генерация на лансер, като ще включа и каквото разбрах дотук от моя. На пръв поглед колата изглежда приятна и спретната, но щом е от автокъща - винаги едно наум. Според мен, най-сигурно е обстойна проверка в проверен сервиз, който се занимава с япоски коли. Ако е германка - гледай за корозия отдолу, проверка на окачване, четене със скенер за кодове(на този лансер е лесно, оборудван е с OBD /on board diagnostic/ и лесно се четат кодове. Оглед на боята за разлики. Оглед под регистрационния номер, много е голям отвора и се набиват камъчета и мизерия във радиатора на климатика, което евентуално довежда до спукване на радиатора. Ако е 82кс най-вероятно е 1.3л двигател. Когато си взех моя лансер доста попрегледах, основно руски форуми, много youtube руски рецензии,защото тази генерация на лансер е много разпорстранена в Русия, четох и тук. Това което знам за 1.3 мотора е, че е леко слаб за купето, без някакви други сериозни забележки. Колата има и подгрев на огледала, който се пуска с подгрева на задното стъкло. Има предни и странични еърбези. Моя лансер го карам от 6 месеца, същата генерация, но е комби, с 2.0 двигател, и какво съм забелязал до тук: Плюсове: Много приятна за каране машина, тих двигател, удобни седалки (отпред и отзад), добра управляемост, добри спирачки, обезшумено купе, таблото е добре сглобено - няма никаво скърцане. Отлични фабрични говорители. Като угасиш мотора и си с пуснати фарове и отвориш врата се пуска за кратко зумер и гаси фаровете. Минуси (ако могат се нарекат така): Ако задното окачване е същото като на комбито, то е независимо т.е. няма общ мост, а е с рамена. Сравнително просто, но има втулки, които до 2005г са метал/гума и са податливи на скърцане. След 2005 ги правят само от гума и скърцането го няма. Пак казвам това съм събрал като инфо от руските форуми и моята кола. Съединителят е обикновен (не демпферен), стандартно за японска кола е с две помпи. Едната е горе на педала на съединителя и се пълни с течност през спирачното казанче. Случва се да се разскърца при натискане на педала, дължи се най-вероятно от лагерче в помпата. Втората помпа е на самата вилка на съединителя. За нея не съм чел за проблеми. Друго, което не ми допада....дреболии: часовника, като на всяка японка се димира слад пускане на фаровете и малко трудно се чете на слънце. Страничните огледала искат леко свикване, но това е по-скоро субективно. Накратко: здрава, непретенциозна, симпатична кола ))). Иска само хубави течности, филтри и читав водач! ). тук във форума има много опитни колеги, дано и те да споделят нещо. Успех!