tonino_g3 Публикувано 18 октомври 2015 Сподели Публикувано 18 октомври 2015 Здравейте, предстои покупка на по-голяма кола, която да замени Колта като с нея ще пътувам до работата и обратно около 300км на ден. Трябва ми кола която да харчи малко, да не е много скъпа за подръжка и с която може да се пътува комфортно, няма да се товари и няма да возя повече от двама души когато пътувам. Спрял съм се на Лансер 1.5 или 2.0 дизел . По данни разходът на гориво е доста близък, като основната разлика е във вървенето, но мен това не ме притеснява, понеже нямам интерес да се състезавам. Интересно ми е, на какви обороти работи двигателят при скорост от 110км/ч при 1.5 и при 2.0 дизел? Много ли са шумни по магистрала тези Лансери? Колта е ужасно шумен особено когато се кара върху грапав асфалт . Благодаря на всички споделили опит с техните мицки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 18 октомври 2015 Сподели Публикувано 18 октомври 2015 Аз имам 2.0 DI-D и двигателят работи така:1. при 1750 оборота, когато достига макс. въртящ момент, скоростта е около 85-90 км/ч. и според мен това е твърде бавно за магистрала - пробвал съм, всички ме изпреварват.2. при 2000 оборота, достига около 110 км/ч и това е отговорът на твоя въпрос. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 18 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 18 октомври 2015 Много ти благодаря колега, супер отговор. Сега и ако някой с 1.5 сподели опит ще съм безкрайно благодарен. С моят Колт 1.1 при 110км/ч стрелката застава на 3500 об/Мин което е прекалено много и е доста шумно, плюс шум от гуми и вятър в купето се получава нещо като все едно летя с малък витлов самолет :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir Lancelot Публикувано 19 октомври 2015 Сподели Публикувано 19 октомври 2015 Имам 1.5 2008. По спомени при 100 км/ч е към 3000 оборота, но тази вечер, когато се прибирам от работа, ще засега отново колко точно е при 110. Преди няколко месеца пътувах на дълъг път през Германия и нямах проблем да поддържам скорост около 160 км/ч (по GPS) с този малък двигател, като имаше ресурс и за повече, но не съм настъпвал до край. Но беше доста шумно, да. Колата е зле шумоизолирана, няма спор, но аз реших да направя този компромис, защото ми попадна една бройка на изгодна цена, разходът не е лош (между 6.5 и 7 при смесено каране) и моделът се слави с добра надежност. Навъртях 8000 км за 4 месеца и засега тези неща се потвърждават. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 19 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 19 октомври 2015 Имам 1.5 2008. По спомени при 100 км/ч е към 3000 оборота, но тази вечер, когато се прибирам от работа, ще засега отново колко точно е при 110. Преди няколко месеца пътувах на дълъг път през Германия и нямах проблем да поддържам скорост около 160 км/ч (по GPS) с този малък двигател, като имаше ресурс и за повече, но не съм настъпвал до край. Но беше доста шумно, да. Колата е зле шумоизолирана, няма спор, но аз реших да направя този компромис, защото ми попадна една бройка на изгодна цена, разходът не е лош (между 6.5 и 7 при смесено каране) и моделът се слави с добра надежност. Навъртях 8000 км за 4 месеца и засега тези неща се потвърждават. Супер, чакам с нетърпение да споделиш колко точно оборота подържа двигателят при 110км/ч, до тук изглежда доста наподобява Колта, а това не е добър знак за мен, понеже 95% ще го ползвам на магистрала , дизел май си остава най-подходящ избор. Карах едно Пежо 308 от последните с 1.6 дизел мотор, определено не ми се понрави като кола и интериор най-вече, но пък при 110км/ч стрелката заставаше на 2000 об/Мин и вътре беше тихо, поне моторът не бръмчеше много силно, точно както колегата с дизеловият Лансер спомена. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 19 октомври 2015 Сподели Публикувано 19 октомври 2015 Работата с дизеловите двигатели е особена. Често се приема, че дизеловият двигател шуми по-малко при по-високи обороти и скорости. Т.е. може да се окаже, че при 110 км/ч двигателят е по-шумен, отколкото при 180. Всъщност, почти сигурно така ще се окаже. Е, при 180 км/ч. вече имаш шум от вятъра и др. подобни. Лансерите са си шумнички. Ако очакваш да си шепнете с някого и да се разберете, май няма да стане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir Lancelot Публикувано 19 октомври 2015 Сподели Публикувано 19 октомври 2015 (редакция) Ето нагледен резултат: http://imgur.com/ynSWMYU Може би съм свикнал, но двигателя не ми се струва шумен при тази скорост. Шумът е по-скоро от пътя и гумите. Така, че ако караш по хубав асфалт, не е зле. Редактирано 19 октомври 2015 от Sir Lancelot Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 20 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 20 октомври 2015 Ето нагледен резултат: http://imgur.com/ynSWMYU Може би съм свикнал, но двигателя не ми се струва шумен при тази скорост. Шумът е по-скоро от пътя и гумите. Така, че ако караш по хубав асфалт, не е зле. Супер инфо! Много ви благодаря колеги. Всичко добро :drinks: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 22 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2015 (редакция) Още едно въпросче относно 1.5 за средният разход може ли. Това 7.1/100 от снимката като среден разход има ли възможност да се подобри с внимателно шофиране и без много излишно напъване? Да кажем може ли въобще Лансер с 1.5 да харчи около 5.5-6.0 /100? Също така може и колеги с дизел или 1.8 бензин да се включат със среден разход? Много благодаря :icon_clap: Редактирано 22 октомври 2015 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 22 октомври 2015 Сподели Публикувано 22 октомври 2015 Откакто аз съм шофьор и карам 2.0 DI-D, комбинирано, но предимно извънградско, съм изминал 22000 км. с 1512 л. Което е среден разход 6.9. Това май е високо. По едно време беше 6.5, но после имах някои неудачи и явно покрай тях средният разход се е повишил. Да се има предвид, че съм начинаещ шофьор и не карам по оптималния икономичен начин, просто защото все още не мога. Надявам се вбъдеще отново да сваля средния разход до и под 6.5. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 22 октомври 2015 Сподели Публикувано 22 октомври 2015 Аз пък не се старая да карам икономично и ми дава 16 разход градско. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kacarski Публикувано 22 октомври 2015 Сподели Публикувано 22 октомври 2015 Още едно въпросче относно 1.5 за средният разход може ли. Това 7.1/100 от снимката като среден разход има ли възможност да се подобри с внимателно шофиране и без много излишно напъване? Да кажем може ли въобще Лансер с 1.5 да харчи около 5.5-6.0 /100? Също така може и колеги с дизел или 1.8 бензин да се включат със среден разход? Много благодаря :icon_clap: Средният разход основно зависи от средната скорост и начин на шофиране. Нашият лансер 1.5 дава средно <6(извънградско - 50/50 магистрала/междуградски път). Колкото повече се карапо магистрала толкова и разхода е нагоре. Ако не се превишават ограниченията и не се кара по магистрала обикновено разхода е до 5.5. Само магистрално шофиране с 130-140 разхода ще е >6.5(може и по-висок). Отделно, че при такава скорост колата е шумна. С една дума ако ти трябва магистрална кола, лансера с малък двигател не е особено удачен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 22 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2015 Мойта магистрална скорост е малко по-ниска 110км/час, и за това си мисля дали 1.5 няма да върши добра работа но явно си е повече за града от колкото за магистрала. В момента карам Аурис Хибрид и съм доволен харчи 5/100, може би такава да си взема, въпреки че е доста по-скъпа. Благодаря на всички включили се в темата. Колата за работа е доста различна от колата за удоволствие съответно и разхода е различен , Мицубиши Ево с Тойота Приус не бих сравнил , но за сега търся Приусът в колата. 😀🚗🇯🇵 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir Lancelot Публикувано 23 октомври 2015 Сподели Публикувано 23 октомври 2015 Още едно въпросче относно 1.5 за средният разход може ли. Това 7.1/100 от снимката като среден разход има ли възможност да се подобри с внимателно шофиране и без много излишно напъване? Да кажем може ли въобще Лансер с 1.5 да харчи около 5.5-6.0 /100? Също така може и колеги с дизел или 1.8 бензин да се включат със среден разход? Много благодаря :icon_clap: Това 7.1 не е моментният, а средният от момента на тръгване. Моментният е онази лента от долу, която на снимката показва нещо от рода на 4. Това със средния разход от момента на тръгване винаги е по-високо, защото в първите няколко километра/минути показва някакви безумни стойности от рода на 20-30 на 100 . Докато стигна до нас (общо 20 км път по магистрала) пада на около 6.4 - 6.5. Както и да е, като съм засичал разхода между две пълнения на резервоара е нещо между 6.4 и 7, при смесено карене. В Холандия смесеното каране включва доста магистрално такова, където обикновено се движа с около 130 км/ч. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 23 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 23 октомври 2015 Благодаря 🍻 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 2 ноември 2015 Сподели Публикувано 2 ноември 2015 Вчера, неделя, по обяд заредих дизел на Газпром, Черния кос. Взех и чип (и бар код) за отстъпка. В горивото сложих от ултра-мега-хипер-супер концентрираната белоруска добавка 1.5 мл. за 30 л. гориво. На касовата бележка пише цена 2,06 лв./л. С отстъпката, която ми направиха покрай чипа и баркода - точно 2,00 лв./л. В неделя отстъпката е 6 ст. Двигателят работи перфектно, едва се чува мър мър. Много съм доволен. Впрочем, след неудачите, които имах с двигателя и след като почнах да зареждам от Газпром и с тая добавка, средният разход само за този период (2200 км.) е 6.3 л./100 км. Което е спад спрямо моя глобален среден разход 6.9 и спад спрямо установения преди повредите и преди да сложа 18-цолови джанти/гуми за летния период среден разход 6.5. Дано така да продължава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 3 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2015 6.5 среден разход за дизел , незнам добре ли е или е малко множко, аз на скоро едно Пежо 308 карах и около 5/100 харчеше, но пък и аз много в икономичен режим го карах. Лансерът е малко по-голям. Някой има ли идея за разход на тези набедените Пасати след 2011 с 1.6 тди мотора, гледам клипчета в ютюб много добри стойности показват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sdobrev Публикувано 20 февруари 2016 Сподели Публикувано 20 февруари 2016 Здравей. Виждам, че темата е старичка, но мога да дам съвет за бензиновия модел. Собственик съм на такъв. 2008г. на 80 000 км (реални), купувана от Балканстар. Колата е сравнително динамична за двигателя си. Бих казал по-бърза от доста 1.6 мотори, които съм карал. Моята се кара предимно градско и 2-3 пъти в месеца до провинцията (40км в едната посока). По този път съм я свалял на 5.4 разход. Иначе разхода в града е относителен. В град като Бургас няма къде да загрее нормално, тъй като разстоянията са от сорта на 2-3-5-10 км. Иначе при повече обикаляне в града разходът е около 8.5л. Колкото до магистрала, наскоро пътувах до София при температура около 10 градуса. Със 130лв бензин минах 950км (100 от които в Бургас след това). А на магистралата забелязах странно нещо. Когато караш със 110-120 шумът е страшен, докато когато вдигнеш 140-150 колата значително утихва. Нямам представа на какво се дължи. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 27 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 27 февруари 2016 Здравей. Виждам, че темата е старичка, но мога да дам съвет за бензиновия модел. Собственик съм на такъв. 2008г. на 80 000 км (реални), купувана от Балканстар. Колата е сравнително динамична за двигателя си. Бих казал по-бърза от доста 1.6 мотори, които съм карал. Моята се кара предимно градско и 2-3 пъти в месеца до провинцията (40км в едната посока). По този път съм я свалял на 5.4 разход. Иначе разхода в града е относителен. В град като Бургас няма къде да загрее нормално, тъй като разстоянията са от сорта на 2-3-5-10 км. Иначе при повече обикаляне в града разходът е около 8.5л. Колкото до магистрала, наскоро пътувах до София при температура около 10 градуса. Със 130лв бензин минах 950км (100 от които в Бургас след това). А на магистралата забелязах странно нещо. Когато караш със 110-120 шумът е страшен, докато когато вдигнеш 140-150 колата значително утихва. Нямам представа на какво се дължи. Поздрави! Здрасти , благодаря за информацията , това за магистралата и шумът който намалява при по - висока скорост съм го забелязал и при колтовете, предполагам се дължи на резонансни вълни от изпускателната система. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 27 февруари 2016 Сподели Публикувано 27 февруари 2016 Гледам шикълкавиш около 1-2 литра нафта разлика в горенето, ама май не смяташ най-големия разход-какво става ако нещо се счупи и колко по 1-2 паунда повече ще дадеш,ако примерно си избрал по-икономичния вариант. Колега разбери го, то горивото си върви винаги, важното е да не ти съдерат кожата в сервиза като отидеш примерно с тоя хибрид. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 27 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 27 февруари 2016 Хибридите нямат проблеми колега, по принцип са здрави и надеждни, освен обслужване друго почти не искат. Вече трета година карам основно хибриди, всичките модели на Тойота съм имал и са винаги били отлични. Относно горивото при моето каране всяка капка вир прави ., аз карам толкова много че някои хора за 5 години не минават толкова км, повече карам от такситата в Лондон . Днес реших че не си струва да унищожавам хубава и скъпа кола с тази работа и си купих моята стара любов: 2007 Мицубиши Лансер 1.6 салон с ръчни скорости Следващата седмица ще си го докарам вкъщи и започвам да работя по него понеже има доста неща на които да се обърне внимание, но за сега поне си взех вече нещо. От ноември месец си търся кола и какво ли не гледах и нищо не ми харесваше, от тогава смених 5-6 различни чисто нови коли под наем, кои беха хубави кои не, като се качих в Лансера днес и усмивката ми грейна на лицето, затова реших да си го купя, пък и ме е скъп така че по малко ще изгубя като го унищожа за година две. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.