Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Space Star 1.9did губи мощност


lyubo1964

Препоръчано мнение

Здравейте.

Имам следния проблем, който ми се случва за втори път.

1вия път преди около 4 месеца при каране извънградско изведнъж ми светна чека и колата загуби мощност драстично.При изкачване /в сличая Девненския баир в посока Варна едвам го изкачих на 1 и 2 ра газ до дупка педала оборотите големи колата не върви .По равното дига малко скорост мога да карам на 3 и 4 та с много газ но тя не вдига повече от 40-50.Спирах,изключвах акомулатор,преглеждах кабелни букси .няма ефект.След около 30 км колата започна постепенно да става по мощна и така чека изгасна и си върви нормално.

2ри път преди 2 дена пак на извънградски път карам 120 светва чека пада мощноста и така само че този път след 10 тина колометра изгасна чека и тя пак си е ок.

Смянах горивен филтър на около 1000 км преди да се получи 1 вия път.Така че това според мен отпада като проблем.

И сега вече си върви пак добре минал съм 300 км.от които 200 с горивото с което ми направи проблема.после съм зареждал.всичко си е ок.

Притеснява ме това че вече стана 2 пъте и не знам кога ще ме потрети и за колко км.

Не съм ходил на майстор защото колата си е пушка в момента и не знам дали има смисъл от посещение в сервиз.

Ако на някой му се е случвал подобен проблем ще му бъда благодарен да сподели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Имам следния проблем, който ми се случва за втори път.

1вия път преди около 4 месеца при каране извънградско изведнъж ми светна чека и колата загуби мощност драстично.При изкачване /в сличая Девненския баир в посока Варна едвам го изкачих на 1 и 2 ра газ до дупка педала оборотите големи колата не върви .По равното дига малко скорост мога да карам на 3 и 4 та с много газ но тя не вдига повече от 40-50.Спирах,изключвах акомулатор,преглеждах кабелни букси .няма ефект.След около 30 км колата започна постепенно да става по мощна и така чека изгасна и си върви нормално.

2ри път преди 2 дена пак на извънградски път карам 120 светва чека пада мощноста и така само че този път след 10 тина колометра изгасна чека и тя пак си е ок.

Смянах горивен филтър на около 1000 км преди да се получи 1 вия път.Така че това според мен отпада като проблем.

И сега вече си върви пак добре минал съм 300 км.от които 200 с горивото с което ми направи проблема.после съм зареждал.всичко си е ок.

Притеснява ме това че вече стана 2 пъте и не знам кога ще ме потрети и за колко км.

Не съм ходил на майстор защото колата си е пушка в момента и не знам дали има смисъл от посещение в сервиз.

Ако на някой му се е случвал подобен проблем ще му бъда благодарен да сподели.

Имах подобен случай и се оказа ЕГР-клапана-свалих го почистих го и проблема изчезна :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

bokoto

мерси за бързия отговор.Даже намерих описание как да се опитам да го почистя сам.Сега чакам да видя кога ще имам време идокато не е хванал студа да го почистя и да се надявам да сме уцелили проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напоследък аз лично изпитах или прочетох за подобни проблеми в няколко случая. При мен беше комбинация от неприятности, но точно тази загуба на мощност се дължеше не на неработещ EGR, а на ел. проблем. Днес четох статия на фирма за чип тунинг, където пишеше, че замърсяването на DPF филтъра може да вкара автомобила в авариен режим, т.е. предпазващо в ниски обороти.

 

Така че, проблем с EGR е само една от въможностите. Може да е нещо съвсем друго. Добре си припомни всякакви други необикновени неща, които са ти правили впечатление напоследък. На пръв план могат да изглеждат напълно несвързани със загубата на мощност, но често се случва нещата да се пресичат на неочаквани места.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напоследък аз лично изпитах или прочетох за подобни проблеми в няколко случая. При мен беше комбинация от неприятности, но точно тази загуба на мощност се дължеше не на неработещ EGR, а на ел. проблем. Днес четох статия на фирма за чип тунинг, където пишеше, че замърсяването на DPF филтъра може да вкара автомобила в авариен режим, т.е. предпазващо в ниски обороти.

 

Така че, проблем с EGR е само една от въможностите. Може да е нещо съвсем друго. Добре си припомни всякакви други необикновени неща, които са ти правили впечатление напоследък. На пръв план могат да изглеждат напълно несвързани със загубата на мощност, но често се случва нещата да се пресичат на неочаквани места.

 

За всеобща радост тази кола няма DPF.

 

:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, на мен също се случваше този проблем няколко пъти и то само когато карах извън градско и се движех с голяма скорост.

Оказа се ЕРГ клапана, замърсен и не се движи, явно при голямата скорост отива в крайно положение и засяда.

Нека колегата след като разбере какъв е бил проблема, сподели с нас.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, на мен също се случваше този проблем няколко пъти и то само когато карах извън градско и се движех с голяма скорост.

Оказа се ЕРГ клапана, замърсен и не се движи, явно при голямата скорост отива в крайно положение и засяда.

Нека колегата след като разбере какъв е бил проблема, сподели с нас.

Колега сега като се замислих при мен и в двата случая карах с голяма скорост/примерно 120-130/и тогава се получи.Това ме навява на мисълта че можи би наистина е това което си писал за засядането в крайното положение.

Вчера направих опит да почистя клапана като ползвах много ценните съвети на този линк

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=25539

но се оказа че при мен е малко по различно и електрическата част не излиза сама след като развия болтовете а е малко по различна сглобка.Опитах с завъртане да я помръдна и с много нежно почукване с една дъска и ме достраша по нататъка.Ще покарам така и ще видя кога ли ще ми блокира пак.

Прикачвам ви снимки от това което не можах да сваля.

Някой ако има идея или е свалял ще е хубаво да сподели.

post-14072-099969300 1445336457_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега сега като се замислих при мен и в двата случая карах с голяма скорост/примерно 120-130/и тогава се получи.Това ме навява на мисълта че можи би наистина е това което си писал за засядането в крайното положение.

Вчера направих опит да почистя клапана като ползвах много ценните съвети на този линк

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=25539

но се оказа че при мен е малко по различно и електрическата част не излиза сама след като развия болтовете а е малко по различна сглобка.Опитах с завъртане да я помръдна и с много нежно почукване с една дъска и ме достраша по нататъка.Ще покарам така и ще видя кога ли ще ми блокира пак.

Прикачвам ви снимки от това което не можах да сваля.

Някой ако има идея или е свалял ще е хубаво да сподели.

Здравей,колега,при мен също излизат заедно :icon_bye: Като развиеш трите болчета,много внимателно опитай първо да завъртиш леко-ляво-дясно,като не пипаш електрическата част,защото са много калпави и имат навика да се разхлопват...Леко може да опиташ с отвертка да го извадиш,като пазиш гарнитурката,която е метална :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,колега,при мен също излизат заедно :icon_bye: Като развиеш трите болчета,много внимателно опитай първо да завъртиш леко-ляво-дясно,като не пипаш електрическата част,защото са много калпави и имат навика да се разхлопват...Леко може да опиташ с отвертка да го извадиш,като пазиш гарнитурката,която е метална :mitsu-smiley:

Здрасти.Забравих да кажа че самата електрическа част хлопа/има доста свободен ход/Не съм я напъвал просто само с докосване има около 2-3 мм. луфт според мен в основата.Не знам дали това е нормално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти.Забравих да кажа че самата електрическа част хлопа/има доста свободен ход/Не съм я напъвал просто само с докосване има около 2-3 мм. луфт според мен в основата.Не знам дали това е нормално.

Не не е нормално,на моята и направих нещо като кошничка,за да я закрепя, защото почти беше паднала

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не не е нормално,на моята и направих нещо като кошничка,за да я закрепя, защото почти беше паднала

Явно трябва д амисля нещо по въпроса.Замислям се каква е причината да мърда като си е как да се изразя стегнати болтове и метал в метал .От какво може да се е образувал този луфт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Явно трябва д амисля нещо по въпроса.Замислям се каква е причината да мърда като си е как да се изразя стегнати болтове и метал в метал .От какво може да се е образувал този луфт.

DPF филтъра 100%. Карах такава от почти нова, DPF филтъра се запуши на 70 000км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DPF филтъра 100%. Карах такава от почти нова, DPF филтъра се запуши на 70 000км.

Аз пък залагам на 200%, че при него не е от ДПФ филтъра .:D

Не си "карал такава", защото неговата е без такъв филтър .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...