Премини към съдържание

lyubo1964

Потребител
  • От него общо

    27
  • Регистрация

  • Беше тук

За lyubo1964

  • Рожден ден 04/21/1964

Местоживеене

  • Град
    Varna

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Space Star 1.9did

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

lyubo1964's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Явно трябва д амисля нещо по въпроса.Замислям се каква е причината да мърда като си е как да се изразя стегнати болтове и метал в метал .От какво може да се е образувал този луфт.
  2. Здрасти.Забравих да кажа че самата електрическа част хлопа/има доста свободен ход/Не съм я напъвал просто само с докосване има около 2-3 мм. луфт според мен в основата.Не знам дали това е нормално.
  3. Колега сега като се замислих при мен и в двата случая карах с голяма скорост/примерно 120-130/и тогава се получи.Това ме навява на мисълта че можи би наистина е това което си писал за засядането в крайното положение. Вчера направих опит да почистя клапана като ползвах много ценните съвети на този линк http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=25539 но се оказа че при мен е малко по различно и електрическата част не излиза сама след като развия болтовете а е малко по различна сглобка.Опитах с завъртане да я помръдна и с много нежно почукване с една дъска и ме достраша по нататъка.Ще покарам така и ще видя кога ли ще ми блокира пак. Прикачвам ви снимки от това което не можах да сваля. Някой ако има идея или е свалял ще е хубаво да сподели.
  4. bokoto мерси за бързия отговор.Даже намерих описание как да се опитам да го почистя сам.Сега чакам да видя кога ще имам време идокато не е хванал студа да го почистя и да се надявам да сме уцелили проблема.
  5. Здравейте. Имам следния проблем, който ми се случва за втори път. 1вия път преди около 4 месеца при каране извънградско изведнъж ми светна чека и колата загуби мощност драстично.При изкачване /в сличая Девненския баир в посока Варна едвам го изкачих на 1 и 2 ра газ до дупка педала оборотите големи колата не върви .По равното дига малко скорост мога да карам на 3 и 4 та с много газ но тя не вдига повече от 40-50.Спирах,изключвах акомулатор,преглеждах кабелни букси .няма ефект.След около 30 км колата започна постепенно да става по мощна и така чека изгасна и си върви нормално. 2ри път преди 2 дена пак на извънградски път карам 120 светва чека пада мощноста и така само че този път след 10 тина колометра изгасна чека и тя пак си е ок. Смянах горивен филтър на около 1000 км преди да се получи 1 вия път.Така че това според мен отпада като проблем. И сега вече си върви пак добре минал съм 300 км.от които 200 с горивото с което ми направи проблема.после съм зареждал.всичко си е ок. Притеснява ме това че вече стана 2 пъте и не знам кога ще ме потрети и за колко км. Не съм ходил на майстор защото колата си е пушка в момента и не знам дали има смисъл от посещение в сервиз. Ако на някой му се е случвал подобен проблем ще му бъда благодарен да сподели.
  6. Здравейте. Имам следния проблем, който ми се случва за втори път. 1вия път преди около 4 месеца при каране извънградско изведнъж ми светна чека и колата загуби мощност драстично.При изкачване /в сличая Девненския баир в посока Варна едвам го изкачих на 1 и 2 ра газ до дупка педала оборотите големи колата не върви .По равното дига малко скорост мога да карам на 3 и 4 та с много газ но тя не вдига повече от 40-50.Спирах,изключвах акомулатор,преглеждах кабелни букси .няма ефект.След около 30 км колата започна постепенно да става по мощна и така чека изгасна и си върви нормално. 2ри път преди 2 дена пак на извънградски път карам 120 светва чека пада мощноста и така само че този път след 10 тина колометра изгасна чека и тя пак си е ок. Смянах горивен филтър на около 1000 км преди да се получи 1 вия път.Така че това според мен отпада като проблем. И сега вече си върви пак добре минал съм 300 км.от които 200 с горивото с което ми направи проблема.после съм зареждал.всичко си е ок. Притеснява ме това че вече стана 2 пъте и не знам кога ще ме потрети и за колко км. Не съм ходил на майстор защото колата си е пушка в момента и не знам дали има смисъл от посещение в сервиз. Ако на някой му се е случвал подобен проблем ще му бъда благодарен да сподели.
  7. :icon_hmm: голям резил Понеже ми е 1 ва зима с мицкото/ а на старата ми кола корсата климатика светеше синьо като е пуснат на 99 % това ще да ми е проблема/утре ще я пробвам мерси и сорка за тъпанарския проблем/ ПП.между другото все пак някъде трябва да има датчик който да управлява вентилатора /не е лошо да се се знае къде е ако се скапи нещо.Иначе има и реле при предпазителите в двигателя които са ,ако някой закъса да го има в предвид
  8. Сега ходих до колата ,щот ме зачудихте с това копче.Моето за вентилатора в купето си има 2 положения или си е на климатик и свети синя лампа или си е нормално само на вентилатор и тогава си свети оранжева. забелязах че и по студена да е /тоест още стрелката за водата не е мръднала и се запуска вентилатора на радиатора/.слад като я изгася работи около 5-1о секунди и си спира.като си загрее добре вентилатор не се запуска.
  9. Здравейте колеги.Проблема ми е следния.Колата е 1.9дизел Спейс Стар.От няколко дена забелязвам ,че при студена все още кола -датчика за температурата в купето едвам е отлепил или е малко по нагоре ,но не до нормалното си състояние на загряла кола и ми се включва вентилатора.А сега си е зима все пак .Когато си достигне нормалната температура не се включва.Прави го при полустудена кола.Та навява ме мисълта ,че може би е датчика.Огледах радиатора ,но на него не открих датчик ,махнах горната кора на двигателя но поне аз визуално не мога да го видя кой е . Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем или просто знае къде е този датчик ще съм му признателен .
  10. Звъннах на официалния вносител на варта и ми каза ,че няма проблем с така измерените параметри и гаранцията си важи .Ще звънне на оня отворко да му каже като мина да ми пише ок на гаранционната карта.мерси на колегите за отговорите.
  11. верно че си пише за влияние от температурата днес беше около нулата така це 14.7 и 14.4 ми се види добре май. Поне с моя английски така го разбрах.
  12. Здравейте колеги.Купих си нов акомулатор от метро и за да ми върви гаранцията трябваше да отида в сервиз да ме замерят.Та резултатите са следните: напрежение в покой-12.5волта напрежение на празен ход и пуснати фарове-14.4 валта. напрежение при обороти над средните 14.7 волта./оборотите ми бяха 2100 някъде/. Та оня ми вика ще те пусна ,ама ще маркирам че зареждаш повечко и си оправи колата за да върви гаранцията. Колата е мицубиши спеис стар 1.9 дизел 102 коня. Според мен си е в норми ама не съм много сигурен.Та някой ако знае колко трябва да бъдат тези показатели или си е мерил неговите ще му бъда благодаре. И ако евентуално се наложи да правя ремонт някой от варна да ме светне къде има читав майстор. Предварително благодаря за отговорите и весели празници.
  13. здравейте колеги. аз си взех кора от този саит http://www.avto.bim.bg/
  14. Здр Денислав.Не разбрах от къде си .Релето го намерих в Варна ,посока от лятно кино тракия към пожарната в предпоследния магазин от магазините за части които са наредини там .Имаше го и в последния но трябваше да чакам 1 ден и искаха 17 лева .Моето го купих за 12 лева аналох е .Пише че е германско ,на старото май пишеше австрия.Иначе намерих и оригинално, ама 180 лева.пича вика бягай от нас нямаме евтини. Както ми описваш твоя проблем, мисля че може и да не е от релето .Моето беше със счупена контактната пластина и нито аварийни нито мигачи имах.Успех с решеването на проблема.
  15. Благодаря на всички за бързите отговори.Проблема се оказа счупена контактна пластинка в самото реле.Намерих си подобно германско за 12 лева и всичко е ок :icon_thumbup: Безпроблемно шофиране и да нямате проблеми с колите на всички. :icon_rock:
×
×
  • Създаване...