lyubo1964 Публикувано 12 октомври 2015 Сподели Публикувано 12 октомври 2015 Здравейте.Имам следния проблем, който ми се случва за втори път.1вия път преди около 4 месеца при каране извънградско изведнъж ми светна чека и колата загуби мощност драстично.При изкачване /в сличая Девненския баир в посока Варна едвам го изкачих на 1 и 2 ра газ до дупка педала оборотите големи колата не върви .По равното дига малко скорост мога да карам на 3 и 4 та с много газ но тя не вдига повече от 40-50.Спирах,изключвах акомулатор,преглеждах кабелни букси .няма ефект.След около 30 км колата започна постепенно да става по мощна и така чека изгасна и си върви нормално.2ри път преди 2 дена пак на извънградски път карам 120 светва чека пада мощноста и така само че този път след 10 тина колометра изгасна чека и тя пак си е ок.Смянах горивен филтър на около 1000 км преди да се получи 1 вия път.Така че това според мен отпада като проблем.И сега вече си върви пак добре минал съм 300 км.от които 200 с горивото с което ми направи проблема.после съм зареждал.всичко си е ок.Притеснява ме това че вече стана 2 пъте и не знам кога ще ме потрети и за колко км.Не съм ходил на майстор защото колата си е пушка в момента и не знам дали има смисъл от посещение в сервиз.Ако на някой му се е случвал подобен проблем ще му бъда благодарен да сподели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokoto Публикувано 12 октомври 2015 Сподели Публикувано 12 октомври 2015 Здравейте.Имам следния проблем, който ми се случва за втори път.1вия път преди около 4 месеца при каране извънградско изведнъж ми светна чека и колата загуби мощност драстично.При изкачване /в сличая Девненския баир в посока Варна едвам го изкачих на 1 и 2 ра газ до дупка педала оборотите големи колата не върви .По равното дига малко скорост мога да карам на 3 и 4 та с много газ но тя не вдига повече от 40-50.Спирах,изключвах акомулатор,преглеждах кабелни букси .няма ефект.След около 30 км колата започна постепенно да става по мощна и така чека изгасна и си върви нормално.2ри път преди 2 дена пак на извънградски път карам 120 светва чека пада мощноста и така само че този път след 10 тина колометра изгасна чека и тя пак си е ок.Смянах горивен филтър на около 1000 км преди да се получи 1 вия път.Така че това според мен отпада като проблем.И сега вече си върви пак добре минал съм 300 км.от които 200 с горивото с което ми направи проблема.после съм зареждал.всичко си е ок.Притеснява ме това че вече стана 2 пъте и не знам кога ще ме потрети и за колко км.Не съм ходил на майстор защото колата си е пушка в момента и не знам дали има смисъл от посещение в сервиз.Ако на някой му се е случвал подобен проблем ще му бъда благодарен да сподели.Имах подобен случай и се оказа ЕГР-клапана-свалих го почистих го и проблема изчезна :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyubo1964 Публикувано 12 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 12 октомври 2015 bokotoмерси за бързия отговор.Даже намерих описание как да се опитам да го почистя сам.Сега чакам да видя кога ще имам време идокато не е хванал студа да го почистя и да се надявам да сме уцелили проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 12 октомври 2015 Сподели Публикувано 12 октомври 2015 Напоследък аз лично изпитах или прочетох за подобни проблеми в няколко случая. При мен беше комбинация от неприятности, но точно тази загуба на мощност се дължеше не на неработещ EGR, а на ел. проблем. Днес четох статия на фирма за чип тунинг, където пишеше, че замърсяването на DPF филтъра може да вкара автомобила в авариен режим, т.е. предпазващо в ниски обороти. Така че, проблем с EGR е само една от въможностите. Може да е нещо съвсем друго. Добре си припомни всякакви други необикновени неща, които са ти правили впечатление напоследък. На пръв план могат да изглеждат напълно несвързани със загубата на мощност, но често се случва нещата да се пресичат на неочаквани места. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Ненов Публикувано 13 октомври 2015 Сподели Публикувано 13 октомври 2015 Напоследък аз лично изпитах или прочетох за подобни проблеми в няколко случая. При мен беше комбинация от неприятности, но точно тази загуба на мощност се дължеше не на неработещ EGR, а на ел. проблем. Днес четох статия на фирма за чип тунинг, където пишеше, че замърсяването на DPF филтъра може да вкара автомобила в авариен режим, т.е. предпазващо в ниски обороти. Така че, проблем с EGR е само една от въможностите. Може да е нещо съвсем друго. Добре си припомни всякакви други необикновени неща, които са ти правили впечатление напоследък. На пръв план могат да изглеждат напълно несвързани със загубата на мощност, но често се случва нещата да се пресичат на неочаквани места. За всеобща радост тази кола няма DPF. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dim Публикувано 17 октомври 2015 Сподели Публикувано 17 октомври 2015 Здравейте, на мен също се случваше този проблем няколко пъти и то само когато карах извън градско и се движех с голяма скорост.Оказа се ЕРГ клапана, замърсен и не се движи, явно при голямата скорост отива в крайно положение и засяда.Нека колегата след като разбере какъв е бил проблема, сподели с нас. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyubo1964 Публикувано 20 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 20 октомври 2015 Здравейте, на мен също се случваше този проблем няколко пъти и то само когато карах извън градско и се движех с голяма скорост.Оказа се ЕРГ клапана, замърсен и не се движи, явно при голямата скорост отива в крайно положение и засяда.Нека колегата след като разбере какъв е бил проблема, сподели с нас.Колега сега като се замислих при мен и в двата случая карах с голяма скорост/примерно 120-130/и тогава се получи.Това ме навява на мисълта че можи би наистина е това което си писал за засядането в крайното положение.Вчера направих опит да почистя клапана като ползвах много ценните съвети на този линкhttp://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=25539но се оказа че при мен е малко по различно и електрическата част не излиза сама след като развия болтовете а е малко по различна сглобка.Опитах с завъртане да я помръдна и с много нежно почукване с една дъска и ме достраша по нататъка.Ще покарам така и ще видя кога ли ще ми блокира пак.Прикачвам ви снимки от това което не можах да сваля.Някой ако има идея или е свалял ще е хубаво да сподели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokoto Публикувано 20 октомври 2015 Сподели Публикувано 20 октомври 2015 Колега сега като се замислих при мен и в двата случая карах с голяма скорост/примерно 120-130/и тогава се получи.Това ме навява на мисълта че можи би наистина е това което си писал за засядането в крайното положение.Вчера направих опит да почистя клапана като ползвах много ценните съвети на този линкhttp://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=25539но се оказа че при мен е малко по различно и електрическата част не излиза сама след като развия болтовете а е малко по различна сглобка.Опитах с завъртане да я помръдна и с много нежно почукване с една дъска и ме достраша по нататъка.Ще покарам така и ще видя кога ли ще ми блокира пак.Прикачвам ви снимки от това което не можах да сваля.Някой ако има идея или е свалял ще е хубаво да сподели.Здравей,колега,при мен също излизат заедно :icon_bye: Като развиеш трите болчета,много внимателно опитай първо да завъртиш леко-ляво-дясно,като не пипаш електрическата част,защото са много калпави и имат навика да се разхлопват...Леко може да опиташ с отвертка да го извадиш,като пазиш гарнитурката,която е метална :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyubo1964 Публикувано 20 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 20 октомври 2015 Здравей,колега,при мен също излизат заедно :icon_bye: Като развиеш трите болчета,много внимателно опитай първо да завъртиш леко-ляво-дясно,като не пипаш електрическата част,защото са много калпави и имат навика да се разхлопват...Леко може да опиташ с отвертка да го извадиш,като пазиш гарнитурката,която е метална :mitsu-smiley:Здрасти.Забравих да кажа че самата електрическа част хлопа/има доста свободен ход/Не съм я напъвал просто само с докосване има около 2-3 мм. луфт според мен в основата.Не знам дали това е нормално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokoto Публикувано 20 октомври 2015 Сподели Публикувано 20 октомври 2015 Здрасти.Забравих да кажа че самата електрическа част хлопа/има доста свободен ход/Не съм я напъвал просто само с докосване има около 2-3 мм. луфт според мен в основата.Не знам дали това е нормално.Не не е нормално,на моята и направих нещо като кошничка,за да я закрепя, защото почти беше паднала Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyubo1964 Публикувано 20 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 20 октомври 2015 Не не е нормално,на моята и направих нещо като кошничка,за да я закрепя, защото почти беше падналаЯвно трябва д амисля нещо по въпроса.Замислям се каква е причината да мърда като си е как да се изразя стегнати болтове и метал в метал .От какво може да се е образувал този луфт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dammessi Публикувано 17 февруари 2016 Сподели Публикувано 17 февруари 2016 Явно трябва д амисля нещо по въпроса.Замислям се каква е причината да мърда като си е как да се изразя стегнати болтове и метал в метал .От какво може да се е образувал този луфт.DPF филтъра 100%. Карах такава от почти нова, DPF филтъра се запуши на 70 000км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 февруари 2016 Сподели Публикувано 17 февруари 2016 DPF филтъра 100%. Карах такава от почти нова, DPF филтъра се запуши на 70 000км.Аз пък залагам на 200%, че при него не е от ДПФ филтъра .:DНе си "карал такава", защото неговата е без такъв филтър . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 17 февруари 2016 Сподели Публикувано 17 февруари 2016 Не си "карал такава", защото неговата е без такъв филтър .Тц, тц, тц - уби всичко детско в човека Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.