KRIMINALL87 Публикувано 11 септември 2015 Сподели Публикувано 11 септември 2015 Здравейте колеги!Карам Галант 2000 136 коня 98г. Проблема ми дойде след пороен дъжд наводнил на скоро Пловдив, наложи ми се да преминавам през локви с ниво на водата до вратите и да де похваля: галанта се справи, за разлика от много други, които бутаха през локвите! Проблема дойде ден два след това сутрин когато или когато е по влажно и студено, ми се губят мигачите и аварийните в смисъл започват да мигат за малко и изчезват, когато се стопли няма никакъв проблем всичко работи нормално! Навежда ме на мисълта че има някаде влага, но къде? Ако може и да ми обясните къде се намират релетата за да погледна и там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tito86 Публикувано 11 септември 2015 Сподели Публикувано 11 септември 2015 Здравейте колеги!Карам Галант 2000 136 коня 98г. Проблема ми дойде след пороен дъжд наводнил на скоро Пловдив, наложи ми се да преминавам през локви с ниво на водата до вратите и да де похваля: галанта се справи, за разлика от много други, които бутаха през локвите! Проблема дойде ден два след това сутрин когато или когато е по влажно и студено, ми се губят мигачите и аварийните в смисъл започват да мигат за малко и изчезват, когато се стопли няма никакъв проблем всичко работи нормално! Навежда ме на мисълта че има някаде влага, но къде? Ако може и да ми обясните къде се намират релетата за да погледна и там.Еми надявам се че като изсъхнат хубаво ще спре проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KRIMINALL87 Публикувано 11 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 11 септември 2015 И аз се надявах, но мина цял месец в който държах колата на слънце с вдигнат капак и отворени врати по цял ден, пусках парното да работи и какво ли още не, но на сутринта отново същия номер! Незнам вече, това че може нещо да се е намокрило е само мое предположение, не е сигурно че е от това, за това питам дали някои е имал подобен проблем! Четох в една тема от 2008 на Каризма един колега се оплаква от същото, но не пише дали го е оправил. Знаете ли дали аварийните и мигачите са на едно реле, а ако са на две къде да ги търся? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 18 септември 2015 Сподели Публикувано 18 септември 2015 (редакция) Ето от тук можеш да си свалиш ел. блок схеми. Реално ти трябва PHDE9608_GALANT_97_ELECTRICAL_WIRING.pdf. До колкото мога да видя, релето със сигурност е едно едно общо - конектор C-136 зад таблото при левия крак на шофьора, а бушона е номер 4, 10А, пак там. Но и релето и бушона и почти всички точки, от където вземат маса нещата, са вътре в купето, по пода и в багажника... т.е. няма как да са директно повлияни от намокрянето. Единственото място, което е в моторния отсег и е свързано с мигачите е обща маса номер 1, от която вземат маса предните 2 крушки (тези при фаровете). Това се пада зад пасажерския фар, на калника - една бяла букса. Също така е на място, където може да е влязла вода и да е корозирало. Разглоби и почисти първо там, ако няма успех, гледай схемите и умувай. Само предните крушки ли не светят или изобщо спира да цъка релето ? Може да излезе просто съвпадение и да е "пътник" самото реле. Пиши какво е станало. Редактирано 18 септември 2015 от Lyubo Dimitrov 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KRIMINALL87 Публикувано 19 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 19 септември 2015 Колега, първо благодаря за изчерпателното обяснение, оказа се както каза ти, релето е пътник, обаче от три дни вече търся из Пловдив реле в магазини за релета, Евро 07, морги, но като моето реле няма никъде! Снимал съм го, но незнам как да кача снимка тук! Иначе релето е тютюнево жълто на цвят с три крачета 1-вото е с обозначение - 31, 2-ро - 49а, 3-то - 49. От горе на релето влиза букса с 2 кабелчега! Помагайте ако знаете къде да намеря, че да караш без мигачи не си е работа! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 19 септември 2015 Сподели Публикувано 19 септември 2015 (редакция) Свържи се със Сашо или Ветов и си вземи втора употреба. Иначе оригиналният номер на релето (99.9% съм сигурен че са еднакви за всички Галанти) е MR563835, но освен оригинално едва ли ще го намериш. Цената му ново ориентировъчно би била, до колкото виждам между 60 и 80 лв. Ако искаш да си поръчаш ново, се свържи с Люцкан или Ратола да ти дадат цена за MR563835. Доставката би била между 10 и 14 дена най-вероятно. И тъй като не съм забелязъл това да е хроничен проблем, почти съм сигурен че много по-бързо и евтино би било да си вземеш втора употреба. Вече знаеш цената за ново, така че можеш да съобразиш цената която ти предложат дали ще е Ок или не. Огледай и другите теми в "Продава части". Успех :good: Редактирано 19 септември 2015 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 20 септември 2015 Сподели Публикувано 20 септември 2015 Колега, първо благодаря за изчерпателното обяснение, оказа се както каза ти, релето е пътник, обаче от три дни вече търся из Пловдив реле в магазини за релета, Евро 07, морги, но като моето реле няма никъде! Снимал съм го, но незнам как да кача снимка тук! Иначе релето е тютюнево жълто на цвят с три крачета 1-вото е с обозначение - 31, 2-ро - 49а, 3-то - 49. От горе на релето влиза букса с 2 кабелчега! Помагайте ако знаете къде да намеря, че да караш без мигачи не си е работа!Щом си го намерил , изскиби го оттам, и го занеси на някой автоелектрончик, да го отвори и да му "побае" малко, може да го занесеш и на някой радиотелевизионен майстор, или да опиташ сам да си го презапоиш!Основните повреди при тези релета идват от лоши спойки, понякога от елктролитни кондензаторчета, и много рядко от промяна на съпротивления на някой от резисторите!.....та така! :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KRIMINALL87 Публикувано 20 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2015 Презапоено е колега, обратен ефект се получи, вече не тръгва въобще! Или релето е за смяна или ел. Техника Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 20 септември 2015 Сподели Публикувано 20 септември 2015 (редакция) Сега го занеси на втори техник, за да провери дали първият е свършил добре работата по презапояването.. edit: Или го снимай с добри детайлни снимки - да гледаме. Качи ги на tinypic.com и там ти дават линк, който просто да копираш в текста, когато пишеш съобщението във форума. Редактирано 20 септември 2015 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KRIMINALL87 Публикувано 20 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2015 http://i61.tinypic.com/21bj2nc.jpghttp://i61.tinypic.com/2vi4l5w.jpghttp://i57.tinypic.com/1z39it5.jpghttp://i59.tinypic.com/3484wer.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 20 септември 2015 Сподели Публикувано 20 септември 2015 (редакция) Не може да се види от снимките дали няма лоши спойки. Има едни отгоре, дето ми се виждат по моите стандарти лоши, ама снимката не е много добра и нищо не мога да кажа. Частите не са такива, дето чак-много да се развалят. Дали пък синьото китайско реленце не е сдало багажа? Това може да провери този човек, дето си му носил да го презапоява. Чудех се за какво ли е буксата отгоре. А то за светодиод било - предполагам, че при теб не е свързано никъде. Ето производителят на релето - произвежда заместители. ECS Electronics От друга страна защо ли са го сменяли - да не би да е имало някакъв контактен проблем, или нещо друго да прекъсва по инсталацията, което така и да не са успели да решат и пак да се проявява сега при теб. Може би за най-лесно да провериш дали проблемът не е някъде другаде по инстлацията - ако окъсиш 49 и 49а би трябвало да светнат крушките. Може би на контакт и само с лостчето за мигачите ще избираш да светят левите/десните и т.н. Крушките, естествено няма да мигат. Релето е стандартно по DIN 72552.http://i251.photobucket.com/albums/gg301/runamoc/flash.gif Ако всичко ти се види наред с инсталацията, обиколи пак по моргите - няма да се учудя ако на негово място стане каквото и да е друго реле със същите три извода (31, 49, 49а) - например от Форд Ка.. ;) edit: на Форд Ка изводите 31 и 49 са обратно - май няма да стане без преправяне. Но гледам из Google, че на японските доста са като на твоето. edit2: Така..: - разбулихме още една мистерия: NARVA FLASHER APPLICATION GUIDEТвето би трябвало да е съвместимо с DAIHATSU, HONDA, HYUNDAI, NISSAN, SUBARU, SUZUKI.* s TOYOTA не е съвместимо.*(естествено не и с всичките SUBARU-та и т.н. Както и не с всичките MITSUBISHI-та, но е доста масово, напр. при SUZUKI май всичките бяха с такова.)Разгледай все пак Application guide-a. И ако ходиш по морги после потвърди дали е така. Редактирано 20 септември 2015 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 20 септември 2015 Сподели Публикувано 20 септември 2015 (редакция) Аз не знам моя пост не се чете ли, какво .. какви морги, какви 5 лева, имаме поне 2ма форумни в раздел продава които 100% имат реле втора употреба .. ма да, ходете си в еврото и по моргите като ви влече .. форума все повече заприличва на vwclub .. аз съм out. Редактирано 20 септември 2015 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KRIMINALL87 Публикувано 20 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2015 Lyubo поста ти е прочетен, благодаря ти за инфото, писал съм на Сашо още вчера, чакам отговор от него! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 20 септември 2015 Сподели Публикувано 20 септември 2015 (редакция) Ох, Божее.. какви са тия "само оригинални части на моето Миценце.." NARVA си казват в оня каталог, че предлагат едно и също реле за 60 вида коли. На човекът в колата има някакво "английско" (китайско)..Всички релета правят едно и също, защо трябва да пише точно Mitsubishi? А колкото до ЕВРО-то, продават боклуци, ама работят в неделя, та съм си купувал разни неотговорни части от тях, няма страшно. (предполагам, че имаш предвид маншона, за който пиша в другата тема.) На другата ми кола преди 4-5 год. сложих един Spidan, а на следващата година от другата страна сложих един от 4-5 лв. от Евро-07. Преди няколко месеца видях, че Spidan-ът е тръгнал и го смених, сега гледам, че и този от ЕВРО-то се е напукал. Извод - ако не са оригинални частите - все едно дали са Spidan, или не. А за колегите тук, които доставят оригинални части знам, че са сериозни. Само че не е като да се избръмча до другия квартал и да си взема частите. Не винаги върши работа, при положение, че и ЕКОНТ-ът не знам дали ще работи по празниците. Освен това не беше лошо някой да уточни размера и вида на маншона, понеже техническата част на темите тук често не надхвърля "каква е дължината на задната ми чистачка". Обаче някой след време може пък да реши да си сменя същия маншон и да иска да разбере нещо повече от това къде да си го поръча. За съжаление много от хората тук като си оправят проблема нищо не пишат и не се натрупва база от информация. edit: Отделно, човекът е тръгнал да търси реле 5B005 - и естествено, че няма никъде. Това не е фирмено оригинално реле от която и да е кола, това е заместител. Не беше лошо, че го уточнихме.. ;) Редактирано 20 септември 2015 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KRIMINALL87 Публикувано 21 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 21 септември 2015 Сега вече разбирам защо немога да го намеря това реленце, дори в морги където има доста японки, Сашо от форума също като му пратих снимка каза че релето не е от Галант! Тук почвам да се чудя дали ако сложа оригиналното реле за галант ще работи на моята колица? Мисълта ми е явно предния собственик е сменял релето веднъж и е слижил това, но дали не е преправял и нещо отдолу по конзолата за да пасне релето и сега оригиналното да не пасва? Май ще трябва да намеря и да пробвам! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 септември 2015 Сподели Публикувано 21 септември 2015 То едно на ръка, че не е от Галант, другото е, че релето не е за мигачите .:DНа галанта релето за мигачите е ето това Моят сайт до 2000 г. след нея е с номера който ти е написал Любо .Просто си свалил грешното реле, това сигурно е допълнително монтирано за дневни светлини примерно . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 21 септември 2015 Сподели Публикувано 21 септември 2015 (редакция) 5B005EJ towing moduleReplacement towing module flasher relay complete with LED and cableRef. No: CE39 Price: £41.00 + VAThttp://www.ecs-electronicsuk.co.uk/images/accessories/thumbs/CE39.jpg - това да не е за теглич, дето някой беше се чудил за какво му е един допълнително монтиран светодиод? Обаче в някакъв друг форум четох, че на някой пак така му се развалили мигачите и бил пак с такова реле.След като го сменил се оправили. Ето:HYUNDAI forum - И там колата нямала теглич. Да не би пък да е слабо за 100 вата крушки и да се претоварва малкото синичко китайско реленце - в релето за мигачи обикновено слагат едни по-яки. Освен това там пише за друго - че мигачите светят постоянно. Заварили са се контактите на релето от големия ток сигур.. ;) Редактирано 21 септември 2015 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KRIMINALL87 Публикувано 21 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 21 септември 2015 Е та това е моето реленце, незнам от къде е и за какво е тази букса, но съм сигурен че ми е за мигачите и аварийните на 100% Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KRIMINALL87 Публикувано 21 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 21 септември 2015 Днеска намерих оригиналното реле на Галант в една морга, но Галанта беше 2000-та година, моя е 98-ма, релето му беше много по малко от моето, невъзможно да пасне на мястото, от където изтръгнах моето! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 септември 2015 Сподели Публикувано 22 септември 2015 А ти от къде го "изтръгна" това реле ? :icon_hmm:Аз продължавам да си мисля, че не е за мигачите . Това, че при някои други марки автомобили го ползват за мигачите изобщо не означава, че това ти е релето и на теб .На таблото с бушоните вътре в купето има 3 релета, това което е най в дясно и най долу спрямо другите е за мигачите, ти от там ли го свали това реле ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KRIMINALL87 Публикувано 22 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 22 септември 2015 Колеги да се похваля, тази сутрин занесох релето на втори ел. техник или по скоро на кварталния майстор на телевизори. Човека никога не беше се занимавал с релета, но го накарах да ми презапои всички спойки, макар че изглеждаха наред и с помоща на схемата на релето, която колегата dreadx публикува малко по на горе:Релето е стандартно по DIN 72552.Публикувано изображение за което му благодаря, релето заработи! Благодаря на всички за съдействието, вече сигнализирам на воля между другото техника даже не искаше да ми вземе и пари за работата, едвам го накарах да вземе 5 кинта поне да се почерпи! Проблема за сега е решен! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 22 септември 2015 Сподели Публикувано 22 септември 2015 След като има направена инсталация за теглич, е нормално при не работещо реле или откачено такова да нямаш мигачи или аварийни. Това пише и на снимката която си дал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wataru Публикувано 21 октомври 2019 Сподели Публикувано 21 октомври 2019 Колеги да се похваля, тази сутрин занесох релето на втори ел. техник или по скоро на кварталния майстор на телевизори. Човека никога не беше се занимавал с релета, но го накарах да ми презапои всички спойки, макар че изглеждаха наред и с помоща на схемата на релето, която колегата dreadx публикува малко по на горе:Релето е стандартно по DIN 72552.Публикувано изображение за което му благодаря, релето заработи! Благодаря на всички за съдействието, вече сигнализирам на воля между другото техника даже не искаше да ми вземе и пари за работата, едвам го накарах да вземе 5 кинта поне да се почерпи! Проблема за сега е решен! Колега, къде го намерихте този добър човек (и майстор), че и ние да се облажим на безплатното :rolleyes: ?Майтапът настрана, но аз носих релето на трети майстор и май са ми прецакали някой от чиповете. Иначе по абсолютно същия начин се разви и ситуацията при мен (мокро време и т.н.). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 22 октомври 2019 Сподели Публикувано 22 октомври 2019 Колега, къде го намерихте този добър човек (и майстор), че и ние да се облажим на безплатното :rolleyes: ?Майтапът настрана, но аз носих релето на трети майстор и май са ми прецакали някой от чиповете. Иначе по абсолютно същия начин се разви и ситуацията при мен (мокро време и т.н.). Снимай ми релето както е в кутията да видя и ако имам да ти сваля и дам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wataru Публикувано 23 октомври 2019 Сподели Публикувано 23 октомври 2019 Снимай ми релето както е в кутията да видя и ако имам да ти сваля и дам Благодаря, сутринта успях да се вредя в "Сурен" и за неголяма сума направо ми смениха релето със стандартно такова (само са променили свързването на изходите, че нашите били обърнати). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.