LiX Публикувано 25 август 2015 Сподели Публикувано 25 август 2015 Във форума има човек, който 8-ма година кара Лансер с CVT, минал е към 150 000 км и никога не се е оплакал от скоростната кутия и колата е с АГУ.Поне половината от времето шофира в Смолян и не кара като пенсионер. Изминавал е разстоянието от Пловдив до Смолян за по-малко от час. Е ти сега реклама на Васил ли правиш? Колата му все още седи за продан, ама от 2-3 години никой не я е купил Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанас Публикувано 25 август 2015 Сподели Публикувано 25 август 2015 Ей ама как го наплашихте човека кутии, джанти, дискове, клапани ... За 80 000 км и повече от 6 години не съм пипнал нищо освен масло и филтри! Джантите не са мръднали като само се пазя от кратери без да се вълнувам много от паднали полицаи и по-малки дупки. С Pilot Sport 3 225/40 си вози перфектно! Зимни 16 стоманени. Предните накладки почти са свършили, но още имат! Дисковете започват да се обаждат, но след доста юнашко каране из нашите планини. Истината е че тепърва ще започват проблемите и по-скъпите прифилактики(тампони за отзад съм приготвил вече, после свещи ... тн), така че бих го посъветвал да скача на нова ръчка бензин ако конете не са му малко и му дадат добра цена за нова. Само да си включи към сметките: 1000 лв. за боя и алрарма, златното каско, големите данъци, зимните гуми, които ще му трябват много скоро + тук да кажат хората, които са се сблъскали с нашите родни лизингови компании ... Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 25 август 2015 Сподели Публикувано 25 август 2015 Това с клапаните е интересно. Смяната на пружините и валове е често срещана, как пък някой не се оплака от клапани досега... говоря за турбинирани Лансери които се помпат на 220-260 к.с.Износване има при повдигачите, ама това е нормално и не е няква драма. Според мен това с клапаните се преекспонира и не чест проблем.Повече бих се притеснявал да не се запуши DPF или EGR, да не си замине турбина или съединител, отколкото да мисля за клапани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 26 август 2015 Сподели Публикувано 26 август 2015 Аз му предлагам тест драйв с моя лансър, 2.0 DI-D, 6-степенна ръчна, с 18-цолови по магистралата за Перник, пък да видим. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 26 август 2015 Автор Сподели Публикувано 26 август 2015 (редакция) Ако не си забелязал конструкцията на двигателите за които съм писал не е с хидравлични повдигачи, а с пулове. Сменят се пуловете, за пружини не знам, може при турбинираните и да се налага, но стандартните не съм забелязал.При нас има доста оплакали се и с Лансери (след 2006г)и с Колтове (след 2004г) и по някой друг Аутлендър - 2,4 MIVEC (след 2006г). Галантите 2000 кубика бензин, бяха с хидроповдигачи. 1.8 на Лансъра от 2008 година на какъв период изисква настройка на клапаните ? Редактирано 26 август 2015 от Stanislav Konstantinov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 26 август 2015 Сподели Публикувано 26 август 2015 Ако не си забелязал конструкцията на двигателите за които съм писал не е с хидравлични повдигачи, а с пулове. Сменят се пуловете, за пружини не знам, може при турбинираните и да се налага, но стандартните не съм забелязал.При нас има доста оплакали се и с Лансери (след 2006г)и с Колтове (след 2004г) и по някой друг Аутлендър - 2,4 MIVEC (след 2006г). Пуловете имах предвид, че се износват ама не знаех, че така се казват (valve tappets).А за пружините и валовете за стандартните Лансери няма нужда. Визирах това, че за да се дигне RPM ограничителя безопасно се сменят пружините и валовете, което е често срещано при турбинираните Лансери. Та тези които познавам не са се оплакали от клапани, въпреки по-големите натоварвания. Затова ми е малко странен този проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 август 2015 Сподели Публикувано 26 август 2015 Пуловете имах предвид, че се износват ама не знаех, че така се казват (valve tappets).А за пружините и валовете за стандартните Лансери няма нужда. Визирах това, че за да се дигне RPM ограничителя безопасно се сменят пружините и валовете, което е често срещано при турбинираните Лансери. Та тези които познавам не са се оплакали от клапани, въпреки по-големите натоварвания. Затова ми е малко странен този проблем.......тези мотори са на пулове ,и нямар нито регулировъчни болтове ,нито хидр. повдигачи.....проблема с клапаните е ясно изразен на коли с монтирани АГУ или МУ,и наред с това -при неправилна настройка на ГУ-то ,първото нещо ,което ще замине са леглата на клапаните......за това се слагат керамични легла ,за да се увеличи пробега на газ...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 28 август 2015 Автор Сподели Публикувано 28 август 2015 (редакция) Аз до момента съм карал коли, които до към 300 000 км са изкарвали, без някакви драми. А моделите не са били от челото на класациите по надеждност, където все пак Лансъра присъства. Надявам се, че няма да уцеля на екземпляр, на който да му се случи да се сменят всички ахилесови пети на модела, ако има такива Редактирано 28 август 2015 от Stanislav Konstantinov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 7 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 7 септември 2015 (редакция) Интересува ме доколко е достоверна разликата в теглата на седан и спортбек модификацията. Седан 1.8 му дават 1280 кг (което е една доста оптимална стойност), а спортбек 1430 (което вече си е доста сериозно тегло). Това са цели 150 кг, които не виждам от къде могат да дойдат, освен ако няма сериозни разлики и уякчаване в конструкцията на автомобила.Някой има ли идея ? Редактирано 7 септември 2015 от Stanislav Konstantinov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 7 септември 2015 Сподели Публикувано 7 септември 2015 Виж дали става дума за еднакви двигатели. Дизеловият двигател и компонентите покрай него са именно с около 150 кг. по-тежки от бензиновия. При мен има допълнителна укрепваща греда в отсека на двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 7 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 7 септември 2015 (редакция) Всички 1.8 бензинови, които съм гледал до сега са с тази укрепваща греда в отсека на двигателя, разположена в горната част между макферсоните.Гледах конкретно един бензин 1.8 спортбек, с ръчни скорости, доста запазен. Единственото, което ме възпира е че е с 5 степенна кутия, има запас от мощност и достатъчно въртящ момент за 6-та предавака, но я няма. И тук това при този двигател с резерв от възможности, липсата на 6-та скорост го спъва. Поне такова е моето усещане. Редактирано 7 септември 2015 от Stanislav Konstantinov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 7 септември 2015 Сподели Публикувано 7 септември 2015 (редакция) Много зависи, от двигател , от ниво на обурудване... 100 неща са.От книжките на Lancer SportSedan http://www.mitsubish...iles/5_file.pdf и Lancer SportBack http://www.mitsubish...iles/7_file.pdf Разликата е около 50 кг в ползва на SportBack, не успях да видя 150 кг. Редактирано 7 септември 2015 от me4o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 7 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 7 септември 2015 Моя източник е ауто дата My link явно някой е писал едно към Витоша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 7 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 7 септември 2015 Поне при Корола 1.4 97 коня с 5 скорости vs Корола 1.33 100 коня 6 скорости, при 6-та оборотите при 110 км/ч са с 250 до 300 оборота надолу, което се усеща в мощността, но при равен път е ОК и смъква разхода на гориво. Но като цяло, да, 5-тата скорост е почти равна на 6-тата. Все пак дава възможност за по-голяма селективност при различни ситуации и терени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 7 септември 2015 Сподели Публикувано 7 септември 2015 Спортбека е наистина по-тежък заради наличието на 5-та врата ама не и с 150 кг. Не си сравнявал еднакви двигатели и ниво на оборудване. 1280 кг. може да е за 1.5 двигателя.За 1.8 бензина е около 1320-1360 кг. в зависимост от оборудването и дали има CVT (добавя тегло). Дизела е още по-тежък, поради наличието на турбина, DPF, DMF, EGR, чугунен блок.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанас Публикувано 7 септември 2015 Сподели Публикувано 7 септември 2015 Поне при Корола 1.4 97 коня с 5 скорости vs Корола 1.33 100 коня 6 скорости, при 6-та оборотите при 110 км/ч са с 250 до 300 оборота надолу, което се усеща в мощността, но при равен път е ОК и смъква разхода на гориво. Но като цяло, да, 5-тата скорост е почти равна на 6-тата. Все пак дава възможност за по-голяма селективност при различни ситуации и терени. 6-та определено си липсва за бензина. Не е проблем да я поеме 1.8 мотора а с нея можеше да падна и под 10 на магистрала :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iozata Публикувано 8 септември 2015 Сподели Публикувано 8 септември 2015 И аз смятам, че липсата на 6 предавка е недостатък за 1.8 мотора. При 140 разхода е около 10.5 л/100км. Но то и като цяло не мога да кажа, че този автомобил е икономичен, въпреки че това не ми е проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 8 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 8 септември 2015 (редакция) Аз не съм състезател, въпреки че съм се ориентирал към такава кола. По-скоро избягвам магистралите, но държа колата да ми е практична и здрава.Подържам 90 -110 км, дори на магистрала не ме кефи скорост над 110 км, като крайсерска, иначе при изпреварвания може и 170 да ми се случи ( по магистрала).Но искам колата да ми е стабилна в завой да не се разхлопа от "хубавите" ни пътищa. 6-та е добра, в моя случай, като подържаща по равно, когато колата не е натоварена, но няма смисъл да го бистрим, след като производителя не я е заложил, а при други производители се среща при същото тегло и по-нисък въртящ момент. Относно задното окачване, има ли разлика при СпортСедан и СпортБек ? Редактирано 8 септември 2015 от Stanislav Konstantinov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 8 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 8 септември 2015 (редакция) Чувал съм от познат, който има Ауди S4 и Лансър 1.8 СпортБек, че в планинско каране при Лансъра много по-малко се накланя и е по-стабилен. И въпреки че Аудито печели с много бърз старт, след това силно изостава от Лансъра поради по-голяма нестабилност в завоите. А де факто S4 аз бих го сравнявал с Ралиарт ниво, а не с обикновен Интенс. Редактирано 8 септември 2015 от Stanislav Konstantinov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 8 септември 2015 Сподели Публикувано 8 септември 2015 Относно задното окачване, има ли разлика при СпортСедан и СпортБек ?Като конструкция мисля, че няма разлика, но задните пружините при спортбека са по-твърди защото има повече тегло отзад и се предполага, че повече багаж ще товариш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 8 септември 2015 Сподели Публикувано 8 септември 2015 Чувал съм от познат, който има Ауди S4 и Лансър 1.8 СпортБек, че в планинско каране при Лансъра много по-малко се накланя и е по-стабилен. И въпреки че Аудито печели с много бърз старт, след това силно изостава от Лансъра поради по-голяма нестабилност в завоите. А де факто S4 аз бих го сравнявал с Ралиарт ниво, а не с обикновен Интенс. Ти нали каза, че не се състезаваш? За да правим такива сравнения трябва да навлезем в друг режим на каране По мои наблюдения със заводското окачване колата си се накланя значително, ако се гони лимита, но все пак остава стабилна. Мога да ти пратя снимков материал от пистово каране за да си направиш някакви изводи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 8 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 8 септември 2015 Да, аз не я взимам за екстремно каране, въпреки че, ако колата позволява и предразполага сигурно ще се изкуша от време на време да му поотпусна края.Карах тестово 1.8 спортбек. Струва ми се, че скоростите му са дълги, двигателя е еластичен, което е доста приятна изненада за мен.Това което не ми направи толкова позитивно усещане е, че колата е само на 78К км, гарантирани, проверени в Балканстар, а кормилото и скоростния лост бяха доста поизтъркани, а пък педалите са като нови. Седалката на водача също беше с поизлъскана и поизмачкани бордове, за този скромен километраж. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 8 септември 2015 Сподели Публикувано 8 септември 2015 Волана и топката на лоста се изтъркват, това не е изненада. За седалките предполагам визираш кожените, защото тия от плат са по-издържливи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанас Публикувано 8 септември 2015 Сподели Публикувано 8 септември 2015 Просто кожата е по-евтина явно, но въпреки това е приятна. Топката наскоро е смених за разнообразие а и се поизноси наистина. Седалките ми са текстил и не са мръднали за 80 000...Иначе за вървенето - върви ама като си сам в колата и без климатик А предполагам така е пробвана?Като съм с 4-5 човека и багаж и до там - мъртвец. Съответно тогава не ти трябва и пета защото може да спре някъде На 140 на магистрала е над 4000 и сътветно си гори и шуми. До 110-120 е добре, но с толкова карам много рядко...Някой каза че не гори малко - истина е. Рекорда ми е миналото лято като пуснаха магистралата от София до Каваците - 49-50 литра :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 септември 2015 Сподели Публикувано 8 септември 2015 .......моите наблюдения за вашите коли са слледните:1. Шумна е след 120 км./ч.2.недостатъчна мощ и ресурс,особено ако е натоварена колата.3.разхода е много относителен ,с много големи маржове ,но като цяло си харчи повече от аналогичните модели на други марки ....4.не много удобни вътре,и с този червен цвят на таблото ги превръща в Аудита......5.Външния дизайн е на ниво, но го прави много "еднотипна кола" ,шир потреба......не се откроява от примерно немските коли......последните две точки са много въпрос на вкус..... Като цяло този модел не може да замени Галанта като идентичност и уникалност, тъй като дизайна му е подобен на други коли......както и като параметри....балансиран автомобил е обаче....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.