Премини към съдържание

Търся да закупя


bETA

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, извинявам се че пиша в нова тема, първо видях че по доло има подобно запитване на моето относно Галант-а, но реших че е по добре в нова тема.

Моля ви за помощ и няколко съветчета относно автомобила, прочетох повечето генерални теми за Галанта, и найстина съм се спрял на него, но имам няколко въпросчета.

 

Моля някой който разбира, да ми даде мнение за този галант - http://www.cars.bg/c1211129

Понеже съм от софия и нямам възможност да отида да го разгледам на живо, пък и да отида, не съм сигурен че ще разбера какво ми е пред очите.

Бих искал да попитам, от къде е най-добре да е внесена колата.

- Каква е разликата при разхода на гориво между автоматик - ръчна.

- Също така никъде неможах да намеря, какво озвучение слагат фабрично в колата, защото съм маняк на тема чист и качествен звук.

- Чисто технически 2.5 ли е най качествения мотор.

 

И много ще се радвам ако, успея да закупя такъв автомобил от маниак тук във форума, ако това не е възможно то поне моля ви кажете ми, или дайте линк за сайт във който има по голям избор на този автомобил.

 

Благодаря ви много предварително, и още веднъж се извинявам за повторената тема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колите на маниаците от форума не струват 5000 лева, поради простата причина, че сме влагали много време, труд, нерви и пари за да станат в перфектният си вид . Иначе колата външно изглежда добре, питай от къде е нов внос, за да се ориентираш за най-важното нещо - ръждата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Колеги имам едно запитване, възможно ли е таблото на галант 1998г. Да бъде подменено с това на галант 2000г. с LED осветлението.

 

Възможно е колега,

имаше тема писана по въпроса където беше обяснено къде и как. Не е сложно!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има "Важна тема" в началото на темите като във всеки форум. В момента е 4-та поред.

Аз от Сливен не бих си купил и дъвка, камо ли автомобил.

Сега ще се опитам да ти отговоря по тиренцата:

- на дълъг път типтроникът, който е 4-степенен, държи по-ниски обороти на равно шосе и разходът определено не е по-висок от варианта с ръчна кутия. Кога заключва торка нямам идея. В края на темата "Впечатления от експлоатацията на галант" съм писал и числата за разхода на бенЦ. Градски цикъл има повече разлика. Колкото повече ускорения има, толкова по-голяма е разликата. В натоварен трафик тръгни-спри автоматът може да изгори и по-малко поради това, че само пускаш спирачката и колата тръгва. При мен бързото потегляне е от 1100-1200 оборота, но и от 800-900 мога да тръгна доста бързо. Така ръчката е по-пестелива. Но градско винаги горивото заминава доста по-бързо при всички автомобили в сравнение с пътуване 90-110 км/ч.

- не мога да ти кажа марката на колоните, но определено свири прилично. Свирка много по-добре от БМВ Е39, които обаче са без хармън кардън свирня. За обикновената им говоря. В алфа 156 също е калпава фабрично. В галанта си свирят. Щом си маниак на тема звук, значи знаеш, че звукът започва от плеъра. Фабричният плеър е с касетка с умопомрачителната техника "авто-реверс" и не знам много хора да са с такова чудо вече. От плеъра звукът има само една посока на развитие и тя не е към по-добре. В момента съм с голямо цветно радио, с което на басите съм на +3, бас бууст +2 и активиран loudness high + OFF на лоу-пас филтъра и са ме питали къде е субуфера, че не се вижда никъде. Това е до най-много 10-11 степен на усилване от общо ... хм не знам доколко, но да кажем до 50. След това тези хартиени говорители ще се скинат. Но аз не слушам на такива настройки. Казвам само какво могат фабричните говорителчета. 16,5 см са. Пищялките не са нищо особено, но са на хубаво местенце. Можеш да ги смениш с такива от няколко стотака да чуваш ЗВУК

- технически най-проблемен е 2.4GDI. Другите не са проблемни нито като двигател, нито като периферия. Най-нов като разработка е 2.0i. Той е с електронно разпределение на запалването (не с делко като 2.5) и има балансиращ вал за гасене на вибрациите от вторичен порядък. Или там какъвто се пада. 2.5 V6 принципно би трябвало да вибрира, но не вибрира. 7 години карам и още не съм махал дори капачката да видя седи ли още там тоя палец или се е изтрил, така че това ако е оригинално, е много здраво. Бобината на 2.5 е една - в делкото под комутатора доколкото знам. Скоростите на всички са склонни към проблем все някога (синхронизатор и лагери; дифа и полуваловете са окей). Освен скоростите, слабички звена са предните спирачки и съединенията на метала с влагата. На автоматиците - хидротрансформатора - превъртат шлиците и ги обира. Така двигателят бръмчи освободен от връзката с колелетата. Субективно и шумоизолацията я нема никва, но с хубави гуми и добър асфалт става екстра. На последна предавка чувам само гуми и завихряния. Ауспух и двигател не се чуват въобще. Важи от 1000 оборота нагоре, демек за всички възможни обороти на последната предавка в движение.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за бързия и детайлен отговор, за този галант от Сливен се размислих, нямам възможност да ходя до други градове за автомобил. Но усилено си търся галант. Вчера бях на оглед за ето този галант - Моят сайт , Галанта ми хареса, но беше пребоядисван заради градушката, и също така знам за галантите след множество прочетени теми тук във форума, че след 2000г. са с Лед табло което мене ми харесва адски много, този обаче не беше с такова. Направих и едно кръгче и се ослушвах за елементарните неща от който имам понятие - ходова част, дали колата криви на някоя от страните, проблеми със скоростите, как пали колата. Всичко беше наред на пръв поглед, но аз не разбирам кой знае колко, а си търся такъв автомобил много усилено защото съм влюбен в тях. За жалост тук в софия има много малък избор и на повечето са им надули цените. Ако някой от форума продава галант, който се вписва в бюджета ми (5.000лв), моля да пише или да ме препрати.

Нямам претенции дали ще бъде автоматик или ръчна скоростна кутия, само не знам как да разбера ако има проблеми с автомата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

. Вчера бях на оглед за ето този галант - Моят сайт , Галанта ми хареса, но беше пребоядисван заради градушката, и също така знам за галантите след множество прочетени теми тук във форума, че след 2000г. са с Лед табло което мене ми харесва адски много, този обаче не беше с такова.

Този галант не е даже 99 г., пък за 2000 г. изобщо да не говорим .
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А какво се случи с Габровският Gалант - от Илия (mmotors) разбрах че бил за предни дискове, всичко останало му било перфектно? Тоя човек (продавача) ако се вразуми малко и свали цената поне до 6 кръгло не е ли опция колата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А дали е наясно, че ако вземе нещо за 5, гаранция ще има още (поне) 1000 първата година и пак ще станат 6... :icon_hmm:. Еле пък ако се отиде на нов внос, там 1000 няма и да стигнат (но пък и цената ще е под 5 разбира се). Пък тоя Габровския нали уж бил нам си къв перфектен ала бала и само щяло да се кара .. ако е вярно си е за замисляне .. иначе бюджета да си го свали още направо от сега ако 5 му е действително тавана който иска да даде.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. Оня Галант показан на снимката е 1998 г. и е на 285 000 км - поне беше преди 3 мес. Има доста неясноти, но когато ме излъжат за годината и/или километрите, не се задълбочавам повече.

2. За таблото: Моят Галант е 1999 г. и е с ЛЕД-табло.

3. При покупка на Галант трябва да си търпелив, за да намериш добър.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Можеше да види един добър на живо и на крак в София, плюс отговори на каквото го интересува за модела, стига да ми е известно. Не съм се втурнал да продавам. Щях, но като видях някои цени на кола, която ме интересува, направо се отказах :rolleyes:

Пример: клапан картерни газове с трите маркуча към него - 234 лева; "малката" нафтова помпа - 294 лева; вакуум помпа + смяна 466 лева; блок за управление на подгревните свещи - 182 лв; гумено каре кардан - 149 бв; два тампона на двигател - 332 лева, маркуч за високо налягане към кулера - 360 лева, два термостата за общо 188 лева ... и още и още без да споменавам ГНП, дюзи, турбо, двумасов маховик, ЕГР, дебитомер... Над 90% от тези части въобще ги няма при Галант 2.5.

И моят е 99-та и като 2.5 фейслифт е с оптитронно табло.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

А какво се случи с Габровският Gалант - от Илия (mmotors) разбрах че бил за предни дискове, всичко останало му било перфектно? Тоя човек (продавача) ако се вразуми малко и свали цената поне до 6 кръгло не е ли опция колата?

Габровския стана софиянец :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честит галант, сега ще го оцениш и разбереш колко си сбъркал с маздата!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...