Kalin Traichev Публикувано 12 Май 2015 Сподели Публикувано 12 Май 2015 Здравейте колеги!От както имам колата светеха АБС и Тракшън контрол (TCL OFF - Мига) Проверих колата на диагностика преди да я купя и видях , че датчика на предно ляво колего го няма (счупен и кабела скъсан)Наскоро смених Шенкела с лагера и цялата пулоска от доверен колега от форума взех частите ( Миро - mitsubishifen ) Но лапата продължава да свети на АБС-а и тракшъна да мига.Диагностика ли трябва отново или нещо друго ? Благодаря Ви отново за отговорите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 12 Май 2015 Сподели Публикувано 12 Май 2015 Шенкела трябва да е с ABS датчика на него, развиваш пластмасовия подкалник, щракаш буксата на датчика и след като дадеш на контакт, трябва да ти изгасне лампата. Ако продължи да свети може да имаш и счупена гривна на ABS-а, по която същия този датчик отчита скоростта на въртене на колелото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalin Traichev Публикувано 13 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 13 Май 2015 Благодаря за отговора колега. Къде се намират тези гривни на шенкела или някъде другаде ? След като направих всичко което спомена шенкела и буксата между подкалника и калника . Когато дадох контакт АБС лампата светеше по абсолютно същия начин разлика имаше в тракшъна TCL - светеше постоянно. След малко каране отново започна да мига. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 Май 2015 Сподели Публикувано 13 Май 2015 Къде се намират тези гривни на шенкела или някъде другаде ? На външните карета са набити . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 13 Май 2015 Сподели Публикувано 13 Май 2015 То можете и да ги замерите с мултицет датчиците,дали някой не е изгорял (дефектирал), ама това при нашите коли мисля става много рядко. Нещо ми се върти из главата около 1 ом май беше съпротивлението,но не съм сигурен. Ако ще гледаш гривните, да знаеш че трябва да са там всичките зъби,не е като при човека да може да кара без един . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 16 Май 2015 Сподели Публикувано 16 Май 2015 Според мен си сгрешил около 1000 пъти! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 17 Май 2015 Сподели Публикувано 17 Май 2015 1-то е важно,ако види единия да се различава по стойност и ще разбере,че той е проблемния . Добре убеди ме, значи е 1кΩ е съпротивлението на датчика :drinks:. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 17 Май 2015 Сподели Публикувано 17 Май 2015 (редакция) По принцип при различните автомобили варира от 800 до 1200 ома, но все пак може да се направи елементарно замерване, дали е 0 ома, 1000 ома или безкрайност. От друга страна съпротивлението може да е точно колкото трябва, но магнитната верига да е окъсена от метални стружки или ръжда. Редактирано 17 Май 2015 от Николай Николов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalin Traichev Публикувано 18 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 18 Май 2015 Колеги , задните датчици са на място . Като съм проверил дали са мръсни и т.н. предния (липсващия) Също е заменен с главина и т.н. като има гривна . Остана само още един потенциален според мен (преден десен - пасажерски). Кажете ми моля къде бих могъл най лесно да ги проверя всичките къде да прекъсна връзката и да установя в кой от тях би следвало да е грешката ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishifen Публикувано 18 Май 2015 Сподели Публикувано 18 Май 2015 Без диагностика , много трудно ще разбереш от къде ти идва проблема Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 19 Май 2015 Сподели Публикувано 19 Май 2015 (редакция) От опита ми с друг модел автомобил съм видял, че от съответното колело до двигателния отсек отива кабел, който се съединява с друг кабел, който отива в снопа кабели към ABS блока. Не е задължително да е така и при Мицубиши, но може на канал или повдигач да се проследи отвора, през който влиза при двигателя и да се потърси къде се съединява с инсталацията.Ако има някакво съединение, то се разкача и се мери съпротивлението. Ако е безкрайност, то има прекъснат кабел, а ако нула - късо. Но това не е всичко.Ако измервателния уред покаже примерно 1000 ома, може да накарате някой при запален двигател да завърти волана 2-3 пъти от крайно ляво до крайно дясно. Ако показанието на уреда се промени, то имате начален стадий на прекъсване на поне един от проводниците.На по-старите модели автомобили датчика е електромагнитен - бобина върху постоянен магнит и от него излизат само две жици - кръгъл кабел с жило от многожилен проводник и оплетка (маса).На някой нови модели може да са вградени полупроводникови датчици на Хол, които имат и трети проводник - захранване 12V. Редактирано 19 Май 2015 от Николай Николов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 10 юли 2015 Сподели Публикувано 10 юли 2015 Да не отварям друга тема. Присветва ми лампата на АБСа кога свети кога не. Проверих течността малко над минимума е. Данеби да е от това ? Става въпрос за Галант 97 г 2,5 v6 Sent from my Lenovo S5000-H using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 юли 2015 Сподели Публикувано 10 юли 2015 Да не отварям друга тема. Присветва ми лампата на АБСа кога свети кога не. Проверих течността малко над минимума е. Данеби да е от това ? Става въпрос за Галант 97 г 2,5 v6 Sent from my Lenovo S5000-H using TapatalkНай-вероятно да. Провери и накладките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 10 юли 2015 Сподели Публикувано 10 юли 2015 Налях течност до макс предните дискове скоро ги шлайфах и слагах нови накладки. Откачих и акумулатора за 10-на минути и пак същото. Засилвах и набивах яко спирачки та да засурне но все така. Help Sent from my Lenovo S5000-H using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 11 юли 2015 Сподели Публикувано 11 юли 2015 Налях течност до макс предните дискове скоро ги шлайфах и слагах нови накладки. Откачих и акумулатора за 10-на минути и пак същото. Засилвах и набивах яко спирачки та да засурне но все така. Help Sent from my Lenovo S5000-H using Tapatalk Първо колегa дaй повече инфо по проблемa кaкво прaви колaтa, сaмо присветвa лaмпaтa, не рaботи aбс-a, постояно се включвa, круиз контрол имaш ли и рaботи ли коректно, същото и зa трaкшънa?Уточни тези нещa и ще получиш коректен отговор все пaк не сме ясновидци! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 юли 2015 Сподели Публикувано 13 юли 2015 Направи й самодиагностика по метода с кламер - мост на 1 и 4 pin на диагностичната букса. Запиши мигащия код на лампата на ABS системата. Той или ще ти посочи в какво е проблемът, или ще те ориентира какво да провериш. Ще мигат оранжевата лампа на двигателя, лампата на ABS и може би и на трекшъна. Казвам "може би" понеже моята кола няма TC и не зная дали и той "се отчита" при самодиагностиката. Кодът би трябвало да е двуцифрен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Станев Публикувано 13 април 2020 Сподели Публикувано 13 април 2020 Понеже имам същия проблем с ABS датчиците и може някой закъсал да има нужда от инфо - здравия датчик при мен отчита 1,36 килоома. Шенкели по морги трудно се намират към днешна дата.Друг колега ме светна, че има сполучлив опит с датчици от Паджеро, само че трябва рязане и внаждане заради различните букси. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vik Публикувано 14 април 2020 Сподели Публикувано 14 април 2020 (редакция) Здравейте колеги, имам проблем с абс-са дава ми код 33 и 52 имали някой идея какво означават ще съм благодарен Редактирано 14 април 2020 от vik Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vik Публикувано 14 април 2020 Сподели Публикувано 14 април 2020 2.0 136кс 99 година Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vik Публикувано 27 април 2020 Сподели Публикувано 27 април 2020 Колеги къде е това реле на клапана на абс Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.