Премини към съдържание

Вървеж нa шестaкa


al_bandi

Препоръчано мнение

 

 

П.П. И все пак мисля, че този форум НЕ Е Ауди фен клуб

Ами спри да ги споменаваш тия Аудита, в такъв случай .;)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

П.П. И все пак мисля, че този форум НЕ Е Ауди фен клуб

Ако позволите, за финал да спомена, че в този форум се цени обективната оценка (доколкото е възможна и всеки е способен на такава), не само за марката :mitsu-smiley: , но и за всички други. Това за мен е една доста нетипична за бг форум, но и крайно важна и добра характеристика.

Уважаваме твоя труд, стаж, опит и т.н, но ако се постараеш да се изказваш занапред не толкова "сектантски", ще бъде високо оценено от наша страна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От 25 г. се занимавам с автоматика, машини и пр. Автомобилостроенето е шир потреба, има доста по-сериозни технологични отрасли.

На второ място - аз съм Немски възпитаник и много труд и нерви съм потрошил да се боря, за да доказвам Немските технологии, НО все повече се отдалечават от гордостта на миналия век и все повече се осланят на стари лаври.

 

Мощността на каквото и да е движещо се чудо не е основен параметър за динамиката. Прочете и ще разберете, че има технически параметър наречен "Качество" - само за справка, едно уважаващо себе си Немско НАУЧНО списание наскоро призна грешката във формулата за изчисляване на този параметър.

 

Толкова от мен - ако някой може да се похвали със занимавката си с повече от мен машинарии - да заповяда да премерим сили.

 

П.П. И все пак мисля, че този форум НЕ Е Ауди фен клуб

 

Все пак до края на уикенда остават 3 дни. Ще помоля посочването на вида ауди с дизелов двигател да се случи най-късно до 17,00 ч., за да намеря конкретна кола. Среща в неделя на паркинга пред НИМ по светло. Техника за видеозаснемане имам.

  • Положителен вот 2
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

3. НАЙ-ВАЖНО: Това, което исках да докажа е факт: Любителите на Ауди продължават да сравняват Галант модел 96 с немски автомобили след 2010!

Има ли някой, който не го е прочел?!

 

 

Не правя състезания. И сатанинското ми отношение към Германците и техниката им е плод на дългогодишно губене на време с техи машини и пр.

 

И понеже сте твърде либерални всички - изказвайте си мнението без нападки към мен или колегите. Та пишете какво ви харесва повече

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Богдане искам отговор и аз,кое Ауди не върви колкото твоя Галант,питам за втори път (нали си ги изпреварвал и са ти гледали десните лепенки) и какво не си доволен от дългогодишният ти опит с електрониката на Бош, използвана в немското автомобилостроене ,не машиностроене.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че бяхме твърде достатъчно толерантни. При следващо нарушение на т.3 от правилата на клуба, темата ще се заключи.

 

П.С. Към колегата Богдан Хлебаров - не мисля да влизам в обяснения!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че бяхме твърде достатъчно толерантни. При следващо нарушение на т.3 от правилата на клуба, темата ще се заключи.

 

П.С. Към колегата Богдан Хлебаров - не мисля да влизам в обяснения!

Не получих номинация до 17.00. Удължавам срока до същия час утре. Ако дотогава няма кандидат, отпрявям покана за извършване на научния експеримент пред НИМ с тестови автомобил, произведен през 2004 г. В Централноевропейска държава с добра бира с дизелов двигател и то не комън рейл и мощност 140 к.с.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Богдане искам отговор и аз,кое Ауди не върви колкото твоя Галант,питам за втори път (нали си ги изпреварвал и са ти гледали десните лепенки) и какво не си доволен от дългогодишният ти опит с електрониката на Бош, използвана в немското автомобилостроене ,не машиностроене.

 

Бош е на много задно място и е търговка корпорация. Електрониката им по моему е лоша, по-точно - лошо изкопирана.

Не желая повече да влизам в полемика, Електроника и софтуер се произвеждат далеч от Европа - направете справки, какво в тези области е измислено в европейска държава - маБългария ще излезе доста напред от "старите рвропейски икономически сили" .

Редактирано от Bogdan Hlebarov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че бяхме твърде достатъчно толерантни. При следващо нарушение на т.3 от правилата на клуба, темата ще се заключи.

 

П.С. Към колегата Богдан Хлебаров - не мисля да влизам в обяснения!

 

Колега, когато се обръщаш конкретно към някого за нарушаване на правилата, обяснителния режим е задължителен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, когато се обръщаш конкретно към някого за нарушаване на правилата, обяснителния режим е задължителен.

 

Колега, по принцип задължително бе да взема мярка, а не да се обяснявам! Има си правила, не е нужно на всеки който ги е нарушил да му ги диктувам! И ще помоля да спрете с това високомерно поведение! Когато съм предприел конкретни мерки, мога да се обясня за тях пред ръководството на клуба.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бош е на много задно място и е търговка корпорация. Електрониката им по моему е лоша, по-точно - лошо изкопирана.

Не желая повече да влизам в полемика,

Ами като не желаеш полемики колега, или просто не ги предизвиквай, или бъди пич и влез в действие .

Колегата SLX все още ти дава възможност да докажеш твърденията си на практика, точно с автомобили с "лошо изкопирана" електроника .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами като не желаеш полемики колега, или просто не ги предизвиквай, или бъди пич и влез в действие .

Колегата SLX все още ти дава възможност да докажеш твърденията си на практика, точно с автомобили с "лошо изкопирана" електроника .

 

Дали съм пич или не - няма никакво значение! Не предизвиквам състезания и полемики!

Това което исках да ВИ докажа е факт - SLX доказа еднозначно, че ГАЛАНТ 2.5(МОДЕЛ 1996г.) може да го сравни само с мотори АУДИ след 2010!!!

Ако можте да смятате - мин. 14 години разлика и може би 100 000 км.! Затова и казах край на полемиката!

 

П.П. А извън битовата техника Автомобилостроене, смея да твърдя, че Япония вече е 30-40 г. напред от Европа, което се докладва от експертите на европейските концерни, като много тревожна тенденция.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ивинявай, но стига си "ръсил" генерални изводи (с данни неподкрепени от никаква реална статичстика) да не кажа нещо по-конкретно.

Напред са в някои области (без да мога да кажа точно с колко години, века и т.н), но например в машини за хранителна промишленост са доста назад от Европейските. Компютърни технологии - доста назад. Това са само два бегли примера, но ако се позадълбаем мисля, че ще намерим още. Автомобилостроенето им не бих го определил също като номер едно на планетата, при товарни автомобили и автобуси също не бих ги класира като номер едно. Авиация - дори и Китай са по-напред.

 

Справки : "Инженеринг ревю"

Мишиностроене като цяло са извън 10-ката!

Лагери - извън 20-ката!

Роботи - Кръгла нула!

Самолетостроене - след Украйна дори!

... ... ...

Това са фактите, Аз не генерализирам!

 

Четете момчета! Само с майсторлък не става!

 

Автомобилостроенето им само в Европа е номер едно, защото продажбите им са безмитни!!!ь

Прочетете колко са на мода немските коли извън Европа, където се продават 60 пъти повече автомобили!

Редактирано от Bogdan Hlebarov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оф, започва да ми омръзва тази тема. Лично на мен в немските автомобили не ми харесва грандоманията, а в японските машини ми харесва прецизността. Затова карам японски автомобил. Други сравнения за качество не мога да правя. Но очевидно Богдан преувеличава често. (може би е професионално изкривяване). Приятно впечатление ми прави реакцията на повечето колеги за достигане на обективност, дори когато става въпрос за налагане на марка :mitsu-smiley:

Темата се изроди в друга, затова, вместо да чета немски списания, направо ще онагледя, като не твърдя, че трябва да се изваждат генерални изводи, но наскоро гледах двата клипа, доста са интересни, затова ги споделям с вас. Разликите в производството се забелязват мигновено:

https://www.youtube.com/watch?v=oOUjqxec4bA

https://www.youtube.com/watch?v=q-ORsGXPTwY

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Върти се, сучи се все се стига до кой по-по-най:

Както много пъти беше споменато генералните изводи и заключения са винаги погрешни.

Богдан приятельо, все се мериме японци, немци, ама ние къде сме в цялата схема, като им караме 20-годишните коли.

 

Различен достъп до пазарите по света, различни цели, различни ресурси, какви ли още не различия...

В подкрепа на японците само ще кажа, че никой не отчита фактора Фукошима.

 

Кой каквото му харесва и каквито възможности има това кара. Няма най-добро, едното е по-добро по едни показатели, другото по други.

 

Разликите в производството се забелязват мигновено:

 

Само за справка:

 

- Водородната Toyota Mirai - базова цена - 48 000 €

- BMW i8 - базова цена - 126 000 €

- NISSAN GT-R Premium - базова цена - 93 000 €

 

ПП: между другото и Nissan-a го сглабят предимно на ръка, а не само с роботи,

,

 

което оборва Богдан относно, немското машиностроене. От друга страна показва, че и човешките ръчички,(не и немските - че са им дебели пръстите) могат да бъдат прецизни и да създадат конкурентен продукт на един робот. Да не забравяме и работните места, които се създават :)

Редактирано от iskrenkrustev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Справки : "Инженеринг ревю"

Мишиностроене като цяло са извън 10-ката!

Лагери - извън 20-ката!

Роботи - Кръгла нула!

Самолетостроене - след Украйна дори!

... ... ...

Това са фактите, Аз не генерализирам!

 

Четете момчета! Само с майсторлък не става!

 

Автомобилостроенето им само в Европа е номер едно, защото продажбите им са безмитни!!!ь

Прочетете колко са на мода немските коли извън Европа, където се продават 60 пъти повече автомобили!

 

Преди време препоръчах способ за подобряване на менталния ви комфорт, колега, но админът го намери обиден. Изпитвам остра нужда да повторя препоръката си, но няма да го направя, за да не се накърняват чувства. Но четейки поста ви, в който сравнявате галанта с ауди с 15 години по-ново, явно погрешно съм предположил, че трябва и житейският тест да се състои с кола от подобен порядък. Ще ми е далеч по лесно да намеря ауди от 1997 г. с дизелов двигател, с което да се тестваме вдругиден на НИМ. Говоря за научен експеримент, не за състезанияhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif.

Ако приемем, че това са само косвени индикации за раздвоение на личността, бих потърсил основание за поведението ви у алкохолни субстанции или късния час, в който обичайно произвеждате инженерния си принос към форума. У мен остава впечатление, надявам се погрешно, че последното ви писмено творчество тук, повече вреди на обществения ви авторитет, отколкото да го подпомага, но това е лично, субективно и не гарантирано вярно... И категорично подчертавам че егоцентризмът и погрешната самооценка не са в никой случай престъпни или особено морално укорими.

  • Положителен вот 1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Воден от миролюбивият си дух, хладен ум, горещо сърце, чисти ръце и още по-чевръсти по клавиатурата пръсти - ще затворя тази, вече с нищо неполезна тема и ще ви оставя /Росен и Богдан/ да си мерите пенисите на ЛС или пред НИМ.

Само доброто ми възпитание ме спира, да не ви определя като недорасли пубери - затова и не го правя.

Желая хубав, топъл и изпълнен с ползотворна работа следобед на всички.

Благодаря на взелите участие в дискусията.

Тя несъмнено е била от полза за непредубедения читател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.
×
×
  • Създаване...