uglyfatandalive Публикувано 2 април 2015 Сподели Публикувано 2 април 2015 Здравейте колеги! Мисля, че вече съм горд собственик на Мицубиши Лансер 1.5 GLX (1991 г, 12v, 4G15 двигател). Гледах стари мнения за колата, че била почти безпроблемна. Но все пак това са стари мнения. Бих искал да се обърна към вас - някой кара ли такава, какво може да ме посъветва? Колата пали от половин оборот на бензин, няма газ (но мисля да и сложа, но не знам каква още). Чух че имали проблеми с компютъра? Благодаря и поздрави! пс: забравих - тя колата май е на 13ки гуми, дали мога да и хвърля 14ки и би ли било фатално? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 2 април 2015 Сподели Публикувано 2 април 2015 Честито и хиляди безаварийни. Аз карах такава 10 год. и потвърждавам, че е издръжлива. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 2 април 2015 Сподели Публикувано 2 април 2015 Привет, колега! Купил си си една добра машина, която може да ти служи още дъъълго време. Новите коли вече не ги правят така Страхотен мотор е това, имам Колт с такъв. Върви добре, гори малко. Ако си случил на добре поддържан автомобил изобщо няма за какво да се тревожиш. С обикновена АГУ няма да имаш проблеми, понасят я добре. С компютъра има два варианта. Или вече е направил проблем и е поправен, или тепърва предстои да се изяви. Ако мотора започне да ти прави проблеми имай го предвид и закарай да го погледнат. С времето кондензаторите протичат или изсъхват и съответно се отразява на работата на двигателя. Като цяло нищо кой знае колко фатално или непоправимо. За 14ките също не е проблем. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 2 април 2015 Сподели Публикувано 2 април 2015 Притежавах такава над десет години - никакви ядове.Последните 8 години я карах с обикновена газова, пак без проблем.Под кората, долу в дясно под таблото е компа. Разкачаш, отваряш и сменяш кондензаторчетата, че ако се разтекат - лошо.За други проблеми не се сещам, а и не съм слушал някой да се е оплаквал... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uglyfatandalive Публикувано 2 април 2015 Автор Сподели Публикувано 2 април 2015 Всъщност в момента чакам да си я взема, момчето урежда документите и я прехвърля в КАТ. Доколкото знам е карана от даскалката му по физическо, изглеждаше свестен и искрен младеж. Колата няма хлоп-троп, няма нищо притеснително, което си е направо учудващо. Може би ще проверя компютъра като ми падне в ръцете, за да знам със сигурност какво му е дереджето. Той каза, че тя е купила колата 1997 и я е карала все в България до тази зима. Може като нищо да го е поправила (компютъра). За газ ще помисля, предполагам евтиния ГИ не е вариант , на фона на обикновена АГУ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uglyfatandalive Публикувано 5 април 2015 Автор Сподели Публикувано 5 април 2015 Колеги, За да не отварям нова тема, искам да ви попитам едно две неща за колата: 1. Около мястото където влиза пръчката за масло всичко е омаслено и като работи колата по намирисва на масло. Двигателят работи тихо и чисто, само това ме притеснява. 2. На какво може да се дължи, че когато въртя волана надясно това става много по-леко отколкото наляво? Предница или кофти гуми, или и двете? 3. Като вкарам по рязко на 1ва и скоростния лост изстъргва. Прещраква някак си. Ако го правя по-внимателно всичко върви плавно. Благодаря много! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 5 април 2015 Сподели Публикувано 5 април 2015 Здравей,по точка 1 може да се дължи на немарливост от предишния собственик като е проверявал маслото да е покапвал всичко там. А може и да "духа" от тръбата за щеката което е лошо меко казано.Можеш да провериш като извадиш щеката и форсираш двигателя ако пръска масло или духа яко кофти, а духа ли яко от капачката за наливане на масло.Точка 2 не съм компетентен .Точка 3 като начало смени маслото на кутията и не я ръчкай ,вкарвай внимателно като на 16г. девойка :D . Успех ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uglyfatandalive Публикувано 6 април 2015 Автор Сподели Публикувано 6 април 2015 Колега, сега минах през там където са й сипвали маслото - доляха ми половин литър и казаха, че от уплътнението на пръчката тече. Май е поправимо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uglyfatandalive Публикувано 18 април 2015 Автор Сподели Публикувано 18 април 2015 Колеги, а дали е нормално докато се движи колата, дори пусната от скорост да държи около 1000 оборота и в момента в който спра на място и падат на 500- 600? Независимо в каква посока или с каква скорост се движа, ссе да по високи оборотите отколкото на място. Благодаря! пс; извинявам се че пак ви занимавам по ракиено време Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avangard Публикувано 18 април 2015 Сподели Публикувано 18 април 2015 Колеги, а дали е нормално докато се движи колата, дори пусната от скорост да държи около 1000 оборота и в момента в който спра на място и падат на 500- 600? Независимо в каква посока или с каква скорост се движа, ссе да по високи оборотите отколкото на място. Благодаря! пс; извинявам се че пак ви занимавам по ракиено времеНормално е само при студен мотор, но като загрее трябва да си падат като изключваш от скорост Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uglyfatandalive Публикувано 18 април 2015 Автор Сподели Публикувано 18 април 2015 Ясно, значи ще търся какъв е проблема и с това Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uglyfatandalive Публикувано 19 април 2015 Автор Сподели Публикувано 19 април 2015 (редакция) Така де, като е студена си държи 1000+ , докато загрее да. После дори да мине половин метър на изкл. от скорост държи 1000 оборота. В момента в който спрат колелата пада на 500-600. Това ако ще загряла, незагряла го прави. Четох някъде, че това било нормално , тъй като в компютъра била зададена стойност за колата в движение да е на по-високи обороти за да не гасне , а на място като спре да падат. Не знам доколко е вярно, на тая тема съм прост=) Редактирано 19 април 2015 от MartinST Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 19 април 2015 Сподели Публикувано 19 април 2015 Нормално е! Споко! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uglyfatandalive Публикувано 19 април 2015 Автор Сподели Публикувано 19 април 2015 Благодаря! Понеже все карам някакви таралясници и сега се радвам на старата баба като малко дете. Има малко по предница туй-онуй за стягане, но е готина. Компютъра с изтичащите кондензатори се намира под жабката? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 19 април 2015 Сподели Публикувано 19 април 2015 Точно там е. Седи си кротко закачен от дясната страна и чака да бъде проверен. Проверката е висша форма на доверие. :D Покажи няколко снимки да се порадваме и ние на старата баба :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uglyfatandalive Публикувано 19 април 2015 Автор Сподели Публикувано 19 април 2015 Разглобих отдолу да погледна, но се оказа, че трябва да пипам с повече инструменти, за да разбъзикам компа - а не смея. Нямам идея дали е сменяно, нямаше следи от махане на пластмасовите щипки на нещото под жабката, а прахта както се вижда я има. Или ще карам така, или след известно време ще я закарам на някой компютър-мицубиши-доктор, да ми каже как е =) Ето снимки на колата и компютъра отвън (не че второто върши особена работа сним Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 19 април 2015 Сподели Публикувано 19 април 2015 Свежарка е бабата ;) Да ти служи вярно още дълги години!Иначе ей тея 2 болта се свалят и компютъра е долу, нищо кой знае какво. Аз те съветвам карай си и си свиркай, пък ако някой ден му дойде времето на компютъра - ще разбереш. До тогава - не го мисли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uglyfatandalive Публикувано 19 април 2015 Автор Сподели Публикувано 19 април 2015 И аз така си мислех, но като четох - скъпо, трудно се намирал, почти нямало, големи драми и така нататък, за това реших да видя. Най-добре да не го мисля и да ми вози задника бабата, а каквото ще става - да става=) Ще го видим.Обаче за 23 годишна пенсия, направо вози като лодка. Не мога да повярвам колко е удобно :Д Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uglyfatandalive Публикувано 23 април 2015 Автор Сподели Публикувано 23 април 2015 Заспа хубавицата след смяна на ангренаж и 2 тампона на амортисьорите. Само дето и хърка и трудно влиза първа скорост от време на време и кутията се чува. Казаха ми , че най-вероятно са синхронизатори и че по-добре да не искам да знам цената им :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 23 април 2015 Сподели Публикувано 23 април 2015 А маслото в кутията сменяно ли е някога? :D Съединител? Задната лесно ли ти се изключва? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uglyfatandalive Публикувано 23 април 2015 Автор Сподели Публикувано 23 април 2015 Днес му доляхме 75в40 или там каквото се води за тази кутия, пише че събира 1.8литра, а наляхме към половин. Пролбемът си остана с трудното вкарване. За задната не съм се замислил, утре ще пробвам като я подкарам, но мисля че си излизаше нормално - нито лесно, нито трудно. Дори трябва да си я побутна сериозно;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uglyfatandalive Публикувано 8 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 8 Май 2015 Колеги, за да не вдигам 1000 теми с тъпи въпроси, имам един отново.. Понеже скоростната кутия на Лансера има вероятност скоро да се предаде, зачудих се - може ли изобщо да се монтира автоматична такава на колата? Например взимам я на старо и някой да се пребори с нея? Колата е от профила, Lancer 4G15 1992, 1.5 12v 90 кс Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.