Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

uglyfatandalive

Потребител
  • От него общо

    74
  • Регистрация

  • Беше тук

За uglyfatandalive

  • Рожден ден 01/25/1988

Местоживеене

  • Град
    София

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://www.martinstoychev.com

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Lancer 1.5 GLX, 1992
  • Интереси
    Design, Art

uglyfatandalive's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. uglyfatandalive

    Lancer/Colt 1992 1.5 12V

    Все още се интересувам, може ли телефон на лично? Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  2. uglyfatandalive

    Lancer/Colt 1992 1.5 12V

    Именно 1992 с колта са еднакви Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  3. Здравейте колеги, Все още си карам дъртото Лансер и ако някой има подобен (бял) колт или лансер за части, нека сподели. Бих си пазарувал дреболии От София съм.
  4. 30лв. + Зимна резервна гума + желязната джанта към нея. Само това остана.
  5. Останали са ми само 2 джанти от Каризма + Резервната гума. ЦЕНИТЕ ПОДЛЕЖАТ НА КОМЕНТАР (все още не мога да намеря как да редактирам оригиналния пост) Да се счита за ЪП
  6. Докладвам, знам че не е за бъмпване, но някой ако има проблем за вбъдеще - Смених кабелите и всичко се оправи. Чек енджин, придърпване, прекъсване. От това е бил проблема.
  7. Когато монтирах газовата и карах 2+ години с нея чека никога не е светил. Започна да свети сега след смяната на филтъра и настройката на оборотите. Пак казвам, това знам, че те ще си го изчистят в даден момент, когато колата се оправи. Понамирисва си доста на бензин, когато работи на това гориво. И аз мисля, че нещо се случва с тока, защото тя мина само 1 смяна на гарнитура, въздушен филтър и миене. От там се почна.. Да, другата грешка се оправи при махане на акумулатора и остана само тази 41, която описах. Попринцип е надеждна кола и не е правила мизерии за годините, които я карам и за това ме учудва в момента Сменил съм Бобина, Дистр. капачка+палец, свещи, комутатор - ако това има значение
  8. Пиша веднага.Грешката е 4 дълги едно късо: 41. Отворена верига във веригата на горивния инжектор. Пояснението е: Ижекционен клапан. Не съм сменял само кабели ще ги проверим днес, да не би да са се намокрили при миене то. Пълна инжекция, Газов инжекцион е колата. Студена не се дави. Поздрави Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  9. Здравейте отново! Този път пиша с истински проблем и моля за професионален съвет. Първо, съжалявам че вдигам темата отново, но майсторът ми остана без идея. Аз по-малко Смених на Лансера въздушния филтър, защото старият беше буквално черен и кален и не приличаше на нищо. Измихме двигателя и сменихме гарнитурата на клапаните (тая най-отгоре, ако така се казва) за да спрем част от теча на масло. Като запалихме колата и я покарах - това вече го има цели 3 седмици - при подаване на повечко газ тя се дави и придърпва. Прави го и на газ и на бензин. Какво направих: 1. Изчистихме изцяло дросела 2. Смених дистрибуторна капачка и палец 3. Прочетох компютъра за грешки (с ЛЕД лампа, както е по упътване) - Имаше две грешки: Проблем с въздушен датчик и проблем с инжекционна клапа (мога да ви препиша точните кодове от списъка, ако ви интересуват) Изчисти се първата грешка след махане на акумулатора, но втората се появи малко по-късно. Газаджиите ми казаха, че проблема не е при тях. Единственото ми предположение е, че колата е смучела много повече въздух с мега запушения филтър, а сега като е нов и нещата се променят. Тоест имам някоя запушена дюза. За това ви питам вас - ако сте имали такъв проблем или това сочи натам - направо да ги давам на някой да ги чисти. Да, чек енджина свети само на Газ, но това е лесно поправимо. Много благодаря и пак се извинявам
  10. И аз много исках да си взема Pixel, но нещо ме отказа цифрата. Ако искате чист андроид - да, OnePlus са супер решение, но и в средния клас има добри попадения с широка поддръжка от обществото разработчици.
  11. Оф, сега видях, че в таблица пише "Minimal" - нищо, здраве да е. Ще си я карам така, пък на пролет ще го мисля. Засега не ме е предала и работи чудесно. Щом искам да стегна кола без ел пакет и климатик, значи и аз мисля,че си струва
  12. е хубаво много ми разбира на мен главата, казвам каквото той каза Не знам дали 7 и малко е ок, за да знам дали да си я поправям и карам още. Имам планове и отвън да я стегна Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  13. Днес ми премери компресията майстора и каза, че на 3 цилиндъра е равна - 7,5, а на третия 7,3 или 7,7 ще ви излъжа. По заводско я давали 9,2 - каза, че ще живее още Мицко. Сменил ми е гарнитурата на клапаните и не течало вече, но ме предупреди че може и да гори масло - което ми е ясно. Предполагам за дърто желязо като това, 7,5 е ок?
  14. Определено първо това ще направя защото по намирисва дори пуши леко отпред, защото всичко е в масло После другите неща Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
×
×
  • Създаване...