Премини към съдържание

MMC на световната карта


MuxoB

  

29 гласа

  1. 1. ??? ? ??????????? ????? ?????? ????

    • Mitsubishi Pajero
      15
    • Mitsubishi Lancer
      0
    • Mitsubishi Lancer EVOLUTION
      23
    • Mitsubishi L200/Triton
      0
    • Mitsubishi 3000GT
      1
    • Mitsubishi Eclipse
      1
    • Mitsubishi Galant
      6


Препоръчано мнение

Здравейте, колеги!

 

Какво според вас е световното положение на Mitsubishi Motors? ММС отчита ръст и тази година на своите продажби... макар и малки.Имаме нов фейслифт на Паджеро, новият Л200. Но не се ли усеща една неяснота с бъдещето на компанията? Доста световни марки бълват от нови модели, нови двигатели и т.н . Ние имаме развиващия се mivec и от 2009 дизелов mivec. Но защо компанията не влага в развитието на Лансър/Галант? Този сегмент е доста важен и комерсиален , а пък фирмата разчита главно на Паджеро/Аутлендър/Л200. Дори като влезете и в глобалният им сайт това са моделите които ви посрещат. Интересно ми е да чуя друго мнение, както и мнение на човек с повече информация. Може и нещата който споменавам да не са много верни, но главният ми източник е интернет.

 

Надявам се да стане интересна дискусия за любимата ни марка!

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Промених анкетата, да има повече от един възможен отговор, понеже доста хора имаме по няколко любими модела :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правилно! И за което благодаря, тъй като не знаех как да го направя...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мицубиши е залязваща звезда, според мен загиват. Излезли са от мотор спорта, спират модели от производство, изчезват от важни пазари, нямат конкурентни нови модели, дизайн много зле, така изглежда все едно някой от шефовете е намразил марката и иска да ги унищожи . RIP Mitsubishi

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За жалости, и аз стигам до същия извод. Но имам надежди за марката... Все още е силна във SUV - класа . Според слуховете които се пускат,

дали ще е излезе нещо добро от евентуалния съюз със Renault-Nissan?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен сте в голяма заблуда,имах щастието да пообикакям малко по света и мога да Ви кажа,че Митсубиши въобще не залязват,имат си доста добър пазарен дял в Южна Америка, в Азия и доста добре се продават в Русия.При нас нещата са доста по-различни, поради малкия и беден пазар продажбуте са много слаби,в Европа пък са решили да вкарат Евро 6,което е начин да изхвърлят неевропейските производители от пазара,та на фона на тази картинка Ви се струва ,че Митсу залязва,но не би,няма как да стане един толкова здрав и безпроблемен автомобил като Паджеро да залезе.Вие какво бихте предпочели здрав всъдеход или чуплива германска или френска ,или италианска кола?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе в последно време на изложенията изкарват само концепт след концепт, сега в Женева пак ще покажат нов концепт. Проблема е, че работите остават само до концептно ниво.

Да, наистина са красиви и обещаващи, но все пак трябва да излезе нещо в серийно производство, а това все още не го виждам.

Спират Евото, следващият Лансер ще е подобие на някво Рено, нещата хич не изглеждат добре.

Останалите японски марки тръгват да възраждат позабравени легенди като Supra и NSX, така че Мицу ако искат да останат на перформънс сцената без участието на Ево, ще трябва да изкарат някой убийствено нов Еклипс.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не сме заблудени въобще, Мицубиши са вече умрели почти навсякъде, като почнем от Европа, Австралия, Америка и дори в тяхните страни от Азия, пазарният дял който споделят с останалите азиатски производители е нищожен. И докато правят само интересни концепти само, другите марки правят и продават нови модерни коли. Пример е последният Мираж или Спейс,. Щеше да бъде Глобул смол (супер малък автомобил) а какво стана, някаква си недомислица. Модел закъснял във времето си с поне 10години и абсолютно непривлекателен. Другите японски производители са светлинни години пред Мицубиши

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Справка!

 

http://www.mitsubish...ata-2014-g/241/

 

В анкетата според мен липсва Outlander!

Има вече 3 поколения, а Mitsubishi произвеждат в момента Outlander PHEV на 4 смени, защото не могат да насмогнат на поръчките.

Заявките за ASX също преминават производствения план и се чака около 3 месеца за модела.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Справка!

 

http://www.mitsubish...ata-2014-g/241/

 

В анкетата според мен липсва Outlander!

Има вече 3 поколения, а Mitsubishi произвеждат в момента Outlander PHEV на 4 смени, защото не могат да насмогнат на поръчките.

Заявките за ASX също преминават производствения план и се чака около 3 месеца за модела.

 

Outlander PHEV бих си купил, но никой не го продава в България. Иначе авто производството на мицубиши, според мен, също е обречено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Outlander PHEV бих си купил, но никой не го продава в България. Иначе авто производството на мицубиши, според мен, също е обречено.

 

Скоро Outlander PHEV ще се продава и в България. Впечатления от него ще имам другия месец.

Мицубиши Мотърс се ориентираха преди години към SUV сегмента, осъзнавайки ясно, че идва края на семейните седани и хечбеци.

От други японски компании също заявиха, че спират седаните си от тази година (Хонда и Тойота) поради слаби продажби.

Причината е новите тенденции на мислене и потребности на хората. 2014 година не е 1990 година и има нужда от развитие.

Оказа се, че модела ASX се продава повече за една година, колкото Лансер и Галант взети заедно за 1998 година.

Outlander PHEV се продава супер успешно в скандинавските страни, Холандия, Дания, Русия и т.н., поради високи данъчни облекчения и стимулиране от самите страни за ЕКО* нормите.

Това показва статистиката.

Не ми е ясно как така издавате присъди на компания съществуваща повече от 100 години с прираст за миналата година от 27%!

Или ей така да има отрицателни мнения и негативизъм!

Добре - ето и другата страна.

Мицубиши Мотърс фалира. Затваряме форума и клуба и край.

Всички си купуваме Рено или Фолксваген и караме доволни и щастливи.

Довиждане и приятен ден. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....на фона на другите компании, :mitsu-smiley: мотърс са пети или шести по продажби в Азия....както в близкия изток, така и в цяла Азия от 10 коли, 4-5 коли са Тойоти, а останалите са Нисани, :mitsu-smiley: ,и други японски коли, това е моето впечатление ,а то бих казал е богато от страните,в които съм бил.....но за това пък :mitsu-smiley: присъстват навсякъде с други стоки, като климатици,ескалатори( в Банкок,Сингапур,Катар,Дубай и др. всички молове са с :mitsu-smiley: )камиони,багери.......на едно пристанище видях цял товарен кораб голям на :mitsu-smiley: , а виенското колело в Сингапур е също :mitsu-smiley: ...... :icon_rock: Чел съм че те имат огромно присъствие в космическата и военната индустрия ( 40-45%),както и в медицината ( около 27-29% ).........имат също така и голям дял в химическата индустрия ,както и финансовата сфера......все неща,които са в пъти по значими от автомобилната индустрия........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Или ей така да има отрицателни мнения и негативизъм!

Добре - ето и другата страна.

Мицубиши Мотърс фалира. Затваряме форума и клуба и край.

Всички си купуваме Рено или Фолксваген и караме доволни и щастливи.

Довиждане и приятен ден. :icon_bye:

....а ти шефе затвааряш форума и всички да минават на Рена и Фолвета ,а ние ще си джиткаме :mitsu-smiley:-та.... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скоро Outlander PHEV ще се продава и в България. Впечатления от него ще имам другия месец.

Мицубиши Мотърс се ориентираха преди години към SUV сегмента, осъзнавайки ясно, че идва края на семейните седани и хечбеци.

От други японски компании също заявиха, че спират седаните си от тази година (Хонда и Тойота) поради слаби продажби.

Причината е новите тенденции на мислене и потребности на хората. 2014 година не е 1990 година и има нужда от развитие.

Оказа се, че модела ASX се продава повече за една година, колкото Лансер и Галант взети заедно за 1998 година.

Outlander PHEV се продава супер успешно в скандинавските страни, Холандия, Дания, Русия и т.н., поради високи данъчни облекчения и стимулиране от самите страни за ЕКО* нормите.

Това показва статистиката.

Не ми е ясно как така издавате присъди на компания съществуваща повече от 100 години с прираст за миналата година от 27%!

Или ей така да има отрицателни мнения и негативизъм!

Добре - ето и другата страна.

Мицубиши Мотърс фалира. Затваряме форума и клуба и край.

Всички си купуваме Рено или Фолксваген и караме доволни и щастливи.

Довиждане и приятен ден. :icon_bye:

 

 

Винаги съм смятал третирането на колата като член на семейството за малко прекомерно. /изтрито/

Без лични квалификации и обиди!

Ще последва модераторски контрол!

Без съмнение Аутландер 1 е бил добър пазарен ход и ранно ориентиране в СУВ - манията на последните 10 години. Хибридният СУВ на ММС също е нещо интересно, дано да даде пазар и пари за още R&D, защото са далеч от европейските производители вече, като дистанцията бързо се увеличава.

 

Дори да спрат да произвеждат, все ще има 12-15 годишни коли, които да караме, за да пишем у форумо...:icon_thumbup:

Редактирано от Светльо Ангелов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...