bonkoff Публикувано 8 януари 2015 Сподели Публикувано 8 януари 2015 Здравейте, от 2-3 дни имам следният проблем с парното - когато колата работи на място - духа студено. В момента, в който тръгна или натисна газта, за да вдигна оборотите, топлото се появява. Имате ли представа какъв може да е проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 8 януари 2015 Сподели Публикувано 8 януари 2015 Провери си термостата дали работи. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 8 януари 2015 Сподели Публикувано 8 януари 2015 Здравейте, от 2-3 дни имам следният проблем с парното - когато колата работи на място - духа студено. В момента, в който тръгна или натисна газта, за да вдигна оборотите, топлото се появява. Имате ли представа какъв може да е проблема? Провери да нямаш въздух в системата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 януари 2015 Сподели Публикувано 8 януари 2015 (редакция) Не е до термостат по това обяснение. Бензинова кола на място загрява дори с блокирал напълно отворен термостат.Стрелката за температурата на средата ли е? Нормално ли загрява колата? Вентилатора чува ли че върти и на коя скорост го включваш? Като го включиш пада ли температурата? Моят в момента е със сл. настройка за топлото:- 24 градуса- обдухване на предното стъкло (натиснато копче от пулта и светещо оранжево, без компресор)- освен към стъклото съм оставил и струя на предните духалки - 4 на брой. Пробва ли да смениш настройките на обдухването от съответното копче? Виж дали нещо се променя, но непременно да показва че духа и към купето през 4-те духалки. Не е зле да видиш нивото на антифриз докъде е в радиатора. Ако не си го сменял скоро, може да е почнал да заскрежава някъде и наистина да прави въздушни възглавници, което е опасно. Естествено проверката я правиш при напълно изстинал радиатор - системата е под налягане! Редактирано 8 януари 2015 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonkoff Публикувано 8 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2015 Не е до термостат по това обяснение. Бензинова кола на място загрява дори с блокирал напълно отворен термостат.Стрелката за температурата на средата ли е? Нормално ли загрява колата? Вентилатора чува ли че върти и на коя скорост го включваш? Като го включиш пада ли температурата? Моят в момента е със сл. настройка за топлото:- 24 градуса- обдухване на предното стъкло (натиснато копче от пулта и светещо оранжево, без компресор)- освен към стъклото съм оставил и струя на предните духалки - 4 на брой. Пробва ли да смениш настройките на обдухването от съответното копче? Виж дали нещо се променя, но непременно да показва че духа и към купето през 4-те духалки. Не е зле да видиш нивото на антифриз докъде е в радиатора. Ако не си го сменял скоро, може да е почнал да заскрежава някъде и наистина да прави въздушни възглавници, което е опасно. Естествено проверката я правиш при напълно изстинал радиатор - системата е под налягане! Нямам проблем със загряването, всичко е нормално. А настройките за топлото са ми Auto на 24 градуса и е постоянно включен. Когато ми се появи за първи път проблема сменях с копчето настройки, но не задуха топло до момента, в който не тръгнах. Антифриза е в нормата и е сменян миналата година. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 8 януари 2015 Сподели Публикувано 8 януари 2015 Ако форсираш на място двигателя (3000 оборота),започва ли да духа топло ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonkoff Публикувано 8 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2015 Ако форсираш на място двигателя (3000 оборота),започва ли да духа топло ? Започва, да. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 8 януари 2015 Сподели Публикувано 8 януари 2015 (редакция) Виж нивото на антифриза, или си обезвъздуши малкия кръг.Термостата не пее дует с парното. Редактирано 8 януари 2015 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 януари 2015 Сподели Публикувано 8 януари 2015 Само мога да предположа какъв е проблемът при теб - има затлачване с мръсотия от охладителната система и помпата смогва да я преодолее само като вдигне обороти, т.е. двигателя когато вдигне обороти. Тогава налягането е по-голямо и "водата" преминава през мизерията. В този случай трябва да се промие системата предполагам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 8 януари 2015 Сподели Публикувано 8 януари 2015 Само мога да предположа какъв е проблемът при теб - има затлачване с мръсотия от охладителната система и помпата смогва да я преодолее само като вдигне обороти, т.е. двигателя когато вдигне обороти. Тогава налягането е по-голямо и "водата" преминава през мизерията. В този случай трябва да се промие системата предполагам. :mitsu-smiley: Да така е и аз съм на това мнение,а какъв антифриз е сложил колегата като марка. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonkoff Публикувано 8 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2015 Значи пробвам първо с обезвъздушаване и ако не стане - промивам с-мата. Staki, нямам представа какъв е антифриза. Благодаря за помощта, колеги. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 януари 2015 Сподели Публикувано 8 януари 2015 Разпитай как се промива охладителна система на автомобил. Само съм чувал за слагане на маркуч от чешмата към термостата и сигурно го оставят да тече през пробките на блока и радиатора. mmotors спомена, че си е промил неговата система и е излязла много мръсотия. Може да му пишеш ако искаш.Антифризът трябва да НЕ Е червен. 4 литра концентрат са достатъчни. Системата е около 7,5 l. В момента моят е на Fuchs, а в моторетката на Yacco, но има много други варианти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 8 януари 2015 Сподели Публикувано 8 януари 2015 А дано да е само мръсотия,ама ако не се оправи,тогава отиваш вече на смяна на водна помпа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 9 януари 2015 Сподели Публикувано 9 януари 2015 А дано да е само мръсотия,ама ако не се оправи,тогава отиваш вече на смяна на водна помпа. Натам върви работата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 януари 2015 Сподели Публикувано 9 януари 2015 Къде отидоха коментарите от миналата година за водната помпа, че на нея нищо не може да й стане, освен да протече, м? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay jekov Публикувано 10 януари 2015 Сподели Публикувано 10 януари 2015 Същия проблем имах на колта, разкачих маркучите на радиаторчето на парното,напълнихго с кислол 2 минути после промиваш с вода после пак кислол една минута ,после пак вода ,закачаш маркучите и поливаш антифриз,изтекоха незнам кви мизерий!сега парното си е 6 ако оставиш повече време кислола има опасност да пробиеш радиаторчето на парното и после трябва да го сменяш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorkata-160 Публикувано 12 януари 2015 Сподели Публикувано 12 януари 2015 Здравейте,защо,колега Andy Van Der Drift антифриза не бива да е червен? :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 12 януари 2015 Сподели Публикувано 12 януари 2015 (редакция) Не трябва да слагаш антифриз за алуминиев блок. Те са маркирани с червен, оранжев или виолетов цвят. Нашите са чугунени и "искат" зелен или син. Някакво изискване според металите, от които е направен мАторя. По-малка опасност от корозия и разяждане на уплътненията при употреба на предписания вид концентрат. на мотора двигателят е алуминиев, както и 50% от чарковете ... там съм със син антифриз, който става и чугун и алуминий. Така че правилото "оцветител-предназначение" не е твърдо. Виждал съм как реагира собственик на ауди при вида на син антифриз в казанчето. Все едно си му налял вода в нафтата. Абе виртуално припадане го наречи. Но какво ще стане на нашите с червен не знам. Слагам му син и сменям на 3 години и да прави каквото иска (знам че трябва на 2 г). Принципно щом потъмнее, значи трябва да изчезва оттам. Това е моето правило. Редактирано 12 януари 2015 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 12 януари 2015 Сподели Публикувано 12 януари 2015 (редакция) Не трябва да слагаш антифриз за алуминиев блок. Те са маркирани с червен, оранжев или виолетов цвят. Нашите са чугунени и "искат" зелен или син. Някакво изискване според металите, от които е направен мАторя. По-малка опасност от корозия и разяждане на уплътненията при употреба на предписания вид концентрат. на мотора двигателят е алуминиев, както и 50% от чарковете ... там съм със син антифриз, който става и чугун и алуминий. Така че правилото "оцветител-предназначение" не е твърдо. Виждал съм как реагира собственик на ауди при вида на син антифриз в казанчето. Все едно си му налял вода в нафтата. Абе виртуално припадане го наречи. Но какво ще стане на нашите с червен не знам. Слагам му син и сменям на 3 години и да прави каквото иска (знам че трябва на 2 г). Принципно щом потъмнее, значи трябва да изчезва оттам. Това е моето правило. Старият ми Галант го карах 4 години с червен антифриз и не е показал никаква нередност. Но да допълня, той все пак беше 2.0. Сега се сетих, че и един приятел неговия (пак 2.0) го кара и от по-отдавна с червен, и няма проблем.П.С. Нещо много важно, ако решиш да слагаш червен антифриз - бъди сигурен, че хубаво си промил системата, защото син и червен не са съвместими (разбирай неприятности). Редактирано 12 януари 2015 от eXistenZ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 12 януари 2015 Сподели Публикувано 12 януари 2015 (редакция) Не трябва да слагаш антифриз за алуминиев блок. Те са маркирани с червен, оранжев или виолетов цвят. Нашите са чугунени и "искат" зелен или син. Някакво изискване според металите, от които е направен мАторя. По-малка опасност от корозия и разяждане на уплътненията при употреба на предписания вид концентрат. на мотора двигателят е алуминиев, както и 50% от чарковете ... там съм със син антифриз, който става и чугун и алуминий. Така че правилото "оцветител-предназначение" не е твърдо. Виждал съм как реагира собственик на ауди при вида на син антифриз в казанчето. Все едно си му налял вода в нафтата. Абе виртуално припадане го наречи. Но какво ще стане на нашите с червен не знам. Слагам му син и сменям на 3 години и да прави каквото иска (знам че трябва на 2 г). Принципно щом потъмнее, значи трябва да изчезва оттам. Това е моето правило.Моят сайт Нещо полезно !!! Редактирано 12 януари 2015 от lesko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.