Премини към съдържание

nikolay jekov

Потребители
  • От него общо

    17
  • Регистрация

  • Беше тук

За nikolay jekov

  • Рожден ден 03/26/1990

Местоживеене

  • Град
    разград

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    colt 5

nikolay jekov's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Колега не знам как си сменил на три колта ,ама този не става.Таблото е работещо връщам го на стария колт без проблеми оборотомера отчита,на другия не тръгва,би трябвало от някаде да взема сигнал от бобината на делкото или някои датчик на коляновия вал ,буксите и на двете коли са напълно еднакви.Всички прибори работят без тъпия оборотомер.Мисля ако не намеря никаква информация да сменя делката ,ама тая количка мърка като нова и после едва ли ще и докарам центровката 4G13 1.3 12v
  2. Мерси колега ,таблото е работещо явно буксите не сам вкарал добре ,ама между другото всички останали лампи работят и км ,САМО ОБОРОТОМЕРА НЕ .Утре ще опитам пак. Компа дето е до скоростния лист не трябва да сменям нали ?
  3. Здравейте колеги, сдобих се с още един колт 98 по регистрация.Мисля че е базов модел ,няма грам екстра без -клима, огледала, стъкла, дори е с един аербег , таблото му е само с километраж ,бензин и вода .От другия колт който ми стана донор слагам таблото с обортомера ама неиска да тръгне .Как да го подвържа тоя обортомер или ли някъв датчик за оборотите и каде стой ,помагайте.Благодаря предварително!
  4. Привет колеги .Някои може ли да ми разясни ,защо климатика се самоизключва като си достигне температурата и след 15 20 секунди пак се зацепва сам.Някакви датчици ли има които контролират кога да се зацепи компресора ,искам постоянно да духа студено на макс ......
  5. Смени си сам ...... направо ми излязоха нервите ,напасване на съединител (няма дорник).Гледаш,мериш,пипаш с пръст.Слагане на кутията 2 ма задължително (тежи-неудобно).Сега май се прецака работния цилиндър на кутия ,утре ще правя опити да обезвъздуша или работен комплект ,някой отварял ли е ?
  6. Поръчен е вече ,иска или не ще работи 50 000 - 60 000 км !
  7. Ок в бързината се случва (sorry)
  8. От 4 години колата е в мен, тази година смених всичко по-така и щях да карам още 50 60 хиляди 2 години макс. Пък ако съдиш по цената това е с отстъпката, има 3 предлагащи лагера 12 16 24 или 20 27 34
  9. nikolay jekov

    Проблем с парното

    Същия проблем имах на колта, разкачих маркучите на радиаторчето на парното,напълнихго с кислол 2 минути после промиваш с вода после пак кислол една минута ,после пак вода ,закачаш маркучите и поливаш антифриз,изтекоха незнам кви мизерий!сега парното си е 6 ако оставиш повече време кислола има опасност да пробиеш радиаторчето на парното и после трябва да го сменяш
  10. Аксиален лагер ITN 16 lv феродов диск valeo 35 lv в понеделник идват частите и сглобявам ,планките на жилата на скоростите ги заварих.
  11. Феродов диск ще сменя ,стартер си купих ,обърнах венеца ,пак лагера си е добре !Може и оригинален да е ама като нищо му няма за кво да го пипам да сложа някои китайски и след 5000 км да откаже. Тая година много неща станаха нови по колата стига толкова (водна помпа, ролка , ремък ,термостат, свещи ,антифриз ,клапан на гаста,и две нови гуми предни 175 70 (14) монтирани на джанти от голф ..................
  12. Самите зъби дали имат фаска (скосение) от другата страна, някой ако е свалял ще знае
  13. 4 г 13 ама моя има на две места по няколко износени зъба и те са само от едната страна, тоест на 180 градуса. Ако го обърна на обратно и го зацепя (топла връзка) и преместя с 90 градуса стартерната точка на зацепване, не би трябвало да има проблем, ама идеята е дали мога да го обърна
  14. Проблем със стартера, ясно от какво е (бендикс), но какво правим с венеца на маховика? Дали може да го обърна или да го преместя на 90 градуса
×
×
  • Създаване...