Премини към съдържание

Colt 1.3 Vvt 16v или 1.5 Di-d 12v


Препоръчано мнение

Здравейте,

Колебая се за Colt CZ3(нов от Балканстар) с какъв двигател е по-добре да бъде, 1.3 VVT или 1.5 DI-D. Ако някой може да каже нещо повече за тези двигатели, менние, препоръки ще съм му благодарен :)

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично бих си взел 1.5T :) .... тоест Колт СZT ....

Но те вече са други цени .... от тези двата не мога да дам компетентен отговор защото не съм карал такива .....

Предпочитам бензин .... но пък Diesel е по евтино.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично бих си взел 1.5T :) .... тоест Колт СZT ....

Но те вече са други цени .... от тези двата не мога да дам компетентен отговор защото не съм карал такива .....

Предпочитам бензин .... но пък Diesel е по евтино.....

Е и жената иска CZT, каза че точно такова черно е харесала в Балканстар, ама нема пари за него :)

Мен ми е интересно този дизел дали си е японски примерно или е на VW да речем. Test drive е направила с 1.3VVT. Дизела ми е интересно как се държи ако знае някой.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е и жената иска CZT, каза че точно такова черно е харесала в Балканстар, ама нема пари за него :)

Мен ми е интересно този дизел дали си е японски примерно или е на VW да речем. Test drive е направила с 1.3VVT. Дизела ми е интересно как се държи ако знае някой.

 

 

:icon_thumbup: Двигател DI-D e MERCEDES А CLAS

3 бутала много е як двигатела

Аз карам 1.3 бензин преди една седмица му сложих турбо стана като CZT :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо, но лично аз бих се спрял на дизеловия мотор, стига да е читав двигателя.

1,3 ми се струва много мъничък... :icon_angel:

Емо, ти защо не тестваш с жена ти и двата мотора?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Е и жената иска CZT, каза че точно такова черно е харесала в Балканстар, ама нема пари за него :)

Мен ми е интересно този дизел дали си е японски примерно или е на VW да речем. Test drive е направила с 1.3VVT. Дизела ми е интересно как се държи ако знае някой.

 

Дизела е европейски - вземи си бензин! :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1.3 бензин хич не е малък на тази кола.

Ако сметнеш разликата в цената и колко по-евтино излиза с дизел, ще видиш че реално няма да го "изплатиш" за 3-4 години, колкото и вероятно ще го караш Колта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо, но лично аз бих се спрял на дизеловия мотор, стига да е читав двигателя.

1,3 ми се струва много мъничък... :icon_angel:

Емо, ти защо не тестваш с жена ти и двата мотора?

Ми аз нямам време да отида, а пък събота и неделя няма тест драйв. Пък и дизел са нямали за тестване.

 

Дизела е европейски - вземи си бензин! :icon_dance:

Нави ме :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То и бензин 1.3 е европейски, ама добре върви.

Има ли някой с дизелов двигател да каже как е? - На мен 3 цилиндъра не ми звучат добре - хем малко хем нечетен брой, но това е чисто субективно мнение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То и бензин 1.3 е европейски, ама добре върви.

Има ли някой с дизелов двигател да каже как е? - На мен 3 цилиндъра не ми звучат добре - хем малко хем нечетен брой, но това е чисто субективно мнение.

Нещо ме обърка, аз си мислех, че 1.3 VVT 16v(95коня) e made in Japan??? Какъв е двигателя?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Цялата кола е европейска. Правена е в Борн. Бензиновият двигател и той също е европейски.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 1.3(автоматик), бях чел из нета статия, в която не одобряваха особено дизела, и избираха бензиновия двигател като по-добър вариант. За моя двигател мога да кажа, че в ниските обороти не се усещат 90-те коня, трябва да минеш 3к да за почне да дърпа, двигателя е с ангренажна верига, не ремък което поевтинява подръжката му, маслото се сменя на 20к км, не знам дизела на колко е. Направих вече 2500км, при последното ми ходене от Бургас до София разхода по комп беше 6.5, при средна скорост пак по комп към 105 ( пътувах през ноща и нямаше движение). В София под 7 не съм успявал да направя, при умерено бързане разхода отива към 9. За съжаление дизела не съм го карал и не мога да изкажа мнение, казвам само какво съм чул. Аа да и моя не е cz3, а е петврат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро

Двигателите са тук на този сайт вижте ги там всичко е писано

Eto Tyk

Мерси, много полезна информация! Изглежда двигателите са готини и са съвместна разработка м/у Mitsubishi и Merceres.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 1.3(автоматик), бях чел из нета статия, в която не одобряваха особено дизела, и избираха бензиновия двигател като по-добър вариант. За моя двигател мога да кажа, че в ниските обороти не се усещат 90-те коня, трябва да минеш 3к да за почне да дърпа, двигателя е с ангренажна верига, не ремък което поевтинява подръжката му, маслото се сменя на 20к км, не знам дизела на колко е. Направих вече 2500км, при последното ми ходене от Бургас до София разхода по комп беше 6.5, при средна скорост пак по комп към 105 ( пътувах през ноща и нямаше движение). В София под 7 не съм успявал да направя, при умерено бързане разхода отива към 9. За съжаление дизела не съм го карал и не мога да изкажа мнение, казвам само какво съм чул. Аа да и моя не е cz3, а е петврат.

Мерси за инфото. Струва ми се малко много 9 градско за 1.3 двигател. Мен Галанта ми харчи около 7 дизел градско.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен градското ми е около 8, но има и 7 (късно вечер или рано сутрин), има и 10 :icon_dance:

То като софийското градско няма второ на света :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен градското ми е около 8, но има и 7 (късно вечер или рано сутрин), има и 10 :icon_dance:

То като софийското градско няма второ на света :icon_doh:

Софийско градско не е движение, а пълзене. От къщи до работата и обратно ми дава средна скорост 13 км/ч. Когато ходя с колелото без да си давам зор правя 16 км/ч. При това положение как да харчи по каталог?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление ше трябва да си призная. че ще изневеря малко на :mitsu-smiley: и по-вероятно е да взема Ярис. Вчера правих тест драйв и с двете и от гледна точка интериор и екстри Ярис-а ми хареса повече. Разбира се трябва да направя уточнението че става въпрос и за служебна кола.

Ето малко плюсове и минуси от гледна точка на човек който е неграмотен технически когато става въпрос за коли.

Това което сравнявах е MITSUBISHI COLT CZ3 (с 5 врати ми е много грозна задницата) 1.3 VVT - Invite оборудване и Yaris 1.3 VVT-i - Sol оборудване

Екстериор - плюс за Колта, определено изглежда по-добре според мен, но пак уточнението че става въпрос за 3 вратния.

Двигатели - плюс за Колта, по-можен(87 Ярис, 95 Колта). Разхода го дават еднакъв. Като се има в предвид и че Колта е по-лек определено на писта Колта ше бие :)

Интериор - плюс за Яриса. Определено се чуствах по уютно в Ярис-а. Особено ми хареса дигиталното табло което имаш чуството че го виждаш в голяма дълбочина. Лесно за навигация и показване на данните от бордовия компютър. По отношение на диспея от бордовия компютър Колта ми се стори доста изостанал. Самия дисплей се управлява от вградения касетофон, който е достъпен само в най-високото ниво на оборудване(и това ако не е малък абсурд), а пък и самото екранче си е направо смешничко. В Ярис-а като допълнителна екстра която ми хареса и е няма в Колта беше кожения волан с дистанционно управление на касетофона(обичам такива глезотиии :) ). Като плюс за Колта трява да кажа че самото табло е покрито с нешто по-мекичко, не е обикновенна евтина пластмаса.

Цена - колкото и да е странно поради отстъпките които се ползват Ярис-а ми излиза с малко по-евтина месечна вноска.

Като цяло колите според мен са доста съпоставими. И двете уж са японски, но се правят в Еропа :) Все пак ще предпочета Ярис-а понеже има малко повече екстри и все пак е с 5 врати което определно ще е по-удобно като се карат децата на градина.

Надявам се да не ми се сърдите за избора и да не ме линчувате на националната среща :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Е как ще избереш Ярис пред Колт? Това вече е слабо казано неразумно! :bang:

Не защото не е Мицубиши, не защото съм фен на марката, а просто защото Ярис не е кола! Да започвам ли да ти обяснявам защо!? Имах такава служебна и на втория месец я махнах. Просто не я издържах... :icon_n_furious:

 

П.П.

Само да си допълня мнението. Попадайки в този интериор изпадам в ужас (лично предпочитание).

За возията не ми се говори!

 

http://www.caradisiac.com/media/images/le_mag/mag255/toyota-yaris-5.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление ше трябва да си призная. че ще изневеря малко на :mitsu-smiley: и по-вероятно е да взема Ярис. ....

Аз бях пред подобна дилема преди известно време и ще споделя моите впечатления тогава - харесвам интериора на Яриса, но и аз като ББ изпаднах в ужас пред идеята да карам нещо, което пред шофьора няма нищо. Едно от най-големите ми удоволствия винаги е било да карам нощем и уредите да ми светят пред волана. Освен това в колта тези три кръга са много удобни, има много добра видимост и единиствения недостатък е, че няма стрелка за t на водата.

За дисплея в колта съм съгласен, че е в голяма степен демоде, а това за копчето в касетофона няма да коментирам. Един огрооомен минус, който ми струва доста нерви и немалко пари.

За багажника на 5вратия колт съм съгласен, че не е много красив, но е много функционален с допълнителни екстри спрямо тривратката. Дори ако искаш може да махнеш цялата задна седалка за секунди. Може и да я плъзгаш напред-назад, все едно са отделни столчета. Това май Яриса го няма.

Интериора на Яриса е малко по-космически, но и Колта е много уютен. Седалките например на колта са по-добри като материал и ергономика. Пространството в купето също е повече.

Незнам къде се прави Яриса, но Колта уж се прави все във фабрики с традиции в Западна Европа. Може и да е плюс това.

 

Това бяха моите мисли, пък ти избирай според вкуса си. Късмет и със здраве каквото и да купиш!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е как ще избереш Ярис пред Колт? Това вече е слабо казано неразумно! :bang:

Не защото не е Мицубиши, не защото съм фен на марката, а просто защото Ярис не е кола! Да започвам ли да ти обяснявам защо!? Имах такава служебна и на втория месец я махнах. Просто не я издържах... :icon_n_furious:

Знаеш че ти уважавам мнението затова ще ми е много интересно да ми обясниш защо :) Имам още няколко часа да реша :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Избора си е изцяло твой. :)

Чухме се по телефона - изложих си моите съображения. :callgsm:

Имам време ще ги напиша и тук.

Колт има некоментируемо по-голямо пространство от Ярис. Той спечели ТАЗИ награда не случайно.

Возията е несравнимо по-добра от Ярис - почти като на среден клас (между меко и твърдо), клоняща повече към меко возене. Всъщност за мен това е основния фактор при малките класове коли в България.

Не можах да свикна с неинформативното дигитално табло на Ярис (изнесено по средата, което ме влудява), малкото пространство, долнопробния пластмасов салон....и какво ли още не.

Не обичам да сравнявам автомобили и да използвам силни думи, но Ярис не е колата за мен във всяко едно отношение.

Дребните на вид недостатъци за теб са малко по-консервативното табло и грозната задница на Колт, която според мен не е грозна, но това е личен възглед.

Таблото на Колт е много удобно и информативно. За мен недостатък е цената на колата. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз бих си взел Лансер, разликата в цената е малка в сравнение с Колт, все пак ако искаш да е Дизел нямаш избор остава Колт.

Отказах Ярис-а, Биг Боса трябва да стане salesman :)

Лансер-а обаче е по-грозен и от задницата на 5 местния Колт според мен. Лично мнение поне за този който е изложен. Тези големи био-фарове направо ме побъркват. Виж новия Лансер който ше дойде скоро е нещо друго :icon_rock: На мен ми трябва и малка втора кола така че Лансер и нагоре не ги гледам(или само ги гледам поне новия Outlander). Галанта за сега си върши идеално работата :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Тогава нали се сещаш, че няма да може да се разминаваме от :mitsu-smiley:

 

:giggle: salesman

Аз ако бях, щях да намаля драстично цената на Колт, обаче щях да направя и малко подобрения по него.

Вече модела гони четвъртата си година и има нужда от фейс. :)

 

Емо, добре че се отказа от Ярис. Има много по-добри алтернативи, може и да не се Мицубиши, но корейските KIA и Hyundai не са за подценяване. Особено ако колата е служебна и се мисли за 2-3 години напред. :)

Ако е за лична - само :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...