jamano Публикувано 2 юни 2007 Сподели Публикувано 2 юни 2007 Аз ако бях, щях да намаля драстично цената на Колт, обаче щях да направя и малко подобрения по него.Интересно ми е какво би променил по него. Естествено и аз имам забележки, но нали знаеш, че враг на хубавото е само по-хубавото. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 3 юни 2007 Сподели Публикувано 3 юни 2007 Светльо, ако беше salesman щеше да компенсира разликата от цената на колта с високия процент продажби. Емо, разбрахме, че си се отказал от Ярис, но на какво се спря, не разбрах? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 3 юни 2007 Сподели Публикувано 3 юни 2007 Е Colt-а много ясно. Аз като минус на Яриса мога да добавя и факта че се прави в Турция (или греша :icon_blush: )? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 3 юни 2007 Admin Сподели Публикувано 3 юни 2007 Е Colt-а много ясно. Аз като минус на Яриса мога да добавя и факта че се прави в Турция (или греша :icon_blush: )? Във Франция. Интересно ми е какво би променил по него. Естествено и аз имам забележки, но нали знаеш, че враг на хубавото е само по-хубавото. :rulez: Първо бих променил екстериора. Бих сложил стопове на 5 вратия, като на Грандис. Решетка отпред и още някои лайсни отстрани, имайки предвид, че говоря за фейслифт, защото на този етап не е нужно да се сменя тотално модела.Очевидно е, че има изоставане и от интериора. Тойота най-добре показват на света как се продават милиони горозни модели с добър маркетинг. Аз лично намирам за тотално грозен новия пластмасов Ярис, който за мен не е кола. Но са намерили отново какво иска клиента - дигитален километраж и нова визия.Ярис няма нищо общо с модела Старлет, който е лидер за мен, как се прави най-добрата малка кола в целия свят. Освен това в новия Колт бих направи шумоизолацията доста по-добре от сегашния си вариант, особено за малкия бензинов и дизеловия двигател.Наложителна смяна на таблото с дигитален километраж - евтино и впечатляващо не само за мъжете. Повечето жени ги интересува цвета на колата и седалките и най-вече как светят уредите. Това продава и колата. Обаче като са им оставили тези демодирали стари километражи кой да се огледа в тях. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gig Публикувано 3 юни 2007 Сподели Публикувано 3 юни 2007 Мен километража си ме кефи :icon_thumbup: ама сигурно щото съм дърт :icon_angel: Иначе отначало ми липсваше указателя за температурата на "водата", но вече не обръщам внимание на това, че го няма.Само съм любопитем при колко градуса на антифриза светва червената лампа? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jamano Публикувано 3 юни 2007 Сподели Публикувано 3 юни 2007 ББ, съгласен съм с доста от нещата, които казваш, само за дигиталния километраж не съм сигурен. На мен ми се струва, че със стрелка човек се ориентира доста по-добре. След известно свикване вече е въпрос на навик да хвърлиш набързо едно око и да видиш къде горе-долу е стрелката и си информиран за скоростта. Дигиталния трябва всеки път да следиш цифрите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rainman Публикувано 4 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 4 юни 2007 Емо, разбрахме, че си се отказал от Ярис, но на какво се спря, не разбрах? Още не съм решил, чакам цените за Колт и още някой други марки. Просто отказах Яриса. За сега жената си е харесала черен Колт CZ3, но нека да видим и цените Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex_ Публикувано 4 юни 2007 Сподели Публикувано 4 юни 2007 Още не съм решил, чакам цените за Колт и още някой други марки. Просто отказах Яриса. За сега жената си е харесала черен Колт CZ3, но нека да видим и цените С риск да бъда линчуван ще ти предложа новото Клио .С дизеловия двигател не може да сбъркаш, а по последни данни Рено наистина са променили качеството на сглобка и оплаванията от това клио са рекордно малко ... :icon_box: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rainman Публикувано 3 август 2007 Автор Сподели Публикувано 3 август 2007 От месец го взехме Колт-а, но все нямам време да пиша :(Както постнах преди малко в един друг тред малко се разочаровах от начина на возене. Струва ми се доста по твърдо в сравнение с Галанта и още не мога да свикна с това. Минавам по един и същ път с Галанта и Колта и разликата е доста голяма. Все още го разработваме, няма 2000км. и не съм го пробвал как е над 3500 оборота.Вътрешното пространство е доста голямо, а пък жената се радва, че паркира на малки места Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво дизела Публикувано 4 август 2007 Сподели Публикувано 4 август 2007 :icon_dance: Нищо няма возията на GALANT ,а COLTа все пак е най малкото :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rainman Публикувано 5 август 2007 Автор Сподели Публикувано 5 август 2007 Трябва да призная, че явно в сравнение с другите коли от този клас вози добре, защото които има малка кола и се качи на Колтчето и само го хвали колко добре возело Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 6 август 2007 Сподели Публикувано 6 август 2007 Прекалено те е разглезил този Галант! Колта си вози много добре за класа си! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.