Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Блокирал спирачен апарат.


kal4o

Препоръчано мнение

Здравейте колеги!

 

Вчера на прибиране от бояна към дружба , усетих лек мирис на феродо след като спрях на светофар и пипнах джантата щеше да ми остане кожата на нея! Стана ми ясно какво е станало.

Днес го разглобих и какво да видя ръжда по буталотоhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif(колата не е карана 9 месеца) , звъннах в "Евро07" и отидох. По вин ми излизат двубутални апарати а пък на колата са еднобутални и общовзето намерихме само ремонтен комплект маншонче, оринг и зегерка.

Та буталцето(от преди,че бащами на сиерата някога ги шкури с шкурка и поливаше с спирачна течност ) изшкурих колкото можах и пак остана малко но просто повече не може според мен.Монтирахме всичко и дойде ред на обезвъздушаването.

Тук ми е въпросаhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gif.Затегнах пропката и запалихме колата,след което я угасихме и натиснахме 6 пъти на 6-тия задържам долу и отвивам пропката, пусна малко въздух и после започна да излиза спирачна течност така 2 пъти като втория път излезе само течност.

След пробата обаче установих че пак не ми е много висок педала и лови по ниско но пък спира!?

 

Дали съм спазил стъпките или нещо не е добре кажете вие!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, този филм аз съм го гледал вече.

Преди години имах подобни ядове със корозирало спирачно бутало на една 626-ца.... то беше чистене шкурене, то бяха водни шкурки, полир пасти - много труд за нищо. Самото бутало има много яко никелово покритие, което ведъж разруши ли се - няма спасение. След време метала отдолу започва да корозира от спирачната течност и ефекта е теч на спирачна течност или пак корозия и блокиране /зависи дали ще я караш често/. Отделен е въпроса, че е малко опасно ако караш с ремонтирано бутало, дори и да не тече - в един момент може да ти се наложи да спреш рязко с по-висока скорост и заради намаления диаметър на буталото да "избие" от там течност и да загубиш налягане в спирачките.

Моя съвет е да си намериш нов спирачен апарат или втора употреба със здраво бутало, нови рингове, маншончета и си пак обратно на пътя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега най добре е да се развие пробката и на самотек. После може и с помпане. А по-добре да си вземеш някое запазено бутало или цял апарат. Пробвай при АЛЕКС2511. Там със сигурност ще ти дадат нещо което ще върши работа.

Поздрави :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, този филм аз съм го гледал вече.

Преди години имах подобни ядове със корозирало спирачно бутало на една 626-ца.... то беше чистене шкурене, то бяха водни шкурки, полир пасти - много труд за нищо. Самото бутало има много яко никелово покритие, което ведъж разруши ли се - няма спасение. След време метала отдолу започва да корозира от спирачната течност и ефекта е теч на спирачна течност или пак корозия и блокиране /зависи дали ще я караш често/. Отделен е въпроса, че е малко опасно ако караш с ремонтирано бутало, дори и да не тече - в един момент може да ти се наложи да спреш рязко с по-висока скорост и заради намаления диаметър на буталото да "избие" от там течност и да загубиш налягане в спирачките.

Моя съвет е да си намериш нов спирачен апарат или втора употреба със здраво бутало, нови рингове, маншончета и си пак обратно на пътя.

Надявам се да изкара http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drive.gif до януари и тогава ще сменям всичко по спирачките ,но до тогава ще е лекичко и спиране по-рано. Защото сега трябва да слагам газова уретба (и с това имам страшни дилеми за това дали аз да си я монтирам или майстори като имам 850лв) и ще е на следващата финансова инжекция. Срещам го това име Алекс2511 в форума ,но незнам нито телефон нито какво мога да търся от него нови или втора ръка части?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Надявам се да изкара http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drive.gif до януари и тогава ще сменям всичко по спирачките ,но до тогава ще е лекичко и спиране по-рано. Защото сега трябва да слагам газова уретба (и с това имам страшни дилеми за това дали аз да си я монтирам или майстори като имам 850лв) и ще е на следващата финансова инжекция. Срещам го това име Алекс2511 в форума ,но незнам нито телефон нито какво мога да търся от него нови или втора ръка части?!

 

Дайте идея за газ за да не пускам нова тема . Претенциозна ли е колата към газова уретба? И има ли някои който кара с някаква бюджетна и с какви впечетления е останал (разход и поддръжка). Приемам предложения до 850лв!

Писна ми да ровя из сайтовете защото вече се обърках дайте идей?!

 

А пък началото на октомври трябва да я сложа!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rulez.gif

Редактирано от kal4o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

 

Вчера на прибиране от бояна към дружба , усетих лек мирис на феродо след като спрях на светофар и пипнах джантата щеше да ми остане кожата на нея! Стана ми ясно какво е станало.

Днес го разглобих и какво да видя ръжда по буталотоhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif(колата не е карана 9 месеца) , звъннах в "Евро07" и отидох. По вин ми излизат двубутални апарати а пък на колата са еднобутални и общовзето намерихме само ремонтен комплект маншонче, оринг и зегерка.

Та буталцето(от преди,че бащами на сиерата някога ги шкури с шкурка и поливаше с спирачна течност ) изшкурих колкото можах и пак остана малко но просто повече не може според мен.Монтирахме всичко и дойде ред на обезвъздушаването.

Тук ми е въпросаhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gif.Затегнах пропката и запалихме колата,след което я угасихме и натиснахме 6 пъти на 6-тия задържам долу и отвивам пропката, пусна малко въздух и после започна да излиза спирачна течност така 2 пъти като втория път излезе само течност.

След пробата обаче установих че пак не ми е много висок педала и лови по ниско но пък спира!?

 

Дали съм спазил стъпките или нещо не е добре кажете вие!?

........не ми стана ясно защо палиш мотора и тогава да обезвъъздушаваш........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

........не ми стана ясно защо палиш мотора и тогава да обезвъъздушаваш........

 

Здравей Пламене

 

Само запалих мотора и го угасих за да имам оптимално налягане от сервото за да обезвъдуша (едно майсторче така ме посъветва).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да палиш. Налягането се създава от спирачния педал, съответно помпата, сервоусилвателя подпомага тебе :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да е! Някои от вас двамата сигурно обезвъздушава системата с напъване на педала ,като глист на буца. Ми то по таз логика по добре да го няма сервото и като карате. Нали треба ни е лесно бре! :drinks:

Аз примерно го зарязвам да потече само като хората или и аз паля. Не ми се набира на пидалЪ. По два три пъти църкам хем сменям малко течното.

Редактирано от МИХТИ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А колега !?!?!??! Смени дилъра е! :icon_doh:

 

 

 

За газовата!

Колега има доста писано за газовите. Аз лично не ползвам от газ от около 9 години. До колкото знам шестака търпи газови и ни претенциозни . Но контрола е желателно да е хубав . Че да не страдаш от чупене на филтърни кутии. Ама да ти кажа не съм специалист с газовите на галант. Знам принципа инжекторите и пр. но съм до там има настройки и тн. Виж темите забучени. Там имаше.

Ето. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=892

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=28982

Редактирано от МИХТИ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А колега !?!?!??! Смени дилъра е! :icon_doh:

 

 

 

За газовата!

Колега има доста писано за газовите. Аз лично не ползвам от газ от около 9 години. До колкото знам шестака търпи газови и ни претенциозни . Но контрола е желателно да е хубав . Че да не страдаш от чупене на филтърни кутии. Ама да ти кажа не съм специалист с газовите на галант. Знам принципа инжекторите и пр. но съм до там има настройки и тн. Виж темите забучени. Там имаше.

Ето. http://www.mitsubish...p?showtopic=892

http://www.mitsubish...showtopic=28982

 

Благодаря все пак ,а иначе действието се развива в еврото на ботевградско шосе.

Редактирано от kal4o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А сол и червен пипер слага ли се, или само мас ? ..:D

В 21-ви век, при наличието на греси издържащи при температури над 1000 градуса, да ползваш бабешки илачи които над 100 градуса започват да се изпаряват, ей туй нещо не мога да го разбера ..:bg:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
То и на мен ми стана чудно,как фирма като Wurth примерно, не се е сетила до сега за свинската мас http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif .
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

еее, изтриха мнението, но както каза колегата "... без майтап...", така и аз без майтап се посмях искрено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...