kal4o Публикувано 14 септември 2014 Сподели Публикувано 14 септември 2014 Здравейте колеги! Вчера на прибиране от бояна към дружба , усетих лек мирис на феродо след като спрях на светофар и пипнах джантата щеше да ми остане кожата на нея! Стана ми ясно какво е станало. Днес го разглобих и какво да видя ръжда по буталотоhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif(колата не е карана 9 месеца) , звъннах в "Евро07" и отидох. По вин ми излизат двубутални апарати а пък на колата са еднобутални и общовзето намерихме само ремонтен комплект маншонче, оринг и зегерка.Та буталцето(от преди,че бащами на сиерата някога ги шкури с шкурка и поливаше с спирачна течност ) изшкурих колкото можах и пак остана малко но просто повече не може според мен.Монтирахме всичко и дойде ред на обезвъздушаването.Тук ми е въпросаhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gif.Затегнах пропката и запалихме колата,след което я угасихме и натиснахме 6 пъти на 6-тия задържам долу и отвивам пропката, пусна малко въздух и после започна да излиза спирачна течност така 2 пъти като втория път излезе само течност.След пробата обаче установих че пак не ми е много висок педала и лови по ниско но пък спира!? Дали съм спазил стъпките или нещо не е добре кажете вие!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
javor_vd Публикувано 14 септември 2014 Сподели Публикувано 14 септември 2014 Колега, този филм аз съм го гледал вече. Преди години имах подобни ядове със корозирало спирачно бутало на една 626-ца.... то беше чистене шкурене, то бяха водни шкурки, полир пасти - много труд за нищо. Самото бутало има много яко никелово покритие, което ведъж разруши ли се - няма спасение. След време метала отдолу започва да корозира от спирачната течност и ефекта е теч на спирачна течност или пак корозия и блокиране /зависи дали ще я караш често/. Отделен е въпроса, че е малко опасно ако караш с ремонтирано бутало, дори и да не тече - в един момент може да ти се наложи да спреш рязко с по-висока скорост и заради намаления диаметър на буталото да "избие" от там течност и да загубиш налягане в спирачките.Моя съвет е да си намериш нов спирачен апарат или втора употреба със здраво бутало, нови рингове, маншончета и си пак обратно на пътя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 14 септември 2014 Сподели Публикувано 14 септември 2014 Колега най добре е да се развие пробката и на самотек. После може и с помпане. А по-добре да си вземеш някое запазено бутало или цял апарат. Пробвай при АЛЕКС2511. Там със сигурност ще ти дадат нещо което ще върши работа.Поздрави :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kal4o Публикувано 14 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 14 септември 2014 Колега, този филм аз съм го гледал вече. Преди години имах подобни ядове със корозирало спирачно бутало на една 626-ца.... то беше чистене шкурене, то бяха водни шкурки, полир пасти - много труд за нищо. Самото бутало има много яко никелово покритие, което ведъж разруши ли се - няма спасение. След време метала отдолу започва да корозира от спирачната течност и ефекта е теч на спирачна течност или пак корозия и блокиране /зависи дали ще я караш често/. Отделен е въпроса, че е малко опасно ако караш с ремонтирано бутало, дори и да не тече - в един момент може да ти се наложи да спреш рязко с по-висока скорост и заради намаления диаметър на буталото да "избие" от там течност и да загубиш налягане в спирачките.Моя съвет е да си намериш нов спирачен апарат или втора употреба със здраво бутало, нови рингове, маншончета и си пак обратно на пътя.Надявам се да изкара http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drive.gif до януари и тогава ще сменям всичко по спирачките ,но до тогава ще е лекичко и спиране по-рано. Защото сега трябва да слагам газова уретба (и с това имам страшни дилеми за това дали аз да си я монтирам или майстори като имам 850лв) и ще е на следващата финансова инжекция. Срещам го това име Алекс2511 в форума ,но незнам нито телефон нито какво мога да търся от него нови или втора ръка части?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 14 септември 2014 Сподели Публикувано 14 септември 2014 Колега най добре е да се развие пробката и на самотек. После може и с помпане. +1 :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kal4o Публикувано 14 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 14 септември 2014 (редакция) Надявам се да изкара http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drive.gif до януари и тогава ще сменям всичко по спирачките ,но до тогава ще е лекичко и спиране по-рано. Защото сега трябва да слагам газова уретба (и с това имам страшни дилеми за това дали аз да си я монтирам или майстори като имам 850лв) и ще е на следващата финансова инжекция. Срещам го това име Алекс2511 в форума ,но незнам нито телефон нито какво мога да търся от него нови или втора ръка части?! Дайте идея за газ за да не пускам нова тема . Претенциозна ли е колата към газова уретба? И има ли някои който кара с някаква бюджетна и с какви впечетления е останал (разход и поддръжка). Приемам предложения до 850лв!Писна ми да ровя из сайтовете защото вече се обърках дайте идей?! А пък началото на октомври трябва да я сложа!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rulez.gif Редактирано 14 септември 2014 от kal4o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 14 септември 2014 Сподели Публикувано 14 септември 2014 Пратих ти го на лично. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 септември 2014 Сподели Публикувано 14 септември 2014 Здравейте колеги! Вчера на прибиране от бояна към дружба , усетих лек мирис на феродо след като спрях на светофар и пипнах джантата щеше да ми остане кожата на нея! Стана ми ясно какво е станало. Днес го разглобих и какво да видя ръжда по буталотоhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif(колата не е карана 9 месеца) , звъннах в "Евро07" и отидох. По вин ми излизат двубутални апарати а пък на колата са еднобутални и общовзето намерихме само ремонтен комплект маншонче, оринг и зегерка.Та буталцето(от преди,че бащами на сиерата някога ги шкури с шкурка и поливаше с спирачна течност ) изшкурих колкото можах и пак остана малко но просто повече не може според мен.Монтирахме всичко и дойде ред на обезвъздушаването.Тук ми е въпросаhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gif.Затегнах пропката и запалихме колата,след което я угасихме и натиснахме 6 пъти на 6-тия задържам долу и отвивам пропката, пусна малко въздух и после започна да излиза спирачна течност така 2 пъти като втория път излезе само течност.След пробата обаче установих че пак не ми е много висок педала и лови по ниско но пък спира!? Дали съм спазил стъпките или нещо не е добре кажете вие!?........не ми стана ясно защо палиш мотора и тогава да обезвъъздушаваш........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kal4o Публикувано 14 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 14 септември 2014 ........не ми стана ясно защо палиш мотора и тогава да обезвъъздушаваш........ Здравей Пламене Само запалих мотора и го угасих за да имам оптимално налягане от сервото за да обезвъдуша (едно майсторче така ме посъветва). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 15 септември 2014 Сподели Публикувано 15 септември 2014 Няма смисъл да палиш. Налягането се създава от спирачния педал, съответно помпата, сервоусилвателя подпомага тебе Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 15 септември 2014 Сподели Публикувано 15 септември 2014 (редакция) Да е! Някои от вас двамата сигурно обезвъздушава системата с напъване на педала ,като глист на буца. Ми то по таз логика по добре да го няма сервото и като карате. Нали треба ни е лесно бре! :drinks:Аз примерно го зарязвам да потече само като хората или и аз паля. Не ми се набира на пидалЪ. По два три пъти църкам хем сменям малко течното. Редактирано 15 септември 2014 от МИХТИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 15 септември 2014 Сподели Публикувано 15 септември 2014 Че откога "четат" вин в Евро-то? Къде се развива действието? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 15 септември 2014 Сподели Публикувано 15 септември 2014 (редакция) А колега !?!?!??! Смени дилъра е! :icon_doh: За газовата!Колега има доста писано за газовите. Аз лично не ползвам от газ от около 9 години. До колкото знам шестака търпи газови и ни претенциозни . Но контрола е желателно да е хубав . Че да не страдаш от чупене на филтърни кутии. Ама да ти кажа не съм специалист с газовите на галант. Знам принципа инжекторите и пр. но съм до там има настройки и тн. Виж темите забучени. Там имаше.Ето. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=892http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=28982 Редактирано 15 септември 2014 от МИХТИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kal4o Публикувано 15 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 15 септември 2014 (редакция) А колега !?!?!??! Смени дилъра е! :icon_doh: За газовата!Колега има доста писано за газовите. Аз лично не ползвам от газ от около 9 години. До колкото знам шестака търпи газови и ни претенциозни . Но контрола е желателно да е хубав . Че да не страдаш от чупене на филтърни кутии. Ама да ти кажа не съм специалист с газовите на галант. Знам принципа инжекторите и пр. но съм до там има настройки и тн. Виж темите забучени. Там имаше.Ето. http://www.mitsubish...p?showtopic=892http://www.mitsubish...showtopic=28982 Благодаря все пак ,а иначе действието се развива в еврото на ботевградско шосе. Редактирано 15 септември 2014 от kal4o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 16 септември 2014 Сподели Публикувано 16 септември 2014 Аха сега разбрах :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 септември 2014 Сподели Публикувано 16 септември 2014 А сол и червен пипер слага ли се, или само мас ? ..:DВ 21-ви век, при наличието на греси издържащи при температури над 1000 градуса, да ползваш бабешки илачи които над 100 градуса започват да се изпаряват, ей туй нещо не мога да го разбера ..:bg: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 16 септември 2014 Сподели Публикувано 16 септември 2014 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifТо и на мен ми стана чудно,как фирма като Wurth примерно, не се е сетила до сега за свинската мас http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
javor_vd Публикувано 16 септември 2014 Сподели Публикувано 16 септември 2014 еее, изтриха мнението, но както каза колегата "... без майтап...", така и аз без майтап се посмях искрено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.