Velev954 Публикувано 14 август 2014 Сподели Публикувано 14 август 2014 Здравейте, бих искал да чуя вашите съвети относно тази кола http://www.mobile.bg...6&slink=78hh77. Доста ми харесва и бих искал да чуя мнението на хора, които разбират малко повече. Заслужава ли си да си я купя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 15 август 2014 Сподели Публикувано 15 август 2014 Аз си купих такъв (първата кола в живота ми) преди няколко месеца, производство декември 2008. Но моята само на 50000 км. и държана в гараж 5 години. Цената тук е по-ниска от цената, на която аз купих моята. Да не говорим, че тази тук изглежда по-високо оборудвана от моята - само тези front airdam corners (предните крилца) и side airdam (страничните прагове) общо струват по каталожни цени 1500 лв. (500 лв. предните, 1000 лв. страничните). Ако купиш колата и тези предни и странични елементи не са по вкуса ти, може да се спазарим за тях. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velev954 Публикувано 17 август 2014 Автор Сподели Публикувано 17 август 2014 А като качество какво можеш да ми кажеш? Надеждна марка ли е и резервните части скъпи ли са? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 17 август 2014 Сподели Публикувано 17 август 2014 По моите наблюдения е горе-долу надеждна, но частите са много скъпи.. дано да не ти се налага да сменяш много много, ако ще я взимаш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 18 август 2014 Сподели Публикувано 18 август 2014 Двигателната част е на VW, така че се замисли какво ще купуваш. Турбо, дюзи, маховик, DPF, EGR - все скъпи части податливи към ремонт на тези километри. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 18 август 2014 Сподели Публикувано 18 август 2014 Потвърдих мнението на Ликса, само махането на DPF-а ми излезе 1000лв . Един път ремонт на турбото - 1000лв. За сметка на това, много здрава ходова част. А сега чакам и някакъв капак, където са филтрите за картерните газове и той към 400лв... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velev954 Публикувано 18 август 2014 Автор Сподели Публикувано 18 август 2014 Благодаря ви за съветите. Ще си помисля сериозно дали да купя колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 18 август 2014 Сподели Публикувано 18 август 2014 Благодаря ви за съветите. Ще си помисля сериозно дали да купя колата.Помисли. Но ако мислиш, че има "нормални" коли след 2008 с евтина подръжка... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 18 август 2014 Сподели Публикувано 18 август 2014 Помисли. Но ако мислиш, че има "нормални" коли след 2008 с евтина подръжка...Напълно съм съгласен, но е факт че 2008 беше преди 6 години. Кога е била евтина подръжката на кола по-млада от 6-8 години?Така се говореше и за колите след '98-ма, после за тези след 2003-та... и така ще стигнем до 2037, когато ще говорим, че преди 15 години телепортирането е било по-евтино ;) През 1994 карах 5 годишна Тойота Камри, на която лагер на главината тогава струваше 135 $ - немислима цифра в онези времена за такава част. Сега на 8 годишната ми кола тампоните й струват почти толкова без малко. Хем искаме да караме нови коли, хем искаме подръжката им да е на цената на Голф 2. С две думи-няма как да се получи :/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 август 2014 Сподели Публикувано 18 август 2014 Хем искаме да караме нови коли, хем искаме подръжката им да е на цената на Голф 2. С две думи-няма как да се получи :/.......радвам се че осъзнавате тези неща и си идвате на думата...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 18 август 2014 Сподели Публикувано 18 август 2014 И това е така, караш по-нова кола, плащаш си за което . Факт, че няма от тези години коли, които да са евтини за поддръжка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.