eXistenZ Публикувано 19 август 2014 Автор Сподели Публикувано 19 август 2014 (редакция) Автомата се кара малко по-различно. Ще свикнеш. Но положението на газта и по-точно колко точно си натиснал педала е от голямо значение за това как реагира .. типтроника се и нагажда спрямо водача, така че ако само го галиш е решил че си някой пенсионер сигурно :icon_angel: Това в рамките на шегата, но наистина отпускането на педала го възприема като сигнал че си приключил с ускорението и искаш да караш икономично, така че връща скорост назад - когато искаш по-рязко да ускори си го настъпвай, няма да му стане нищо.. Ааа не, аз не го настъпвам, от гледна точка, че не съм го обслужил не за друго . И като стана дума за автоматик, на типтроника, на колко се сменя масло? Редактирано 19 август 2014 от eXistenZ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 20 август 2014 Сподели Публикувано 20 август 2014 Добре е да го смениш сега, след около 50000 пак. Инак го дават, мисля, смяна на 90000км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C0ldblooded Публикувано 20 август 2014 Сподели Публикувано 20 август 2014 Бях чел някъде преди време че на 30к км се сменя маслото на автомата, аз лично съм го сменял на 25 че съм брал ядове с една от предишните ми коли. Другото нещо е слагаш САМО И ЕДИНСТВЕНО Mitsubishi Diamond SPIII/DiaQueen SPIII освен ако не искаш да си имаш проблем с автомата. Между другото се сетих как се казва въпросния клапан - PCV, сменя се на 100к км и е сравнително евтин... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 20 август 2014 Сподели Публикувано 20 август 2014 (редакция) Престараваш се. По мануал олиото се сменя на 6 години или 90 000 километра пробег заедно с филтъра му. Или филтрите ... там колко са - 1 или 2 броя.п.п. И да знаеш, че маслото в задния диф се сменя на 4 години или 60 000 км. Редактирано 20 август 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 20 август 2014 Сподели Публикувано 20 август 2014 Този Галант е наистина на 180к реални, така че точно му е времето за масло в скоростите, капачка и палец, свещи, втори ремък с ролки (и евентуално водна помпа)... ..и наистина е силно препоръчително да се ползва само :mitsu-smiley: SPIII в скоростите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 20 август 2014 Сподели Публикувано 20 август 2014 (редакция) Този Галант е наистина на 180к реални, така че точно му е времето за масло в скоростите, капачка и палец, свещи, втори ремък с ролки (и евентуално водна помпа)... ..и наистина е силно препоръчително да се ползва само :mitsu-smiley: SPIII в скоростите. На моя маслото в скоростите е Motul Multi ATF. Изминал съм 30K от смяната. Не съм усещал шумове или подобни. На колко хил. КМ да го сменя? Някой имал ли е проблеми със скоростите, когато е наливал такова масло? Редактирано 20 август 2014 от manol Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C0ldblooded Публикувано 20 август 2014 Сподели Публикувано 20 август 2014 Престараваш се. По мануал олиото се сменя на 6 години или 90 000 километра пробег заедно с филтъра му. Или филтрите ... там колко са - 1 или 2 броя.п.п. И да знаеш, че маслото в задния диф се сменя на 4 години или 60 000 км. Значи малко съм подранил последния път За VR-а специално се водя по ей тази таблица: http://www.euro-spec2000.co.uk/Mitsubishi/Galant/ За другото - както казах съм леко натровен след като съм трошил на E54-ката 2 пъти скоростите, веднъж от прегряване, веднъж от грешната хидравлична течност. За съжаление нямам спомен къде го четох това за 30те хил км, та да го постна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 20 август 2014 Сподели Публикувано 20 август 2014 Е, къде, в същата тази таблица си го чел. Стига това 24000 да са мили. Та ~40 000 км или две години - което дойде първо е при теб. Като гледам всичко е съкратено на две - горивен, свещи, масла ... Само на купето е същия срок евентуално и вЕтара в гумите :D Според мен това е ако се дава газ. Ако просто си пътуваш, спокойно можеш да сложиш 50% отгоре на интервалите. Каквото и да е, няма да си правя ВР2. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 20 август 2014 Автор Сподели Публикувано 20 август 2014 (редакция) Днес имах възможността да я разходя малко по-дълго. Въпросната вибрация в купето изчезна, след като поработи малко повече, но може би нещо си е тръгнало за смяна. Отпред вляво нещо стърже и при корекции на волана изчезва за момент - най-вероятно е натиснат протектора на диска и опира някъде. Бях се засилил да сменям маслото днес и ударих на камък с масления филтър :(. Направи ми впечатление че в един момент трекшъна светна да е off, а след като я спрях замалко и после пак тръгнах всичко си беше наред :icon_hmm:. Сега като се замисля, дали не е възможно да е гривна на ABS-а? Редактирано 20 август 2014 от eXistenZ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 20 август 2014 Сподели Публикувано 20 август 2014 Прекалено възможно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.