Премини към съдържание

Галант за оглед


eXistenZ

Препоръчано мнение

Автомата се кара малко по-различно. Ще свикнеш. Но положението на газта и по-точно колко точно си натиснал педала е от голямо значение за това как реагира .. типтроника се и нагажда спрямо водача, така че ако само го галиш е решил че си някой пенсионер сигурно :icon_angel: Това в рамките на шегата, но наистина отпускането на педала го възприема като сигнал че си приключил с ускорението и искаш да караш икономично, така че връща скорост назад - когато искаш по-рязко да ускори си го настъпвай, няма да му стане нищо..

 

Ааа не, аз не го настъпвам, от гледна точка, че не съм го обслужил не за друго :). И като стана дума за автоматик, на типтроника, на колко се сменя масло?

Редактирано от eXistenZ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Добре е да го смениш сега, след около 50000 пак. Инак го дават, мисля, смяна на 90000км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бях чел някъде преди време че на 30к км се сменя маслото на автомата, аз лично съм го сменял на 25 че съм брал ядове с една от предишните ми коли. Другото нещо е слагаш САМО И ЕДИНСТВЕНО Mitsubishi Diamond SPIII/DiaQueen SPIII освен ако не искаш да си имаш проблем с автомата.

 

Между другото се сетих как се казва въпросния клапан - PCV, сменя се на 100к км и е сравнително евтин...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Престараваш се. По мануал олиото се сменя на 6 години или 90 000 километра пробег заедно с филтъра му. Или филтрите ... там колко са - 1 или 2 броя.

п.п. И да знаеш, че маслото в задния диф се сменя на 4 години или 60 000 км.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този Галант е наистина на 180к реални, така че точно му е времето за масло в скоростите, капачка и палец, свещи, втори ремък с ролки (и евентуално водна помпа)...

 

..и наистина е силно препоръчително да се ползва само :mitsu-smiley: SPIII в скоростите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този Галант е наистина на 180к реални, така че точно му е времето за масло в скоростите, капачка и палец, свещи, втори ремък с ролки (и евентуално водна помпа)...

 

..и наистина е силно препоръчително да се ползва само :mitsu-smiley: SPIII в скоростите.

 

На моя маслото в скоростите е Motul Multi ATF. Изминал съм 30K от смяната. Не съм усещал шумове или подобни. На колко хил. КМ да го сменя? Някой имал ли е проблеми със скоростите, когато е наливал такова масло?

Редактирано от manol
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Престараваш се. По мануал олиото се сменя на 6 години или 90 000 километра пробег заедно с филтъра му. Или филтрите ... там колко са - 1 или 2 броя.

п.п. И да знаеш, че маслото в задния диф се сменя на 4 години или 60 000 км.

 

Значи малко съм подранил последния път :) За VR-а специално се водя по ей тази таблица:

 

http://www.euro-spec2000.co.uk/Mitsubishi/Galant/

 

За другото - както казах съм леко натровен след като съм трошил на E54-ката 2 пъти скоростите, веднъж от прегряване, веднъж от грешната хидравлична течност. За съжаление нямам спомен къде го четох това за 30те хил км, та да го постна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, къде, в същата тази таблица си го чел. Стига това 24000 да са мили. Та ~40 000 км или две години - което дойде първо е при теб. Като гледам всичко е съкратено на две - горивен, свещи, масла ... Само на купето е същия срок евентуално и вЕтара в гумите :D

Според мен това е ако се дава газ. Ако просто си пътуваш, спокойно можеш да сложиш 50% отгоре на интервалите. Каквото и да е, няма да си правя ВР2.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес имах възможността да я разходя малко по-дълго. Въпросната вибрация в купето изчезна, след като поработи малко повече, но може би нещо си е тръгнало за смяна. Отпред вляво нещо стърже и при корекции на волана изчезва за момент - най-вероятно е натиснат протектора на диска и опира някъде. Бях се засилил да сменям маслото днес и ударих на камък с масления филтър :(. Направи ми впечатление че в един момент трекшъна светна да е off, а след като я спрях замалко и после пак тръгнах всичко си беше наред :icon_hmm:. Сега като се замисля, дали не е възможно да е гривна на ABS-а?

Редактирано от eXistenZ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...