Премини към съдържание

Забива предницата на всеки 20 км


Препоръчано мнение

може ли дами помогнете ??? при 20 км пробег ми забива яко и като задам гас още пове4е омаля и след още 5 км пада под 200 оборота и все пове4е забива. моторат ми е 2.4 GDI 150 коня става дума за галант . МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ БЛАГОДАРЯ ВИ МНОГО ПРЕДВАРИТЕЛНО .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Milen_Z от Пловдив ще ти реши проблема.

От какво може да е? Имаш ли, някаква идея? Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ОД КАКВО МОЖЕ ДА Е ИМАШ ЛИ НЯКАКВАИДЕЯ ,

Оправи си правописа ако искаш сериозен отговор. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ОД КАКВО МОЖЕ ДА Е ИМАШ ЛИ НЯКАКВАИДЕЯ ,

 

Милен ще ти каже от какво е. GDI двигателите са доста по-различни от останалите, затова не се пробвай по гаражните майстори, а се обади на Милен и тръгвай за Пловдив.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да си зареждал и тогава да е станал проблема? Да си махал клема на акумулаторната батерия?

Има една процедура за адаптация на дроселовата клапа, когато се управлява електрически (а не с жило). Тя е следната:

 

1. Откачаш минусовата клема на акумулатора за 1 мин. и я закачаш обратно.

2. Дава се на контакт за по малко от секунда и се маха контакта

3. изчаква се на махнат контакт 10-15сек. при което от към двигателя трябва да се чува леко "жужене", а вътре в купето трябва да се чуе цъкване от реле

4. Веднага след като се чуе цъкването на релето се подава на контакт, изчаква се да изгасне диагностичната лампа и се пали без газ

5. Оставя се да работи на място 5-10 мин през което време трябва да се мине през смяна на режимите (познава се по леката промяна на оборотите)

6. Гасиш за 15 сек. и палиш пак, след което е желателно да се покара малко за да може двигателя да мине през всички режими.

Всичко това се прави на загрял двигател, и оборотите трябва да са около 600-700, при смяната на режимите (т.5) трябва леко да се повишат до макс 1000 оборота. И това е процедурата. Пак повтарям трябва да се прави след всяко откачане на акумулатора.

 

Копи/пейст от друга тема. Дано това да ти е аварията.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди, това няма да му реши проблема. Човека си казва, че на всеки 20 км му забива предницата, ако нямаше проблем, двигателя щеше да си влезе в оптималния режим за по-малко от 20 км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря и на двама ви! Инфото ще ми е доста полезно. Има ли възможност да е от дебитомер...което ме съмнява понеже минах 450 км и през цялото време ядове. А до Милен при първа възможност ще отида, но сега доста се охарчих по колата и .. малко сам затруднен понеже сам без работа и сам в неплатена.

Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оправи си правописа ако искаш сериозен отговор. :good:

извини ме , мо си закях калавитурата са на лаптопа сьс кафе и сега сам са нова од 2 дена и несьм и сжикнал

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не сте извинен колега! Проблема не е в клавиатурата Ви, а във вас самия. Пишете грамотно и не използвайте цифри вместо букви, в противен случай постовете Ви няма да се публикуват повече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не сте извинен колега! Проблема не е в клавиатурата Ви, а във вас самия. Пишете грамотно и не използвайте цифри вместо букви, в противен случай постовете Ви няма да се публикуват повече.

ок само ще си поразглеждан тогава "колега"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не сте извинен колега! Проблема не е в клавиатурата Ви, а във вас самия. Пишете грамотно и не използвайте цифри вместо букви, в противен случай постовете Ви няма да се публикуват повече.

+1. Достатъчно неграмотници ни обграждат навсякъде :icon_crying:

 

До колегата с проблема: отиваш в Пловдив, когато събереш някой лев и проблема ти е решен. До тогава упражнявай правописа си! :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

+1. Достатъчно неграмотници ни обграждат навсякъде :icon_crying:

 

До колегата с проблема: отиваш в Пловдив, когато събереш някой лев и проблема ти е решен. До тогава упражнявай правописа си! :rulez:

благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

благодаря

причина за аварията.ЗАПУШЕН ГОРИВЕН ФИЛТЪР :icon_dance:

благодаря за мненията и идейте които ми дадохте :icon_thumbup:

ЕТО ГО И МОЕТО ЗВЕРЧЕ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.
×
×
  • Създаване...