valkanov Публикувано 26 юли 2014 Сподели Публикувано 26 юли 2014 може ли дами помогнете ??? при 20 км пробег ми забива яко и като задам гас още пове4е омаля и след още 5 км пада под 200 оборота и все пове4е забива. моторат ми е 2.4 GDI 150 коня става дума за галант . МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ БЛАГОДАРЯ ВИ МНОГО ПРЕДВАРИТЕЛНО . Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 26 юли 2014 Сподели Публикувано 26 юли 2014 Свършва ти бензина Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 26 юли 2014 Сподели Публикувано 26 юли 2014 Milen_Z от Пловдив ще ти реши проблема. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valkanov Публикувано 27 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 27 юли 2014 (редакция) Milen_Z от Пловдив ще ти реши проблема. От какво може да е? Имаш ли, някаква идея? Редактирано 27 юли 2014 от Емил Димитров Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 27 юли 2014 Сподели Публикувано 27 юли 2014 ОД КАКВО МОЖЕ ДА Е ИМАШ ЛИ НЯКАКВАИДЕЯ ,Оправи си правописа ако искаш сериозен отговор. :good: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 27 юли 2014 Сподели Публикувано 27 юли 2014 ОД КАКВО МОЖЕ ДА Е ИМАШ ЛИ НЯКАКВАИДЕЯ , Милен ще ти каже от какво е. GDI двигателите са доста по-различни от останалите, затова не се пробвай по гаражните майстори, а се обади на Милен и тръгвай за Пловдив. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 27 юли 2014 Сподели Публикувано 27 юли 2014 (редакция) Да си зареждал и тогава да е станал проблема? Да си махал клема на акумулаторната батерия?Има една процедура за адаптация на дроселовата клапа, когато се управлява електрически (а не с жило). Тя е следната: 1. Откачаш минусовата клема на акумулатора за 1 мин. и я закачаш обратно.2. Дава се на контакт за по малко от секунда и се маха контакта3. изчаква се на махнат контакт 10-15сек. при което от към двигателя трябва да се чува леко "жужене", а вътре в купето трябва да се чуе цъкване от реле4. Веднага след като се чуе цъкването на релето се подава на контакт, изчаква се да изгасне диагностичната лампа и се пали без газ5. Оставя се да работи на място 5-10 мин през което време трябва да се мине през смяна на режимите (познава се по леката промяна на оборотите)6. Гасиш за 15 сек. и палиш пак, след което е желателно да се покара малко за да може двигателя да мине през всички режими.Всичко това се прави на загрял двигател, и оборотите трябва да са около 600-700, при смяната на режимите (т.5) трябва леко да се повишат до макс 1000 оборота. И това е процедурата. Пак повтарям трябва да се прави след всяко откачане на акумулатора. Копи/пейст от друга тема. Дано това да ти е аварията. Редактирано 27 юли 2014 от Andy Van Der Drift Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 27 юли 2014 Сподели Публикувано 27 юли 2014 Анди, това няма да му реши проблема. Човека си казва, че на всеки 20 км му забива предницата, ако нямаше проблем, двигателя щеше да си влезе в оптималния режим за по-малко от 20 км. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valkanov Публикувано 27 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 27 юли 2014 (редакция) Благодаря и на двама ви! Инфото ще ми е доста полезно. Има ли възможност да е от дебитомер...което ме съмнява понеже минах 450 км и през цялото време ядове. А до Милен при първа възможност ще отида, но сега доста се охарчих по колата и .. малко сам затруднен понеже сам без работа и сам в неплатена. Редактирано 27 юли 2014 от Емил Димитров Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valkanov Публикувано 27 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 27 юли 2014 Оправи си правописа ако искаш сериозен отговор. :good: извини ме , мо си закях калавитурата са на лаптопа сьс кафе и сега сам са нова од 2 дена и несьм и сжикнал Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 27 юли 2014 Сподели Публикувано 27 юли 2014 Не сте извинен колега! Проблема не е в клавиатурата Ви, а във вас самия. Пишете грамотно и не използвайте цифри вместо букви, в противен случай постовете Ви няма да се публикуват повече. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valkanov Публикувано 27 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 27 юли 2014 Не сте извинен колега! Проблема не е в клавиатурата Ви, а във вас самия. Пишете грамотно и не използвайте цифри вместо букви, в противен случай постовете Ви няма да се публикуват повече. ок само ще си поразглеждан тогава "колега" Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 27 юли 2014 Сподели Публикувано 27 юли 2014 Не сте извинен колега! Проблема не е в клавиатурата Ви, а във вас самия. Пишете грамотно и не използвайте цифри вместо букви, в противен случай постовете Ви няма да се публикуват повече.+1. Достатъчно неграмотници ни обграждат навсякъде :icon_crying: До колегата с проблема: отиваш в Пловдив, когато събереш някой лев и проблема ти е решен. До тогава упражнявай правописа си! :rulez: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valkanov Публикувано 27 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 27 юли 2014 +1. Достатъчно неграмотници ни обграждат навсякъде :icon_crying: До колегата с проблема: отиваш в Пловдив, когато събереш някой лев и проблема ти е решен. До тогава упражнявай правописа си! :rulez: благодаря Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valkanov Публикувано 7 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 7 октомври 2014 благодаряпричина за аварията.ЗАПУШЕН ГОРИВЕН ФИЛТЪР :icon_dance: благодаря за мненията и идейте които ми дадохте :icon_thumbup: ЕТО ГО И МОЕТО ЗВЕРЧЕ Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 7 октомври 2014 Admin Сподели Публикувано 7 октомври 2014 Поради неграмотен правопис темата се затваря! Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение