Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Забива предницата на всеки 20 км


Препоръчано мнение

може ли дами помогнете ??? при 20 км пробег ми забива яко и като задам гас още пове4е омаля и след още 5 км пада под 200 оборота и все пове4е забива. моторат ми е 2.4 GDI 150 коня става дума за галант . МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ БЛАГОДАРЯ ВИ МНОГО ПРЕДВАРИТЕЛНО .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Milen_Z от Пловдив ще ти реши проблема.

От какво може да е? Имаш ли, някаква идея? Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ОД КАКВО МОЖЕ ДА Е ИМАШ ЛИ НЯКАКВАИДЕЯ ,

Оправи си правописа ако искаш сериозен отговор. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ОД КАКВО МОЖЕ ДА Е ИМАШ ЛИ НЯКАКВАИДЕЯ ,

 

Милен ще ти каже от какво е. GDI двигателите са доста по-различни от останалите, затова не се пробвай по гаражните майстори, а се обади на Милен и тръгвай за Пловдив.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да си зареждал и тогава да е станал проблема? Да си махал клема на акумулаторната батерия?

Има една процедура за адаптация на дроселовата клапа, когато се управлява електрически (а не с жило). Тя е следната:

 

1. Откачаш минусовата клема на акумулатора за 1 мин. и я закачаш обратно.

2. Дава се на контакт за по малко от секунда и се маха контакта

3. изчаква се на махнат контакт 10-15сек. при което от към двигателя трябва да се чува леко "жужене", а вътре в купето трябва да се чуе цъкване от реле

4. Веднага след като се чуе цъкването на релето се подава на контакт, изчаква се да изгасне диагностичната лампа и се пали без газ

5. Оставя се да работи на място 5-10 мин през което време трябва да се мине през смяна на режимите (познава се по леката промяна на оборотите)

6. Гасиш за 15 сек. и палиш пак, след което е желателно да се покара малко за да може двигателя да мине през всички режими.

Всичко това се прави на загрял двигател, и оборотите трябва да са около 600-700, при смяната на режимите (т.5) трябва леко да се повишат до макс 1000 оборота. И това е процедурата. Пак повтарям трябва да се прави след всяко откачане на акумулатора.

 

Копи/пейст от друга тема. Дано това да ти е аварията.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди, това няма да му реши проблема. Човека си казва, че на всеки 20 км му забива предницата, ако нямаше проблем, двигателя щеше да си влезе в оптималния режим за по-малко от 20 км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря и на двама ви! Инфото ще ми е доста полезно. Има ли възможност да е от дебитомер...което ме съмнява понеже минах 450 км и през цялото време ядове. А до Милен при първа възможност ще отида, но сега доста се охарчих по колата и .. малко сам затруднен понеже сам без работа и сам в неплатена.

Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оправи си правописа ако искаш сериозен отговор. :good:

извини ме , мо си закях калавитурата са на лаптопа сьс кафе и сега сам са нова од 2 дена и несьм и сжикнал

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не сте извинен колега! Проблема не е в клавиатурата Ви, а във вас самия. Пишете грамотно и не използвайте цифри вместо букви, в противен случай постовете Ви няма да се публикуват повече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не сте извинен колега! Проблема не е в клавиатурата Ви, а във вас самия. Пишете грамотно и не използвайте цифри вместо букви, в противен случай постовете Ви няма да се публикуват повече.

ок само ще си поразглеждан тогава "колега"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не сте извинен колега! Проблема не е в клавиатурата Ви, а във вас самия. Пишете грамотно и не използвайте цифри вместо букви, в противен случай постовете Ви няма да се публикуват повече.

+1. Достатъчно неграмотници ни обграждат навсякъде :icon_crying:

 

До колегата с проблема: отиваш в Пловдив, когато събереш някой лев и проблема ти е решен. До тогава упражнявай правописа си! :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

+1. Достатъчно неграмотници ни обграждат навсякъде :icon_crying:

 

До колегата с проблема: отиваш в Пловдив, когато събереш някой лев и проблема ти е решен. До тогава упражнявай правописа си! :rulez:

благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

благодаря

причина за аварията.ЗАПУШЕН ГОРИВЕН ФИЛТЪР :icon_dance:

благодаря за мненията и идейте които ми дадохте :icon_thumbup:

ЕТО ГО И МОЕТО ЗВЕРЧЕ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.
×
×
  • Създаване...