Премини към съдържание

Много досадно прекъсване


Препоръчано мнение

Здравеите колеги,от много отдавна не съм писал нищо,но това е защото съм избрал правилната марка автомобил.Разбира се дребните проблеми рано или късно се появяват,та проблема ми е ,че при ускоряване без значение студен или топъл двигател започва да прекъсва дори стрелката на оборотомера подскача всичко това продължава без значение дали се движа с 180 или с 50 смених свещите и радоста ми беше кратка 500 км.Ако някой може да даде идея или решение на проблема ще бъда безкрайно благодарен.Колата е каризма 1,8 1996 85 kw. 116 конски сили.Благодаря на всички предварително и много безавариини километри.

Редактирано от chardakov123
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм подобен проблем на друга кола. Първо както теб смених свещите ... радост за около 100км.

Провери :

 

1. Кабелите на свещите + бобината.

2. Дали отнякъде не смуче въздух.

3. Стъпков мотор, дебитомер.

4. Сълзи ли ти отнякъде масло по двигателя... Ако имаш теч пиши , за да не пълня темата с глупости. ЩЕ ти отговоря на лично.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм подобен проблем на друга кола. Първо както теб смених свещите ... радост за около 100км.

Провери :

 

1. Кабелите на свещите + бобината.

2. Дали отнякъде не смуче въздух.

3. Стъпков мотор, дебитомер.

4. Сълзи ли ти отнякъде масло по двигателя... Ако имаш теч пиши , за да не пълня темата с глупости. ЩЕ ти отговоря на лично.

Благодаря колега още днес започвам с проверката ,дано не е нещо сериозно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм подобен проблем на друга кола. Първо както теб смених свещите ... радост за около 100км.

Провери :

4. Сълзи ли ти отнякъде масло по двигателя... Ако имаш теч пиши , за да не пълня темата с глупости. ЩЕ ти отговоря на лично.

 

Това може да е интересно заключение и може да е от полза и за други. Защо не го напишеш тука :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С удоволствие, просто се чудех дали няма да се отбележи като спам или офтопик.

 

Става въпрос за следната случка : След като изредените неща бяха подменени и то без резултат,

майсторът ми реши да разглоби главата на колата. Става въпрос за DOHC двигател. Преди да се разглоби

се знаеше че има проблем с теч на масло някъде отгоре... какво се оказа? Оказа се че единият

разпределителен вал има луфт. Толкова голям че когато го хванеш отгоре можеш сам да го преместиш.

В резултат на луфта и леглата където лежи вала се беше поизпилила. Решението бе нова глава с два

здрави вала, обработка на главата , гумички и т.н и двигателя заспа. Няма теч, прекъсвания в ниски,

високи обороти.

Колеги това може би е единичен случай при мен, може и проблема на колегата да е доста по-лесен за

отстраняване. Дано съм бил полезен!

 

Колега намери ли причината за сега ? Какво става? Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С удоволствие, просто се чудех дали няма да се отбележи като спам или офтопик.

 

Става въпрос за следната случка : След като изредените неща бяха подменени и то без резултат,

майсторът ми реши да разглоби главата на колата. Става въпрос за DOHC двигател. Преди да се разглоби

се знаеше че има проблем с теч на масло някъде отгоре... какво се оказа? Оказа се че единият

разпределителен вал има луфт. Толкова голям че когато го хванеш отгоре можеш сам да го преместиш.

В резултат на луфта и леглата където лежи вала се беше поизпилила. Решението бе нова глава с два

здрави вала, обработка на главата , гумички и т.н и двигателя заспа. Няма теч, прекъсвания в ниски,

високи обороти.

Колеги това може би е единичен случай при мен, може и проблема на колегата да е доста по-лесен за

отстраняване. Дано съм бил полезен!

 

Колега намери ли причината за сега ? Какво става? Поздрави

Здравеите ,за сега все още не съм открил причината поради липса на време,но в момента когато отсраня досадния проблем ще пиша за причината и начина на отсраняването му.Благодаря на всички за съветите.Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите ,за сега все още не съм открил причината поради липса на време,но в момента когато отсраня досадния проблем ще пиша за причината и начина на отсраняването му.Благодаря на всички за съветите.Поздрави.

Здравеите отново,оказа се ,че катализатора е изгнил дали е възможно това по някакъв начин да лъже ламда сондата и още един въпрос уж не съм съвсем бос по устройството на мицу но някакси не намирам къде е бобината а по схемата даже излизат ,че са две някой ако може да ми подскаже моля.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....... уж не съм съвсем бос по устройството на мицу но някакси не намирам къде е бобината а по схемата даже излизат ,че са две някой ако може да ми подскаже моля.

......значи започвай да учиш отново за да си по обут....... :D бобините са два на брой и се намират върху капака на клапаните.......от тях излизат по още един кабел, който храни съседната свещ/цилиндър.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • преди 2 седмици ...

post-10547-049195300 1406284172_thumb.jpg

......значи започвай да учиш отново за да си по обут....... :D бобините са два на брой и се намират върху капака на клапаните.......от тях излизат по още един кабел, който храни съседната свещ/цилиндър.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е щом не са върху капака на клапаните......значи по кабелите, по кабелите и право в делкото ще са я скрили. И тогава сигурно няма да са две, а ще е само една сигурно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....ее, това вече е друго нещо, колата ти е до 99 година и си със старата запалителна система ,т.е. с делко.......Та какво за нея колега?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

интересно аз съм със каризма 1,8 16v 116 коня и двигателя е с двете бобини върху свещите на 1 и 3 или на 2 и 4 цилиндър

Направи ги както е писал Пламен по горе

бобините са два на брой и се намират върху капака на клапаните.......от тях излизат по още един кабел, който храни съседната свещ/цилиндър.......
и ще стане още по интересно ..:D

Тази на 1-ви цилиндър я направи да храни 2-ри, а бобината от 2-ри я премести на 3-ти и да храни 4-ти ..:tok:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....ее, това вече е друго нещо, колата ти е до 99 година и си със старата запалителна система ,т.е. с делко.......Та какво за нея колега?

 

Прекъсва постоянно,при смяната на свещи се зарадвах ,но само за около 200 км. и всичко на ново.Оказа се ,че катализатора е изгнил може ли това да лъже ламда сондата.Иска ми се да започна с по малко болезнените неща и да изключвам по ред.Дали е възможно да заменя катализатора с гърне?Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прекъсва постоянно,при смяната на свещи се зарадвах ,но само за около 200 км. и всичко на ново.Оказа се ,че катализатора е изгнил може ли това да лъже ламда сондата.Иска ми се да започна с по малко болезнените неща и да изключвам по ред.Дали е възможно да заменя катализатора с гърне?Благодаря предварително.

.......щом прекъсва още,но се е оправило за кратко след смяна на свещи,вероятно имаш проблем с капачката, палеца,кабелите и/или бобината, която е вътре в делкото....малко вероятно да е сондата, защото ако беше тя поради запушване на катализатора, то прекъсвания щеше да имаш на всички обороти, а не само на ниски......трябва обаче да се направи една диагностика и да се види дали сондата е причина, дали катализатора или нещо по запалителната система.........

А на тия по горе двамката ще им кажа да си гледат работата...... :P :P Добре че един път сгреших( поради подвеждащ въпрос) и веднага двамката ме наядоха....... :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.......щом прекъсва още,но се е оправило за кратко след смяна на свещи,вероятно имаш проблем с капачката, палеца,кабелите и/или бобината, която е вътре в делкото....малко вероятно да е сондата, защото ако беше тя поради запушване на катализатора, то прекъсвания щеше да имаш на всички обороти, а не само на ниски......трябва обаче да се направи една диагностика и да се види дали сондата е причина, дали катализатора или нещо по запалителната система.........

А на тия по горе двамката ще им кажа да си гледат работата...... :P :P Добре че един път сгреших( поради подвеждащ въпрос) и веднага двамката ме наядоха....... :P

Благодря за бързият отговор ,ще и направя диагностика за да видя къде точно е проблема.А за въпроса с катализатора мислиш ли ,че ще може да го заменя с гърне и дали това няма да пречи по някакъв начин защото като видях ценити на новите катализатори и ми мина желанието да го сменям.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодря за бързият отговор ,ще и направя диагностика за да видя къде точно е проблема.А за въпроса с катализатора мислиш ли ,че ще може да го заменя с гърне и дали това няма да пречи по някакъв начин защото като видях ценити на новите катализатори и ми мина желанието да го сменям.

Имам същия проблем с 1.8 GDi - смених свещи, помпа високо налягане,подкачваща помпа (тази в резервоара), кабели, имам резонаторно гърне вместо катализатор - не е от него...

Ходих на диагностика на няколко места - грешка не показва. Мисля да запаля и да ходя при Милен в Пловдив...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам същия проблем с 1.8 GDi - смених свещи, помпа високо налягане,подкачваща помпа (тази в резервоара), кабели, имам резонаторно гърне вместо катализатор - не е от него...

Ходих на диагностика на няколко места - грешка не показва. Мисля да запаля и да ходя при Милен в Пловдив...

...неговата е МПИ,твошта е ГДИ, което е съвсем разнично........това, че не дава грешка, не означава че няма проблем, важно е да се обърне внимание на реалните данни от всеки( почти ) параметър......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А за въпроса с катализатора мислиш ли ,че ще може да го заменя с гърне и дали това няма да пречи по някакъв начин защото като видях ценити на новите катализатори и ми мина желанието да го сменям.

 

Отивай в Крафт да ти го сменят с катализаторно гърне - супер става няма се притесняваш, а Крафт работят много добре и не скъпо. Обади се по телефона да си запазиш час само за да не чакаш .

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И едно леееко вметване. Същия проблем съм го имал и при мен проблема идваше от капака. От там ми сълзеше масло при гумените пръстени на проходите за свещите и ми бъзикаше искрата от маслото което се събира. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

И едно леееко вметване. Същия проблем съм го имал и при мен проблема идваше от капака. От там ми сълзеше масло при гумените пръстени на проходите за свещите и ми бъзикаше искрата от маслото което се събира. :icon_bye:

 

Здравейте колега,при мен свещите са сухи без никакви следи от масло или каквито и да е други течности.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги,дали някой има схема на тази моя стара запалителна система,колата е каризма 1,8 -116 кс.1996г. Според DJ Тумби системата е МПИ.Благодаря на всички.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...