chardakov123 Публикувано 22 юни 2014 Сподели Публикувано 22 юни 2014 (редакция) Здравеите колеги,от много отдавна не съм писал нищо,но това е защото съм избрал правилната марка автомобил.Разбира се дребните проблеми рано или късно се появяват,та проблема ми е ,че при ускоряване без значение студен или топъл двигател започва да прекъсва дори стрелката на оборотомера подскача всичко това продължава без значение дали се движа с 180 или с 50 смених свещите и радоста ми беше кратка 500 км.Ако някой може да даде идея или решение на проблема ще бъда безкрайно благодарен.Колата е каризма 1,8 1996 85 kw. 116 конски сили.Благодаря на всички предварително и много безавариини километри. Редактирано 22 юни 2014 от chardakov123 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 22 юни 2014 Сподели Публикувано 22 юни 2014 Имал съм подобен проблем на друга кола. Първо както теб смених свещите ... радост за около 100км. Провери : 1. Кабелите на свещите + бобината. 2. Дали отнякъде не смуче въздух.3. Стъпков мотор, дебитомер. 4. Сълзи ли ти отнякъде масло по двигателя... Ако имаш теч пиши , за да не пълня темата с глупости. ЩЕ ти отговоря на лично. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chardakov123 Публикувано 23 юни 2014 Автор Сподели Публикувано 23 юни 2014 Имал съм подобен проблем на друга кола. Първо както теб смених свещите ... радост за около 100км. Провери : 1. Кабелите на свещите + бобината. 2. Дали отнякъде не смуче въздух.3. Стъпков мотор, дебитомер. 4. Сълзи ли ти отнякъде масло по двигателя... Ако имаш теч пиши , за да не пълня темата с глупости. ЩЕ ти отговоря на лично.Благодаря колега още днес започвам с проверката ,дано не е нещо сериозно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 23 юни 2014 Сподели Публикувано 23 юни 2014 Имал съм подобен проблем на друга кола. Първо както теб смених свещите ... радост за около 100км. Провери : 4. Сълзи ли ти отнякъде масло по двигателя... Ако имаш теч пиши , за да не пълня темата с глупости. ЩЕ ти отговоря на лично. Това може да е интересно заключение и може да е от полза и за други. Защо не го напишеш тука :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 23 юни 2014 Сподели Публикувано 23 юни 2014 С удоволствие, просто се чудех дали няма да се отбележи като спам или офтопик. Става въпрос за следната случка : След като изредените неща бяха подменени и то без резултат, майсторът ми реши да разглоби главата на колата. Става въпрос за DOHC двигател. Преди да се разглобисе знаеше че има проблем с теч на масло някъде отгоре... какво се оказа? Оказа се че единиятразпределителен вал има луфт. Толкова голям че когато го хванеш отгоре можеш сам да го преместиш.В резултат на луфта и леглата където лежи вала се беше поизпилила. Решението бе нова глава с два здрави вала, обработка на главата , гумички и т.н и двигателя заспа. Няма теч, прекъсвания в ниски, високи обороти.Колеги това може би е единичен случай при мен, може и проблема на колегата да е доста по-лесен за отстраняване. Дано съм бил полезен! Колега намери ли причината за сега ? Какво става? Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chardakov123 Публикувано 24 юни 2014 Автор Сподели Публикувано 24 юни 2014 С удоволствие, просто се чудех дали няма да се отбележи като спам или офтопик. Става въпрос за следната случка : След като изредените неща бяха подменени и то без резултат, майсторът ми реши да разглоби главата на колата. Става въпрос за DOHC двигател. Преди да се разглобисе знаеше че има проблем с теч на масло някъде отгоре... какво се оказа? Оказа се че единиятразпределителен вал има луфт. Толкова голям че когато го хванеш отгоре можеш сам да го преместиш.В резултат на луфта и леглата където лежи вала се беше поизпилила. Решението бе нова глава с два здрави вала, обработка на главата , гумички и т.н и двигателя заспа. Няма теч, прекъсвания в ниски, високи обороти.Колеги това може би е единичен случай при мен, може и проблема на колегата да е доста по-лесен за отстраняване. Дано съм бил полезен! Колега намери ли причината за сега ? Какво става? ПоздравиЗдравеите ,за сега все още не съм открил причината поради липса на време,но в момента когато отсраня досадния проблем ще пиша за причината и начина на отсраняването му.Благодаря на всички за съветите.Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chardakov123 Публикувано 30 юни 2014 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2014 Здравеите ,за сега все още не съм открил причината поради липса на време,но в момента когато отсраня досадния проблем ще пиша за причината и начина на отсраняването му.Благодаря на всички за съветите.Поздрави.Здравеите отново,оказа се ,че катализатора е изгнил дали е възможно това по някакъв начин да лъже ламда сондата и още един въпрос уж не съм съвсем бос по устройството на мицу но някакси не намирам къде е бобината а по схемата даже излизат ,че са две някой ако може да ми подскаже моля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 юли 2014 Сподели Публикувано 1 юли 2014 ....... уж не съм съвсем бос по устройството на мицу но някакси не намирам къде е бобината а по схемата даже излизат ,че са две някой ако може да ми подскаже моля.......значи започвай да учиш отново за да си по обут....... :D бобините са два на брой и се намират върху капака на клапаните.......от тях излизат по още един кабел, който храни съседната свещ/цилиндър....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chardakov123 Публикувано 12 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 12 юли 2014 Ще опитам да кача снимка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chardakov123 Публикувано 25 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 25 юли 2014 ......значи започвай да учиш отново за да си по обут....... :D бобините са два на брой и се намират върху капака на клапаните.......от тях излизат по още един кабел, който храни съседната свещ/цилиндър....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qiqo Публикувано 25 юли 2014 Сподели Публикувано 25 юли 2014 интересно аз съм със каризма 1,8 16v 116 коня и двигателя е с двете бобини върху свещите на 1 и 3 или на 2 и 4 цилиндър Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 25 юли 2014 Сподели Публикувано 25 юли 2014 Е щом не са върху капака на клапаните......значи по кабелите, по кабелите и право в делкото ще са я скрили. И тогава сигурно няма да са две, а ще е само една сигурно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 юли 2014 Сподели Публикувано 25 юли 2014 .....ее, това вече е друго нещо, колата ти е до 99 година и си със старата запалителна система ,т.е. с делко.......Та какво за нея колега? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 26 юли 2014 Сподели Публикувано 26 юли 2014 интересно аз съм със каризма 1,8 16v 116 коня и двигателя е с двете бобини върху свещите на 1 и 3 или на 2 и 4 цилиндърНаправи ги както е писал Пламен по горе бобините са два на брой и се намират върху капака на клапаните.......от тях излизат по още един кабел, който храни съседната свещ/цилиндър....... и ще стане още по интересно ..:DТази на 1-ви цилиндър я направи да храни 2-ри, а бобината от 2-ри я премести на 3-ти и да храни 4-ти .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chardakov123 Публикувано 26 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 26 юли 2014 .....ее, това вече е друго нещо, колата ти е до 99 година и си със старата запалителна система ,т.е. с делко.......Та какво за нея колега? Прекъсва постоянно,при смяната на свещи се зарадвах ,но само за около 200 км. и всичко на ново.Оказа се ,че катализатора е изгнил може ли това да лъже ламда сондата.Иска ми се да започна с по малко болезнените неща и да изключвам по ред.Дали е възможно да заменя катализатора с гърне?Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 юли 2014 Сподели Публикувано 26 юли 2014 Прекъсва постоянно,при смяната на свещи се зарадвах ,но само за около 200 км. и всичко на ново.Оказа се ,че катализатора е изгнил може ли това да лъже ламда сондата.Иска ми се да започна с по малко болезнените неща и да изключвам по ред.Дали е възможно да заменя катализатора с гърне?Благодаря предварително........щом прекъсва още,но се е оправило за кратко след смяна на свещи,вероятно имаш проблем с капачката, палеца,кабелите и/или бобината, която е вътре в делкото....малко вероятно да е сондата, защото ако беше тя поради запушване на катализатора, то прекъсвания щеше да имаш на всички обороти, а не само на ниски......трябва обаче да се направи една диагностика и да се види дали сондата е причина, дали катализатора или нещо по запалителната система.........А на тия по горе двамката ще им кажа да си гледат работата...... :P :P Добре че един път сгреших( поради подвеждащ въпрос) и веднага двамката ме наядоха....... :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chardakov123 Публикувано 26 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 26 юли 2014 .......щом прекъсва още,но се е оправило за кратко след смяна на свещи,вероятно имаш проблем с капачката, палеца,кабелите и/или бобината, която е вътре в делкото....малко вероятно да е сондата, защото ако беше тя поради запушване на катализатора, то прекъсвания щеше да имаш на всички обороти, а не само на ниски......трябва обаче да се направи една диагностика и да се види дали сондата е причина, дали катализатора или нещо по запалителната система.........А на тия по горе двамката ще им кажа да си гледат работата...... :P :P Добре че един път сгреших( поради подвеждащ въпрос) и веднага двамката ме наядоха....... :PБлагодря за бързият отговор ,ще и направя диагностика за да видя къде точно е проблема.А за въпроса с катализатора мислиш ли ,че ще може да го заменя с гърне и дали това няма да пречи по някакъв начин защото като видях ценити на новите катализатори и ми мина желанието да го сменям. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yordan Saraivanov Публикувано 29 юли 2014 Сподели Публикувано 29 юли 2014 Благодря за бързият отговор ,ще и направя диагностика за да видя къде точно е проблема.А за въпроса с катализатора мислиш ли ,че ще може да го заменя с гърне и дали това няма да пречи по някакъв начин защото като видях ценити на новите катализатори и ми мина желанието да го сменям.Имам същия проблем с 1.8 GDi - смених свещи, помпа високо налягане,подкачваща помпа (тази в резервоара), кабели, имам резонаторно гърне вместо катализатор - не е от него...Ходих на диагностика на няколко места - грешка не показва. Мисля да запаля и да ходя при Милен в Пловдив... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 юли 2014 Сподели Публикувано 29 юли 2014 Имам същия проблем с 1.8 GDi - смених свещи, помпа високо налягане,подкачваща помпа (тази в резервоара), кабели, имам резонаторно гърне вместо катализатор - не е от него...Ходих на диагностика на няколко места - грешка не показва. Мисля да запаля и да ходя при Милен в Пловдив......неговата е МПИ,твошта е ГДИ, което е съвсем разнично........това, че не дава грешка, не означава че няма проблем, важно е да се обърне внимание на реалните данни от всеки( почти ) параметър...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 29 юли 2014 Сподели Публикувано 29 юли 2014 (редакция) А за въпроса с катализатора мислиш ли ,че ще може да го заменя с гърне и дали това няма да пречи по някакъв начин защото като видях ценити на новите катализатори и ми мина желанието да го сменям. Отивай в Крафт да ти го сменят с катализаторно гърне - супер става няма се притесняваш, а Крафт работят много добре и не скъпо. Обади се по телефона да си запазиш час само за да не чакаш . Редактирано 29 юли 2014 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 30 юли 2014 Сподели Публикувано 30 юли 2014 И едно леееко вметване. Същия проблем съм го имал и при мен проблема идваше от капака. От там ми сълзеше масло при гумените пръстени на проходите за свещите и ми бъзикаше искрата от маслото което се събира. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chardakov123 Публикувано 15 август 2014 Автор Сподели Публикувано 15 август 2014 И едно леееко вметване. Същия проблем съм го имал и при мен проблема идваше от капака. От там ми сълзеше масло при гумените пръстени на проходите за свещите и ми бъзикаше искрата от маслото което се събира. :icon_bye: Здравейте колега,при мен свещите са сухи без никакви следи от масло или каквито и да е други течности. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chardakov123 Публикувано 16 август 2014 Автор Сподели Публикувано 16 август 2014 Здравеите колеги,дали някой има схема на тази моя стара запалителна система,колата е каризма 1,8 -116 кс.1996г. Според DJ Тумби системата е МПИ.Благодаря на всички. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 16 август 2014 Сподели Публикувано 16 август 2014 Дай номер на рамата.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chardakov123 Публикувано 17 август 2014 Автор Сподели Публикувано 17 август 2014 Дай номер на рамата.. xmclnda2atf018606 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.