Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

qiqo

Потребител
  • От него общо

    31
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Debeletz

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    ot skoro

qiqo's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Сътрудник
  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Минаваш на диагностика при газаджията който ти е монтирал уредбата и да ти каже кой цилиндър прекъсва, най-вероятно проблема е в дюзата, успех. Изпратено от моят SLA-L22 с помощта на Tapatalk
  2. Здравейте, имам CARISMA 1.8 MPI 96г. Колата е с дисплей за климатика, при зададена темп. 25градуса сутрин прави топло в купето чак не се седи вътре и това е докъто го спра, после при повторно пускане след поне 10мин. започва са духа студено, докъто не вдигна температурата на 28,5-29 гр. Пак започва да топли след като го изгася и изчакам 10-15мин.и пак го включа същата работа, трябва да вдигна на 30 - 31гр.зада започне пак да топли и това го прави почти винаги по време на шофиране и градско и извън от къде да започна да търся проблема, казаха ми да я карам само на режим (сега есенно зимния период) ЕКО но когато вали дъжд се изпотяват стъклата и минавам на звездичката и ги суши но и на ЕКО го прави този номер проблем ли е и къде да търся решението му??? Благодаря предварително. Изпратено от моят SLA-L22 с помощта на Tapatalk
  3. Най вероятно е блокирал газов клапан, на самия изспарител се намира, блокирал е на едно средно полужение нито отворен нито затворен ако не е спекъл отдавна може да мине само с почистване другия вариант е смяна Изпратено от моят SLA-L22 с помощта на Tapatalk
  4. Честито и без аварийни километри Изпратено от моят SLA-L22 с помощта на Tapatalk
  5. Честита и много без аварийни километри Изпратено от моят SLA-L22 с помощта на Tapatalk
  6. Провери ли клемата на температурния датчик ( почистия защото патинясва и губи контакта ако не се получи смени датчика ) Изпратено от моят SLA-L22 с помощта на Tapatalk
  7. А къде е връзката със загубата на вакуума, когато сутрин е над 6-7градуса и вакуум си има и запалването е наред ако е от инжектори няма ли да го прави и вечер след като не е карана цял ден? Изпратено от моят SLA-L22 с помощта на Tapatalk
  8. Не знам дали е електрически проблема но е факт че има някаква връзка защото започнаха едновременно Изпратено от моят SLA-L22 с помощта на Tapatalk
  9. Здравейте, от скоро се появи проблем със запалването, сутрин колата(CARISMA 1,8 MPI ) припалва и тресе първите 2-6 секунди ( или припалва и изгасва, като че не достига гориво,след като запаля втори път всичко е наред) оборотите са нормални върви си както трябва и на газ и на бензин, няма разлика и в разхода. Забелязах че проблема има някаква връзка с вакуума на сервото ( понякога сутрин педала на спирачките е твърд като камък,точно тогава се появява това тресене и гаснене) когато педала е мек колата запалва безпроблемно. Сменил съм кабели ( оригиналните с NJK) свещи бобини (старите DAIMANT с чисто нови DENSO) дросела е почистен но ефект никакъв също така прегледах вакуумните тръби и мъркучета не видях проблем, всичко започна в началото на декември. Пробвах и с добавка за прочистване на системата и инжекторите без ефект, ако някой може да помогне ще съм много благодарен ( колата се кара 200 км. на газ и после между 50 - 150 на бензин постоянно) по 200-250 км. на седмица Изпратено от моят SLA-L22 с помощта на Tapatalk
  10. Определено ще доведе до друг проблем (до скъсване на ремъка без да пада от ролките) амортисьора служи за корекция на опъна на ремъка, щом го хвърля значи има крива ролка или неправилно регулиране на обтегача Изпратено от моят SLA-L22 с помощта на Tapatalk
  11. qiqo

    'черупка' за ключ

    20 лева за нов ключ, ако са много направо си купувай епоксидна. Изпратено от моят SLA-L22 с помощта на Tapatalk
  12. qiqo

    'черупка' за ключ

    Отиваш при ключар и ти прави нов за 5 мин. мести чипа и си готов. Изпратено от моят SLA-L22 с помощта на Tapatalk
  13. qiqo

    Помощ за 1,8 GDI

    Моята нее GDI а MPI С френска скоростна кутия, маслото го наливам през отдушника, може и през контролната пробка. Изпратено от моят SLA-L22 с помощта на Tapatalk
  14. А за пружината помисли ли? Иначе може да пробваш да удължиш резбата на стержена всеки читав стругар може да ти направи удължава ща втулка и да я законтриш, но трябва да надигнеш и пружината, и хода си остава същия. Изпратено от моят SLA-L22 с помощта на Tapatalk
  15. Докъто стяга тампона колата беше ли на крик,или я беше пуснал да стъпи на земята? Ако е била повдигната просто го охлаби и стегни отново, но задължително колата да е стъпила на гумите си! Изпратено от моят SLA-L22 с помощта на Tapatalk
×
×
  • Създаване...