rousefff Публикувано 22 юни 2014 Сподели Публикувано 22 юни 2014 (редакция) За какво да се внимава за почистването на купе и двигател? Редактирано 22 юни 2014 от Светльо Ангелов Пиши грамотно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 юни 2014 Сподели Публикувано 22 юни 2014 (редакция) За какво да се внимава за почистването на купе и двигател?......ако е пострадала от наводнението, и в купето има вода, то първата ти работа е да откачиш акумулатора, даже го махнете...след това ако водата в купето е много, то издърпайте я с прахосмукачка или машина.......след това махнете седалките всички, те също се издърпват с машина, пода също с машина, след това махнете мокета,корите на центр. барче,както и корите отдолу на таблото, ако водата е стигнала до таблото ,то ще трябва и то да се свали.......след това започнете с махането на всички ел. устройства: ЕКУ-та, релето, ел. блокове, ел. табла,ключове и бутони и т.н.....всичко това се оставя да съхне на слънце или пък с духалки......когато всичко изсъхне, и вътре в купето също, тогава една по една всички букси на ел. инсталацията ,където се свързват или разклоняват отделните контури , се посушават с духалка и се пръскат с контактен спрей......По отношение на мотора.........ако водата е стигнала кутията на възд. филтър тогава отворете го , и вижте дали има вода, дори и да няма ,свалете кутията, както и въздуховода , МАФ сензора.....свалете свещите, ако е дизел, свалете подгр. свещи и дюзите,........източете маслото на мотора, както и масления филтър махнете.....хубаво е да се завърти мотора с манивела,но за целта се сваля радиатора,аз ги въртя с камионджийския гайковерт (правил съм доста пъти това упражнение най вече на джиповете ,след оффроад )и вижте дали има вода ......ако има, хубаво е да се завърти добре мотора, след което в цлиндрите сипвам масло и пак повтарям......огледайте стартера, както и алтрнатора, за предпочитане е да се свалят и да се продухат/ разглобят и да се сервизират......По отношение на ск. кутия/радатъчна кутия , както и диференциали,най малкото се сменят маслата ,като се наблюдава за вода в тях.....Ако има въпроси, питай....... Редактирано 22 юни 2014 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 1 юли 2014 Сподели Публикувано 1 юли 2014 Е ако е стигнало въздушния филтър, не следва ли воден удар? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 юли 2014 Сподели Публикувано 1 юли 2014 Е ако е стигнало въздушния филтър, не следва ли воден удар? ......не е задължително,виждал съм джип до стъклата с вода в река,който мотор изгасна поради влизане на вода,после като го издърпахме, развих нагр. свещи и на стартер изхвърли водата, после ги върнах обратно и си запали от раз.....и до ден днешен си върви..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 2 юли 2014 Сподели Публикувано 2 юли 2014 Нещо като в сериала Транспортер,Аудито падна в реката,след това го издърпа трактора,развиха му свещите,издуха водата и отлетя :icon_hmm::icon_doh:. Бе,жеУезна немска кола,няма давене . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dino412 Публикувано 4 юли 2014 Сподели Публикувано 4 юли 2014 От скромния Ми опит с няколко удавени в реки и локви коли, може само да добавя, че е добре да се провери за вода и в резервоара за гориво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buleka mivec Публикувано 6 август 2014 Сподели Публикувано 6 август 2014 Ако миете мотор задължително махайте бубините и изолирайте с найлонова торбичка ЕКУ-то да не попада влага.Ако е бил наводнен мотора е хубаво ако не е работел и изгаснал а просто наводнен да се остави да си изсъхне от слънцето или топло помещение за да изчезне остатъчната влага по букси кабели и т.н.Някой път ложа шега си прави влагата ако сте мили мотора и попадне някоя капка в цилиндричната част където са свещите.По принцип самите кабели на свещи си имат добре уплътнени О-образни капачета които прилепват към капака на клапаните но от силната струя е възможно да попадне капка вода която не е задължително веднага да се изпари и се получава конденз който кара искрата подавана към съответната свещ да прискача към корпус и колата започва да си губи някой цилиндър и да работи нестабилно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a30n Публикувано 16 септември 2014 Сподели Публикувано 16 септември 2014 Колеги и аз да попитам нещо, колата ми е наводнена преди няколко дни до почти до волана, чакам оглед от каско и бих искъл да я пишат тотална щета, ако не се съгласят как да процедирам, дайте съвет къде и как да искам да ми я оправят читаво че да става кола от нея или да я махам? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.