StanislavB Публикувано 16 Май 2014 Сподели Публикувано 16 Май 2014 (редакция) Здравейте колеги, От няколко месеца забелязах, че колата ми дърпа при движение наляво, а в същото време волана стои надясно. Ходих на реглаж - всичко показа Ок. Отидох втори път и видяхме, че на прав равен път понякога върви направо, но при най-малката неравност "задържа" и тръгва стремглаво наляво. Решихме, че е рейка, но тъй лато не беше 100% сигурно, взех от колега от форума неговата и вчера я монтираха. Резултата беше абсолютно същия, дори по-зле, но там вече от самата рейка се получаваше някакво задържане, когато се върти волана на място. Започвам да си мисля, че причината не е в рейката, а някъде другаде - нещо криво, някой задържащ спирачен апарат или знам ли и аз какво. Именно това ме спира да рециклирам моята, тъй като не съм убеден в резултата. Голямо съвпадение би било 2 рейки да са с абсолютно един и същ проблем. Също така игнорирам гумите като причина, тъй като и с комплекта зимни, и с летните положението е същото. Напомпени са както трябва, няма криво, балони и др. В крайна сметка бих тествал и с друг комплект, но и това би ми се струвало голямо съвпадение. Ще съм благодарен и на форумните майстори ако се включат. Редактирано 16 Май 2014 от StanislavB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 16 Май 2014 Сподели Публикувано 16 Май 2014 Като изтъкнат НЕфорумен майстор ще налазя темата ти с калните обувки. 1)Проверете шарнирите на правите носачи. Разкачете шарнира (откъм колелото, не откъм селеновите втулки) и го размърдайте с пръсти. Много е важно да си сигурен в изправността им, за да намериш причината за проблема.2)След това проверете ходовата част отзад за луфтове и по-специално тампоните на задния мост. Щом изобщо са правили реглаж на автомобила ти, значи няма луфтове по кормилните щанги и носачите и ги изключвам като причина. Луфт в правите носачи надали са ти намерили, защото ако го има, щяха да са пред откъсване. Само за да сравним, винаги съм ходил на стенд ... е винаги ... 3 пъти с моята кола, са почвали от задния мост и по него правят предницата. И двата пъти различни майстори ми обясниха, че на коли с регулируем заден мост се почва от него. Това без да съм питал що почват отзад-напред. Затова няма да питам гледали ли са ъглите на задните колела. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 16 Май 2014 Сподели Публикувано 16 Май 2014 Първо-на какъв стенд ходи,трябва да е електронен,иначе си е ала-бала реглажа. Ако имаш дори и малко по-голям наклон на някое колело,ще дърпа на задни предни,няма значение. След това идва баланса на гумите и джантите. Минава се през нещо криво по окачването - биалетки,носачи,главини,полуоски . И чак след това се гледа вече рейката. Но пак казвам,дърпането идва от наклоните. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 16 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 16 Май 2014 В Примекс ходих на реглаж... Електронен изглеждаше Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 16 Май 2014 Сподели Публикувано 16 Май 2014 (редакция) Срещу Метро, бившите Булавто сега Аутоленд. Човека правещ реглажа си е същия от преди и много хора са доволни от него включително и аз. За съжа;ение не си спомням как се казва. Провери с реглажа там. Редактирано 16 Май 2014 от S.Iliev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 16 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 16 Май 2014 Там съм ходил доста пъти, знам го. Но реших, че може некачествен реглаж да е причината и затова отидох в Примекс. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 Май 2014 Сподели Публикувано 17 Май 2014 Там съм ходил доста пъти, знам го. Но реших, че може некачествен реглаж да е причината и затова отидох в Примекс.Някакви разпечатки дават ли ти като ходиш по тези стендове ? ..Не може всичко да е ОК и колата да си ходи където си иска, ако имаш разпечатка снимай я и качи снимка .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 17 Май 2014 Сподели Публикувано 17 Май 2014 Колега препоръчвам ти сервиз Фаворит. Намира се на околовръстното преди кръстовището с ул.Мир като идваш от военна болница (пада се в ляво). Стенда и майстора който борави с него са добри. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 17 Май 2014 Сподели Публикувано 17 Май 2014 Първо-на какъв стенд ходи,трябва да е електронен,иначе си е ала-бала реглажа. Ако имаш дори и малко по-голям наклон на някое колело,ще дърпа на задни предни,няма значение. След това идва баланса на гумите и джантите. Минава се през нещо криво по окачването - биалетки,носачи,главини,полуоски . И чак след това се гледа вече рейката. Но пак казвам,дърпането идва от наклоните. Подкрепям колегата.Но този проблем и аз го имах доста време,скъса ми нервите.Много хора си слагат вътрешен баланс на гумите тоест джантите,реших и аз да пробвам но уви.След доста време смених двете предни гуми + баланс.Както знаете маха се стария баланс и се прави нов и какво се получава,задни гуми вътрешен баланс,предни външен.Колата започна да дърпа във дясно,един път по-леко един път силно,изглежда че има влияние и самата скорост и настилка,така аз си го обяснявам.Всичко приключи когато си сложих зимните гуми,тоест железни джанти нови на един сезон и гуми 205-60-15 Фалкен на един сезон.Проблема се оправи веднага,сега сложих летните гуми със нов външен баланс получи се перфектно.С над 240 на магистралата седи си на място Самурая ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 17 Май 2014 Сподели Публикувано 17 Май 2014 Но да не забравяме също и наклона на пътя навън,в нашия случай(БГ) - надясно,за да не се задържа водата на платното. Някъде ще забележите,че наклона е много малък и колата си върви направо,а на места-към канавката . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 Май 2014 Сподели Публикувано 18 Май 2014 Само че при него тегли наляво . Трябва и аз да карам моята на баланс че не съм стъпвал от сума време. Има вибрации при 120-30, които утихват след 150 км/ч. Не мога да пробвам с комплекта 17, защото с тези пружини гледката ще е като гледан отстрани скейборд - голямо шаси с малки и широки нископрофилни колелца... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 18 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 18 Май 2014 Не се включвам, защото съм на 600км, а майстора се обади и каза, че вече е Ок. Ще видя утре колата и ако все още има проблем, ще кача графиките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 27 Май 2014 Сподели Публикувано 27 Май 2014 (редакция) В Примекс ходих на реглаж... Електронен изглеждаше И аз имах подобен проблем (носеше на ляво) и аз ходих в Примекс, само че в Бургас. Превъртяха болта на задния тампон и ми вика "като си намериш нов тампон, ела да го сменим.. " Дали не са е***ти майсторите?! А дали отидох повече там?! От там в Ратола при Росен... и вече не носи. Редактирано 27 Май 2014 от spp Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.