Премини към съдържание

Съединител Спейс Стар


Препоръчано мнение

Здравейте, искам да разбера какво се случва със съединителя ми. Колата е Спейс Стар 1.3 2000г. По принцип отлепя горе и искам да знам регулира ли се по някакъв начин или си е заминал. До колкото знам скоростите и съединителя са на Рено и смяната му излиза около 500 лв. Другото което ме дразни е някакво свирене отпускам съединителя по-рязко. Казаха ми ,че може да е някакъв тампон, а не от съединителя. Ще съм благодарен, ако някой, който се е сблъсквал с този проблем, сподели мнение. Извинявам се предварително ако темата е има и някъде другаде.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, искам да разбера какво се случва със съединителя ми. Колата е Спейс Стар 1.3 2000г. По принцип отлепя горе и искам да знам регулира ли се по някакъв начин или си е заминал. До колкото знам скоростите и съединителя са на Рено и смяната му излиза около 500 лв. Другото което ме дразни е някакво свирене отпускам съединителя по-рязко. Казаха ми ,че може да е някакъв тампон, а не от съединителя. Ще съм благодарен, ако някой, който се е сблъсквал с този проблем, сподели мнение. Извинявам се предварително ако темата е има и някъде другаде.

Поздрави.

 

Здравей колега,

Първо моля редактирай коректно името на града ни, добре ще е на кирилица.

Относно съединителя, да на нашият модел отделя много горе (прекалено ако слизаш от друга кола). С това се свиква, но идва и момент на смяната му. Цените на комплектите варират. Моя бе около 220 лв, обичайните са около 300+. Ако не си сменял маслото в скоростите и с спреш на 2-рия вариант, то тогава с работата на майстора сумата ще бъде до към 500 лв. Натягането не решава проблема. Като съвет, така и така се свалят скоростите, сменяй целият комплект, а после си налей ново масло.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега моя го смени колегата Mariо64 и съм много доволен а и е близо до Пловдив.И цената е почти наполовина .

Редактирано от dachbissnes
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Името на града е поправено, съжалявам за което. Ще покарам така и ако вземе да "буксува" ще го сменя, заедно с маслото на скоростите.

Благодаря за мнението.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Регулира се от самия педал ... има резба.

Може да се свали кората под волана за по лесен достъп (две видии отдолу в двата края и копчета отгоре) :)

Ако свири на метал може феродото да се е изтъркало и нитовете които се подават след като свърши въпросното да надерат маховика.

Ако търсиш евтин вариант има хора които поставят ново феродо на твоя диск ако всичко останало ти е добре :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А можеш да се разминеш само с около 100-150лв - ако притискателя и лагера са ти здрави, т.е. да смениш само феродовия диск - той струва около 50лв (поне при мен, на Колт 1.3). Иначе комплекта е около 250лв. Моят също отделяше високо, но когато го свалихме, установихме, че има още много хляб в него; въпреки това го сменихме (само феродовия).

Свирене от диска не може да се получи, по-скоро драскане - точно както при свършили накладки. А преди да задраска диска, ще започне колата да боксува, така че това свирене според мен не е от съединител. Може да е от някой ремък, ако е свирене тип "виене" може да е и лагер :)

Обърни внимание на пост N3.

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Привет!

 

Предстои ми смяна на съединител (1.3, 82 кс, 2002г.) и се заех да търся нещо изгодно. Но се сблъсках с проблем - намирам различни типове от един производител и на всички пише, че стават за моята кола! Например тези двата:

Моят сайт

Моят сайт

Разликата в цената не е малка, а в същото време единият е с 28 зъба, а другият - 20! И диаметърът е различен.

Затова моля за съдействие - кой от двата кода е правилният за моя случай - 801627 или 826542?

Да не казвам, че открих и други, още по-изгодни, но от неизвестен за мен поне производител, като това:

Моят сайт

 

Благодаря на отзовалите се в този труден момент!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Остави ги ефтините пародии, съединителят трябва да е качествен за да те изкара поне 60 000 км,смяната не е лесна за сам човек.....20 зъба ,на 215 е за моята ГДИ 1.8.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ок, за евтиното съм съгласен. Но Валео си е марка, а аз изминавам не повече от 3000-3500 км. на година. И съм допуснал малка грешка - не са 28, а 26 зъба (за първия линк). Но май точно той ми трябва, просто искам да съм сигурен. И няма да си го сменям сам, естествено. Но смяната ми ще е 90 лв. което не е скъпо според мен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че първият линк, който си пуснал е с твоя съединител. 180 мм диаметър и броят на зъбите е 26. Аз съм слагал на Space Star 1.3i комплект Valeo и бях много доволен. Карах го около 35000 км преди да продам колата и нямаше никакви проблеми за това време. Цената заедно с труда беше 300 лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

75 000км. съм със съединител Валео споменаван по-горе. Без никакви оплаквания.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...