zvengo Публикувано 13 Май 2014 Сподели Публикувано 13 Май 2014 Здравейте, искам да разбера какво се случва със съединителя ми. Колата е Спейс Стар 1.3 2000г. По принцип отлепя горе и искам да знам регулира ли се по някакъв начин или си е заминал. До колкото знам скоростите и съединителя са на Рено и смяната му излиза около 500 лв. Другото което ме дразни е някакво свирене отпускам съединителя по-рязко. Казаха ми ,че може да е някакъв тампон, а не от съединителя. Ще съм благодарен, ако някой, който се е сблъсквал с този проблем, сподели мнение. Извинявам се предварително ако темата е има и някъде другаде.Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 13 Май 2014 Сподели Публикувано 13 Май 2014 Здравейте, искам да разбера какво се случва със съединителя ми. Колата е Спейс Стар 1.3 2000г. По принцип отлепя горе и искам да знам регулира ли се по някакъв начин или си е заминал. До колкото знам скоростите и съединителя са на Рено и смяната му излиза около 500 лв. Другото което ме дразни е някакво свирене отпускам съединителя по-рязко. Казаха ми ,че може да е някакъв тампон, а не от съединителя. Ще съм благодарен, ако някой, който се е сблъсквал с този проблем, сподели мнение. Извинявам се предварително ако темата е има и някъде другаде.Поздрави. Здравей колега,Първо моля редактирай коректно името на града ни, добре ще е на кирилица.Относно съединителя, да на нашият модел отделя много горе (прекалено ако слизаш от друга кола). С това се свиква, но идва и момент на смяната му. Цените на комплектите варират. Моя бе около 220 лв, обичайните са около 300+. Ако не си сменял маслото в скоростите и с спреш на 2-рия вариант, то тогава с работата на майстора сумата ще бъде до към 500 лв. Натягането не решава проблема. Като съвет, така и така се свалят скоростите, сменяй целият комплект, а после си налей ново масло.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 14 Май 2014 Сподели Публикувано 14 Май 2014 (редакция) Колега моя го смени колегата Mariо64 и съм много доволен а и е близо до Пловдив.И цената е почти наполовина . Редактирано 14 Май 2014 от dachbissnes Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zvengo Публикувано 19 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 19 Май 2014 Името на града е поправено, съжалявам за което. Ще покарам така и ако вземе да "буксува" ще го сменя, заедно с маслото на скоростите.Благодаря за мнението. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gak Публикувано 19 Май 2014 Сподели Публикувано 19 Май 2014 Регулира се от самия педал ... има резба. Може да се свали кората под волана за по лесен достъп (две видии отдолу в двата края и копчета отгоре) Ако свири на метал може феродото да се е изтъркало и нитовете които се подават след като свърши въпросното да надерат маховика. Ако търсиш евтин вариант има хора които поставят ново феродо на твоя диск ако всичко останало ти е добре Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 19 Май 2014 Сподели Публикувано 19 Май 2014 (редакция) А можеш да се разминеш само с около 100-150лв - ако притискателя и лагера са ти здрави, т.е. да смениш само феродовия диск - той струва около 50лв (поне при мен, на Колт 1.3). Иначе комплекта е около 250лв. Моят също отделяше високо, но когато го свалихме, установихме, че има още много хляб в него; въпреки това го сменихме (само феродовия).Свирене от диска не може да се получи, по-скоро драскане - точно както при свършили накладки. А преди да задраска диска, ще започне колата да боксува, така че това свирене според мен не е от съединител. Може да е от някой ремък, ако е свирене тип "виене" може да е и лагер Обърни внимание на пост N3. Редактирано 19 Май 2014 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FearSoft Публикувано 14 юли 2016 Сподели Публикувано 14 юли 2016 Привет! Предстои ми смяна на съединител (1.3, 82 кс, 2002г.) и се заех да търся нещо изгодно. Но се сблъсках с проблем - намирам различни типове от един производител и на всички пише, че стават за моята кола! Например тези двата:Моят сайтМоят сайтРазликата в цената не е малка, а в същото време единият е с 28 зъба, а другият - 20! И диаметърът е различен.Затова моля за съдействие - кой от двата кода е правилният за моя случай - 801627 или 826542?Да не казвам, че открих и други, още по-изгодни, но от неизвестен за мен поне производител, като това:Моят сайт Благодаря на отзовалите се в този труден момент! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasaci Публикувано 14 юли 2016 Сподели Публикувано 14 юли 2016 Остави ги ефтините пародии, съединителят трябва да е качествен за да те изкара поне 60 000 км,смяната не е лесна за сам човек.....20 зъба ,на 215 е за моята ГДИ 1.8. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FearSoft Публикувано 15 юли 2016 Сподели Публикувано 15 юли 2016 Ок, за евтиното съм съгласен. Но Валео си е марка, а аз изминавам не повече от 3000-3500 км. на година. И съм допуснал малка грешка - не са 28, а 26 зъба (за първия линк). Но май точно той ми трябва, просто искам да съм сигурен. И няма да си го сменям сам, естествено. Но смяната ми ще е 90 лв. което не е скъпо според мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 15 юли 2016 Сподели Публикувано 15 юли 2016 Мисля че първият линк, който си пуснал е с твоя съединител. 180 мм диаметър и броят на зъбите е 26. Аз съм слагал на Space Star 1.3i комплект Valeo и бях много доволен. Карах го около 35000 км преди да продам колата и нямаше никакви проблеми за това време. Цената заедно с труда беше 300 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 15 юли 2016 Сподели Публикувано 15 юли 2016 75 000км. съм със съединител Валео споменаван по-горе. Без никакви оплаквания. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.