skaliente Публикувано 9 Май 2014 Сподели Публикувано 9 Май 2014 Здравейте ! Харесал съм ТОЗИ Галант в Англия и в понеделник един приятел, който работи там щe ходи да го гледа. Зет му има сервиз там, така, че ще я закара да я погледнат набързо. И все пак, има ли нещо конкретно освен скоростите на което трябва да се обърне по-голямо внимание ? Иксах 2.5, но засега и с това бих се задоволил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 9 Май 2014 Сподели Публикувано 9 Май 2014 (редакция) И за кола за 2000 лева ли взехте да питате бе ......... :icon_doh: То това е подарък направо. И пак тия деснячки,аре че :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored:. Редактирано 9 Май 2014 от stevensgr Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 Май 2014 Сподели Публикувано 10 Май 2014 Комбитата в почти всички случаи са с нивомат. Това ще рече по-различни задни амортисьори. Трябва като се натовари да клекне и като повърви да се изправи, т.е. като спреш задницата да се е понавирила както е на снимката, а не да седи клекнал. Струват майка си и баща си. Кажи-речи колкото е цената в обявата за цялата кола. Няма климатроник и това разваля вида на централната конзола и те лишава от функциите на климатроника. 2-литровият двигател в комбинация с типтроника е доста муден. Лично мен няма да ме кефи как се мести в пространството. Киковете при изпреварване са почти задължителни всеки път. Гледа се като при всяка кола - панелите дали са прави, дали всички копчета функционират, дали кутията сменя без сътресения, цвета на пушека от ауспуха (трябва да е безцветен при тази температура, т.е. пАра да излиза), равномерен ход с нулеви вибрации, без виене, стържене и всякакви нехарактерни за една кола звуци откъм двигателя и ходовата част. Другото е субективното усещане за удобство, завиване, спиране и ускорение, малко движение по неравен път да се чуят паразитните шумове какви са и от къде са. То няма какво толкова да им стане на галантите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 10 Май 2014 Сподели Публикувано 10 Май 2014 (редакция) И за кола за 2000 лева ли взехте да питате бе ......... :icon_doh: То това е подарък направо. И пак тия деснячки,аре че :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored:. Редактирано 10 Май 2014 от ipj Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skaliente Публикувано 10 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 10 Май 2014 (редакция) Много си прав....Мен лично също много ме дразнят автомобилите с десен волан.Имат си предназначение за къде са, тук не им е мястото . Не съм питал нищо за дирекцията в темата, но щом нямате работа сте добре дошли. Колега Andy Van Der Drift благодаря за инфото. Редактирано 10 Май 2014 от skaliente Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 Май 2014 Сподели Публикувано 10 Май 2014 Комбитата в почти всички случаи са с нивомат. Това ще рече по-различни задни амортисьори. Трябва като се натовари да клекне и като повърви да се изправи, т.е. като спреш задницата да се е понавирила както е на снимката, а не да седи клекнал. Струват майка си и баща си. Кажи-речи колкото е цената в обявата за цялата кола. Няма климатроник и това разваля вида на централната конзола и те лишава от функциите на климатроника. 2-литровият двигател в комбинация с типтроника е доста муден. Лично мен няма да ме кефи как се мести в пространството. Киковете при изпреварване са почти задължителни всеки път. Гледа се като при всяка кола - панелите дали са прави, дали всички копчета функционират, дали кутията сменя без сътресения, цвета на пушека от ауспуха (трябва да е безцветен при тази температура, т.е. пАра да излиза), равномерен ход с нулеви вибрации, без виене, стържене и всякакви нехарактерни за една кола звуци откъм двигателя и ходовата част. Другото е субективното усещане за удобство, завиване, спиране и ускорение, малко движение по неравен път да се чуят паразитните шумове какви са и от къде са. То няма какво толкова да им стане на галантите. Цената е 800 паунда, колата е минала на технически преглед току-що, което означава, че е технически изправна. Да, в УК техническият преглед MOT означава точно това, а не като в България. След известен пазарлък колата ще се купи за 600 лири и наистина разговорът логично идва до там, че кола, струваща 1500 лв. е малко като зъбите на подарен кон. Така че колегата няма защо да се муси много на коментара по-горе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 10 Май 2014 Сподели Публикувано 10 Май 2014 Или с други думи - по-добре да се купи автомобил от фен на марката (форуми много), отколкото нещо, което не се знае как и от кой е поддържано. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 Май 2014 Сподели Публикувано 10 Май 2014 Това за коня е така, но трябва да се има предвид стойността на частите впоследствие. По един начин ще гледа собственик на кола за 6-7000 лева и по друг за 1500 като чуе цените на някои части. Само смяната на маслото в кутията е торба пари, сменят се два ремъка, а не един както е при V6 и те станаха над ~700 лева. Слагаме маслото и възд. филтър - още стотак. Та така.Моя галант го взех с TUV и това значеше едно голямо нищо - криви дискове, заминали накладки, изпуснали амортисьори, увиснали задни пружини, виещи лагери, тракаща кутия и компенсатори, неработещ климатик и не знам какво още. Толкова с прегледите някъде си и ясната сервизна история. То като реши да роди не пита никой. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 10 Май 2014 Сподели Публикувано 10 Май 2014 (редакция) Това за коня е така, но трябва да се има предвид стойността на частите впоследствие. По един начин ще гледа собственик на кола за 6-7000 лева и по друг за 1500 като чуе цените на някои части. Само смяната на маслото в кутията е торба пари, сменят се два ремъка, а не един както е при V6 и те станаха над ~700 лева. Слагаме маслото и възд. филтър - още стотак. Та така.Моя галант го взех с TUV и това значеше едно голямо нищо - криви дискове, заминали накладки, изпуснали амортисьори, увиснали задни пружини, виещи лагери, тракаща кутия и компенсатори, неработещ климатик и не знам какво още. Толкова с прегледите някъде си и ясната сервизна история. То като реши да роди не пита никой.Адски си прав да тъка е особено с този туф пална измислица...Анди,подкрепям те... :mitsu-smiley: Редактирано 10 Май 2014 от staki Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 10 Май 2014 Сподели Публикувано 10 Май 2014 В крайна сметка - на кое да вярваш? В днешно време ако някой иска да те изгърби - ще го направи и на ниска, и на висока цена. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 Май 2014 Сподели Публикувано 10 Май 2014 Адски си прав да тъка е особено с този туф пална измислица...Анди,подкрепям те... :mitsu-smiley:Говоря за МОТ, не за TUV. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 Май 2014 Сподели Публикувано 10 Май 2014 Аз пак си твърдя че не може да се разчита на МОТ, ТЮВ и всякакви сервизни истории и акции. При скъпите автомобили тръгнал ли е балансшафт модула, маслената помпа казва пляк и ако не се усетиш какво става - чао чао минимум турбина. Може и двигател да затегне. Или развален регулатор за високото, предаваща се дюза, износени гърбици на разпр. вал, разтеглени вериги и износени обтегачи, приключване на някакъв модул и куп други неща, не може да се хванат с абсолютно нищо. Галант + МОТ може да е много добре. Нямам опит Ако е мераклия и има кой да му го докара безплатно :good: . Аз не бих могъл да преглътна разположението на кормилото, та ако ще и новото камаро да е... ни гу щъ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 10 Май 2014 Сподели Публикувано 10 Май 2014 (редакция) В[b] крайна сметка - на кое да вярваш? [/b]В днешно време ако някой иска да те изгърби - ще го направи и на ниска, и на висока цена. На очите и ушите си.Пробно каране и ако имаш минал опит - много добре. Редактирано 10 Май 2014 от Krasko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skaliente Публикувано 12 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 12 Май 2014 От този момент съм собственик на Galant 2.5. Много съм щаслив. Сега остава да ида да си я взема тия дни и ще ви се похваля и със снимки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 12 Май 2014 Сподели Публикувано 12 Май 2014 От този момент съм собственик на Galant 2.5. Много съм щаслив. Сега остава да ида да си я взема тия дни и ще ви се похваля и със снимки. Честито! Да те радва и да ти служи вярно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 12 Май 2014 Сподели Публикувано 12 Май 2014 честито :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 12 Май 2014 Сподели Публикувано 12 Май 2014 От този момент съм собственик на Galant 2.5. Много съм щаслив. Сега остава да ида да си я взема тия дни и ще ви се похваля и със снимки. За тази болест лекарство няма :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dulgiapich Публикувано 17 април 2019 Сподели Публикувано 17 април 2019 Здравейте, да повдигна малко темата.Решил съм да купувам Galant.Както е написал колегата 'SLX'(Причината да го избера беше, че е шестак, че е японски и че в последните години тази кола винаги ме е провокирала с вида си.) Та..... става въпрос за този Galant: https://www.cars.bg/offer/c2587460 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.