Премини към съдържание

Покупка на Галант


Препоръчано мнение

Здравейте !

 

 

Харесал съм ТОЗИ Галант в Англия и в понеделник един приятел, който работи там щe ходи да го гледа. Зет му има сервиз там, така, че ще я закара да я погледнат набързо. И все пак, има ли нещо конкретно освен скоростите на което трябва да се обърне по-голямо внимание ? Иксах 2.5, но засега и с това бих се задоволил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И за кола за 2000 лева ли взехте да питате бе ......... :icon_doh: То това е подарък направо. И пак тия деснячки,аре че :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored:.

Редактирано от stevensgr
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Комбитата в почти всички случаи са с нивомат. Това ще рече по-различни задни амортисьори. Трябва като се натовари да клекне и като повърви да се изправи, т.е. като спреш задницата да се е понавирила както е на снимката, а не да седи клекнал. Струват майка си и баща си. Кажи-речи колкото е цената в обявата за цялата кола. Няма климатроник и това разваля вида на централната конзола и те лишава от функциите на климатроника. 2-литровият двигател в комбинация с типтроника е доста муден. Лично мен няма да ме кефи как се мести в пространството. Киковете при изпреварване са почти задължителни всеки път.

Гледа се като при всяка кола - панелите дали са прави, дали всички копчета функционират, дали кутията сменя без сътресения, цвета на пушека от ауспуха (трябва да е безцветен при тази температура, т.е. пАра да излиза), равномерен ход с нулеви вибрации, без виене, стържене и всякакви нехарактерни за една кола звуци откъм двигателя и ходовата част. Другото е субективното усещане за удобство, завиване, спиране и ускорение, малко движение по неравен път да се чуят паразитните шумове какви са и от къде са. То няма какво толкова да им стане на галантите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И за кола за 2000 лева ли взехте да питате бе ......... :icon_doh: То това е подарък направо. И пак тия деснячки,аре че :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored:.

Редактирано от ipj
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много си прав....Мен лично също много ме дразнят автомобилите с десен волан.Имат си предназначение за къде са, тук не им е мястото .

 

Не съм питал нищо за дирекцията в темата, но щом нямате работа сте добре дошли.

 

Колега Andy Van Der Drift благодаря за инфото.

Редактирано от skaliente
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Комбитата в почти всички случаи са с нивомат. Това ще рече по-различни задни амортисьори. Трябва като се натовари да клекне и като повърви да се изправи, т.е. като спреш задницата да се е понавирила както е на снимката, а не да седи клекнал. Струват майка си и баща си. Кажи-речи колкото е цената в обявата за цялата кола. Няма климатроник и това разваля вида на централната конзола и те лишава от функциите на климатроника. 2-литровият двигател в комбинация с типтроника е доста муден. Лично мен няма да ме кефи как се мести в пространството. Киковете при изпреварване са почти задължителни всеки път.

Гледа се като при всяка кола - панелите дали са прави, дали всички копчета функционират, дали кутията сменя без сътресения, цвета на пушека от ауспуха (трябва да е безцветен при тази температура, т.е. пАра да излиза), равномерен ход с нулеви вибрации, без виене, стържене и всякакви нехарактерни за една кола звуци откъм двигателя и ходовата част. Другото е субективното усещане за удобство, завиване, спиране и ускорение, малко движение по неравен път да се чуят паразитните шумове какви са и от къде са. То няма какво толкова да им стане на галантите.

 

Цената е 800 паунда, колата е минала на технически преглед току-що, което означава, че е технически изправна. Да, в УК техническият преглед MOT означава точно това, а не като в България. След известен пазарлък колата ще се купи за 600 лири и наистина разговорът логично идва до там, че кола, струваща 1500 лв. е малко като зъбите на подарен кон. Така че колегата няма защо да се муси много на коментара по-горе.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Или с други думи - по-добре да се купи автомобил от фен на марката (форуми много), отколкото нещо, което не се знае как и от кой е поддържано.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това за коня е така, но трябва да се има предвид стойността на частите впоследствие. По един начин ще гледа собственик на кола за 6-7000 лева и по друг за 1500 като чуе цените на някои части. Само смяната на маслото в кутията е торба пари, сменят се два ремъка, а не един както е при V6 и те станаха над ~700 лева. Слагаме маслото и възд. филтър - още стотак. Та така.

Моя галант го взех с TUV и това значеше едно голямо нищо - криви дискове, заминали накладки, изпуснали амортисьори, увиснали задни пружини, виещи лагери, тракаща кутия и компенсатори, неработещ климатик и не знам какво още. Толкова с прегледите някъде си и ясната сервизна история. То като реши да роди не пита никой.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това за коня е така, но трябва да се има предвид стойността на частите впоследствие. По един начин ще гледа собственик на кола за 6-7000 лева и по друг за 1500 като чуе цените на някои части. Само смяната на маслото в кутията е торба пари, сменят се два ремъка, а не един както е при V6 и те станаха над ~700 лева. Слагаме маслото и възд. филтър - още стотак. Та така.

Моя галант го взех с TUV и това значеше едно голямо нищо - криви дискове, заминали накладки, изпуснали амортисьори, увиснали задни пружини, виещи лагери, тракаща кутия и компенсатори, неработещ климатик и не знам какво още. Толкова с прегледите някъде си и ясната сервизна история. То като реши да роди не пита никой.

Адски си прав да тъка е особено с този туф пална измислица...Анди,подкрепям те... :mitsu-smiley:

Редактирано от staki
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка - на кое да вярваш? В днешно време ако някой иска да те изгърби - ще го направи и на ниска, и на висока цена.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пак си твърдя че не може да се разчита на МОТ, ТЮВ и всякакви сервизни истории и акции. При скъпите автомобили тръгнал ли е балансшафт модула, маслената помпа казва пляк и ако не се усетиш какво става - чао чао минимум турбина. Може и двигател да затегне. Или развален регулатор за високото, предаваща се дюза, износени гърбици на разпр. вал, разтеглени вериги и износени обтегачи, приключване на някакъв модул и куп други неща, не може да се хванат с абсолютно нищо.

Галант + МОТ може да е много добре. Нямам опит :) Ако е мераклия и има кой да му го докара безплатно :good: . Аз не бих могъл да преглътна разположението на кормилото, та ако ще и новото камаро да е... ни гу щъ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В[b] крайна сметка - на кое да вярваш? [/b]В днешно време ако някой иска да те изгърби - ще го направи и на ниска, и на висока цена.

 

На очите и ушите си.

Пробно каране и ако имаш минал опит - много добре.

Редактирано от Krasko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От този момент съм собственик на Galant 2.5. Много съм щаслив. Сега остава да ида да си я взема тия дни и ще ви се похваля и със снимки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От този момент съм собственик на Galant 2.5. Много съм щаслив. Сега остава да ида да си я взема тия дни и ще ви се похваля и със снимки.

 

Честито! Да те радва и да ти служи вярно!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От този момент съм собственик на Galant 2.5. Много съм щаслив. Сега остава да ида да си я взема тия дни и ще ви се похваля и със снимки.

 

За тази болест лекарство няма :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 години ...

Здравейте,

 

да повдигна малко темата.Решил съм да купувам Galant.Както е написал колегата 'SLX'(Причината да го избера беше, че е шестак, че е японски и че в последните години тази кола винаги ме е провокирала с вида си.)

 

Та..... става въпрос за този Galant:

 

https://www.cars.bg/offer/c2587460

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...