Премини към съдържание

Помощ за покупка на Carisma


Препоръчано мнение

Здравейте. Баща ми иска да си купи Мицубиши Каризма, до сега е карал само немски коли - опел,форд и фолсваген. Японските коли са му тъмна Индия. Спрял се е на Каризма, заради ниският разход на бензин според ауто дата, голямото купе и главно багажник, и по ниската цена от другия предпочитан от него автомобил пасат седан. Ще търсим кола с 1.6 двигател 90коня, за да е с малък данък - дизела не е вариант.

Има ли нещо специфично в тези автомобили, което трябва да се гледа при покупка или е като другите коли?

Нов внос или кола карана в България е по-добре да се вземе?

Горе долу колко пари излиза обслужването (Масло + ремъци филтри и тн)?

Възможно ли е до 2500-2600лв да се намери читав екземпляр в София?

Ще се радвам да ни дадете насоки, защото тези дни мислим да обиколим повечето обяви в региона. Благодаря.

Редактирано от eJ_karlito
Каризма (Carisma)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз мога да те посъветвам следното-изборът е правилен.И не мен предишната ми кола беше немска-Форд.Не съжалявам за покупката на японска кола.Здрави са на ходова част и двигател.Прегледай я задължително от долу,в зависимост от къде е докаран,да не е изгнило душемето.При мен то беше здраво и до ден днешен е такова,но гредата която държи двигателя беше изгнила в началото точно под предната броня.Тази греда беше цифра преди близо четири години но си намерих почти нова,така че си оправих проблема.Колкото до това дали карана в България или нов внос това вие ще си решите.Масли филтри и ремъци също зависи от къде ще ги купите.На моята Каризма гренажът струваше-40лв,ролката-60,и т.н.Накладките са по 30лв.Съвсем нормални цени.Ще се изръсиш повече при регистрацията на нов внос,щото са дигнали доста екотаксите.Щях да забравя най-важното според мен-гледай моторът да е GLS, а не GDI.На първия може да му се слага газова уредба,вторият е по-проблемен.Дано не ми се обидят колегите.Да се надявам че съм ти бил полезен. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се обидим :rolleyes:

Не, че е проблемен GDI двигателя, просто вселедствие на лоша поддръжка и калпав бензин се получават проблемите. Както се знае и свещите са цифра, та току някой решил да мине тънко и бутнал "квот има". Конкреттно за GDI не бих взел от нашенец. При колегата за 1.6 мотора вече би могло да се прави компромис, ако изобщо е е такъв във общия случай. Обстоен преглед от човек, който е запознат, пък после да става каквото ще. Поддръжката на колата е съвсем - съвсем приемлива.

Возията не е най-велика, но има абсолютно сигурно поведение на пътя и се управлява с небивала лекота. Ергономична, удобна,сравнително маневрена, огромен багажник за хечбек. Миналия петък заминах на о-в Тасос, като в багажника вмъкнах: резачка за дърва,туба бензин 10 литра, мотор за лодка, сателитна чиния на Булсатком, два сака, не големи, винтовер Макита с куфарчето, зеге и отделно аптечката и някои инструменти. По дяволите трябваше да снимам. Колегата гледаше с недоумение през цялото време :icon_doh:

От време на време карам някои други коли, де служебно, де за друго, но казвам ти във моята сядам със небивало удоволствие и това не е пристрастност в икой случай. Успех и ни дръж в течение :icon_bye:

Редактирано от Иван Вълчинов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегите добре са казали, аз да допълня, въпреки че нямам Каризма и не съм запознат с модела.

До колкото знам, скоростните кутии на всички Каризми са френски, което не че е лошо, но едно на ум. Най-вече провери дали влизат лесно предавките. Ако не, виновника са прословутите муфи, с които е кутията (не е с жила мисля?), ремонтира се, но по-добре да няма такъв проблем. Също провери отдолу за ръжда, най-вече по окачването, купето (особено около колелетата, резервоара, прагове и вежди), картера (много важен момент - дали е ръждив/пробит/дали има течове)...

Двигател - 1.6 е добър избор. Японски двигател, има дебитомер, с външна бобина е (не с делко) - тези неща са важни, ако решиш да газифицираш колата. Понася и обикновена АГУ, и ГИ, по-добре разбира се ГИ заради по-добра работа на двигателя и по-нисък разход; но много колеги из форума карат Каризми с обикновена ГУ. Иначе като надеждност, този мотор е доста издръжлив, монтира се на 2-3 поколения Лансер - още от 90-те та чак до модел 2002, на Каризма и на Колт (на Колт почти всички поколения, без най-новите, които не са японски). Сглобката на Каризма мисля, че не е японска, а европейска (това няма голямо значение за теб), на обща платформа е с Волво В70...

С една дума - добра кола, добър избор! Вече на какъв екземпляр ще попаднеш, е въпрос на късмет и наличие на диоптрични очила :)

Успех и чакаме снимки!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Колегите добре са казали, аз да допълня, въпреки че нямам Каризма и не съм запознат с модела.

До колкото знам, скоростните кутии на всички Каризми са френски, което не че е лошо, но едно на ум.

 

Не на всички са френски скоростните кутии.

Например GDI.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за насоките. Оказа се че в София колите от модела с 1.6 двигател не са никак много, даже са точно 5 тези които влизат и в бюджета ни. Обадих се на повечето - ще ходим на два огледа, като и двата екземпляра са нов внос.

Първо отиваме да гледаме http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11393438171936634&f1=details&slink=5w18yg в някаква автокъща в Орландовци - по телефона джамбаза я изкара изкара едва ли не перфектна кола, общо взето зарибяваше яко и нещо му нямам доверие, но ще се види на място.

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11393538989683797&f1=details&slink=5w18yg - това е втората кола на която ще правим оглед, по евтина е,частно лице я продава. Момчето по телефона не ми разправяше празни приказки - каза ми къде какви забележки има, общо взето точен пич. Пък и колата има снимки от всякъде + видео така че придобивам по добра представа за нея.

 

Отиваме да видим как ще са живо, пък после ще кажем как е било.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За тази в Орландовци - повече съм от сигурен, че е имала удар отпред....

Като идете на оглед, вдигнете капака и гледайте внимателно - ушите на мигачите, на фаровете, рамата, двата радиатора, предната греда и така нататък....

Разбира се, има вероятност търговеца да е филантроп и само от добро сърце да е сменил предната маска.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази Каризма от Орландовци според мен е загуба на време. Първо, бронята надали е сменена от естетична гледна точна. Второ, правили са неуспешни опити да оправят копчетта за стъклата на шофьорското място, ама поне да бяха ги сложили на правилните им места :D. Трето, по снимка което мога да преценя е, че отзад никаква я няма от към амортисьори и/или пружини.

 

На синята Каризма може да и се отдели време за преглед, нещата като ръжда, разлики във фугите межди врати,калници,колони и други неща, които са изброили колегите по-горе.

 

PS. Ако искаш GDI-ка си вземи от форума, поне ще си сигурен, че е гледана както трябва. Но ще намериш трудно, че си ги харесваме и не щем да ги продаваме току-така. :)

Редактирано от S.Iliev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Орландовската Каризма както предполагахте беше зле - не само бронята...Цялата потропваше и то само при натискане, ходовата част видимо не е в кондиция, а търговеца е един гаден циганин които се държи супер нагло и твърди че колата е перфектна. Другото интересно е че 4-те гуми бяха все различни, половината направо като сликове + липсващо последно гърне и здраво пърдеше.. общо взето 2200лв ми се виждат много са нея в това състояние и за момента отпада като вариант.

 

Синята Каризма излезе по-хубава от на снимките даже, момчето каза че е внос от Австрия, но ръжди почти няма. Двигателя си работи хубаво и гладко, ходовата част няма никакво тропане - даже я покарахме из квартала му - динамиката и е добра. Скоростите си влизат леко общо взето много ни хареса, а очаквах че щом евтина ще е дарак. 1700лв ми се виждат много изгодна цена.

 

Днес отиваме на две коли на оглед, въпреки че ме съмнява да излезе нещо по рентабилно от синята Каризма. Други ден, усещам че ще ходим да я регистрираме в Кат, стига баща ми докато се чуди да не ни изпревари някой :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето синята изглежда читава и поддържана спрямо видеото и снимките. А ако се страхувате да не ви я вземат под носа - капарирайте я за 2 дена :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Каризма! Никой друг автомобил не ти дава толкова много за толкова малко пари :) Аз имам 1,8 ГДИ, от 3 години и бих я сменил с 1,6 само заради високият данък на 1,8 :mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

Здравейте ,търся си кола да си купя и като цяло ще ми е първата лична моя с мои средства закупена :) и от известно свреме следя каризмите бях се пооткзал понеже на ГДИ неможе да се сложи ГАЗ. но след това открих модела 1.6-90 коня става въпрос за следната кола http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11411728748280787&slink=7r9s4b да ли си заслужава да се прави оглед ми е въпроса :) и още един модел на Митсибиши Колт http://www.cars.bg/c850415 . отначало исках да е по малка кола след това да е малко по голяма не съм решил окончателно но нещо такова мисял да е зам че за втората не е тук мястото да поствам за което се извинявам но ще съм благодарен за всякакви съвети :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каризмата хем по-комфортна, хем по-тънка.

Иди, разгледай, тествай - ако те грабне - грабвай я и ти......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каризмата хем по-комфортна, хем по-тънка.

Иди, разгледай, тествай - ако те грабне - грабвай я и ти......

гледах ги и двете Колтъ много запазен ,много добре изглеждащ но малък...ако седна аз отпред отзад няма кой руг :) А каризмата внос от германия ,много изгнило-около резервоара леж,отдолу отзад леж ръжда,задните барабани целите и набило отстрани по веждите, Извода е Каризмата като кола ,модел и изглаждане возене ми хареса сега остава да си намеря читава :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Gdi не е проблемен просто може да има нужда от чистене на нагар от двигателя, зарежда се хубав бензин и карате икономична и вървяща кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...