Премини към съдържание

slavmav

Потребители
  • От него общо

    4
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Petrich

slavmav's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Каризма! Никой друг автомобил не ти дава толкова много за толкова малко пари Аз имам 1,8 ГДИ, от 3 години и бих я сменил с 1,6 само заради високият данък на 1,8 :mad:
  2. slavmav

    Mitsubishi Carisma GDI

    11/100 градско според мен е нормално, но не съм експерт! моята харчи същият мотор харчи зимата 11,5, лятото 9,5 градско извън града пада много!5,5-7,0 Наистина на трябва да отчита 0,5 на скорост без газ.. Да не би електрониката да отчита грешно а колата да не харчи толкова? Интересен проблем! Любопитен съм да чуя мнението на вещите по въпроса...
  3. slavmav

    Carisma GDI Oil sensor 1999 година

    Благодаря, за щедро-изчерпателният отговор Утре ще проверя датчика, и ще тръгна по веригата, дано да е датчика! Най-вероятно докъдето мога сам ще се занимавам Относно мотора-той е 1,8 ГДИ 125 к.с. Малко пред-история, колата работеше много-добре, като я купих - нов внос, след няколко дни (500-600км) смених маслото и филтъра, малко след това докато обикаляхме града 1-2 скорост започна да премигва лампата за маслото когато е на тихи обороти сякаш е готова да изгасне, четох във форума че понякога се получава този проблем от филтъра, за падането на оборотите пък че трябва да се обучи мотора, ако е разскачан акумулатора.. Пробвах и тази магия, без промяна Но в Петрич няма кой да ми помогне, казвам си.. ще я занеса в София или Пловдив някой ден Една неделя отиваме на плажче в Гърция, тръгваме да си ходим и колата работи нормално но въобще няма тихи обороти, ако не подавам газ-гасне :mad: Майстор-втори и т.н. теории различни Открих накрая един шаман с лап-топ и програма за диагностика- закачи я - откачи маркуча от дроселовата клапа почисти клапана с един спрей и колата заработи срещу 20лв :D От тогава на 2-3 месеца повтарям процедурата защото губи оборотите. така 10000км. лампата светва на тихи понякога - оборотите падат По темата - със старото масло светеше пак само на тихи обороти, с това и на 2000-3000 оборота а трябваше да се оправи проблема!! Иначе, момчето което сменя маслото беше свалил картера да провери и каза че е чист, имало удар и изправил ламарината но не е била запушила помпата щото си имала три зъбчета които са я предпазили.. каза ми че предният филтър въобще не бил за тази кола- то диаметъра е различен, новия е с по-малък диаметър. С новото масло не съм минал повече от 200-300 км. но преди това над 10000, със светваща на тихи обороти лампа за маслото. Този ремонт на лагерите ми звучи тежък, те и самите лагери сигурно няма да са никак евтини, и пак! дано да е датчика!
  4. slavmav

    Carisma GDI Oil sensor 1999 година

    Здравейте, имах същият проблем, в сервиза ми казаха че трябва да се смени маслото, въпреки че беше само на 2 хиляди 10в40 кастрол, нямало смазочност и прочея, доверих им се, все пак автомобила е на годинки, смениха го с 15в40.. И познайте!! Лампата за маслото въобще не спира да свети сега!! Чудно, ясно е че никой няма да признае грешката си и да ми замени пак маслото с такова, което изхвърлиха.. Но питането ми е трябва ли да го сменя с 5в40 от друга тема във форума разбрах че е най-подходящо или проблема е другаде. Каризма 99а ГДИ, лампата на маслото премигваше и светеше само когато колата се караше на ниски предавки в градски условия, т.е. добре загрял двигател, за първи път се случи на сватба.. Моля колегата mdimitrovm да не бъде 205-я безразличен към проблемите на другите и да сподели къде е открил проблема в неговия случай..
×
×
  • Създаване...