Благодаря, за щедро-изчерпателният отговор Утре ще проверя датчика, и ще тръгна по веригата, дано да е датчика! Най-вероятно докъдето мога сам ще се занимавам Относно мотора-той е 1,8 ГДИ 125 к.с. Малко пред-история, колата работеше много-добре, като я купих - нов внос, след няколко дни (500-600км) смених маслото и филтъра, малко след това докато обикаляхме града 1-2 скорост започна да премигва лампата за маслото когато е на тихи обороти сякаш е готова да изгасне, четох във форума че понякога се получава този проблем от филтъра, за падането на оборотите пък че трябва да се обучи мотора, ако е разскачан акумулатора.. Пробвах и тази магия, без промяна Но в Петрич няма кой да ми помогне, казвам си.. ще я занеса в София или Пловдив някой ден Една неделя отиваме на плажче в Гърция, тръгваме да си ходим и колата работи нормално но въобще няма тихи обороти, ако не подавам газ-гасне :mad: Майстор-втори и т.н. теории различни Открих накрая един шаман с лап-топ и програма за диагностика- закачи я - откачи маркуча от дроселовата клапа почисти клапана с един спрей и колата заработи срещу 20лв :D От тогава на 2-3 месеца повтарям процедурата защото губи оборотите. така 10000км. лампата светва на тихи понякога - оборотите падат По темата - със старото масло светеше пак само на тихи обороти, с това и на 2000-3000 оборота а трябваше да се оправи проблема!! Иначе, момчето което сменя маслото беше свалил картера да провери и каза че е чист, имало удар и изправил ламарината но не е била запушила помпата щото си имала три зъбчета които са я предпазили.. каза ми че предният филтър въобще не бил за тази кола- то диаметъра е различен, новия е с по-малък диаметър. С новото масло не съм минал повече от 200-300 км. но преди това над 10000, със светваща на тихи обороти лампа за маслото. Този ремонт на лагерите ми звучи тежък, те и самите лагери сигурно няма да са никак евтини, и пак! дано да е датчика!