Премини към съдържание

Tракане на ход при отнемане на газта


Препоръчано мнение

Ахой. Който познае получава винце и мезе...

Тракане, къркорене при отнемане на газта. При товар изчезва. Има го и при натиснат и при ненатиснат съединител. При по-висока скорост се засилва,намалява при намаляване. Няма затруднения в превключването на предавките. Проблемът се появи на ход, изплювайки 3-та скорост. Не съм вдигал колата,че студ и болки в кръста. В понеделник ще се изясни.очевидно е свързано с предаването, трака обаче и при натиснат съединител.

Карета, полуоски, кардан,'другооо?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ахой. Който познае получава винце и мезе...

Тракане, къркорене при отнемане на газта. При товар изчезва. Има го и при натиснат и при ненатиснат съединител. При по-висока скорост се засилва,намалява при намаляване. Няма затруднения в превключването на предавките. Проблемът се появи на ход, изплювайки 3-та скорост. Не съм вдигал колата,че студ и болки в кръста.В понеделник ще се изясни.очевидно е свързано с предаването, трака обаче и при натиснат съединител.

Карета, полуоски, кардан,'другооо?

Съединител. :)

 

PS.Боба това показа! :)

Редактирано от S.Iliev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ахой. Който познае получава винце и мезе...

Тракане, къркорене при отнемане на газта. При товар изчезва. Има го и при натиснат и при ненатиснат съединител. При по-висока скорост се засилва,намалява при намаляване. Няма затруднения в превключването на предавките. Проблемът се появи на ход, изплювайки 3-та скорост. Не съм вдигал колата,че студ и болки в кръста.В понеделник ще се изясни.очевидно е свързано с предаването, трака обаче и при натиснат съединител.

Карета, полуоски, кардан,'другооо?

........като се почне от вторичния вал на кутията,минава се през вътр. карета, та се стигне до лагера на кардана ако има такъв......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

........като се почне от вторичния вал на кутията,минава се през вътр. карета, та се стигне до лагера на кардана ако има такъв......

:good: Най-вероятно. Кутията е изцяло ребилдната, буквално всички муфи, лагери и зъбни колела. Разработваше се даже, пробег след смяната под 100км. Съединител хеликс, керамичен, инспектиран преди 3 дни, лагер, притискател и маховик -също. Ще видим, благодаря за предположенията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:good: Най-вероятно. Кутията е изцяло ребилдната, буквално всички муфи, лагери и зъбни колела. Разработваше се даже, пробег след смяната под 100км. Съединител хеликс, керамичен, инспектиран преди 3 дни, лагер, притискател и маховик -също. Ще видим, благодаря за предположенията.

.........ми,ти що не каза вчера като беше при мен да вдигнем и да видим какво става......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щото днес следобед стана:-)

И като сме почнали с предположенията, защо не предполагаме задния диф, пословичен със здравината си по тия коли?

http://farm3.staticflickr.com/2881/12257602116_5341e66185.jpg

attachment by ross_co177, on Flickr

http://farm6.staticflickr.com/5507/12257458634_7b7e5fb3c7.jpg

attachment-1 by ross_co177, on Flickr

 

Но пък всяко зло за добро, един s-ayc от ево 8 ще легне чудно.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щото днес следобед стана:-)

И като сме почнали с предположенията, защо не предполагаме задния диф, пословичен със здравината си по тия коли?

 

Но пък всяко зло за добро, един s-ayc от ево 8 ще легне чудно.

......Е, браво бре, два пъти го натисна и вече го счупи....... :icon_blush:

Бе от 8-ца май нема стане, май имаше разлики в каретата и полуоските.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не съм я натискал, само я лигавя... Дошло му времето. Точно това ровя сега, но съм твърде сигурен, че ще стане конверсия на задния диф от ево 7-9.Просто с подложки на монтажните болтове към моста и старите полуоски. От 8 ще ми дадат ралиджиите, има и един от 9-ка за продан, по англия има и оем, но те май се сменят с маслото.

Ще го мислим, кофти че пак в бокса...

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

кофти че пак в бокса...

Трябва да свикваш, тези коли са така, след всяко състезание в бокса ..:)

Някои даже и цялото състезание не издържат, но при повече мощ какво друго може да очакваш, освен повече дефекти ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кофти...я да е 180к.с. на гумите, дъл ще се счупи?! Ама пусто кат не седиш мирен :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кофти...я да е 180к.с. на гумите, дъл ще се счупи?! Ама пусто кат не седиш мирен :)

Хих, колко мина от последния ни разговор, 4дни... :-)

Почти директен фитмънт на sayc. Тоест не от 7-9 а 8-9ево, дори ако има мост с шенкели, става и от 10-ка. Следобеда ще се примоля за диф от осмица, иначе в Сливен има от 9-ка. А сега да ми каже някой защо на кола с 300кила по-лека ммс слагат диф, който носи 50%повече торк.

След този мод, предаването би трябвало да издържи едни 350-400 коня с плавно подаване на газ по права линия, дее:-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има ли нещо здраво по трансмисията на тези коли?! Лагери, торк-конвертор, раздатка, сега заден диф... Кое е здраво... лоста за смяна на скоростите сигурно е най-надеждното нещо в това направление.

Щом е с 50% ПО-......, взимай от ево 8-9 като стават.

 

На едно състезание две мицубишита ево 10 умрЕха вследствие повреда, а бяха на първо и второ място. Не знам причините, защото стана от другата страна на пистата.

Един VR да знам и да го видя вдигнат на 2 метра над земята със силова част под колата... :icon_doh: Отидох да сменям дехидратор, разхождам се наблизо и а, аз тая кола я знам бе...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Фул тайм 4WD при вр4 явно няма нищо общо с рали версиите на еволюшъните. Това е по-скоро помощна система за ежедневието. Например казват да не се кара из локви и на места където сцеплението е малко и същевременно да се дава газ и да въртят гумите. Ако задните гуми са в снежна преспа примерно и вземат да боксуват, трябва да се опъне леко ръчната спирачка и плавно много внимателно да се потегли. Като потегли веднага се пуска ръчната докрай. А не да се подпалят джапанките и да се окопае там. Всякакви опити да се правим на Льоб или макинен, особено на места с редуващи се наличие и липса на сцепление и въртене на гуми, би повредило задния диференциал. Нещо което явно не става при лансерите в рали версиите. те си дрифтят и на асфалт и държат по 500-600 коня без да се чупят. Та мисълта ми беше ако може да стане и да се намери на сносни пари някаква част от рали лансер, или от стандартно ево, понеже вярвам че са доста по-здраво направени частите там.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Фул тайм 4WD при вр4 явно няма нищо общо с рали версиите на еволюшъните. Това е по-скоро помощна система за ежедневието.

To и самата кола няма много общо с рали версия, по - скоро е за ежедневието :) Та,така :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А щеше да му прилича рали версия за цивилния живот. Не някаква безкомпромисна бегачка, която трещи и вдига гюрултия при всяко натискане на спирачката, респ. даване на ГАЗ. Имаше рали версия на базата на октавия. Тя не е по-малка от галант и си вървеше с вратите напред.

Примерно ръчна кутия от лансер ево VІІІ с 6 степени и каквото може още да се вземе оттам - среден диф, полуоски, пиньони, корони, сателити...планети ;-) .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А щеше да му прилича рали версия за цивилния живот. Не някаква безкомпромисна бегачка, която трещи и вдига гюрултия при всяко натискане на спирачката, респ. даване на ГАЗ. Имаше рали версия на базата на октавия. Тя не е по-малка от галант и си вървеше с вратите напред.

Примерно ръчна кутия от лансер ево VІІІ с 6 степени и каквото може още да се вземе оттам - среден диф, полуоски, пиньони, корони, сателити...планети ;-) .

Дан забрайш да си избършеш лигите от клавиатурата, че ще я прецакаш :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А щеше да му прилича рали версия за цивилния живот. Не някаква безкомпромисна бегачка, която трещи и вдига гюрултия при всяко натискане на спирачката, респ. даване на ГАЗ. Имаше рали версия на базата на октавия. Тя не е по-малка от галант и си вървеше с вратите напред.

Примерно ръчна кутия от лансер ево VІІІ с 6 степени и каквото може още да се вземе оттам - среден диф, полуоски, пиньони, корони, сателити...планети ;-) .

 

 

Може и това да стане, въпреки че има два проблема. Първо, много по-скъпо е отколкото това е достъпно за ЕВО и съответно много по-малко разнообразие от части, второ, евото е кораво, но е и много по-леко, та конструктивно някои елементи може и да не издържат. Иначе концепция на галант с около 400 whp. е напълно постижима с някои въпросителни към кутията, полуоските и раздатката.

 

Като цяло за силна стрийт кола с много характерна визия е добре, според мен. За писта, драг и прочее - не става.

 

ПП. спазарих един ЕВО 8 диф в Англия на точно два пъти по-ниска цена от предлаганите тук от разни джамбази.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво!

Ами направи я и не я натоварвай ударно, тоест рязко. Сега задния диф ще е корав, но раздатката и торка са по-слаби точки и ги мисли. Подавай плавно и като почне да се наема, тогава давай цялата газ и се наслаждавай на турбо тласъка :icon_rock: Разни там дрифтове, донъти и прочие глупости ги остави. По-добре е да е здрава и на линия като ти се докара Кола :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво!

Ами направи я и не я натоварвай ударно, тоест рязко. Сега задния диф ще е корав, но раздатката и торка са по-слаби точки и ги мисли. Подавай плавно и като почне да се наема, тогава давай цялата газ и се наслаждавай на турбо тласъка :icon_rock: Разни там дрифтове, донъти и прочие глупости ги остави. По-добре е да е здрава и на линия като ти се докара Кола :)

 

Да бе да, плавно... Щялата газ и ако нещо се счупи - от ЕВО :icon_thumbup:

 

Торк нямам, имам ръчни скорости, в които са наляти една камара пари, за да държат и май ще държат.

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Торк нямам, имам ръчни скорости,

 

 

 

Той Анди от много дрифтове и донъти се е позаплеснал ..:lol:

Не виждаш ли, че и шкода октавия която е с 200 кила по лека я вкара в класа на Галанта ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Къде пък октавия е по-лека от галант :confused1:

 

Не знаех че си с ръчни, тоест с правилните скорости :icon_peace:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Фул тайм 4WD при вр4 явно няма нищо общо с рали версиите на еволюшъните. Това е по-скоро помощна система за ежедневието. Например казват да не се кара из локви и на места където сцеплението е малко и същевременно да се дава газ и да въртят гумите. Ако задните гуми са в снежна преспа примерно и вземат да боксуват, трябва да се опъне леко ръчната спирачка и плавно много внимателно да се потегли. Като потегли веднага се пуска ръчната докрай. А не да се подпалят джапанките и да се окопае там. Всякакви опити да се правим на Льоб или макинен, особено на места с редуващи се наличие и липса на сцепление и въртене на гуми, би повредило задния диференциал. Нещо което явно не става при лансерите в рали версиите. те си дрифтят и на асфалт и държат по 500-600 коня без да се чупят. Та мисълта ми беше ако може да стане и да се намери на сносни пари някаква част от рали лансер, или от стандартно ево, понеже вярвам че са доста по-здраво направени частите там.

Я да си наспамя собствената тема, та белким по-малко да ми се свидят парите.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Галантът се ражда по времето на ЕВО 4, в общи линии е ползвано задвижването на ЕВО 4 и за него, не е разработвано нещо революционно ново. То силовото предаване на ево 4-6 е горе долу еднакво. Тоест ако е имало рали ево 4 и галантът е бил, но разликата, както споменах, идва от различните тегла, което не е от полза на последния. AYC - ът, който е пуснат първо при ево 4 не е система за сигурност точно. По-скоро е система, позволяваща по-високи ъглови скорости, сиреч по бърже да се кара по завоиhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/plane.gif До появата на ево 7 системата е доста плюта, щото се оказала не кой-знае колко надеждна, има и чести проблеми с еволюшъни, които са модифицирани и със задните диференциали. От 7-8 задните дифове са много по-масивни, по-точно много по-дебели зъби на короната и пиньона. Обачеhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif като надули осмицата на 400-500 коня, та почнали да се късат ушите на кожуха на дифа, иначе карантията държала...

Изводът е да се сприятелим с богати хора, които често да ни заемат бързите си коли...

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти нали разбра от какво е било тракането и мисля че темата може да живне още някой ден преди да потъне в забвение.

Добре, ние скъсаняците - аз и mmotors :D , дали може да си сложим 6-степенни ръчни кутии и да си спретнем по един скромничък вр2? Щото за 4 нема пари. Какво може да счупим, освен главите си :D

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, ние скъсаняците - аз и mmotors :D , дали може да си сложим 6-степенни ръчни кутии и да си спретнем по един скромничък вр2?

Някой ден, кат ми се наложи да пусна тема кат на Ваньо, ще газифицирам един вр-2(не ще си фърля скъпото заволи, зер) за семеен автомобил...естествено, след като му реша проблема с минерализацията за 2-3 години, която на оня етап е неизбежна :)

 

 

 

 

п.п.кутии по онова време, за което говоря ш има и амнайс степенни :D

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...