Andy Van Der Drift Публикувано 3 февруари 2014 Сподели Публикувано 3 февруари 2014 SLX, какво е това на първата снимка, което очевидно се е смляло и пиньона го е "захапал"? Уж си взех по-голям монитор, пък не виждам :rolleyes: Ама кажи после и за кутията. Споко, няа`а ти връчвам бинокъл 100-200 км/ч :victory: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 3 февруари 2014 Автор Сподели Публикувано 3 февруари 2014 (редакция) SLX, какво е това на първата снимка, което очевидно се е смляло и пиньона го е "захапал"? Уж си взех по-голям монитор, пък не виждам :rolleyes: Ама кажи после и за кутията. Споко, няа`а ти връчвам бинокъл 100-200 км/ч :victory:диф хихи, следващия уикенд ще се търсят причинно-следствените връзки.Струва ми се лагер първопричината, протата ще кажат. Редактирано 3 февруари 2014 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 4 февруари 2014 Сподели Публикувано 4 февруари 2014 (редакция) Къде пък октавия е по-лека от галант :confused1: 1360 кг. е октавия 4Х4, твоя галант е 1300 кг., а на Роската не се знае колко е, ама има едни раздатки, кардани, полуоски, счупен диф :D и по тежък заден мост от твоята обикновена ламарина ...:PПо големите дискове и апарати, 2 турбини, кулер, няма да ги броим, гореизброените железа са достатъчни за едни 200 кила отгоре .. Редактирано 4 февруари 2014 от mario64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 4 февруари 2014 Автор Сподели Публикувано 4 февруари 2014 1360 кг. е октавия 4Х4, твоя галант е 1300 кг., а на Роската не се знае колко е, ама има едни раздатки, кардани, полуоски, счупен диф :D и по тежък заден мост от твоята обикновена ламарина ...:PПо големите дискове и апарати, 2 турбини, кулер, няма да ги броим, гореизброените железа са достатъчни за едни 200 кила отгоре ..Мисля, че сток е 1470 кг. но има малка разлика в седан и комби теглото. Но хич не е пресилено да се приеме, че е над тон и половина. Ако евото с подобни условности е около 1300, пак са 200 кила разлика, което хич не е без значение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 февруари 2014 Сподели Публикувано 7 февруари 2014 SLX, що не ни разплачеш в темата "В света на V6"? Нещо 0-160; 80-200, или каквото ти душа сАка, а? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 7 февруари 2014 Автор Сподели Публикувано 7 февруари 2014 SLX, що не ни разплачеш в темата "В света на V6"? Нещо 0-160; 80-200, или каквото ти душа сАка, а?Хаха. В темата за счупения диф. Чакам поръчка и малко за боя в промеждутъка...http://m.flickr.com/photos/60310850@N06/12366377313/lightbox Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 март 2014 Автор Сподели Публикувано 9 март 2014 Знаех си, че темата ще е плодовита. Второ сваляне на кутията за 3дни, шумът при отнемане на газта продължава, идва от раздатката. Самата тя е напълно разглобена и напълно изправна, кутията също е изцяло ревизирана и без видими следи. Някой някакви предположения? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 март 2014 Сподели Публикувано 10 март 2014 Може ли да махнете кардана и изключим проблеми откъм скоростната кутия и предни вътрешни и външни карета?Значи на място го няма, в ускорение и постоянна скорост го няма, а се появява при връщане на газта когато двигателят действа като спирачка, така ли?Имаш нов съединител, ревизирана предавателна и раздатъчна кутия. Някакви тампони при кардана подобно на бенвеата да има по колата? Някой висящ лагер нещо да има колата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 март 2014 Автор Сподели Публикувано 10 март 2014 Може ли да махнете кардана и изключим проблеми откъм скоростната кутия и предни вътрешни и външни карета?Значи на място го няма, в ускорение и постоянна скорост го няма, а се появява при връщане на газта когато двигателят действа като спирачка, така ли?Имаш нов съединител, ревизирана предавателна и раздатъчна кутия. Някакви тампони при кардана подобно на бенвеата да има по колата? Някой висящ лагер нещо да има колата? Да, това са симптомите. Има висящ лагер на кардана, но колата качена на подемник с въртящи се във въздуха колелета издава тракането откъм скоростната кутия, по-точно откъм раздатката. Съединителят не го разглеждах като хипотеза, защото при върната газ, независимо от натистнат-ненатиснат педал звукът го има. Последният не е нов, но има още 50% живот в него. Изкушава ме докато е кутията долу, да го сменя, че в момента има добра сделка на фиданца. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 март 2014 Сподели Публикувано 10 март 2014 (редакция) Намери мануала на раздатката и за съжаление вероятно ще се наложи пак да я отворите. Това ако има някакви реглажи с дистанционни шайби, или такива с определени дебелини. Мерят се хлабините и се подлагат различни по дебелина шайби. Имаше нещо такова около скоростната кутия и мисля, че и тук може да е подобно. Някоя ос променя положението си с малко вследствие промяна в товара. Когато се дава газ, натоварването върху зъбчатките е едно, а при разтоварване със спирателно усилие е друго. Би трябвало зъбчатките в раздатката също да са с наклонени зъби. Така ефекта от някоя неточна хлабина е още по-осезаем, защото водещото колело се опитва да измести другото, с което е зацепено постоянно и като даваш газ, измества в едната посока, а при връщане с компресия от двигателя - натискът е в другата посока, или липсва. Не мога точно да си го представя как е.Толкова много неща се въртят по тази силова част, че ще е трудно да се намери. Така си мисля. Редактирано 10 март 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 март 2014 Автор Сподели Публикувано 10 март 2014 (редакция) Намери мануала на раздатката и за съжаление вероятно ще се наложи пак да я отворите. Това ако има някакви реглажи с дистанционни шайби, или такива с определени дебелини. Мерят се хлабините и се подлагат различни по дебелина шайби. Имаше нещо такова около скоростната кутия и мисля, че и тук може да е подобно. Някоя ос променя положението си с малко вследствие промяна в товара. Когато се дава газ, натоварването върху зъбчатките е едно, а при разтоварване със спирателно усилие е друго. Би трябвало зъбчатките в раздатката също да са с наклонени зъби. Така ефекта от някоя неточна хлабина е още по-осезаем, защото водещото колело се опитва да измести другото, с което е зацепено постоянно и като даваш газ, измества в едната посока, а при връщане с компресия от двигателя - натискът е в другата посока.Ама знаеш ли го. То толкова много неща се въртят по тази силова част, че ще е трудно да се намери. Така си мисля.Раздатката е на съставните си части на пода в момента :icon_thumbup: Имам и една резервна. Сега подозирам ролковия лагер в раздатката. Симптоматиката беше точно като на въгрешно каре и заден диф, но не е това. Редактирано 10 март 2014 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 март 2014 Сподели Публикувано 10 март 2014 Все си мисля че вътрешно каре ще се обажда при даване на газ, защото усилието е много по-голямо. Може и да греша. Аз не съм търсил моето так-так. Имам половината въртящи се железа в сравнение с твоята кола, но се съмнявам да открием причината. Затова карам - да стане видимо като отворим. Дано издържи. Онази вечер гледах предаване за рали с порше гт3. Пилотът каза че всяка седмица сменят маслото в кутията и кара трета година без да е сваляна. Просто не знам какво са объркали при нашите. Хем има големи загуби, което ме навежда на мисълта за солидна, тежка изработка, хем практиката показва обратното :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 март 2014 Сподели Публикувано 10 март 2014 Раздатката е на съставните си части на пода в момента :icon_thumbup: Имам и една резервна. Сега подозирам ролковия лагер в раздатката. Симптоматиката беше точно като на въгрешно каре и заден диф, но не е това.Шайбите с № 22986 от схемата проверени ли са за износване, като казваш два пъти е ревизирана кутията ..Ако са износени, зъбните колела не контактуват както трябва и вадят подобни шумове ..Моят сайт Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 март 2014 Автор Сподели Публикувано 10 март 2014 Шайбите с № 22986 от схемата проверени ли са за износване, като казваш два пъти е ревизирана кутията ..Ако са износени, зъбните колела не контактуват както трябва и вадят подобни шумове ..Моят сайтНе, струва ми се, благодаря за съвета. Има ли допуски или визуално само? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 март 2014 Сподели Публикувано 10 март 2014 Има, ама за ВР нямам документация, Миро ако може да изрови нещо .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 март 2014 Автор Сподели Публикувано 10 март 2014 Има, ама за ВР нямам документация, Миро ако може да изрови нещо ..Преборихме я пущината. Ребилдната кутия таратанци. Един от лагерите на вторичния вал беше. Който би трябвало да е сменен преди година, ма не е бил. И за цвят от старата кутия корона и пиньон, профилактично. Съединителят и той няма да изкара дълго, ма хората в сервиза си искат подемника. През уикенда ще я понагазя.Благодаря за съветите, поне седмица мисля да не пиша в темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 11 март 2014 Сподели Публикувано 11 март 2014 (редакция) Искаш да кажеш че ще го изкараш след една седмица ли :D Майтапя се! Дано този лагер е бил причината и дано машината да издържи дълго Щом мислиш че е от лагера на вторичния вал, защо тракането не е изчезвало при натиснат съединител? И водещия, и вторичния вал спират въртенето си (постепенно, но бързо става) със задействане на съединителя. Редактирано 11 март 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 март 2014 Автор Сподели Публикувано 11 март 2014 (редакция) Искаш да кажеш че ще го изкараш след една седмица ли :D Майтапя се! Дано този лагер е бил причината и дано машината да издържи дълго Щом мислиш че е от лагера на вторичния вал, защо тракането не е изчезвало при натиснат съединител? И водещия, и вторичния вал спират въртенето си (постепенно, но бързо става) със задействане на съединителя.Защото лагерът е допускал аксиални отклонения между валовете, та чак до диференциала в кутията, от който реално е идвал шумът. И за всеки случай сложихме от старата кутия корона и пиньон. Снощи си погледнах фактурата отпреди година и половина и този лагер съм го купил ОЕМ, шантава работа, но няма да влизаме в детайли. След две седмици така или иначе ще се сваля пак кутията :icon_thumbup:, щото поръчах съединител. След дълго двуумене и много резерви все пак взех фиданца кевларен съединител в комплект с маховик, който пък е с над 30 процента по-лек от стоковия, който е 9,2 кила. Имам предчувствие, че ще успява да тръгва добре и да се развърта малко по-жизнено, особено със семита. Отдавна отлагам и смяната на спирачната помпа с такава от ЕВО9, защото на брембото стоковата ЕА помпа определено малее. Като цяло не е зле колата в момента, докато висеше по подемници и наоколо имаше преса, смених лагерите на задните главини, бре каква тишина се очерта, само за да извика нуждата да се сменят и предните цели главини, че няма достатъчно тежки инструменти да млатя...:icon_thumbup: До края на месеца мисля да я кача и на диното за малко сверка, пък може до месец-два да организирам и един дино ден за форума, ако има желаещи. Редактирано 11 март 2014 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.