Премини към съдържание

Tракане на ход при отнемане на газта


Препоръчано мнение

SLX, какво е това на първата снимка, което очевидно се е смляло и пиньона го е "захапал"?

Уж си взех по-голям монитор, пък не виждам :rolleyes:

Ама кажи после и за кутията. Споко, няа`а ти връчвам бинокъл 100-200 км/ч :victory:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SLX, какво е това на първата снимка, което очевидно се е смляло и пиньона го е "захапал"?

Уж си взех по-голям монитор, пък не виждам :rolleyes:

Ама кажи после и за кутията. Споко, няа`а ти връчвам бинокъл 100-200 км/ч :victory:

диф хихи, следващия уикенд ще се търсят причинно-следствените връзки.

Струва ми се лагер първопричината, протата ще кажат.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Къде пък октавия е по-лека от галант :confused1:

 

 

1360 кг. е октавия 4Х4, твоя галант е 1300 кг., а на Роската не се знае колко е, ама има едни раздатки, кардани, полуоски, счупен диф :D и по тежък заден мост от твоята обикновена ламарина ...:P

По големите дискове и апарати, 2 турбини, кулер, няма да ги броим, гореизброените железа са достатъчни за едни 200 кила отгоре ..

Редактирано от mario64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1360 кг. е октавия 4Х4, твоя галант е 1300 кг., а на Роската не се знае колко е, ама има едни раздатки, кардани, полуоски, счупен диф :D и по тежък заден мост от твоята обикновена ламарина ...:P

По големите дискове и апарати, 2 турбини, кулер, няма да ги броим, гореизброените железа са достатъчни за едни 200 кила отгоре ..

Мисля, че сток е 1470 кг. но има малка разлика в седан и комби теглото. Но хич не е пресилено да се приеме, че е над тон и половина. Ако евото с подобни условности е около 1300, пак са 200 кила разлика, което хич не е без значение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SLX, що не ни разплачеш в темата "В света на V6"? Нещо 0-160; 80-200, или каквото ти душа сАка, а?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SLX, що не ни разплачеш в темата "В света на V6"? Нещо 0-160; 80-200, или каквото ти душа сАка, а?

Хаха. В темата за счупения диф. Чакам поръчка и малко за боя в промеждутъка...

http://m.flickr.com/photos/60310850@N06/12366377313/lightbox

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Знаех си, че темата ще е плодовита. Второ сваляне на кутията за 3дни, шумът при отнемане на газта продължава, идва от раздатката. Самата тя е напълно разглобена и напълно изправна, кутията също е изцяло ревизирана и без видими следи. Някой някакви предположения?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да махнете кардана и изключим проблеми откъм скоростната кутия и предни вътрешни и външни карета?

Значи на място го няма, в ускорение и постоянна скорост го няма, а се появява при връщане на газта когато двигателят действа като спирачка, така ли?

Имаш нов съединител, ревизирана предавателна и раздатъчна кутия. Някакви тампони при кардана подобно на бенвеата да има по колата? Някой висящ лагер нещо да има колата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да махнете кардана и изключим проблеми откъм скоростната кутия и предни вътрешни и външни карета?

Значи на място го няма, в ускорение и постоянна скорост го няма, а се появява при връщане на газта когато двигателят действа като спирачка, така ли?

Имаш нов съединител, ревизирана предавателна и раздатъчна кутия. Някакви тампони при кардана подобно на бенвеата да има по колата? Някой висящ лагер нещо да има колата?

 

Да, това са симптомите. Има висящ лагер на кардана, но колата качена на подемник с въртящи се във въздуха колелета издава тракането откъм скоростната кутия, по-точно откъм раздатката. Съединителят не го разглеждах като хипотеза, защото при върната газ, независимо от натистнат-ненатиснат педал звукът го има. Последният не е нов, но има още 50% живот в него. Изкушава ме докато е кутията долу, да го сменя, че в момента има добра сделка на фиданца.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Намери мануала на раздатката и за съжаление вероятно ще се наложи пак да я отворите. Това ако има някакви реглажи с дистанционни шайби, или такива с определени дебелини. Мерят се хлабините и се подлагат различни по дебелина шайби. Имаше нещо такова около скоростната кутия и мисля, че и тук може да е подобно. Някоя ос променя положението си с малко вследствие промяна в товара. Когато се дава газ, натоварването върху зъбчатките е едно, а при разтоварване със спирателно усилие е друго. Би трябвало зъбчатките в раздатката също да са с наклонени зъби. Така ефекта от някоя неточна хлабина е още по-осезаем, защото водещото колело се опитва да измести другото, с което е зацепено постоянно и като даваш газ, измества в едната посока, а при връщане с компресия от двигателя - натискът е в другата посока, или липсва. Не мога точно да си го представя как е.

Толкова много неща се въртят по тази силова част, че ще е трудно да се намери. Така си мисля.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Намери мануала на раздатката и за съжаление вероятно ще се наложи пак да я отворите. Това ако има някакви реглажи с дистанционни шайби, или такива с определени дебелини. Мерят се хлабините и се подлагат различни по дебелина шайби. Имаше нещо такова около скоростната кутия и мисля, че и тук може да е подобно. Някоя ос променя положението си с малко вследствие промяна в товара. Когато се дава газ, натоварването върху зъбчатките е едно, а при разтоварване със спирателно усилие е друго. Би трябвало зъбчатките в раздатката също да са с наклонени зъби. Така ефекта от някоя неточна хлабина е още по-осезаем, защото водещото колело се опитва да измести другото, с което е зацепено постоянно и като даваш газ, измества в едната посока, а при връщане с компресия от двигателя - натискът е в другата посока.

Ама знаеш ли го. То толкова много неща се въртят по тази силова част, че ще е трудно да се намери. Така си мисля.

Раздатката е на съставните си части на пода в момента :icon_thumbup: Имам и една резервна. Сега подозирам ролковия лагер в раздатката.

 

Симптоматиката беше точно като на въгрешно каре и заден диф, но не е това.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Все си мисля че вътрешно каре ще се обажда при даване на газ, защото усилието е много по-голямо. Може и да греша.

Аз не съм търсил моето так-так. Имам половината въртящи се железа в сравнение с твоята кола, но се съмнявам да открием причината. Затова карам - да стане видимо като отворим. Дано издържи.

 

Онази вечер гледах предаване за рали с порше гт3. Пилотът каза че всяка седмица сменят маслото в кутията и кара трета година без да е сваляна. Просто не знам какво са объркали при нашите. Хем има големи загуби, което ме навежда на мисълта за солидна, тежка изработка, хем практиката показва обратното :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Раздатката е на съставните си части на пода в момента :icon_thumbup: Имам и една резервна. Сега подозирам ролковия лагер в раздатката.

 

Симптоматиката беше точно като на въгрешно каре и заден диф, но не е това.

Шайбите с № 22986 от схемата проверени ли са за износване, като казваш два пъти е ревизирана кутията ..

Ако са износени, зъбните колела не контактуват както трябва и вадят подобни шумове ..

Моят сайт

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Шайбите с № 22986 от схемата проверени ли са за износване, като казваш два пъти е ревизирана кутията ..

Ако са износени, зъбните колела не контактуват както трябва и вадят подобни шумове ..

Моят сайт

Не, струва ми се, благодаря за съвета. Има ли допуски или визуално само?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има, ама за ВР нямам документация, Миро ако може да изрови нещо ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има, ама за ВР нямам документация, Миро ако може да изрови нещо ..:)

Преборихме я пущината. Ребилдната кутия таратанци. Един от лагерите на вторичния вал беше. Който би трябвало да е сменен преди година, ма не е бил. И за цвят от старата кутия корона и пиньон, профилактично. Съединителят и той няма да изкара дълго, ма хората в сервиза си искат подемника. През уикенда ще я понагазя.

Благодаря за съветите, поне седмица мисля да не пиша в темата.:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш че ще го изкараш след една седмица ли :D

Майтапя се! Дано този лагер е бил причината и дано машината да издържи дълго :)

 

Щом мислиш че е от лагера на вторичния вал, защо тракането не е изчезвало при натиснат съединител? И водещия, и вторичния вал спират въртенето си (постепенно, но бързо става) със задействане на съединителя.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш че ще го изкараш след една седмица ли :D

Майтапя се! Дано този лагер е бил причината и дано машината да издържи дълго :)

 

Щом мислиш че е от лагера на вторичния вал, защо тракането не е изчезвало при натиснат съединител? И водещия, и вторичния вал спират въртенето си (постепенно, но бързо става) със задействане на съединителя.

Защото лагерът е допускал аксиални отклонения между валовете, та чак до диференциала в кутията, от който реално е идвал шумът. И за всеки случай сложихме от старата кутия корона и пиньон.

 

Снощи си погледнах фактурата отпреди година и половина и този лагер съм го купил ОЕМ, шантава работа, но няма да влизаме в детайли. След две седмици така или иначе ще се сваля пак кутията :icon_thumbup:, щото поръчах съединител. След дълго двуумене и много резерви все пак взех фиданца кевларен съединител в комплект с маховик, който пък е с над 30 процента по-лек от стоковия, който е 9,2 кила. Имам предчувствие, че ще успява да тръгва добре и да се развърта малко по-жизнено, особено със семита. Отдавна отлагам и смяната на спирачната помпа с такава от ЕВО9, защото на брембото стоковата ЕА помпа определено малее.

 

Като цяло не е зле колата в момента, докато висеше по подемници и наоколо имаше преса, смених лагерите на задните главини, бре каква тишина се очерта, само за да извика нуждата да се сменят и предните цели главини, че няма достатъчно тежки инструменти да млатя...:icon_thumbup:

 

До края на месеца мисля да я кача и на диното за малко сверка, пък може до месец-два да организирам и един дино ден за форума, ако има желаещи.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...