Премини към съдържание

Outlander 2008 2.0 DI_D - съвет за двигател


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Насочил съм се към закупуване на Mitsubishi Outlander 2008 link

 

Автомобила ми харесва като визия, състояние и настоящ собственик :)

Обиколих из форума и успях да събера доста информация, но това за което все още се колебая е двигателя.

Както се вижда става въпрос за екземпляр с двигател на VW. Въпросите ми в общи линии са свързани с него:

 

1. Надежден ли е, какви са проблемите за които трябва да обърна специално внимание - при оглед и впоследствие при експлоатация.

2. Разбрах че е по-шумен и има повече вибрации - на място когато го слушах не усетих брутален шум, но и нямах на разположение друг екземпляр за сравнение.

3. Понеже очаквам да го карам 60% от времето градско - колко разход реално да очаквам, особено през зимата.

4. Има ли нещо друго важно, което някой би искал да сподели.

5. Най-вече - заслужава ли си да се дадат толкова пари за този двигател или да продължа търсенето

 

Надявам се да не припокривам въпросите си с други теми, но аз лично не успях да намеря еднозначен отговор на горните въпроси.

Благодаря предварително на всеки, който успее да сподели мнението си.

Редактирано от bulhard
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Насочил съм се към закупуване на Mitsubishi Outlander 2008 link

 

Автомобила ми харесва като визия, състояние и настоящ собственик :)

Обиколих из форума и успях да събера доста информация, но това за което все още се колебая е двигателя.

Както се вижда става въпрос за екземпляр с двигател на VW. Въпросите ми в общи линии са свързани с него:

 

1. Надежден ли е, какви са проблемите за които трябва да обърна специално внимание - при оглед и впоследствие при експлоатация.

2. Разбрах че е по-шумен и има повече вибрации - на място когато го слушах не усетих брутален шум, но и нямах на разположение друг екземпляр за сравнение.

3. Понеже очаквам да го карам 60% от времето градско - колко разход реално да очаквам, особено през зимата.

4. Има ли нещо друго важно, което някой би искал да сподели.

5. Най-вече - заслужава ли си да се дадат толкова пари за този двигател или да продължа търсенето

 

Надявам се да не припокривам въпросите си с други теми, но аз лично не успях да намеря еднозначен отговор на горните въпроси.

Благодаря предварително на всеки, който успее да сподели мнението си.

 

 

Този двигател е концептуално стар за кола на 5 години. Не е лош, но съвсем не е безупречен в техническо отношение.

 

Предимство на тази обява би могло да е, ако колата е купена и поддържана в оторизиран сервиз. Недостатък е цената. Ако аз щях да харча 25 000 за употребявана дизелова кола, то поне бих искал да е с комън рейл двигател. В този бюжет можеш да имаш и повече претенции от помпа дюза технология.

 

 

ПП. Мой близък приятел се чуди отдавна да продава неговият аутландер - 2009, около 100 000 км., автоматик 2,4 бензин, купуван от Балкан стар. На мен това ми се струва по-подходящ избор от дизела, с възможна газификация.

 

 

 

 

 

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря и на двама ви за активността и изказаното мнение!

 

За съжаление все още не мога да намеря отговора, който търся за себе си :)

 

Разбирам че двигателя на VW е стабилен, по-икономичен и по-удобен за поддръжка от този след него?

В същото време се явява по-стар като концепция и технология.

В същото време го обявяват за един от най-използваните от VW двигатели (което само по себе си е сериозно признание).

 

Относно цената - определено не е малко, но в същото време доколкото успях да огледам предлаганите оферти е в нормалния диапазон за наличните екстри.

Самия 'екземпляр' изглежда стопанисван много добре и определено хваща окото, макар че както казах не това ме притеснява :)

 

Искам да убедя себе си, дали покупката на остарелия морално двигател на VW е компромис, с който може да се примири човек или ще се окаже грешка.

В крайна сметка, ако този двигател е по-здрав, надежден и лек за поддръжка ... трябва ли да се бори човек за по-нов дизел, който може да се окаже по-проблемен.

 

Също така, ми е интересно да разбера дали пък в крайна сметка бензинов вариант не е по-добрата оферта?

И естествения въпрос - ако се избере бензин и се сложи газово, колко и какви проблеми трябва да очаквам?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

........към грешния избор си тръгнал.........вземи си 2.4 МИВЕК ( бензиновия мотор) сложи му хубава АГУ и си свиркай.....

Защото:

.........този BSY мотор на немците не че е технологично изостанал( това пък особено за БГ е голям смях )а защото дава доста скъпоструващи "проблемчета" от типа на дросел,ЕГР,турбо,ДПФ-и и по малко срещани проблемчета от типа на свещи,дюзи, смесители,охладители и т.н.........това, наред с консумативите, хубави алтернативни части и язък ти че караш на икономична наФта.......да не говорим за неудобствата от нарушен комфорт при карането на иначе тихата кола.....

При бензиновите ги няма тези неща........разликата в разхода е поносима дори ако я караш само на бензин, и тя в полза на дизела, с разлика от 2 л. отгоре.......при бензиновите средния разход е 9-9.5 л./100 км. а при диздела е 7.5л./100 км.......това е при абсолютно еднакви конфигурации на колите, разликата е само в мотора.........освен това, при дизела имате и двумасов маховик, който по някое време ще изгърми и ще трябва да се бръкнете много дълбоко в джоба, а при бензиновия е обикновен съединител и струва около 650-700лв. ( ...за разлика от този при дизела, който е около 2-2.5 бона).........и тъй като вие купувате автомобила втора ръка, с неясни проблеми, с неясно какъв пробег,и т.н. то на вас ще се падне честа да ги оправяте........за това дизел сее купува чисто нов, караш 100-150 к км. и го махаш,защото после става страшно.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

........към грешния избор си тръгнал.........вземи си 2.4 МИВЕК ( бензиновия мотор) сложи му хубава АГУ и си свиркай.....

Защото:

.........този BSY мотор на немците не че е технологично изостанал( това пък особено за БГ е голям смях )а защото дава доста скъпоструващи "проблемчета" от типа на дросел,ЕГР,турбо,ДПФ-и и по малко срещани проблемчета от типа на свещи,дюзи, смесители,охладители и т.н.........това, наред с консумативите, хубави алтернативни части и язък ти че караш на икономична наФта.......да не говорим за неудобствата от нарушен комфорт при карането на иначе тихата кола.....

При бензиновите ги няма тези неща........разликата в разхода е поносима дори ако я караш само на бензин, и тя в полза на дизела, с разлика от 2 л. отгоре.......при бензиновите средния разход е 9-9.5 л./100 км. а при диздела е 7.5л./100 км.......това е при абсолютно еднакви конфигурации на колите, разликата е само в мотора.........освен това, при дизела имате и двумасов маховик, който по някое време ще изгърми и ще трябва да се бръкнете много дълбоко в джоба, а при бензиновия е обикновен съединител и струва около 650-700лв. ( ...за разлика от този при дизела, който е около 2-2.5 бона).........и тъй като вие купувате автомобила втора ръка, с неясни проблеми, с неясно какъв пробег,и т.н. то на вас ще се падне честа да ги оправяте........за това дизел сее купува чисто нов, караш 100-150 к км. и го махаш,защото после става страшно.....

Мда. За 25 к има чудесни сувове. Но не мицубиши.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда. За 25 к има чудесни сувове. Но не мицубиши.

За тези пари ще си взема Паджеро 4 .......това е много повече от който и да е СУВ......освен това не говорим за цената.....която е много дебела......май приятел си взе от Атина преди 1 месец О2 2.4 МИВЕК на 55 к км. за 8400Е.........

Ето и малко предложения"

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4179574/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4355473/

.......и т.н. има доста обяви и си струва ........от Атина до тук са 900 км. ...бензина там е около 3.30-3.40 лв./л.....такси за прехвърляне - около 300Е и около 2-3 дни време......тук е само прехвърлянето като разход....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда. За 25 к има чудесни сувове. Но не мицубиши.

 

Кои са тия чудесни сувове? Във форума на митсубиши митсубишитата са гадни сувове евала

 

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Outlander не е гаден СУВ, но за 25 000 лв. се сещам за две алтернативи, че и за по-малко парички в чужбина могат да се намерят, които са доста добре като цена-екстри-качество. Марки няма да споменавам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не ги намирам тези по добри алтернативи за 25 2008 г

 

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

 

Тогава си купуваш аутландер и приключва въпросът. :icon_thumbup:

 

Между другото по-важно би следвало да се посочат нуждите.

 

- вероятно двойното задвижване е важно или просто плюс

 

- вероятно по-широкото пространство е в отговор на повече деца или...

 

- дизелът предполага повечко шофиране годишно или просто търсим торк над 300 НМ.

 

 

 

 

 

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз няма как да съм безпристрастен. затова още 1 глас за бензиновия.

 

След 5.5 години и 130 хил км безпроблемна служба премина в наследство към майка ми :) А аз си карам колите юнашки.

По-безпроблемна кола не съм притежавал. (но за дизелите съм слушал и чел какви ли не драми).

 

В момента майка ми поставя някакви рекорди по консумация на газ (под 11/100 - градско).. нещо което при мен не се получаваше ама то и моя десен крак... :)

 

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

В момента майка ми поставя някакви рекорди по консумация на газ (под 11/100 - градско).. нещо което при мен не се получаваше ама то и моя десен крак... :)

 

Успех!

Хе, то и жена ми поставя абсолютни рекорди и аз се чудя дали не зарежда 2 пъти ,а да го отчита 1 път ,но.... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз няма как да съм безпристрастен. затова още 1 глас за бензиновия.

 

След 5.5 години и 130 хил км безпроблемна служба премина в наследство към майка ми :) А аз си карам колите юнашки.

По-безпроблемна кола не съм притежавал. (но за дизелите съм слушал и чел какви ли не драми).

 

В момента майка ми поставя някакви рекорди по консумация на газ (под 11/100 - градско).. нещо което при мен не се получаваше ама то и моя десен крак... :)

 

Успех!

 

2007 г на 130 000 км е и моя 2.0 тди. Един егр клапан сменен и това е единствения по сериозен дефект. Имайки на предвид че още на 30 000 км го ремпнах в дигиталтунинг, и хич не е жален. Това което до ден днешен ме изнервя е високия шум на мотора и се псувам ще не взех тогава бензин с цвт.

 

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aко този Outlander е с въпросния двигател, който се монтира на VW Passat и още безброй много от групата на VW не бих го препоръчал. Като знам един познат колко пари пръсна по ремонти... А и по спомен във Skoda форума имаше една тема за проблемите на този агрегат (доста дълга).

Редактирано от UNNAMED
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aко този Outlander е с въпросния двигател, който се монтира на VW Passat и още безброй много от групата на VW не бих го препоръчал. Като знам един познат колко пари пръсна по ремонти... А и по спомен във Skoda форума имаше една тема за проблемите на този агрегат (доста дълга).

........същия е.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2007 г на 130 000 км е и моя 2.0 тди. Един егр клапан сменен и това е единствения по сериозен дефект. Имайки на предвид че още на 30 000 км го ремпнах в дигиталтунинг, и хич не е жален. Това което до ден днешен ме изнервя е високия шум на мотора и се псувам ще не взех тогава бензин с цвт.

 

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

.......късметлия си,но рано или късно късмета ти ще те изневери.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз няма как да съм безпристрастен. затова още 1 глас за бензиновия.

 

След 5.5 години и 130 хил км безпроблемна служба премина в наследство към майка ми :) А аз си карам колите юнашки.

По-безпроблемна кола не съм притежавал. (но за дизелите съм слушал и чел какви ли не драми).

 

В момента майка ми поставя някакви рекорди по консумация на газ (под 11/100 - градско).. нещо което при мен не се получаваше ама то и моя десен крак... :)

 

Успех!

 

Аре и аз да похваля моя тогава - 2007, 2.0did, в момента на 174 000км. Първия проблем, който се появи от скоро е дроселова клапа или ЕГР клапа или както там му викат. Смятам, че преди мнооооого време съм избил парите за клапана от ниския разход на гориво. А и една подгрявна свещ беше дала фира миналата зима.

Много ми е смешна тая мереница на двигатели, кой е по...по...най :) Има вече няколко теми по този повод, в иначе скромния ни форум. И в Ауто Билд често, пускат сравнителни тестове бензин или дизел и няма ясно заявено първо място :) Просто всеки си прави сметка, как ще си ползва и подържа колата и си я избира според нуждите му. Иначе за шума съм съгласен, че е малко в повечко за двигател монтиран на кола 2007г, но съм се премирил отдавна с това, повече ми липсва автоматика. За здравината на мотора незнам, имам приятел с такъв мотор на пасат, голям е душманин, колата умря на 450 000км. , ама защото я челоса и става само за старо желязо. Еми нищо не беше сменял по мотор - нито дюзи, нито турбина, нито дросел, само подгревни свещи.

Сега ще кажете, че съм пристрастен, еми да пристрастен съм, няма как....мойто си е най-убаво :)

Редактирано от Kokito
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аре и аз да похваля моя тогава - 2007, 2.0did, в момента на 174 000км. Първия проблем, който се появи от скоро е дроселова клапа или ЕГР клапа или както там му викат. Смятам, че преди мнооооого време съм избил парите за клапана от ниския разход на гориво. А и една подгрявна свещ беше дала фира миналата зима.

Много ми е смешна тая мереница на двигатели, кой е по...по...най :) Има вече няколко теми по този повод, в иначе скромния ни форум. И в Ауто Билд често, пускат сравнителни тестове бензин или дизел и няма ясно заявено първо място :) Просто всеки си прави сметка, как ще си ползва и подържа колата и си я избира според нуждите му. Иначе за шума съм съгласен, че е малко в повечко за двигател монтиран на кола 2007г, но съм се премирил отдавна с това, повече ми липсва автоматика. За здравината на мотора незнам, имам приятел с такъв мотор на пасат, голям е душманин, колата умря на 450 000км. , ама защото я челоса и става само за старо желязо. Еми нищо не беше сменял по мотор - нито дюзи, нито турбина, нито дросел, само подгревни свещи.

Сега ще кажете, че съм пристрастен, еми да пристрастен съм, няма как....мойто си е най-убаво :)

 

Точно така, всичко е въпрос на нужди и здрав разум. Последният обикновено изключва възможността да се дават 25 к за употребявана колица, пък макар и СУВ, освен ако не е 100% на под 100 к и да има сервизен запис за всяко обслужване при официалния дилър. Имам известен опит със същия двигател, но монтиран на шкода, около 70 000 км., сега двигателят е на около 120 к и дроселът се предаде. 500 лв. с работата в оторизирания шкода сервиз. Шумен двигател, но много пъргав и стабилен.

 

Питах колегата, каза, че е готов на разговор за неговия О2, автоматик, не е на 100, а на 90 000 км. купен и обслужван в Балканстар. Колата е в София.

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодяря много на всички проявили интерес и особено на колегите изказали мнение.

 

Виждам, че не само в моята глава отговора дали си заслужава или не двигателя е ... нееднозначен.

От друга страна виждам че се повдигна и въпроса за какво точно ще се ползва и какви са ми изискванията.

Това всъщност ще отговори на въпроса дали си заслужава...

 

Основното ми изискване е комфорт за цялото семейство и възможността да се събираме с приятели и да идем на пикник или кратки преходи (7 места, макар и 2 не пълноценни ще помогнат :-) )

Над 50% от времето колата ще се кара от офиса до в къщи и обратно. Останалото е до вилата (черен път) и въпросните пътувания, част от които по-дълги.

Не планирам да правя нищо екстремно, което означава, че двигателя няма да бъде претоварван (жената не дава да карам над 140 дори по магистралата ;-))

Знам че на тези и по-малко пари мога да си взема комфортен лек автомобил, така че оглеждам и други алтернативи (примерно майстора категорично ми каза да гледам само Honda CR-V или друг модел хонда).

 

Така, че ще поставя още един въпрос - като цялостно представяне, екстри, и ако приемем че колометрите са наистина 80К и поддръжката е наистина само в БС - заслужава ли си да си мисля за тази кола или да наблегна повече на другите алтернативи?

 

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има една поговорка кола и жена на късмет, ама с кола може и да случиш:) Аутлендъра не е от най комфортните автомобили но не е и от най дървените. Ако намериш такъв старателно подържан с документация няма какво да се колебаеш. Така е почти с всяка марка. То и затова колите от първи собственик са малко по скъпи

 

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...