Здравейте.Наблюдавам от известно време "потракване" на студен мотор на място. Като загрее мотора, тракането почти не се чува. Интересното е, че след запалване първите 5-6секунди не се чува, а след като "нещо" заработи което ми бяха казали, че е ЕГР-а, тогава започва.
Аз го взех от 70 на 65 защото бяха последна партида от предишния фейс. Сега този най новия топа е 80. Той има някой глезотии повече. Подгрев волан, ел ръчна спирачка, подгрев чистачки, 360 камера което за мен е мн полезно. Но най важното в топ оборудването е че подобрено 4рното. Мисля че вече има лсд на предния диф. Не съм много запознат. Питай ги подробно. Чух също че още са подобрили окачването и шумоизолацията. Мен много ми харесва предницата с лед фаровете. На мойта фаровете светят много добре изключително широко. на новия е възможно да са още по добри
От август 2015г. карам лендър дизел автомат топ оборудване. Не най последния фейс а предишния. 45к км засега. Без забележки. Преди това имах стария лендър 2007ма с ваг мотора. Продадох го на 150к км. Джипа беше железен макар и много пластмасов до последно абс нищо не скърцаше. Най големия му проблем ваговия кенефски мотор. Ядове колкото искаш. Имал съм и други автомобили все нови от ваг групата и смело мога да кажа че тоя концерн е направен да изтезава клиентите си! Пълна трагедия са! Та по темата. Новия лендър е на много по високо ниво. Шумоизолация, комфорт возия и вървеж даже. На пръв поглед интериора създава впечатление на постен но далеч не е така. По въпроса с разхода не искам да влизам в спорове щото ще се скараме. Изобщо забравете сравнения на леки автомоболи със сувове и джипове. И такива генерални заключения като Митсубиши не са икономични автомобили също не е правилно. Харчат си нормално за сегмента.
Mitsubishi Outlander 2.0 Di-D декември 2007. ПЪРВИ собственик, закупен от Балканстар. Най високото ниво на оборудване Instyle+. Сервизни документи и фактури. Напълно обслужен преди 3000 км ремък, ролки, масла и филтри. Каско до октомври 2015. Снимки и инфо - > http://www.mobile.bg/21434723443387810
Ремък сменях но карах от тогава 2 месеца не е имало проблем.Даже сега като сменяха датчика се наложи пак да махнат ремъка и ролките щото са оставили много малък отвор. Нещо друго е
Здравейте. Някой дали е имал следния проблем: палиш и веднага изгасва.Така няколко пъти докато тръгне. Дава грешка на датчик разпределителен вал. Сменям го и пак същото, даже дава и на датчик колянов вал. Съвпадението е че и автопилота не работи явно проблема е общ.
Ако искаш доста добра гума аз карам 3 сезона с continental sport contact 5 235/55/18 малко са по скъпи но са брутални особено на мокро Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
След като свалиш черната капачка нищо друго не се развива. Целия баласт вътре се завърта. Погледни си в книжката там е описано. В балканстар едната крушка е 340 лв. Иначе се намират на цена делено на 3 на тази Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Аз имах в предвид 235/5518 не на 50. На 50 са по ниски. То си е съвсем друг размер. Карай си или със стандартния или с 235/55. А цената при различните размери зависи дали е по разпространен размера или е рядко използван/купуван. Т.е по нестандартните размери са по скъпи. Явно 235/55/18 се ползва от повече производители Sent from my Nexus 4 using Tapatalk