Garderobo Публикувано 4 ноември 2013 Сподели Публикувано 4 ноември 2013 (редакция) Здравейте на всички, нов съм във форума и искам да попитам за 1 кола.Когато тръгнеш да вкарваш 2ра не ти дава просто не може единствения начин е с междинна газ. иначе колата е доста добра. говоря за 90 коня дизел 98 края. ДА Я ВЗЕМАМ ЛИ??? Редактирано 4 ноември 2013 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 4 ноември 2013 Сподели Публикувано 4 ноември 2013 Здравей колега, проблем със синхронизатора на 2-ра скорост.. често срещан проблем е. Потърси из форума за проблем със синхронизаторите и ще се запознаеш с проблема по-добре.И моята я взех така вече 80 000 я карам така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Garderobo Публикувано 4 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 4 ноември 2013 Здравей колега, проблем със синхронизатора на 2-ра скорост.. често срещан проблем е. Потърси из форума за проблем със синхронизаторите и ще се запознаеш с проблема по-добре.И моята я взех така вече 80 000 я карам така.Човека каза че е правил скорости щото там нещо си се било пр....о има и др като е запалена на място леко като че ли вибрира лоста каза че било от няква втулка която била милиметър по-тясна... и още нещо колко пари ще ми трябват за задни вежди??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 ноември 2013 Сподели Публикувано 4 ноември 2013 Човека каза че е правил скорости щото там нещо си се било пр....о има и др като е запалена на място леко като че ли вибрира лоста каза че било от няква втулка която била милиметър по-тясна... и още нещо колко пари ще ми трябват за задни вежди???..значи или не е правил скорости, или не ги е направил както трябва.......това с вибрирането на лоста не е хубаво.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 4 ноември 2013 Сподели Публикувано 4 ноември 2013 Човека каза че е правил скорости щото там нещо си се било пр....о има и др като е запалена на място леко като че ли вибрира лоста каза че било от няква втулка която била милиметър по-тясна... и още нещо колко пари ще ми трябват за задни вежди??? Синхронизатова за 2-ра е на цена към 200-220лв, за момента не съм чувал за преправяне. Иначе за веждите има вежди за Галант на цени около 100-120лв, но стават с преправяне и от други коли, като Лада Нива. Най-евтиния вариант е да ти ги огънат от ламарина, на мен във Враца ми взеха 20лв за вежда. И вече цената за работа и боядисване си зависи от майстора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 6 ноември 2013 Сподели Публикувано 6 ноември 2013 (редакция) И аз си карам с междинна , проблем е ако друг трябва да я кара и затова си я карам само аз . Иначе двигателя ми е часовник някой който незнае , че е дизел и се качи пита бензин ли е? Няма повдигачи няма трак мрак ... . А това карета и полуоски незнам какво е даже хахахха. п.с все пак моя двигател си е японски , защото си е стара бангийката. Редактирано 6 ноември 2013 от badcookie666 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 6 ноември 2013 Сподели Публикувано 6 ноември 2013 И аз си карам с междинна , проблем е ако друг трябва да я кара и затова си я карам само аз . Иначе двигателя ми е часовник някой който незнае , че е дизел и се качи пита бензин ли е? Няма повдигачи няма трак мрак ... . А това карета и полуоски незнам какво е даже хахахха. п.с все пак моя двигател си е японски , защото си е стара бангийката. Странично от темата :icon_blush: , Викторе какво масло слагаш на кутията смисъл знам , че е 75в90 марката се чудя , че са ми се разхрупали . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 6 ноември 2013 Сподели Публикувано 6 ноември 2013 Ако колата се харесва и това й е кусурът, си заслужава. По всяка стара кола има нещо да се човърка и/или ремонтира. Ако 220 е синхронизаторът и 150 лева е отваряне/затваряне на кутия плюс сваляне и поставяне така, че да седнеш, врътнеш ключа и да си тръгнеш доволен, това прави 420 лева. Слагаме и смяна на маслото към 50 лв ... към 500 лв.----------------------------------------------------------------------------------И малко off. По моя опит с кутиите, мисля че ще разбера какво са карета и Марио май ще излезе прав (както обикновено). Вероятно имам два проблема - лагер първичен вал (това за шума понякога на празен ход) и каре (поклопването в движение, потегляне и ускорение, но независещо от посоката на волана). Каквото и да е оказва се, че е доста добре направено и здраво щом устиска толкова време и колата след 5 години каране се държи като в деня когато за първи път я подкарах.Даже шумът на празен ход се изчисти при топъл двигател и кутия и остана само при студен старт. Мен пък ме питат "това в момента работи ли" по повод пушечето от ауспуха и нечуващия се автомобил на празен ход. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Garderobo Публикувано 7 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 7 ноември 2013 Ако колата се харесва и това й е кусурът, си заслужава. По всяка стара кола има нещо да се човърка и/или ремонтира. Ако 220 е синхронизаторът и 150 лева е отваряне/затваряне на кутия плюс сваляне и поставяне така, че да седнеш, врътнеш ключа и да си тръгнеш доволен, това прави 420 лева. Слагаме и смяна на маслото към 50 лв ... към 500 лв.----------------------------------------------------------------------------------И малко off. По моя опит с кутиите, мисля че ще разбера какво са карета и Марио май ще излезе прав (както обикновено). Вероятно имам два проблема - лагер първичен вал (това за шума понякога на празен ход) и каре (поклопването в движение, потегляне и ускорение, но независещо от посоката на волана). Каквото и да е оказва се, че е доста добре направено и здраво щом устиска толкова време и колата след 5 години каране се държи като в деня когато за първи път я подкарах.Даже шумът на празен ход се изчисти при топъл двигател и кутия и остана само при студен старт. Мен пък ме питат "това в момента работи ли" по повод пушечето от ауспуха и нечуващия се автомобил на празен ход.мдаааа като се замисля той каза че имало някаф шум на празен ход понякога,когато загрее се оправяло... та момчета мн ви моля нов съм кой е майстора тука има ли някой от сф ще си платя колкото каже за да я погледне тая кола и да каже има ли смисал да се взема щото си и иска пари! МН ВИ МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 ноември 2013 Сподели Публикувано 7 ноември 2013 Т.к. форумният майстор от София е с ник нейм DJ Tymbi. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 7 ноември 2013 Сподели Публикувано 7 ноември 2013 И аз си карам с междинна , проблем е ако друг трябва да я кара и затова си я карам само аз . Иначе двигателя ми е часовник някой който незнае , че е дизел и се качи пита бензин ли е? Няма повдигачи няма трак мрак ... . А това карета и полуоски незнам какво е даже хахахха. п.с все пак моя двигател си е японски , защото си е стара бангийката. Странично от темата :icon_blush: , Викторе какво масло слагаш на кутията смисъл знам , че е 75в90 марката се чудя , че са ми се разхрупали . Странично.. ама нямам идея вече 80к ударих, но не съм сменявал още масло на кутията. Мисля до месец-два да сменя, за маслото ще се доверя изцяло на Марин(mario64) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 8 ноември 2013 Сподели Публикувано 8 ноември 2013 Странично.. ама нямам идея вече 80к ударих, но не съм сменявал още масло на кутията. Мисля до месец-два да сменя, за маслото ще се доверя изцяло на Марин(mario64) Той е печен МАрин пазарувам си от него , като има зор . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yoshko Публикувано 12 ноември 2013 Сподели Публикувано 12 ноември 2013 Той е печен МАрин пазарувам си от него , като има зор .Съгласен съм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 14 април 2014 Сподели Публикувано 14 април 2014 Здр.колеги,мой приятел с Галант 2.5 от Девин е с 'разбити' вътрешни карета,маншоните са се скьсали....и не знае даже колко време е карал така.Майстора днес му е казал че може да мине само с трипод от карето,пита ме дали се продава само тя и кьде може да се купи нова ? http://www.amavto.com/object.php?id=3532 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 април 2014 Сподели Публикувано 14 април 2014 Здр.колеги,мой приятел с Галант 2.5 от Девин е с 'разбити' вътрешни карета,маншоните са се скьсали....и не знае даже колко време е карал така.Майстора днес му е казал че може да мине само с трипод от карето,пита ме дали се продава само тя и кьде може да се купи нова ? http://www.amavto.com/object.php?id=3532........ и да смените трипода( освен в случаите, когато е разбит и иглените му съчми са разджасали и има ръжда по тях), пак ще ви тресе, защото обикновенно се износва "камбаната" на карето ,там ,къде ляга трипода.......по скоро завъртете каретата и готово....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valdis Публикувано 15 април 2014 Сподели Публикувано 15 април 2014 Мога да дам едно уточнение за цената на синхроните на 2 - ра скорост, преди по-малко от месец си ги поръчах на цена 138 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.