Admin Tishu Публикувано 12 октомври 2013 Admin Сподели Публикувано 12 октомври 2013 Привет на всички. Нещо много интересно взе да се случва с фаровете на галантеца. Ето на кратко историята: Преди няколко дни забелязах, че единия ми фар (ляв) на къси не работи. Взех си крушка (тук да благодарим на TASSO) и бях готов да сменям, но забелязах, че и други не работи на къси. После естествено и габаритите спряха да функционират :D (само предните). Когато и бибитката спря да работи загадката стана пълна :D Та почнах да проверявам бушоните (нормалните, малките с двете крачета). Всички бяха добре и при тях проблеми нямаше. Хммм малко съмнително, но в процеса на "бърникане" кларинета ми ( :D бибитката ) започна да функционира ( да, да ще проверя, кое е хлабаво :D ... когато откаже пак де). За съжаление нямах същия успех с късите ... или габаритите. Все пак си тествах и новата крушка директно на буксата и не работеше. Тук е добре да отбележа, че проблем с дългите, стопове, мигачи, задни габарити нямам. Всичко си бачка ( особено дългите ден правят ). При бушоните има едно реле (всъщност не съм сигурен дали е точно реле) според което то отговаря за фаровете и в него има два 10А бушона. Като го махнах и нямах никакви фарове. А да и с халогените нямам проблеми. Ако ви трябва някаква друга информация ... споделете. Тук ще отбележа две неща: 1. Предварително се извинявам ако се засека с някой утре по пътя от Раднево до Габрово. Предполагам, че ще карам на дълги 2. Ако има полицай ... забравете по-горе казаното от мен и подминете темата :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traychev Публикувано 12 октомври 2013 Сподели Публикувано 12 октомври 2013 Провери ли тока дали идва ток с мултицет ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Tishu Публикувано 12 октомври 2013 Автор Admin Сподели Публикувано 12 октомври 2013 Разбира се ...., че не :D Малко не съм си в нас и нямам много, много инструменти, но пък и затова тествах с нова крушка. Също така да спомена, че като цъкам на къси и таблото си свети. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traychev Публикувано 12 октомври 2013 Сподели Публикувано 12 октомври 2013 Всички бушони ли провери? Tishu: Е казах, че съм ги проверил :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 12 октомври 2013 Сподели Публикувано 12 октомври 2013 Извади релетата на габаритите и на късите и измери дали идва постоянния плюс. Следваща стъпка ако това е Ок, пак там докато са извадени да се премери дали идва командата от лоста. Ако не знаеш как да измериш, намери един мултицет какъв да е и ми дрънни един тел. да те ориентирам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 12 октомври 2013 Сподели Публикувано 12 октомври 2013 Вероятно имаш проблем с кабелите, защото левия преден габарит и задния десен са свързани на един предпазител, същото важи и за предния десен и задния ляв габарит. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Tishu Публикувано 12 октомври 2013 Автор Admin Сподели Публикувано 12 октомври 2013 И аз знам, че са така, но и двата (кабела) да са дали проблем по едно и също време? Загадка това остава за мен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikovas Публикувано 12 октомври 2013 Сподели Публикувано 12 октомври 2013 Утре зависи по кое време си пътуваш за Габрово,можеш да минеш през Стара Загора да разменим някой бушон с мойте че да разберем дали е от тях.Ако решиш пише на ЛС да се уговорим Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Tishu Публикувано 12 октомври 2013 Автор Admin Сподели Публикувано 12 октомври 2013 Утре зависи по кое време си пътуваш за Габрово,можеш да минеш през Стара Загора да разменим някой бушон с мойте че да разберем дали е от тях.Ако решиш пише на ЛС да се уговорим Благодаря за това предложение, но да пресичам града ... на дълги или без фарове не е много оферта :D (Имам изключителния късмет винаги да ме спират) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikovas Публикувано 12 октомври 2013 Сподели Публикувано 12 октомври 2013 Благодаря за това предложение, но да пресичам града ... на дълги или без фарове не е много оферта :D (Имам изключителния късмет винаги да ме спират)Е аз съм в началото на града кв.Кольо Ганчев,така че ще и само в началото Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 12 октомври 2013 Сподели Публикувано 12 октомври 2013 (редакция) Не знам аз защо останах незабелязан. За да спрат и на двата фара и късите и габаритите, то общите точки са или постоянният плюс към релетата, или масата на релетата, или командата от ключа вътре не идва до тях. Това, че като пипаш по кутията в коша да вадиш и слагаш бушони има прогрес и клаксона е тръгнал е в полза на теорията за кофти контакт или прекъснато в самата кутия. Но ок, сменяй си бушони на воля и успех :icon_thumbup: . %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifП.С> Тишо, имаш ми телефона в хисторито на скайпа, ако все пак решиш, вземи един мултицет от някой и звънни да мерим дистанционно. Редактирано 12 октомври 2013 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 12 октомври 2013 Сподели Публикувано 12 октомври 2013 (редакция) Щом задните габарити и километража светят, значи както лоста, така и релето си работят. Другото, което ме кара да изкажа предположението си е, че фаровете,ляв и десен не са отказали едновременно, а за предните габаритите дори не се знае кога са спрели да функционират. Личното ми мнение, на базата най-често случвали се проблеми при Галант е, да са изгорели предните габарити, а на късите да има нагар на буксите към фара. Това последното се случва, когато крушката е правила слаб контакт при буксите, а оттам и нагар, който прекъсва връзката. Редактирано 12 октомври 2013 от bluffer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 13 октомври 2013 Сподели Публикувано 13 октомври 2013 Имах одобен проблем с разхлабена връзка във фасунгите на габаритите. И на мен ми се струва, че ства въпрос за слаби или прекъснати връзки. Няма как да работи половината верига, ако проблема е реле или бушон. ОСвен с мултицет да звъннеш веригите, но ако дават на късо някъде пак ще ти изписука уреда. Много досаден проблем, дано го отстраниш бързо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 13 октомври 2013 Сподели Публикувано 13 октомври 2013 Подкрепям предложението на колегата bluffer.Аз също имах лош контакт между крушката на късите и стойката, на която стъпва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Tishu Публикувано 13 октомври 2013 Автор Admin Сподели Публикувано 13 октомври 2013 @Любо не съм те игнорирал, а просто сега нямам уредите, за да проверя това, но ще го направя. Мдам забравих една важна подробност. Като извадих буксата за късите и по нея имаше .... нещо :D . Прилича на някакво смазващо вещество (тук не виждам смисъл да го има освен ако не е някакъв вид контактна паста). Също така като тествах с нова крушка тествах няколко маси (на различни места в близост до тази зона) точно да проверя този вид контакт дали е ок. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 13 октомври 2013 Сподели Публикувано 13 октомври 2013 Първо с една малка плоска отверка и парцалче,си почисти буксите на фаровете,че вътре става голяма мизерия.След това пак пробвай с крушката,дали ще светне.Мислех си за реле,ама ти показва индикация на таблото,но това не пречи да ги размениш с друго за проба,ама след като изчистиш буксите. И да трябва си или мултицет или пробна лампа,за да намериш къде се е "скрил" тока :D. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 13 октомври 2013 Сподели Публикувано 13 октомври 2013 Тази смазка е технически вазелин, служи за да не зеленясват контактите както при немските *******. Има си я серийно, така че това е Ок. А при отворен капак като включваш светлините чуваш ли релетата да цъкат от към кутията? ... Поне за това не ти трябва нищо за да го провериш.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Tishu Публикувано 13 октомври 2013 Автор Admin Сподели Публикувано 13 октомври 2013 Релето се чува да цъка и ново нещо намерих преди малко :D Аварийните ми ги няма и те. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 октомври 2013 Сподели Публикувано 13 октомври 2013 Тишо, вах мааму и галант, аз ко съм пускам кучката да го ошета :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Tishu Публикувано 14 октомври 2013 Автор Admin Сподели Публикувано 14 октомври 2013 Тишо, вах мааму и галант, аз ко съм пускам кучката да го ошета :D Крайния вариант е това :D Днес с Ицо ще се дупим и ще видим какво ще стане :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Tishu Публикувано 14 октомври 2013 Автор Admin Сподели Публикувано 14 октомври 2013 Съжалявам за двойния пост. Преди малко с Ицо проверихме няколко детайла. 1. Ток до релето стига.2. Релето си цъка и работи.3. Ток до кабелите на крушките има. Просто трябваше да се връщам на работа и нямаше как да довършим. Към този момент сякаш ... масата се губи някъде, но това ще се провери утре. П.С. Игнорирайте написаното за аварийните, разбрах от какво е и няма връзка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 14 октомври 2013 Сподели Публикувано 14 октомври 2013 Еми или крушка остана или маса,както казваш,но фаровете на Галанта не се ли управляват по - ,демек плюс трябва да си има,а минуса управлява целия филм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 14 октомври 2013 Сподели Публикувано 14 октомври 2013 (редакция) Ето ти извадки от схемите да видиш от къде вземат маса крушките: http://195.149.248.189:8080/2013-10-14/bb4034b7740068af7cb0d53bade2b092_120x90.jpghttp://195.149.248.189:8080/2013-10-14/bf76d783b393adf0b6e620da564f0fa8_120x90.jpghttp://195.149.248.189:8080/2013-10-14/075ab67781cba115ad4b8222ac13e843_120x90.jpg Дясната взема от №1, a лявата и клаксона от №19 като обща точка и се разклоняват в joint point 2. Огледай там първо (№19 и joint point 2) след като е имало проблем с клаксона и после се е оправил. Релетата и дългите вземат маса от №9, там явно е наред всичко. Само че много сложно, нали уж сте мерили - ако са излизали 12 волта между двете дупки на куплунга към крушките, то наистина просто са ти зеленясали куплунзите, както Слави предположи още в началото. Ако ли пък сте мерили с едната сонда директно на акумулатора, то измерете в двете дупки какво има (или няма) и ще се разбере със сигурност маса ли е или друго. %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifСтарши, за протокола, не се управляват по минус. Късите си имат постоянно маса, а масата на дългите минава през лоста къси-дълги. Плюс няма постоянно, а само като се врътне ключа, но пък излиза и на късти и на дълги. Редактирано 15 октомври 2013 от Светльо Ангелов Отрицателната репутация на stevensgr е по погрешка! Колегата е искал да пусне положителна! 3 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Tishu Публикувано 14 октомври 2013 Автор Admin Сподели Публикувано 14 октомври 2013 Любо, душко какви са тея схеми, де ги намери :D На левия къс гледахме и изкара 12така (Не москвич :D). Утре ще прегледаме и останалите неща и ще се чуе ... па дано и да светне :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Tishu Публикувано 15 октомври 2013 Автор Admin Сподели Публикувано 15 октомври 2013 Привет и ... съжалявам пак за двойния пост Тъпа история малко: В Събота споменах, че съм проверил с нова крушка как са нещата и не светна. Проверих на десния фар. В понеделник с Ицо проверихме тока на левия и беше ок (на буксата). :icon_hmm: Докато се дупех ей сега гледах кабелите, който влизат в буксата на десния фар (работех там, защото е има повече място). Изглеждаха ок кабелчетата, ама хубаво, че добре ги бутнах и се усети, че едното е хлабаво (иииии съответно после видях, че е скъсано). Изглежда, че дало и на късо и затова съм на тъмно :D . Смених ей сега едната крушка (дясната ... като оправих кабела преди това) и светнааа :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: . Утре ще сменя и другата, че там хакумулатора трябва да свалям и ще е повече дупене. Много благодаря на всички за помощта и специално на Любо и Ицо ;) :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.