Mitaka-VT Публикувано 30 юли 2013 Сподели Публикувано 30 юли 2013 (редакция) Не издържам да се похваля просто и бързам да споделя.Днес купих 4г63 двигател и скоро се надявам да е в коша на моята любима.Ако темата представлява интерес ще публикувам доста снимков материал,като започне суап-а.За сега показвам двигателя и къде трябва да влезе той.Още не е разтоварен от колата дори .http://thebutcher.snimka.bg/automobiles/mitsubishi-galant.767482 Редактирано 30 юли 2013 от Mitaka-VT Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traychev Публикувано 30 юли 2013 Сподели Публикувано 30 юли 2013 Като гледам е двулитров двигател от Еклипс :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka-VT Публикувано 30 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 30 юли 2013 От Галантче е свален но да еднакви са двигателите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 30 юли 2013 Сподели Публикувано 30 юли 2013 Ама от кой модел Галант,тоя двигател като го гледам си е точно 2 литра 150 коня,с 2 вала,който се слага на Еклипс също. Успех с начинанието колега,очакваме снимки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka-VT Публикувано 30 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 30 юли 2013 (редакция) Двигателя е смъкнат от ето този галант... http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11323196256310759&f1=details&slink=2xu7vt .Колегата излезе мн коректен и днес се прибрах с тази страхотна придобивка. Редактирано 30 юли 2013 от Mitaka-VT Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 30 юли 2013 Сподели Публикувано 30 юли 2013 Ще дойда до Търново да го видя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka-VT Публикувано 30 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 30 юли 2013 Ицо,заповядай само ела с онзи звяр да му се порадвам малко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 30 юли 2013 Сподели Публикувано 30 юли 2013 ОК, нямаш грижи, прати ми актуален тел. номер на ЛС Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka-VT Публикувано 4 август 2013 Автор Сподели Публикувано 4 август 2013 Както обещах ето малко снимки от демонтирането на стария двигател.http://thebutcher.snimka.bg/automobiles/mitsubishi-galant.767482.31147887http://thebutcher.snimka.bg/automobiles/mitsubishi-galant.767482.31147888http://thebutcher.snimka.bg/automobiles/mitsubishi-galant.767482.31147889http://thebutcher.snimka.bg/automobiles/mitsubishi-galant.767482.31147890http://thebutcher.snimka.bg/automobiles/mitsubishi-galant.767482.31147897http://thebutcher.snimka.bg/automobiles/mitsubishi-galant.767482.31147898 И най-радостната новина за мен...кутията ми пасна на новия двигател.http://thebutcher.snimka.bg/automobiles/mitsubishi-galant.767482.31147894http://thebutcher.snimka.bg/automobiles/mitsubishi-galant.767482.31147895 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka-VT Публикувано 20 август 2013 Автор Сподели Публикувано 20 август 2013 Колеги,имам следния проблем.Взех маховик за двигателя но излезе,че е с по-голям радиус от маховика на 1,8-цата и не влиза в кожуха на скоростната кутия.Та въпроса ми е ако го дам да го намалят до размера на другия маховик и ползвам венеца на по-малкия маховик,дали ще имам проблеми?Става въпрос за отнемане на 5мм по цялата обиколка на маховика.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 август 2013 Сподели Публикувано 20 август 2013 Колеги,имам следния проблем.Взех маховик за двигателя но излезе,че е с по-голям радиус от маховика на 1,8-цата и не влиза в кожуха на скоростната кутия.Та въпроса ми е ако го дам да го намалят до размера на другия маховик и ползвам венеца на по-малкия маховик,дали ще имам проблеми?Става въпрос за отнемане на 5мм по цялата обиколка на маховика.Благодаря предварително.По добре е да си вземеш други скорости и съединител, отколкото да намаляваш маховика .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka-VT Публикувано 25 август 2013 Автор Сподели Публикувано 25 август 2013 (редакция) След дълги дни на изхабени нерви и неща които просто не пасват ето резултата...http://thebutcher.snimka.bg/automobiles/mitsubishi-galant.767482.31340859http://thebutcher.snimka.bg/automobiles/mitsubishi-galant.767482.31340861http://thebutcher.snimka.bg/automobiles/mitsubishi-galant.767482.31340863 Колеги просто от любопитство питам дали има друг галант като моя с такъв двигател в България?И да запитам някой да има представа къде мога да намеря ел схеми за е33/38? Редактирано 25 август 2013 от Mitaka-VT Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 28 август 2013 Сподели Публикувано 28 август 2013 С ел. схемите мога да ти помогна, ако ти трябват тези за свързването на компютъра. (Предполагам, че те те интересуват :D ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 28 август 2013 Сподели Публикувано 28 август 2013 След дълги дни на изхабени нерви и неща които просто не пасват ето резултата...http://thebutcher.snimka.bg/automobiles/mitsubishi-galant.767482.31340859http://thebutcher.snimka.bg/automobiles/mitsubishi-galant.767482.31340861http://thebutcher.snimka.bg/automobiles/mitsubishi-galant.767482.31340863 Колеги просто от любопитство питам дали има друг галант като моя с такъв двигател в България?И да запитам някой да има представа къде мога да намеря ел схеми за е33/38? http://dox.bg/files/dw?a=8b4d61c5bd От тук си свали сервизното ръководство за Е32, Е33, Е39 с едновалов 4G63, в PDF формат е. Има и за скоростна кутия. Прегледай всички файлове внимателно, има си схеми кое как е. Много полезни неща има.Дано съм ти помогнал!Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka-VT Публикувано 31 август 2013 Автор Сподели Публикувано 31 август 2013 С ел. схемите мога да ти помогна, ако ти трябват тези за свързването на компютъра. (Предполагам, че те те интересуват :D ) С компютъра нямам проблем понеже взех цялата инсталация с ЕКУ-то.По скоро другите кабели ме интересуват за датчици,километраж и такива... http://dox.bg/files/dw?a=8b4d61c5bd От тук си свали сервизното ръководство за Е32, Е33, Е39 с едновалов 4G63, в PDF формат е. Има и за скоростна кутия. Прегледай всички файлове внимателно, има си схеми кое как е. Много полезни неща има.Дано съм ти помогнал!Поздрави! Колега,сега ще погледна но двигателя е с 2 вала не знам дали са същите!Благодаря и на двама ви! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 3 септември 2013 Сподели Публикувано 3 септември 2013 С компютъра нямам проблем понеже взех цялата инсталация с ЕКУ-то.По скоро другите кабели ме интересуват за датчици,километраж и такива... Колега,сега ще погледна но двигателя е с 2 вала не знам дали са същите!Благодаря и на двама ви!Зная, че двигателят ти е с два вала, аз съм със същия :icon_bye: Просто уточнявах, че в мануала има и за двата мотора. Свали си всичко от линка и разгледай внимателно, наистина има полезна информация.Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka-VT Публикувано 9 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 9 септември 2013 Някой може ли да ми каже дали има разлика в пиновете на ECU-to на еклипс 1Г и Galant E38A? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 15 септември 2013 Сподели Публикувано 15 септември 2013 Би трябвало да няма, слагал съм за проба на моя Галант комп. от Еклипс 1 и си работи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka-VT Публикувано 25 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 25 септември 2013 (редакция) Колеги,днес запалих колата и тръгнах да я пробвам.Но останах адски разочарован,като стигне едни обороти и директно забива муцуна все едно бия контри.Като отворя капачката за маслото вътре има капки масло които подскачат нагоре,това нормално ли е?Другото което е,датчика който се пада на главата в горния ляв край(не знам вече на разпределителните валове ли е,на коляновия вал ли е)съм го сложил на белезите му,има ли вероятност да е от него?Понеже съм го купил от еклипс,а не от галант и не съм сигурен дали имат някаква разлика. Редактирано 25 септември 2013 от Mitaka-VT Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 25 септември 2013 Сподели Публикувано 25 септември 2013 Щом не ти мие очите и не излиза пушек, не се притеснявай. Замислял ли си се защо някои от нас си сменят уплътненията на капачките за наливане на масло? Ако няма някакъв наплив на масло щеше ли да продават гарнитури?!В някои двигателя, а може би и всички, върху разпр. вал има капак и тоя капак го съкращават като сглобяват. Или я забравят или я махат да не образува нагар, който да пада в маслото. Акъли колкото щеш. Акъл да искаш. Тогава може да ти оплиска целия двигателен отсек. Също запушена картерна вентилация ... където я има. От маркуча към въздушния филтър не трябва да излиза пушек изгорели газове. Това знам аз. Не е много, но мисля че нямаш проблем с уплътняването на буталата, сегментите и цилиндрите. А за забиването на муцуната предполагам е нещо свързано с подаването на гориво или токов проблем. При какви обороти се случва, с колко натиснат педал за газ, на коя предавка? А на място форсира ли се? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka-VT Публикувано 25 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 25 септември 2013 Питах това за маслото защото ме наплашиха за сегменти но нямам проблеми с пушек или газове от маркуча.Като карам на първа с 2000 оборота доло горе и смачкам газта до към 3500 4000 оборота,директно забива все едно блъскам нещо или натискам спирачки.И на място прави същото нещо.Не стига до прекъсвач просто започва да глъхне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 26 септември 2013 Сподели Публикувано 26 септември 2013 Изглежда като недостиг на гориво, но токът прави абсолютно същото. Когато няма гориво или ток, а дроселът е много отворен, двигателят са насмуква с въздух и сгъстяването му спъва колата. Може да е от ЕБУ (ако има разлика с оригиналния двиг), дебитомер, горивен филтър, тръгнала бензинова помпа, кофти маса и при възникване на определени вибрации директно прекъсва тока. Може да е бобина или комутатор също, позадръстени дюзи, неизправен датчик. От свещи ми се е случвало да не работи добре и прекъсва с много газ, но не чак както го описваш. Може да тръгнеш от проверка дебита на бензиновата помпа. Слагаш маркуча за постъпващия от резервоара бензин в шише и на зареден акумулатор даваш контакт. По данните на помпата за 1 минута трябва в шишето да има опр. количество бензин. Примерно ако я дават 200 литра/час, делиш 200 на 60 и получваш 3,3 литра за една минута. След това налягането в бензиновата рейка трябва да видиш. Има ли къде да я видят на диагностика? Има ли дебит и налягане и няма ли грешки по датчиците, ще се стесни много кръга на възможните причини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka-VT Публикувано 26 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 26 септември 2013 (редакция) Ще я карам да я закачат да видим ще излезе ли нещо.Днес цял ден се ровя в нета и гледах за тези camshaft position sensor и crankshaft position sensor.Та на crankshaft ми излиза ето това http://www.streettunedmotorsports.com/parts/b/oem_dsm_crank_position_sensor.jpg въпроса е,че аз намерих същата букса под смукателя с 3 кабела,само че срязани.Ако този датчик липсва колата ще пали ли и как да намеря точната му позиция,че цяла сутрин се опитвам но безуспешно.До колкото разбирам този е датчик на коляновия вал,а това http://www.roadraceengineering.com/eclipsetech/justin/cas-blacklid.jpg е датчик на разпределителните... Редактирано 26 септември 2013 от Mitaka-VT Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xitap Публикувано 26 септември 2013 Сподели Публикувано 26 септември 2013 Като шофьор на друга марка, но фен на Мицубиши, ще си позволя да изразя мнение, че според мен това е датика на разпределителнияв вал, който прави това забиване на предницата. На моя Крайслер Себринг (Мицубиши мотор) правеше същата мизерия и като го смених, се оправи! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka-VT Публикувано 26 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 26 септември 2013 Ами аз купих двигателя без датчик,след това взех датчик от един еклипс който беше пуснат на части.Има ли начин да го замеря да не стане така да копувам друг и да излезе,че не е от него? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.