Премини към съдържание

От 4г93 към 4г63


Препоръчано мнение

Не издържам да се похваля просто и бързам да споделя.Днес купих 4г63 двигател и скоро се надявам да е в коша на моята любима.Ако темата представлява интерес ще публикувам доста снимков материал,като започне суап-а.За сега показвам двигателя и къде трябва да влезе той.Още не е разтоварен от колата дори :).

http://thebutcher.snimka.bg/automobiles/mitsubishi-galant.767482

Редактирано от Mitaka-VT
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама от кой модел Галант,тоя двигател като го гледам си е точно 2 литра 150 коня,с 2 вала,който се слага на Еклипс също. Успех с начинанието колега,очакваме снимки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е смъкнат от ето този галант... http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11323196256310759&f1=details&slink=2xu7vt .Колегата излезе мн коректен и днес се прибрах с тази страхотна придобивка.

Редактирано от Mitaka-VT
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Колеги,имам следния проблем.Взех маховик за двигателя но излезе,че е с по-голям радиус от маховика на 1,8-цата и не влиза в кожуха на скоростната кутия.Та въпроса ми е ако го дам да го намалят до размера на другия маховик и ползвам венеца на по-малкия маховик,дали ще имам проблеми?Става въпрос за отнемане на 5мм по цялата обиколка на маховика.Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,имам следния проблем.Взех маховик за двигателя но излезе,че е с по-голям радиус от маховика на 1,8-цата и не влиза в кожуха на скоростната кутия.Та въпроса ми е ако го дам да го намалят до размера на другия маховик и ползвам венеца на по-малкия маховик,дали ще имам проблеми?Става въпрос за отнемане на 5мм по цялата обиколка на маховика.Благодаря предварително.

По добре е да си вземеш други скорости и съединител, отколкото да намаляваш маховика ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След дълги дни на изхабени нерви и неща които просто не пасват ето резултата...

http://thebutcher.snimka.bg/automobiles/mitsubishi-galant.767482.31340859

http://thebutcher.snimka.bg/automobiles/mitsubishi-galant.767482.31340861

http://thebutcher.snimka.bg/automobiles/mitsubishi-galant.767482.31340863

 

Колеги просто от любопитство питам дали има друг галант като моя с такъв двигател в България?И да запитам някой да има представа къде мога да намеря ел схеми за е33/38?

Редактирано от Mitaka-VT
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С ел. схемите мога да ти помогна, ако ти трябват тези за свързването на компютъра. (Предполагам, че те те интересуват :D )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След дълги дни на изхабени нерви и неща които просто не пасват ето резултата...

http://thebutcher.snimka.bg/automobiles/mitsubishi-galant.767482.31340859

http://thebutcher.snimka.bg/automobiles/mitsubishi-galant.767482.31340861

http://thebutcher.snimka.bg/automobiles/mitsubishi-galant.767482.31340863

 

Колеги просто от любопитство питам дали има друг галант като моя с такъв двигател в България?И да запитам някой да има представа къде мога да намеря ел схеми за е33/38?

 

http://dox.bg/files/dw?a=8b4d61c5bd

От тук си свали сервизното ръководство за Е32, Е33, Е39 с едновалов 4G63, в PDF формат е. Има и за скоростна кутия. Прегледай всички файлове внимателно, има си схеми кое как е. Много полезни неща има.

Дано съм ти помогнал!

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С ел. схемите мога да ти помогна, ако ти трябват тези за свързването на компютъра. (Предполагам, че те те интересуват :D )

 

С компютъра нямам проблем понеже взех цялата инсталация с ЕКУ-то.По скоро другите кабели ме интересуват за датчици,километраж и такива...

 

http://dox.bg/files/dw?a=8b4d61c5bd

От тук си свали сервизното ръководство за Е32, Е33, Е39 с едновалов 4G63, в PDF формат е. Има и за скоростна кутия. Прегледай всички файлове внимателно, има си схеми кое как е. Много полезни неща има.

Дано съм ти помогнал!

Поздрави!

 

Колега,сега ще погледна но двигателя е с 2 вала не знам дали са същите!Благодаря и на двама ви!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С компютъра нямам проблем понеже взех цялата инсталация с ЕКУ-то.По скоро другите кабели ме интересуват за датчици,километраж и такива...

 

 

 

Колега,сега ще погледна но двигателя е с 2 вала не знам дали са същите!Благодаря и на двама ви!

Зная, че двигателят ти е с два вала, аз съм със същия :icon_bye: Просто уточнявах, че в мануала има и за двата мотора.

Свали си всичко от линка и разгледай внимателно, наистина има полезна информация.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми каже дали има разлика в пиновете на ECU-to на еклипс 1Г и Galant E38A?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да няма, слагал съм за проба на моя Галант комп. от Еклипс 1 и си работи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колеги,днес запалих колата и тръгнах да я пробвам.Но останах адски разочарован,като стигне едни обороти и директно забива муцуна все едно бия контри.Като отворя капачката за маслото вътре има капки масло които подскачат нагоре,това нормално ли е?Другото което е,датчика който се пада на главата в горния ляв край(не знам вече на разпределителните валове ли е,на коляновия вал ли е)съм го сложил на белезите му,има ли вероятност да е от него?Понеже съм го купил от еклипс,а не от галант и не съм сигурен дали имат някаква разлика.

Редактирано от Mitaka-VT
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом не ти мие очите и не излиза пушек, не се притеснявай. Замислял ли си се защо някои от нас си сменят уплътненията на капачките за наливане на масло? Ако няма някакъв наплив на масло щеше ли да продават гарнитури?!

В някои двигателя, а може би и всички, върху разпр. вал има капак и тоя капак го съкращават като сглобяват. Или я забравят или я махат да не образува нагар, който да пада в маслото. Акъли колкото щеш. Акъл да искаш. Тогава може да ти оплиска целия двигателен отсек. Също запушена картерна вентилация ... където я има. От маркуча към въздушния филтър не трябва да излиза пушек изгорели газове. Това знам аз. Не е много, но мисля че нямаш проблем с уплътняването на буталата, сегментите и цилиндрите.

 

А за забиването на муцуната предполагам е нещо свързано с подаването на гориво или токов проблем.

При какви обороти се случва, с колко натиснат педал за газ, на коя предавка? А на място форсира ли се?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Питах това за маслото защото ме наплашиха за сегменти но нямам проблеми с пушек или газове от маркуча.Като карам на първа с 2000 оборота доло горе и смачкам газта до към 3500 4000 оборота,директно забива все едно блъскам нещо или натискам спирачки.И на място прави същото нещо.Не стига до прекъсвач просто започва да глъхне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда като недостиг на гориво, но токът прави абсолютно същото. Когато няма гориво или ток, а дроселът е много отворен, двигателят са насмуква с въздух и сгъстяването му спъва колата.

Може да е от ЕБУ (ако има разлика с оригиналния двиг), дебитомер, горивен филтър, тръгнала бензинова помпа, кофти маса и при възникване на определени вибрации директно прекъсва тока. Може да е бобина или комутатор също, позадръстени дюзи, неизправен датчик. От свещи ми се е случвало да не работи добре и прекъсва с много газ, но не чак както го описваш.

 

Може да тръгнеш от проверка дебита на бензиновата помпа. Слагаш маркуча за постъпващия от резервоара бензин в шише и на зареден акумулатор даваш контакт. По данните на помпата за 1 минута трябва в шишето да има опр. количество бензин. Примерно ако я дават 200 литра/час, делиш 200 на 60 и получваш 3,3 литра за една минута. След това налягането в бензиновата рейка трябва да видиш.

 

Има ли къде да я видят на диагностика? Има ли дебит и налягане и няма ли грешки по датчиците, ще се стесни много кръга на възможните причини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще я карам да я закачат да видим ще излезе ли нещо.Днес цял ден се ровя в нета и гледах за тези camshaft position sensor и crankshaft position sensor.Та на crankshaft ми излиза ето това http://www.streettunedmotorsports.com/parts/b/oem_dsm_crank_position_sensor.jpg въпроса е,че аз намерих същата букса под смукателя с 3 кабела,само че срязани.Ако този датчик липсва колата ще пали ли и как да намеря точната му позиция,че цяла сутрин се опитвам но безуспешно.До колкото разбирам този е датчик на коляновия вал,а това http://www.roadraceengineering.com/eclipsetech/justin/cas-blacklid.jpg е датчик на разпределителните...

Редактирано от Mitaka-VT
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като шофьор на друга марка, но фен на Мицубиши, ще си позволя да изразя мнение, че според мен това е датика на разпределителнияв вал, който прави това забиване на предницата. На моя Крайслер Себринг (Мицубиши мотор) правеше същата мизерия и като го смених, се оправи!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз купих двигателя без датчик,след това взех датчик от един еклипс който беше пуснат на части.Има ли начин да го замеря да не стане така да копувам друг и да излезе,че не е от него?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...